home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 311 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Jul!
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 31 Udprint
Forfatter Emne: Jul!  (Læst 88755 gange)
fckfanen4ever
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Jul!
« Svar #195: 22 Dec 2010, 14:45 »

Mad familien og gaver er det bedste ved julen synes jeg Opstemt
Logged

Reporter : why do you always cause trouble
Balotelli : because I'm different, I'm mario

What a legend

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Jul!
« Svar #196: 22 Dec 2010, 14:46 »

Brune Kartofler er det bedste af den mad man får til en traditionel juleaftens middag!

Pjat gåselåret, derefter de brunede kartofler Wink eller ris alamanden kommer imellem.
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jul!
« Svar #197: 22 Dec 2010, 14:56 »

Jeg kan rigtig godt lide julen, men jeg må indrømme at jeg savner den magiske stemning der var omkring julen dengang man var lille  Smiley.. Det var fedt, og hold kæft hvor jeg glædede mig til julen og ikke mindst juleaften hvert år..

I dag drejer det sig mere om familiær hygge, RIGTIG god mad, og at man kommer hinanden ved.. Bevares det er også rigtig fint, det kan dog ikke måle sig med julen da man var lille  Thumbs Up
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

JKJ
Gæst
 
Sv: Jul!
« Svar #198: 22 Dec 2010, 15:00 »

Jeg kan rigtig godt lide julen, men jeg må indrømme at jeg savner den magiske stemning der var omkring julen dengang man var lille  Smiley.. Det var fedt, og hold kæft hvor jeg glædede mig til julen og ikke mindst juleaften hvert år..

I dag drejer det sig mere om familiær hygge, RIGTIG god mad, og at man kommer hinanden ved.. Bevares det er også rigtig fint, det kan dog ikke måle sig med julen da man var lille  Thumbs Up

Stort set enig  Wink

Men når du engang får børn kommer magien tilbage   Smiley
Forventnings glæde gælder bare de små denne gang og ikke en selv Smiley
Logged

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Jul!
« Svar #199: 22 Dec 2010, 15:00 »

Jeg kan rigtig godt lide julen, men jeg må indrømme at jeg savner den magiske stemning der var omkring julen dengang man var lille  Smiley.. Det var fedt, og hold kæft hvor jeg glædede mig til julen og ikke mindst juleaften hvert år..

I dag drejer det sig mere om familiær hygge, RIGTIG god mad, og at man kommer hinanden ved.. Bevares det er også rigtig fint, det kan dog ikke måle sig med julen da man var lille  Thumbs Up
synes godt om
Logged

Thaurat al Shabab

JKJ
Gæst
 
Sv: Jul!
« Svar #200: 22 Dec 2010, 15:02 »

Hvad spiser folket til jul ? hos os står den som altid på Gåsesteg.

And med hvide og brune kartofler, rødkål, fed god sovs, franske kartofter og lidt tilbehør. Sluttende af med ris'ala'mande.

Bliver helt sulten bare af at tænke på det Opstemt
Logged

Bendtner_23
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Jul!
« Svar #201: 22 Dec 2010, 15:03 »

Jeg har aldrig set hvide kartofler!
Logged

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jul!
« Svar #202: 22 Dec 2010, 15:04 »

Men når du engang får børn kommer magien tilbage   Smiley

Den har jeg hørt ofte, og det lyder ganske rigtigt ja Wink
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

JKJ
Gæst
 
Sv: Jul!
« Svar #203: 22 Dec 2010, 15:06 »

Den har jeg hørt ofte, og det lyder ganske rigtigt ja Wink

Bettemand har fået pakkekalender hele måneden og selv om det har været en lille ubetydelig ting har han haft julelys i øjnene når han har fået en lille pakke.
Det gør sgu en blød når man ser den glæde i hans øjne.
Han går med garanti helt i selvsving på fredag  Grin
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jul!
« Svar #204: 22 Dec 2010, 15:10 »

Bettemand har fået pakkekalender hele måneden og selv om det har været en lille ubetydelig ting har han haft julelys i øjnene når han har fået en lille pakke.
Det gør sgu en blød når man ser den glæde i hans øjne.
Han går med garanti helt i selvsving på fredag  Grin

Det lyder da lækkert Grin.. Kunne godt forestille mig hele hans dag har været reddet med en lille gave.. Der skal ikke så meget til når man er lille Opstemt..

Og naturligvis går han i selvsving på fredag.. juleaften er børnenes fest  Thumbs Up
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jul!
« Svar #205: 22 Dec 2010, 15:43 »

Damn jeg glæder mig! Opstemt I min familie gør vi rigtig meget ud af julen! Opstemt De fleste islændinge pynter rigtig meget og flot op til jul og det er også tilfældet med min familie. Opstemt

Sidste år havde jeg ikke nogen ønskeliste til jul hvilket gjorde at det var svært at købe noget jeg blev glad for. Dog fik jeg fantastiske julegaver sidste år så det var ok. Men i år har jeg så lavet en ønskeliste! Opstemt Det gør det hele lidt mere spændende på gavefronten! Opstemt
Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

søgaard
Gæst
 
Sv: Jul!
« Svar #206: 22 Dec 2010, 16:33 »

Min juleaftensdag starter meget tidligt, hvor vi kører mod Aalborg af, hvor vi mødes hos min farmor. Her står den på en let omgang julefrokostmad og hygge, hvorefter vi bytter gaver hele familien og tager hjem igen. Så kommer man ellers hjem og slår mave foran fjernsynet, hvor vi plejer at se lidt julefilm og selvfølgelig Disneys juleshow! I løbet af eftermiddagen kommer to af min onkler, samt min farmor så op til os. Selve måltiden består af alt hvad en julemiddag skal bestå af og bliver selvfølgelig lavet i fællesskab (min stedmor laver det hele og vi får højest lov til at skrælle kartoflerne og tage opvasken Tunge ). Herefter står den på de sædvanlige 4-5 julesange, samt dansen om træet. Når det er gjort, så er der ellers hygge og gaveoppakning. Så plejer vi at gå til seng ved 1-2 tiden, når alle er tilpas trætte efter en lang dag og har fået pakket alle gaverne op Smiley

Selve december måned er dog ikke noget, som vi i min familie gør noget særligt ud af og har egentlig aldrig gjort det. Det har altid handlet om d. 24 december, hvor den altid har stået på hygge med familien og god mad.
Logged

Corvette
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Jul!
« Svar #207: 22 Dec 2010, 18:23 »

Tænkte på hvor mange herinde går i kirke juleaften?   Rullende Øjne

I min familie har vi altid gået i kirke hver juleaften og det går vi stadig  Smiley

Logged

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jul!
« Svar #208: 22 Dec 2010, 18:25 »

Tænkte på hvor mange herinde går i kirke juleaften?   Rullende Øjne

I min familie har vi altid gået i kirke hver juleaften og det går vi stadig  Smiley

Er tvunget til det. Opstemt
Logged


Corvette
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Jul!
« Svar #209: 22 Dec 2010, 18:29 »

Haha okay  Grin
Logged

Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 31 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010