home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23340
  0 Brugere, 489 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: Kylie123
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Jul!
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 31 Udprint
Forfatter Emne: Jul!  (Læst 88488 gange)
absalonsen
Gæst
 
Sv: Jul!
« Svar #105: 17 Dec 2007, 17:59 »

Fuck! Håber sku, der er flere tilbage nede hos den lokale. Ellers bliver jeg en meget trist mand, der gerne vil hoppe en i havnen.
Logged

KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Jul!
« Svar #106: 17 Dec 2007, 20:34 »

Heh, vi solgte den sidste i den kiosk, hvor jeg arbejder i søndags, og vi er en af de kiosker i Danmark, der har haft dem i længst tid ellers, så tror det bliver sygt svært, Absalonsen... men held og lykke Smiley.
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jul!
« Svar #107: 17 Dec 2007, 20:46 »

Fuck! Håber sku, der er flere tilbage nede hos den lokale. Ellers bliver jeg en meget trist mand, der gerne vil hoppe en i havnen.

Heh, vi solgte den sidste i den kiosk, hvor jeg arbejder i søndags, og vi er en af de kiosker i Danmark, der har haft dem i længst tid ellers, så tror det bliver sygt svært, Absalonsen... men held og lykke Smiley.
OT: skal vi bare lade dig drukne eller vil du hjælpes op af det kolde vand?? Opstemt
Logged

- Veni, vidi, vici -

absalonsen
Gæst
 
Sv: Jul!
« Svar #108: 17 Dec 2007, 20:51 »

Lad min dø. Langsomt og smertefuldt.
Logged

njandersen
Gæst
 
Sv: Jul!
« Svar #109: 17 Dec 2007, 21:12 »

Der er ligeså stor chance for at vinde store gevinster på normale lod end på skrabejulekalender. .
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Jul!
« Svar #110: 19 Dec 2007, 10:00 »

5 dage igen Smiley

Synes den lille dreng virkelig er på vej op i mig nu... nu vil jeg bare have juleferie så vi kan komme igang med julensglæder Wink

Idag skal der kæresten og jeg en tur i Bilka, og så skal der virkelig købes ind til den store julefrokost og resten af julen, med  øl/vand, slik god mad og hvad der ellers hører sig til... det bliver så godt Djævel
Logged

Nyysted
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Jul!
« Svar #111: 19 Dec 2007, 20:43 »

5 dage igen Smiley

Synes den lille dreng virkelig er på vej op i mig nu... nu vil jeg bare have juleferie så vi kan komme igang med julensglæder Wink
Ja, for silvan..


JKJ, mit store idol!
Logged

I ain't playin', nigga

JKJ
Gæst
 
Sv: Jul!
« Svar #112: 20 Dec 2007, 12:20 »

5 dage igen Smiley

Synes den lille dreng virkelig er på vej op i mig nu... nu vil jeg bare have juleferie så vi kan komme igang med julensglæder Wink

Idag skal der kæresten og jeg en tur i Bilka, og så skal der virkelig købes ind til den store julefrokost og resten af julen, med  øl/vand, slik god mad og hvad der ellers hører sig til... det bliver så godt Djævel

4 dage igen   Opstemt

Så fik man handlet ind i stor stil, nu mangler vi bare lige de sidste ting som har bedst af at blive købt på dagen Wink

Og så mangler jeg selvfølgelig også lige de sidste 6 timer idag og så 8-9 timer imorgen før man kan trække sig tilbage for i år...

Juhuu jeg glæder mig Smiley
Logged

absalonsen
Gæst
 
Sv: Jul!
« Svar #113: 20 Dec 2007, 12:24 »

Jeg har juleferie i morgen efter bare fire timers hygge i skolen. Ferien indledes med julefrokost med arbejdet. Glæder mig! Smiley
Logged

Oester30
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Jul!
« Svar #114: 20 Dec 2007, 12:37 »

Jeg har juleferie i morgen efter bare fire timers hygge i skolen.

Samme her, Fuck hvor bliver det dejligt..
Skal bare lige overstå dagens 8 timer..

Håber man når at komme lidt i julestemning, det syns jeg har været lidt svært i år..
Logged

Øster af navn
Øster af gavn

"Vores mentalitet - jeres misundelse"

darkzt4r
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Jul!
« Svar #115: 20 Dec 2007, 12:53 »

man kan sige jeg  går på ferie imorn efter 3 timers hygge Smiley
men for fan men arbejde torsdag og fredag 6 timer Smiley
lørdag 4 timer Smiley
og til sidst søndag en 9-10 timer xD
Logged

GudenEricsson
Gæst
 
Sv: Jul!
« Svar #116: 20 Dec 2007, 12:56 »

Går på juleferie i morgen efter morgenmad i klassen. Skal dog lige på arbejde i dag og i morgen - begge dage 4 timer Skuffet
Logged

Chelidze90
Gæst
 
Sv: Jul!
« Svar #117: 20 Dec 2007, 13:38 »

Så er der lavet lidt julejeopardy til dem der har lyst Smiley

Kræver det PowerPoint 2007, til de ældre versioner kommer der noget op senere Smiley

Hvis der er fejl, eller andet, så smid enten en pb eller skriv en kommentar her Smiley

Jule Jeopardy i PowerPoint
Logged

arsenalistic
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jul!
« Svar #118: 20 Dec 2007, 14:01 »

Aflevere opgave klokken 16 på RUC, fire timers arbejde. Det er hvad jeg mangler før jeg kan råbe på juleferie. Det skal dog tilføjes at jeg skal arbejde juleaftensdag i 8 timer.... Skuffet
Logged

Go you Gunners!

absalonsen
Gæst
 
Sv: Jul!
« Svar #119: 20 Dec 2007, 14:28 »

Så er der lavet lidt julejeopardy til dem der har lyst Smiley

Kræver det PowerPoint 2007, til de ældre versioner kommer der noget op senere Smiley

Hvis der er fejl, eller andet, så smid enten en pb eller skriv en kommentar her Smiley

Jule Jeopardy i PowerPoint

Virker ikke her. Power Point kan ikke læse det.
Logged

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 31 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010