home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23335
  0 Brugere, 575 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: juli000
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Jul!
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 31 Udprint
Forfatter Emne: Jul!  (Læst 88062 gange)
JKJ
Gæst
 
Sv: Jul!
« Svar #75: 11 Dec 2007, 15:53 »

Eller den pink' :-D

Gør det i weekenden? :-)

Der regner jeg med, at købe de gaver, jeg skal have købt.

Skal man have slips på? Er jeg nu ikke helt sikker på jeg gider, smider det alligevel ret hurtigt...

Vil så nok prøve at få dem købt lidt før weekenden hvis det er muligt, som butiksmand ved jeg at der er kæmpe julegaveindkøbsweek end den weekend vi når til og der skal alle ind og kigge eller købe, så hvis du har mulighed for det så kom afsted i aften eller senest imorgen, der er trykket ikke så stort...
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jul!
« Svar #76: 11 Dec 2007, 15:57 »

Skal man have slips på? Er jeg nu ikke helt sikker på jeg gider, smider det alligevel ret hurtigt...

Vil så nok prøve at få dem købt lidt før weekenden hvis det er muligt, som butiksmand ved jeg at der er kæmpe julegaveindkøbsweek end den weekend vi når til og der skal alle ind og kigge eller købe, så hvis du har mulighed for det så kom afsted i aften eller senest imorgen, der er trykket ikke så stort...

Hvis det ryger hurtigt, så lad være :-)

Er godt klar over det med weekenderne, men jeg venter til weekenden, da jeg skal forbi de butikker hvor der skal købes ind og de ligger desværre ikke i nærheden.. eller jo, en forretning gør, men den runder jeg på fredag efter skole.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


absalonsen
Gæst
 
Sv: Jul!
« Svar #77: 11 Dec 2007, 15:59 »

Hvis det ryger hurtigt, så lad være :-)

Er godt klar over det med weekenderne, men jeg venter til weekenden, da jeg skal forbi de butikker hvor der skal købes ind og de ligger desværre ikke i nærheden.. eller jo, en forretning gør, men den runder jeg på fredag efter skole.

... og det er videobiksen, hvor du skal have Anna og Lotte, som du pakker ind, og giver dig selv. Grin
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jul!
« Svar #78: 11 Dec 2007, 16:01 »

... og det er videobiksen, hvor du skal have Anna og Lotte, som du pakker ind, og giver dig selv. Grin

Nah.. Har faktisk tænkt på at købe Nephews 07.07.07 til mig selv, men det an på om jeg har pengene til det :-)
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


frederdes
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Jul!
« Svar #79: 11 Dec 2007, 16:05 »

Ferie er sgu da guld, så er der tid til at spille FM hele tiden i stedet for kun at gøre det om aften efter lektierne Opstemt
Logged

arsenalistic
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jul!
« Svar #80: 11 Dec 2007, 16:23 »

Nah.. Har faktisk tænkt på at købe Nephews 07.07.07 til mig selv, men det an på om jeg har pengene til det :-)

Sidste år købte jeg en Xbox360 til mig selv. Dengang havde man penge.... Ikke som nu med SU.  Græder
Logged

Go you Gunners!

absalonsen
Gæst
 
Sv: Jul!
« Svar #81: 11 Dec 2007, 16:27 »

Skal man have slips på? Er jeg nu ikke helt sikker på jeg gider, smider det alligevel ret hurtigt...

Vil så nok prøve at få dem købt lidt før weekenden hvis det er muligt, som butiksmand ved jeg at der er kæmpe julegaveindkøbsweek end den weekend vi når til og der skal alle ind og kigge eller købe, så hvis du har mulighed for det så kom afsted i aften eller senest imorgen, der er trykket ikke så stort...

Du kunne jo også trække i læderdragten og tage pisken under sengen frem.  Grin Thumbs Up
Logged

@lex :b
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Jul!
« Svar #82: 11 Dec 2007, 17:18 »

Hvordan går det med jeres skrabejulekalender ?

Jeg har indtil videre skrabet 7 juletræer og 4 julemænd Smiley
Logged

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jul!
« Svar #83: 11 Dec 2007, 17:19 »

Hvordan går det med jeres skrabejulekalender ?

Jeg har indtil videre skrabet 7 juletræer og 4 julemænd Smiley

http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=10776.0
Logged


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jul!
« Svar #84: 13 Dec 2007, 21:12 »

Ja, kan ikke engang besøge mama og papa, de er bosatte i Sverige - Ja, har udsigt til Aabenraa skibsværf og kulværk! Hurra Opstemt

Så må de da give dig nogen penge, så du kan smutte ud af landet Djævel
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


JKJ
Gæst
 
Sv: Jul!
« Svar #85: 14 Dec 2007, 10:39 »

10 dage igen og 5 arbejdesdage... nu nærmer sig højtiden Smiley

Og Pyrus er ved at finde ud af historien om julemanden, det  bliver bedre dag for dag  Thumbs Up

Generelt så glæder jeg mig bare mere og mere for hver dag  Smiley
Logged

Nyysted
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Jul!
« Svar #86: 14 Dec 2007, 12:29 »

10 dage igen og 5 arbejdesdage... nu nærmer sig højtiden Smiley

Og Pyrus er ved at finde ud af historien om julemanden, det  bliver bedre dag for dag  Thumbs Up

Generelt så glæder jeg mig bare mere og mere for hver dag  Smiley
Har det på samme måde som dig Opstemt
Logged

I ain't playin', nigga

KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Jul!
« Svar #87: 14 Dec 2007, 12:31 »

Fandeme sørgeligt, at det er den 14. december, og man overhovedet ikke er i julestemning... Er ikke rigtigt gået op for mig endnu, at det er december Skuffet... Skyldes nok det vamle studieretningsproje kt - der er sgu ikke ret meget julehygge over at sidde med den...

Men helt ærlig... der er jo for helvede kun 10 dage til juleaften!!? Vi har ikke engang pyntet op endnu...
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

JKJ
Gæst
 
Sv: Jul!
« Svar #88: 14 Dec 2007, 12:58 »

Fandeme sørgeligt, at det er den 14. december, og man overhovedet ikke er i julestemning... Er ikke rigtigt gået op for mig endnu, at det er december Skuffet... Skyldes nok det vamle studieretningsproje kt - der er sgu ikke ret meget julehygge over at sidde med den...

Men helt ærlig... der er jo for helvede kun 10 dage til juleaften!!? Vi har ikke engang pyntet op endnu...

Smid et par nisser op her og der så ligner det da lidt julestemning og så kan det være det kommer stille og roligt Wink
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Jul!
« Svar #89: 17 Dec 2007, 14:53 »

Så er der kun 1 uge igen  Smiley

Om en uges tid vil jeg netop nu sidde og få en kop kaffe, lidt julesmåkager og vente på at Disneys Juleshow begynder, kan det stort set fra enden til anden, men det er jo en tradition...  Smiley
Logged

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 31 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010