home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23340
  0 Brugere, 566 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: Kylie123
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Jul!
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 31 Udprint
Forfatter Emne: Jul!  (Læst 88468 gange)
MLL
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jul!
« Svar #90: 17 Dec 2007, 15:01 »

Hørt, JKJ.

Logged

Tilbage på FmF Opstemt

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jul!
« Svar #91: 17 Dec 2007, 15:26 »

Uh ja, Disneys Juleshow! Det bliver ikke meget mere hyggeligt, når man sidder og ser det med familien! Smiley
Logged


brotta
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Jul!
« Svar #92: 17 Dec 2007, 15:27 »

Uh ja, Disneys Juleshow! Det bliver ikke meget mere hyggeligt, når man sidder og ser det med familien! Smiley
det skulle da lige være at game lidt imens  Wink
 - hvilket jo er ok, man kender jo det hele i forvejen, men ses det skal da Smiley
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jul!
« Svar #93: 17 Dec 2007, 15:40 »

Regner ikke med at se Disneys juleshow, da jeg ved hvad der sker.. Skal jeg se juleshow igen, må de finde på noget nyt! Det samme gælder julesangene, de spiller i radioen hele tiden. Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


JKJ
Gæst
 
Sv: Jul!
« Svar #94: 17 Dec 2007, 15:49 »

Regner ikke med at se Disneys juleshow, da jeg ved hvad der sker.. Skal jeg se juleshow igen, må de finde på noget nyt! Det samme gælder julesangene, de spiller i radioen hele tiden. Smiley

De finder da på noget nyt hvert år, de viser nyhder til sidst Wink

Men det er jo en tradition så jo det skal helt sikkert ses sammen med en kop kaffe/sodavand og så lidt småkager/slik  Wink
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jul!
« Svar #95: 17 Dec 2007, 15:55 »

De finder da på noget nyt hvert år, de viser nyhder til sidst Wink

Men det er jo en tradition så jo det skal helt sikkert ses sammen med en kop kaffe/sodavand og så lidt småkager/slik  Wink

Grin

Tradition eller ej, de har et helt år til at lave noget nyt, så de må få fingerne ud af bagdelen og lave noget nyt, der er værd at se Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jul!
« Svar #96: 17 Dec 2007, 16:05 »

Du fatter det jo ikke Zone. Disneys Juleshow handler jo ligepræcis om at det skal være det samme hvert år. Når vi ser de film de sender i showet, skal vi tænke på julen og det show. En tradition kan ikke ændres på den måde.
Logged


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jul!
« Svar #97: 17 Dec 2007, 16:17 »

Du fatter det jo ikke Zone. Disneys Juleshow handler jo ligepræcis om at det skal være det samme hvert år. Når vi ser de film de sender i showet, skal vi tænke på julen og det show. En tradition kan ikke ændres på den måde.

Nu er det godt nok sjælendt, at jeg ser noget med Disney. Men det jeg har set, kan jeg slet ikke forbinde med deres show..
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


2770-Realfan
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Jul!
« Svar #98: 17 Dec 2007, 17:08 »

Grin

Tradition eller ej, de har et helt år til at lave noget nyt, så de må få fingerne ud af bagdelen og lave noget nyt, der er værd at se Smiley

De laver også noget nyt hvert år. Der kommer altid en ny tegneserie til sidst i showet. Men jeg må give Gosser ret, julen handler om traditioner, vi skal jo ikke til at innovere julen. Smiley
Logged

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Jul!
« Svar #99: 17 Dec 2007, 17:18 »

De laver også noget nyt hvert år. Der kommer altid en ny tegneserie til sidst i showet. Men jeg må give Gosser ret, julen handler om traditioner, vi skal jo ikke til at innovere julen. Smiley

Uh ja, Disneys Juleshow! Det bliver ikke meget mere hyggeligt, når man sidder og ser det med familien! Smiley

HØRT
Logged

Gosu_power
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Jul!
« Svar #100: 17 Dec 2007, 17:27 »

Hvor sender de disneys juleshow??
Logged

George Gillet: »Hvis Rafa (Liverpool-manager Rafael Benitez) siger, han ønsker at købe Snoogy Doogy, har han vores fulde støtte«. Grin

JKJ
Gæst
 
Sv: Jul!
« Svar #101: 17 Dec 2007, 17:30 »

Hvor sender de disneys juleshow??

DR1 kl. 16.00... Det plejer de i hvert fald at gøre, og sådan en traidition rører man bare ikke ved  Djævel
Logged

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Jul!
« Svar #102: 17 Dec 2007, 17:41 »

DR1 kl. 16.00... Det plejer de i hvert fald at gøre, og sådan en traidition rører man bare ikke ved  Djævel

haha Smiley
kunne ikke være mere enig
Logged

absalonsen
Gæst
 
Sv: Jul!
« Svar #103: 17 Dec 2007, 17:55 »

Så kunne jeg ikke holde det ud mere. Skrabede resten af min skrabekalender. Ingen gevinst Skuffet Var én fra 40 kr, 1000 og 50.000. Skuffet
Tror jeg køber en ny kalender i morgen. ;-P
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Jul!
« Svar #104: 17 Dec 2007, 17:57 »

Så kunne jeg ikke holde det ud mere. Skrabede resten af min skrabekalender. Ingen gevinst Skuffet Var én fra 40 kr, 1000 og 50.000. Skuffet
Tror jeg køber en ny kalender i morgen. ;-P

Hmmm kan nu godt vente, selvom jeg er tæt på et par steder eller 3...

Og held og lykke hvis du kan få fat i en, der har nemlig været udsolgt siden først i december...
Logged

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 31 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010