Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I dag
kl. 18:23:17
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
12 Mar 2025, 23:26
g00n
Træningsbanen
Fm Tweak
12 Mar 2025, 23:24
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
05 Mar 2025, 08:30
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
22 Feb 2025, 21:22
Broen13
Baren
fm25
07 Feb 2025, 12:51
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
06 Feb 2025, 09:41
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
Antal Registrerede Brugere:
23540
0 Brugere, 162 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
Kerniol
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Det Danske Landshold
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
76
77
[
78
]
79
80
...
218
Forfatter
Emne: Det Danske Landshold (Læst 283767 gange)
GraZiaZ
Reserveholdsspiller
Sv: Det Danske Landshold.
«
Svar #1155:
31 Jan 2009, 12:31 »
Citat af: DNE 30 Jan 2009, 17:56
Personligt så jeg næsten hellere Niclas Jensen tilbage på landsholdet, end Michael Jakobsen ude på venstrebacken, skal han på landsholdet, skal det være som central forsvarsspiller, og jeg tror egentlig også det er hvad Morten Olsen mener, ellers havde han været prøvet for længe siden. Ok Niclas Jensen er måske at overdrive, men så lad os da sige Martin Pedersen, han er bedre på venstrebacken en Michael Jakobsen, og hans stil passer i øvrigt også bedre til landsholdet, end Michael Jakobsen ville gøre som venstreback.
Ellers er der faktis efterhånden flere bud på en landsholdsvenstreba
ck, end der har været i umindelige tider, f.eks. Mtiliga, Christopher Poulsen, Thomas Rasmussen og ja, selv Martin Pedersen er efter min mening et bedre bud til den plads, end Michael Jakobsen.
Altså hvor bliver Dennis Cagara af? Han spiller da formidabelt?
-Johnson-
Førsteholdsspiller
«
Svar #1156:
31 Jan 2009, 13:18 »
Citat af: GraZiaZ 31 Jan 2009, 12:31
Formidabelt ligefrem? Han er middelmådig. Nøjagtigt som resten de danske venstre backs. Umiddelbart er det vel den sværeste plads at få godt besat på et hold. Gode venstre backs er en mangelvare langt de fleste steder. Således også på landsholdet.
Som DNE nævner, så er der flere boblere til positionen, der er omkring det samme niveau, men en rigtig klasse venstre back er der ikke udsigt til. Efter Niclas begyndte hhv. at ryge på bænken og gå i stykker har vi manglet et ordentligt navn med internationalt niveau til den position.
Angående Martin Laursen: Man må sige ham tak for en altid dedikeret indsats. Han er en forholdsvis primitiv spiller, men han gik altid til stålet. Krøldrup ligner afløseren, men en Kjær med fast spilletid kan også nærme sig hastigt. Gravgaard var også en mulighed indtil for kort tid siden. Ærgerligt at han er gjort til syndebuk i Nantes' dårlige sæson. Med fast spilletid havde han også været aktuel.
Vind TipsBladet i 1 år på FMGround.dk
ManUtd83
Manager
«
Svar #1157:
31 Jan 2009, 13:55 »
Det vigtigste med den venstreback er i mine øjne, at Morten Olsen træffer et valg, og så holder sig til det valg, for jo flere landskampe en spiller får, jo bedre vil han blive. Det går sgu ikke at Morten Olsen går ud og prøver 19 nye backs igen.
Der er egentlig masser af valgmuligheder, men ingen af særlig høj kvalitet. Umiddelbart vil jeg sige at MO bør satse på Thomas Rasmussen, Cristopher Poulsen eller Mtiliga. Lumb kunne også snart blive inddraget i trupperne, for ham er der muligheder i.
Shaft
Manager
«
Svar #1158:
31 Jan 2009, 15:06 »
Smider lige hurtigt mit indlæg om Laursen her ovre også.
"Simon Kjær og Daniel Agger i midterforsvaret mod hold som Portugal og Sverige? Nej tak. Dertil mangler Kjær stadig rutinen. Han er fremtidens mand, men at gøre ham fast på landsholdet, før han overhoved har været udtaget er helt ude i hegnet. Vi skal også lige huske på, at der er forskel på FM og virkelighedens verden. I FM kunne det måske lade sig gøre, men i virkelighedens verden betyder erfaring så meget. Og laver Kjær nogle fejl i de store kampe, kan det blive et psykisk knæk for sådan en ung gut.
Leon skal fungere på midtbanen, det er der man klart får mest ud af ham.
Gravgaard er snart "Over the hill". Spiller sjældent for Nantes og er for langsom til at spille på topniveau. Derfor er der kun Per Krøldrup som spiller fast for Fiorentina, en italiensk topklub. Desuden vil det hellere ikke gøre det store i luftspillet, hvor Krøldrup jo også er bedre end de fleste.
Så var der snak om Kure, Emil Petersen osv. De er laaaaangt fra landsholdsklasse. De kan i yderst tilfælde gå ind og være backup, lidt ligesom Anders Møller Christensen. At de så er yngre er noget andet, men de mangler at bevise sig på højre niveau. Altså Emil Petersen spiller for et hold der ligger til nedrykning i den danske sas liga, og så kan det godt være Morten Olsen var begejstret over ham under liga landsholdets tur. Men igen, der er forskel på Thailand og Sverige/Portugal."
Ang. venstre back positionen, kunne jeg godt tænke mig at vi brugte en, der spillede fast i udlandet, og derfor er Mtiliga mit bedste bud. Der er også fremtid i den mand. Det bliver dog spændende at se hvor han foresætter efter sommeren. Thomas Rasmussen synger også så småt på sidste vers, da han efterhånden er oppe i alderen, så jeg synes vi allerede nu skal begynde at give Mtiliga spilletid på landsholdet, helst som starter mod Grækkenland. Lumb er desuden en mulighed på længere sigt, men lige nu, har han bare ikke klassen til landsholdet.
Min blog - Den hollandske talentfabrik
DNE
Landsholdsspiller
«
Svar #1159:
31 Jan 2009, 17:50 »
Mtilitga er lige blevet 28, han skal bruges nu, ellers er det en anden der skal satses på til den plads (bare lige en kommentar til den med, at der er fremtid i ham). Det samme kan i øvrigt siges om Christopher Poulsen, der også bliver 28 i år.
Citat af: GraZiaZ 31 Jan 2009, 12:31
Cagara har desværre i store dele af efteråret ageret bænkevarmer i Nordsjælland, lad ham lige blive fast mand i sin klub (i hvert fald så længe vi snakker spillere fra Danske klubber), inden vi gør ham til fast mand på landsholdet
Shaft
Manager
«
Svar #1160:
31 Jan 2009, 17:52 »
Citat af: DNE 31 Jan 2009, 17:50
Mtilitga er lige blevet 28, han skal bruges nu, ellers er det en anden der skal satses på til den plads (bare lige en kommentar til den med, at der er fremtid i ham). Det samme kan i øvrigt siges om Christopher Poulsen, der også bliver 28 i år.
Cagara har desværre i store dele af efteråret ageret bænkevarmer i Nordsjælland, lad ham lige blive fast mand i sin klub (i hvert fald så længe vi snakker spillere fra Danske klubber), inden vi gør ham til fast mand på landsholdet
Derfor vil der stadig være 6 år i ham (Mtiglia), hvilket for mig stadig er fremtid
Min blog - Den hollandske talentfabrik
GraZiaZ
Reserveholdsspiller
«
Svar #1161:
01 Feb 2009, 11:03 »
Citat af: DNE 31 Jan 2009, 17:50
Nu kan jeg så ikke lige huske så meget af efteråret, ved ikk lige hvorfor, men ja. Han spillede godt i foråret sidste år, og var på vej "hjem" til Brøndby. Men det er jo lige meget, er ikke lige så meget inde i FCN
Men jeg syntes bare han var aktuel xD
Manniche
Landsholdsspiller
«
Svar #1162:
01 Feb 2009, 11:30 »
Angående pladsen på venstre back synes jeg vi kraftigt skulle overveje Michael Jakobsen.
Jeg synes han bliver glemt alt for meget i denne debat og efter flotte præstationer i både Sas-Ligaen og Chl + Uefaen har han vist at han har en vis international klasse.
Jeg synes han ligger et niveua eller måske 2 over Christropper Poulsen, Chris Sørensen og endda Thomas Rasmussen.
Den eneste jeg kan se som skal slås om pladsen med ham er iøjeblikket Mtillga. Denne diskution vil jeg ikke blande mig i da jeg kun kender Patrik fra Manager og der er alligevel forskel på Irl og FM
Men dem som siger at vi skal vælge Mtillga foran MJ pågrund af at han spiller i en international klub. Det er noget pjat! han spiller i en hollandsk midterklub! og der er i mine øjne ikke meget forskel på hollandske og danske klubber! (Fck slog fx. Ajax)
I mine øjne glemmer vi i høj grad Michael Jakobsen!
Liverpool
- You'll never walk alone <3
Citat af: NikolajH 03 Jan 2010, 20:05
Self. Alt for verdens rigeste freak
ManUtd83
Manager
«
Svar #1163:
01 Feb 2009, 11:43 »
Der er forskel på at gøre det fint nok i det centrale forsvar i Champions League, og skulle til at spille back på forsvaret. Det eneste der kvalificerer ham som venstreback er at han er venstrebenet. Han er ALT, ALT for langsom til at spille venstrebacken på landsholdet, og skulle ud og løbe med Cristiano Ronaldo, Quaresma, Nani og lignende typer fløje. Det ville han overhovedet ikke være i stand til at håndtere.
tturbo1
Manager
«
Svar #1164:
01 Feb 2009, 11:46 »
Nu siger Michael J. jo selv at hans favoritposition er venstre back, og med salget af Martin Pedersen til Vejle, er der jo nok store chancer for, at han kommer til at spille fast som venstre back i AaB.
Og den med f.eks. Ronaldo holder jo IKKE en meter. Der er sku INGEN danske backs der har kvaliteten eller hurtigheden med at følge en mand som ham. Så må man sku klare sig på andre måder, f.eks ved at pakke ham ind og sørge for at han ikke kommer afsted med bolden.
plutonium
Manager
«
Svar #1165:
01 Feb 2009, 12:22 »
God placeringsevne kan altså opveje uendeligt meget! Maldini må vist nok siges at være en langsom forsvarsspiller efterhånden, men han gør det fabeltagtigt grundet et godt overblik. Jeg ved godt at Jakobsen og Maldini ikke kan sammenlignes, men det var for at give et eksempel på, at man sagtens kan være god trods lav fart.
Lars Jacobsen skulle i sin tid sørge for at holde Ronaldo i skak, og det gjorde han da fint, selvom Ronaldo er en raket.
Jeg er straks mere i tvivl om, at Jakobsen har de offensive kvaliteter en back bør have. Defensivt er jeg helt tryg ved ham.
For direkte kontakt via pb
100 Film du skal se før du dør
- kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste
DNE
Landsholdsspiller
«
Svar #1166:
01 Feb 2009, 12:48 »
Det kan godt ske, at Jakobsen selv helst vil spille venstreback, men det er da ikke ensbetydende med, at det er der hvor han er bedst. At han har gjort det godt i efteråret i AaB, er ikke et argument for, at han er den rigtige til venstrebackpladsen, da han jo i den periode har spillet centralt. Nu må vi lige se hvordan han klarer foråret på venstrebacken i AaB, inden han udtages til den plads på landsholdet.
Umiddelbart er jeg enig med ManUtd83 hvad Jakobsen angår. Synes i øvrigt også, at han i efteråret flere gange beviste, at han ikke altid har den placeringsevne, der ville kunne opveje manglende fart, det er sket mere end en gang, at han har stået det forkerte sted på det forkerte tidspunkt.
Skulle han bruges centralt, synes jeg i øvrigt, at han som type minder for meget om Agger, til at spille ved siden af ham, da de begge er den type, der af og til tager et raid frem ad banen. Det er fint med en af den type, men to i samme forsvar, det er for risikabelt. Men som backup for Agger kan han sagtens tages med. Men pt kan jeg ikke se, at der er noget, der kvalificerer ham til en startplads, måske hvis Agger bliver ved at blive forbigået i Liverpool, ellers ikke.
JKJ
Gæst
«
Svar #1167:
01 Feb 2009, 12:58 »
Citat af: DNE 01 Feb 2009, 12:48
Det kan godt ske, at Jakobsen selv helst vil spille venstreback, men det er da ikke ensbetydende med, at det er der hvor han er bedst. At han har gjort det godt i efteråret i AaB, er ikke et argument for, at han er den rigtige til venstrebackpladsen, da han jo i den periode har spillet centralt.
Nu må vi lige se hvordan han klarer foråret på venstrebacken i AaB, inden han udtages til den plads på landsholdet.
Umiddelbart er jeg enig med ManUtd83 hvad Jakobsen angår. Synes i øvrigt også, at han i efteråret flere gange beviste, at han ikke altid har den placeringsevne, der ville kunne opveje manglende fart, det er sket mere end en gang, at han har stået det forkerte sted på det forkerte tidspunkt.
Skulle han bruges centralt, synes jeg i øvrigt, at han som type minder for meget om Agger, til at spille ved siden af ham, da de begge er den type, der af og til tager et raid frem ad banen. Det er fint med en af den type, men to i samme forsvar, det er for risikabelt. Men som backup for Agger kan han sagtens tages med. Men pt kan jeg ikke se, at der er noget, der kvalificerer ham til en startplads, måske hvis Agger bliver ved at blive forbigået i Liverpool, ellers ikke.
Hvorfor skulle det dog være en hindrig?? Silber har spillet vesntreback selv om det er over 10 år siden han sidst var på pladsen... WQ blev ved med at skulle spille højre back selv om han absolut ikke ønskede det... Hvorfor i alverden kan man så ikke udtage MJ til at spille en plads som han før han spillet, nu kommer til at spille fast i AaB og så også er hans favoritplads??
Og det vil da være endnu mere tåbeligt at man nu mener han kunne være et alternativ sammen med Agger, nu spiller han så ikke mere centralt.
Med alt repsekt for flere her inde, så burde man måske lige tjekke facts inden man udtalte som en om person på en bestemt position når man ikke har styr på hvor han spiller...
Jeg har desuden ikke læst det hele men så at Ronaldo blev nævnt som en mand han ikke kunne stoppe... Helt ærlig, hvor mange er der lige der har kunnet stoppe ham selv om de måske er en klasse eller 2 bedre end MJ?? Nej det er ikke mange så det er jo en tåbelig sammenligning...
DNE
Landsholdsspiller
«
Svar #1168:
01 Feb 2009, 13:30 »
Citat af: JKJ 01 Feb 2009, 12:58
Hvorfor skulle det dog være en hindrig?? Silber har spillet vesntreback selv om det er over 10 år siden han sidst var på pladsen... WQ blev ved med at skulle spille højre back selv om han absolut ikke ønskede det... Hvorfor i alverden kan man så ikke udtage MJ til at spille en plads som han før han spillet, nu kommer til at spille fast i AaB og så også er hans favoritplads??
Og det vil da være endnu mere tåbeligt at man nu mener han kunne være et alternativ sammen med Agger, nu spiller han så ikke mere centralt.
Med alt repsekt for flere her inde, så burde man måske lige tjekke facts inden man udtalte som en om person på en bestemt position når man ikke har styr på hvor han spiller...
Jeg har desuden ikke læst det hele men så at Ronaldo blev nævnt som en mand han ikke kunne stoppe... Helt ærlig, hvor mange er der lige der har kunnet stoppe ham selv om de måske er en klasse eller 2 bedre end MJ?? Nej det er ikke mange så det er jo en tåbelig sammenligning...
Silberbauer blev prøvet venstrebacken i én venskabskamp, og det bliver stadig kritiseret den dag i dag (selvom han faktisk spillede pladsen i den halvleg hvor vi faktisk gjorde det udmærket). Jeg er egentlig ligeglad med hvor Jakobsen helst selv vil spille, når det ikke er den plads han egentlig spiller bedst. Kvist er jo egentlig også bedst på højrebacken, selvom han selv mener han er midtbane (en plads hvor han efter min mening i hvert fald aldrig bliver nogen klassespiller).
Jeg ved udmærket godt, hvor Jakobsen har spillet, og hvor han kommer til at spille i det næste halve år, men det ændrer ikke ved min mening om hvor han er bedst. Michael Jakobsen er en dygtig spiller, og bør absolut ikke være langt fra landsholdet, men han har altså også nogle mangler, flere af dem diskvalificerer ham som venstreback i det system vi spiller på landsholdet, og betyder også samtidig, at han må stå i skyggen af andre på de centrale pladser. Jeg er helt enig med dig i, at det faktum, at han nu skal til at spille venstreback i AaB, meget vel kan gå hen at diskvalificere ham til det centrale forsvar også.
Jeg har intet imod Jakobsen, umiddelbart ser jeg ham som en oplagt reserve for Agger på landsholdet, men synes det er ærgerligt hvis han nu begynder med samme tåbelige stædighed, som kommer til at ødelægge Kvists muligheder for at få en storslået karriere. Han bør satse på den plads han er bedst, og så ellers have tålmodigheden med sig, havde han nu insisteret på at fortsætte i det centrale forsvar i AaB, og Agger samtidig fortsat blev forbigået i Liverpool i foråret, så var det slet ikke umuligt, at Jakobsen ville være det bedste bud i startopstillingen på landsholdet om et halvt år. Men som erstatning for Laursen nu og her synes jeg ikke Jakobsen er oplagt, da han som sagt, minder for meget om Agger, og på venstrebacken mener jeg, som sagt, ikke han er god nok, der er flere der bør stå foran ham på den plads. Men mener bestemt, at han har mere at gøre i det centrale forsvar, end f.eks. Gravgaard har eller nogensinde har haft.
JKJ
Gæst
«
Svar #1169:
01 Feb 2009, 13:46 »
Nu var det så ikke et udfald mod dig DNE med man lige skal tjekke facts
Men du skriver hvor du synes han eller de spiller bedst. Med alt respekt for din fodbold viden osv så tror jeg nu at deres trænere og dem selv ved det noget bedre end end alle os der feks sidder og diskutere det herinde...
At feks WK (fik vist skrevt WQ før) skal spille højre back på landsholdet når han kun var en nødløsning i FCK i ganske få mdr er jo helt ude i hampen når han både før og nu igen efter spiller på den centrale midtbane. Og allugevel snakker folk om at man gerne vil have ham tilbage på backpladsen på landsholdet, imo holder det ikke vand...
Det kan også godt være at Silber spillede en ok kamp mod Wales på venstreback, det var så heller ikke så svært at være en af de bedre i den kamp, men det er jo stadig facts at han IKKE er fremtiden på den plads...
Du og andre skriver selv at det er på den plads at vi måske har de største problemmer med at finde den rette mand, hvorfor i alverden smider vi så en højremidt ned på pladsen når der stor flere afløsere klar i kulissen så har deres rette element på den position??
Om det er CP, TR, MJ, Mtillga eller måske endda MP er mig ligemeget, men imo er det nu engang i træningskampe man skal få prøvet nogle ting af og få spillet et hold samen, ikke at sætte feks Silber ned på en plads han ikke har spillet i 10 år...
Skal Stephan Andersen så prøves af som Rommedahl afløser i næste kamp mod Grækenland??
Sider:
1
...
76
77
[
78
]
79
80
...
218
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »