Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I dag
kl. 18:23:17
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
12 Mar 2025, 23:26
g00n
Træningsbanen
Fm Tweak
12 Mar 2025, 23:24
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
05 Mar 2025, 08:30
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
22 Feb 2025, 21:22
Broen13
Baren
fm25
07 Feb 2025, 12:51
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
06 Feb 2025, 09:41
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
Antal Registrerede Brugere:
23540
0 Brugere, 210 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
Kerniol
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Det Danske Landshold
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
74
75
[
76
]
77
78
...
218
Forfatter
Emne: Det Danske Landshold (Læst 283730 gange)
Zone 43
Manager
Sv: Det Danske Landshold.
«
Svar #1125:
21 Nov 2008, 23:55 »
Et par bud:
Målmandsposten: Stephan A., Jesper C., Kim C., Stuhr-Ellegaard, Schmeichel Jr.
Venstreback: Mtiliga, Michael J., Lumb
Midterforsvar: M. Troest, S. Kjær, Kristian Bak, evt. et par spillere fra suppen
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
- Daniel Agger.
Cencur
Manager
«
Svar #1126:
22 Nov 2008, 00:00 »
Et par gode bud, glæder mig til at se hvordan det går AGF's unge forsvar og vores eget på vestegnen som indkluderer Daniel Wass og Anders Randrup. De er begge højrebacks, men med Lars Jacobsens seneste sæsoners skader og Bøgelunds skadeshistorik i minde, så kan det meget vel blive problemer på højrebacken med.
Tror på Stephan Andersen, Mtliliga & "Zanka" eller Kjær.
"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.
S
Gæst
«
Svar #1127:
22 Nov 2008, 00:22 »
Var der slet ingen der så de 2-3 tætte opspil omkring feltet, hvor Rommedahl flere gange var med til at spille sine medspillere frem til chancer?? Mon ikke i skal åbne øjnene og holde lidt øje med ham i stedet for at svine ham til med det samme.. Han spillede altså en ganske udemærket kamp..
Cencur
Manager
«
Svar #1128:
22 Nov 2008, 00:28 »
Han havde et par gode opspil, men han var også meget let at dække op for, og han kunne overhovedet ikke bruge sin hurtighed på fløjen. Jo mindre han spiller i Ajax, jo mindre bliver han værd for landsholdet. Han er pt. det bedste bud på højrekanten, men han bliver snart overhalet.
rallebob
Lilleputspiller
«
Svar #1129:
22 Nov 2008, 00:47 »
For mig at se halter det danske landshold væsentligt på vores backs, her ser jeg gerne at michael Jakobsen snart bliver prøvet af! Eller kunne vi på det danske landshold måske eksperimentere med at stille med 3 centrale forsvarere (muligvis den position vi har mest styrke og talent) Jeg tænker en 1-3-2-3-2 opstilling
Sørensen
Krøldrup Laursen Agger
Poulsen L.Andreasen
Rommedahl D.Jensen Kahlenberg
Bendtner S.Larsen
Jeg synes i hvert fald det kunne være frækt at stille i denne formation... Rent defensivt har vi spillerne til at stå dernede selvom det er et tremandsforsvar. Og hvem ved hvad der kan ske når der stilles med 2 angribere helt på toppen..?
Cencur
Manager
«
Svar #1130:
22 Nov 2008, 00:49 »
Tror bare det bliver svært at få sat Bendtner og Larsen i scene, når Kahlenberg trækker meget ind i banen og Rommedahl ikke kommer til mange indlæg, men istedet spiller den skråt bagud. Så skulle man skifte Larsen ud med Nordstrand eller Sørensen for at få lidt speed i angrebet.
JKJ
Gæst
«
Svar #1131:
22 Nov 2008, 09:32 »
Citat af: Cencur 21 Nov 2008, 23:24
Men pt. er Daniel Jensen milevidt foran Leon Andreasen, så det må du også regne med at han er om 4 måneder.
Jon Dahl er bedre end Nordstrand, men hans tid er vel ved at være forbi, så der skal findes en afløser - Jeg håber mere på en spiller som Mikkel T. fra Midtjylland kan hæve sit niveau, for hverken Nordstrand eller Thomas Kristensen skal ind og spille playmaker.
Dennis Sørensen, hvor har du fået den idé fra? Rommedahl er nok "over the hill", men ser hellere
Martin Jørgensen eller Jesper Grønkjær
på fløjen end Sørensen, medmindre han også hæver sit niveau.
'
Martin Jørgensen kan jo knap overhale en snegl mere, desuden har han jo ikke spillet i kamp i efteråret pga en eler anden sygdom så spørgsmålet er jo om han overhovedet kommer tilbage til et bare ok niveau igen...
Og Grønkjær? Han skal vel først og fremmest være glad hvis han bare kommer tilbage på grønsværen igen, eller bare at kunne gå uden smerter...
Nok ikke lige de bedste alternativer...
Desuden bliver der jo ikke lavet alverden om på landsholdet sålang tid MO er landstræner, han har hans favoritter og de spiller lige meget om de sidder på bænken eller på tribunen...
Så kan det godt være han har haft rekord mange nye spillere med i dette år, men det er jo stadig de samme som spiller... Mange af de nye har jo kun fået ganske få min. for så derfeter at blive sat af til næste kamp hvor eb ny så kommer igennem det samme forløb...
Det eneste der ville hjælpe holdet var vel at man udtog den samme spiller igen og igen så han stille og roligt kom ind på holdet og kunne tage over for feks Rommdahl og Jon D...
Men det sker aldrig med den træner vi har nu!!
Cencur
Manager
«
Svar #1132:
22 Nov 2008, 13:47 »
Selvom Martin Jørgensen er fyldt med virus og Grønkjær invalid, så er de stadig bedre end Hjalte & Rommedahl på midten
Men kom lige i tanke om en spiller man ikke hører så meget til længere, efter skiftet fra Danmark til Holland.
Michael "No-teath" Silberbauer? Han er højrekant, får nok med spilletid, har et par år mere på højt plan og burde kunne slå Rommedahl af, undtaget på hurtigheden, men med indlæg og afleveringer der rammer en medspiller måske hver anden eller tredje gang og ikke bare en gang pr. kamp!
ManUtd83
Manager
«
Svar #1133:
22 Nov 2008, 14:15 »
Synes det er svært at sige hvor meget de unge forsvarer i SAS-ligaen kommer til at udvikle sig.
I Zanka har vi en spiller med speed, styrke, teknik og mod på at spille på højeste niveau - ham tror jeg vi kan regne med til landsholdet senere hen. Det samme med Simon Kjær, som jeg ikke spåede mange chancer i Palermo. Hans attitude, vilje og evner i hans unge alder gør mig sikker på, at han er fremtidig landsholdsspiller.
Vi har gode unge i backs i superligaen synes jeg. Lumb er god og ung, og det samme med Randrup, og måske kan de drive talentet til en større liga - jeg håber i hvert fald. Synes ikke Wass er særlig fantastisk.
DNE
Landsholdsspiller
«
Svar #1134:
22 Nov 2008, 18:53 »
Landsholdsspillere i fremtiden. Tjae, Har Schmeichel Junior arvet bare en smule af farmands talent (hvilket noget kunne tyde på, bedømt på hans præstationer ind til videre), så er han et oplagt bud. Stuhr-Ellegaard og Stephan Andersen kan virke som overgangsløsninger, hvis det skulle blive nødvendigt. Jesper Christiansen kan Ståle for min skyld godt få lov at beholde for sig selv, han har ikke spillet en eneste god landskamp, hans niveau er til SAS ligaen og så ikke mere, han har en rigitg dum tendens til at bokse til bolden, uden større tanke på, hvor han bokser den hen, en tendens, der allerede har kostet alt for mange mål, når han har vogtet buret for landsholdet. Han har fået sine chancer, og har overhovedet ikke grebet dem, skal han på nogen måde i betragtning igen, skal han til en større liga, og bevise sit værd der, ellers har han ikke noget at gøre på landsholdet. Men pt er Thomas Sørensen den stærkeste målmand vi har, og vil nok også være det en sæson eller to endnu.
På højrebacken har vi en rigtig god spiller i Bøgelund, som efter min mening bør stå langt foran Lars Jakobsen, som dog nok er bedste bud på en reserve for Bøgelund. Problemet med de to er, at de er meget plaget af skader, og de næste i køen er slet ikke klar til landsholdet endnu (hvilket må være grunden til at Leon Andreasen har taget sig af den opgave på det seneste). Men der er da uden tvivl et par unge SAS-ligaspillere, som kunne have potentialet til at tage pladsen en dag, bare ikke endnu.
På venstre backen synes jeg det ser bedre ud pt, end det længe har gjort, Thomas Rasmussen kan bruges mod defensivt indstillede hold, men bør holdes langt væk fra startopstillingen, når modstanderen kommer frem over banen, der mangler han for meget defensivt til at kunne udfylde rollen. Men i det tilfælde har vi folk som Mtiliga og Poulsen til at tage sig af pladsen, og egentlig så jeg også helst, at det var en af dem, der under alle omstændigheder var førstevalg på pladsen. I fremtiden kunne Michael Jakobsen sagtens være løsningen, tror det må være derude hans fremtid ligger på landsholdet, da han nok vil få for meget konkurrence til en central plads.
Centralt ser det meget lyst ud for fremtidens landshold. Agger siger sig selv, Laursen har vel stadig et par sæsoner i sig, Krøldrup er også en dygtig forsvarsspiller, hans Englandstur ødelagde dog lidt for ham. Set i bagklogskabens klare lys, skulle han nok være blevet i Italien, hvor han jo var en af Serie A's bedste forsvarsspillere, før han tog til Everton, i dag kan han vel i bedste fald kaldes rotationsspiller i Fiorentina. Men ok, stadig en rigtig dygtig fodboldspiller. Zanka og Kjær banker også allerede på landsholdsdøren, og Troest er vist også rimeligt fast mand i Parma, som man jo kunne håbe ville finde tilbage til Serie A. Med lidt held kunne han også blive en god landsholdsspiller.
På midtbanen er Christian Poulsen og Daniel Jensen vel pt stærkeste konstellation, men finder Leon Andreasen en ny klub til vinter, hvor han kan få noget spilletid, kan Daniel Jensen godt se frem til snart at se landskampene fra bænken. Kan ikke lige komme i tanker om andre, der kunne være klar til at tage over nu og her, eller indenfor et års tid (så håber da, at de tre andre kan holde sig skadesfri), der er måske et par SAS ligaspillere, der med lidt held kunne komme i betragtning. Synes der på det seneste har været lidt for mange, der har lignet potentielle arvtagere på midtbanen, som så pludselig er gået helt i stå, og ligefrem bevæget sig længere væk fra landsholdet.
Kanterne har efter min mening været tæt på at ligne et større problem end backpladserne. Krohn-Dehli ser heldigvis ud til at have fået gang i karrieren, og er på rekordtid ganske fortjent blevet landsholdsaktuel igen. Kahlenberg har så vidt jeg husker kun spillet en eneste god landskamp, men det har så trods alt været en af de sidste han har spillet, så han er måske også en mulighed, hvis han kan komme til at præstere mere konstant på landsholdet. Due har gjort det godt i AaB, og kunne også være en mulighed, Borring ligeså. Venstrekanten ser altså ud til at være dækket nogenlunde ind, selvom både Martin Jørgensen og i særdeleshed Jesper Grønkjær må formodes at være færdige på det plan landsholdet kræver. Martin Jørgensen har måske et par landskampe i sig endnu, men det bør efter min mening ikke være på kanten, han har slet ikke antrittet til at kunne slå an derude, men han kunne måske godt bruges på en mere central placering, hvor hans store rutine trods alt ville være meget værd. Grønkjær tror jeg desværre ikke vi får se på en fodboldbane igen, i hvert fald ikke på et plan, der er i nærheden af hvad der kræves for at spille på landsholdet. Løvenkrands ser jeg heller ikke rigtig som den rigtige løsning, selv hvis han skulle komme til at spille fast igen på et tidspunkt. Det kan godt være jeg har overset noget, men ser ham egentlig bare som en venstrebenet version af Rommedahl, så jeg så absolut hellere en af de andre på venstrekanten.
Hørekanten er lidt sværere, som jeg ser det, er en af grundene til at Rommedahl stadig er fast inventar derude, noget så simpelt, som at han faktisk er en af de eneste kvalificerede Danskere, der spiller den plads. Det kan godt ske at de findes, og at det bare er mig, der ikke lige kan komme i tanker om dem. Danny Olsen måske? Kender ikke så meget til Dennis Sørensen, så ham kan jeg ikke rigtig udtale mig om, ud over at han var god i FM engang, men det var nu mest som angriber
Har aldrig rigtig set det store lys i Silberbauer, så ham ser jeg ikke som løsningen.
Den offensive midt, som jeg egentlig mere ser som en hængende angriber, kunne måske godt gå til Thygesen, når engang Jon Dahl ikke kan mere (den dag er dog ikke kommet endnu), men må nok indrømme, at jeg hellere ser en bevægelig angriber på pladsen, end en midtbanespiller. Tror en angriber vil være mere tilbøjelig, til at søge målet, og vil være bedre til at trække opmærksomheden væk fra angriberen helt i front. Men må nok indrømme, at jeg ikke synes Nordstrand har vist nok til, at jeg ser ham som en løsning, han havde en god kamp mod Lichtenstein, men det er så vist også det eneste han har bevist på landsholdet. Curth kunne måske være et forsøg værd, hvis han finder formen fra sidste sæson frem igen.
Angrebet siger sig selv, der kommer vi ikke udenom Bendtner. Problemet opstør først, når Bendtner af den ene eller anden grund ikke er kampklar, Søren Larsen er en oplagt afløser, men det kræver altså, at han spiller noget mere, for han er slet ikke skarp nok pt, Men ud over de to, har jeg svært ved at se alternativer, med landsholdsklasse, igen kan det godt være de findes, og det bare er mig, der ikke kan komme i tanke om dem.
Spezialized
Landsholdsspiller
«
Svar #1135:
22 Nov 2008, 19:19 »
Jeg er egentlig meget enig med dig DNE - jeg har faktisk kun en tilføjelse; Magnus Troest ser desværre ud til at være langt fra spilletid i Parma. Det er brændende ærgeligt, at en af de bedste talenter i SAS-ligaen nu sidder på bænken i Serie B.
Cykelblog
DNE
Landsholdsspiller
«
Svar #1136:
22 Nov 2008, 19:38 »
Spez har vist desværre ret, jeg har åbenbart bare været heldig, at ramme de Parma kampe, hvor Troest har spillet, når det er lykkedes mig at se en af deres kampe... Helt håbløst ser det dog ikke ud, så vidt jeg kan finde frem til, har han da spillet hvad der svarer til hver tredje kamp. Så helt sat af er han da ikke, Han kan stadig nå at bide sig fast, de to der lader til at være førstevalg (Paci og Lucarelli) har begge rundet de 30, så hvis han har lidt tålmodighed, og arbejder for sin chance, kunne han i løbet af et par sæsoner sagtens tænkes at være den ene del af et fast makkerpar med Marco Rossi i Parmas forsvar. Så tror stadig Troest kunne gå hen at blive en god landsholdsspiller en gang i fremtiden.
Andreas93
Gæst
«
Svar #1137:
29 Jan 2009, 16:59 »
http://www.bold.dk/nyt/Martin-Laursen-stopper-paa-landsholdet
Ja så stoppede Martin Laursen på landsholdet
Et stort tab. Han er jo nærmest os den eneste danske fodboldspiller med succes i udlandet. Så kommer spørgsmålet hvem bliver hans afløser?
Et par af mine bud ville være:
Simon Kjær: Han er et stort talent og har succes i italien i øjeblikket.
Per Krølrup: Jeg kender ikke helt til hans situation i øjeblikket, men jeg har hørt at han gør det godt i øjeblikket.
Michael Jacobsen: Han er også en rigtigt god spiller, men han bliver vel ikke udtaget så længe at han er i aab
desværre
AndreasNord
Landsholdsspiller
«
Svar #1138:
29 Jan 2009, 17:04 »
Hvad med Zanka?
[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent!
Taget fra vman
Andreas93
Gæst
«
Svar #1139:
29 Jan 2009, 17:19 »
Citat af: AndreasNord 29 Jan 2009, 17:04
Hvad med Zanka?
Han spiller ikke fast i fck og derfor synes jeg ikke at han kan komme i betragtning til pladsen.
Sider:
1
...
74
75
[
76
]
77
78
...
218
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »