home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 444 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Jul!
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 31 Udprint
Forfatter Emne: Jul!  (Læst 88826 gange)
Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jul!
« Svar #210: 22 Dec 2010, 18:31 »

Tænkte på hvor mange herinde går i kirke juleaften?   Rullende Øjne

I min familie har vi altid gået i kirke hver juleaften og det går vi stadig  Smiley



I min familie går vi også i kirke hvert år. Dog er det kun mig og min lillesøster der gør det(udover mine forældre selvfølgelig). Vi har nemlig en "regel" i vores familie der hedder "Du må selv bestemme om du vil med i kirke juleaften når du er fyldt 18" Grin Så mine store brødre og min storesøster slipper altså. Hvis jeg selv måtte bestemme ville jeg ikke tage med! Opstemt Hader at være i kirke! Opstemt

I år er hele familien samlet til juleaften bortset fra min storesøster. Hun bor i Norge og holder derfor jul derover med sin forlovede og hendes to "halv"børn.

Min store bror flyttede tilbage til i oktober i år. Har ikke set ham siden. Vi skal hente ham om 4 timer! Opstemt Glæder mig utroligt meget til at se ham! Opstemt Især fordi han er dybt passioneret Liverpool fan  Djævel. Han kommer selvfølgelig for at holde jul med os! Wink

Min storesøster må jeg vente lidt med at se. Hun kommer først d. 30 december. Smiley Det er så for at holde nytår med os! Hun tager selvfølgelig sin forlovede og deres to "halv" børn med! Opstemt Til den tid er min store bror desværre rejst! Skuffet

Men det bliver dælme en god jul i år! Opstemt
Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jul!
« Svar #211: 22 Dec 2010, 18:32 »

Haha okay  Grin



At det så skulle ske, det regnede jeg ikke med. Grin
Logged


Bendtner_23
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Jul!
« Svar #212: 22 Dec 2010, 18:34 »

Ham Benjamin Hansen lyder nice
Logged

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jul!
« Svar #213: 22 Dec 2010, 18:35 »

Ham Benjamin Hansen lyder nice

Han bliver ved med at skrive, utrolig træls..
Logged


Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jul!
« Svar #214: 23 Dec 2010, 01:51 »

Min juleaften bliver meget stille og rolig i år, hvor det kun bliver min farmor (hvor vi også skal være), min far, min fars kæreste og mig selv. Det ændrer dog ikke på noget. Juleaften er altid hyggelig. Men det eneste jule-agtige jeg foretager mig før jul er, at se julefilm: Eight Crazy Nights, Home Alone, Home Alone 2, Nigtmare Before Christmas og The Polar Express, er film som jeg ser hver jul. I år er ingen undtagelse på trods af mine 17 år. Wink
Logged


Arsenal Football Club


MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: Jul!
« Svar #215: 23 Dec 2010, 02:51 »

Min juleaften bliver meget stille og rolig i år, hvor det kun bliver min farmor (hvor vi også skal være), min far, min fars kæreste og mig selv. Det ændrer dog ikke på noget. Juleaften er altid hyggelig. Men det eneste jule-agtige jeg foretager mig før jul er, at se julefilm: Eight Crazy Nights, Home Alone, Home Alone 2, Nigtmare Before Christmas og The Polar Express, er film som jeg ser hver jul. I år er ingen undtagelse på trods af mine 17 år. Wink

Sidder og ser Home Alone lige nu faktisk, for at komme lidt i julehumør Thumbs Up
Logged

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jul!
« Svar #216: 23 Dec 2010, 02:52 »

Fik alle mine julegaver i dag (som så er i går). Så julestemningen er så småt forsvundet. Går en kedelig juleaften i møde, tror jeg. :-(
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jul!
« Svar #217: 23 Dec 2010, 02:53 »

Fik alle mine julegaver i dag (som så er i går). Så julestemningen er så småt forsvundet. Går en kedelig juleaften i møde, tror jeg. :-(

Du er inviteret hjem til mig? Så kommer den julestemning tilbage! Cool
Logged


Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jul!
« Svar #218: 23 Dec 2010, 03:01 »

Du er inviteret hjem til mig? Så kommer den julestemning tilbage! Cool
Du har ret, er allerede kommet i meget bedre stemning. Jeg får vel gaver, ikke? :gr:
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jul!
« Svar #219: 23 Dec 2010, 03:04 »

Du har ret, er allerede kommet i meget bedre stemning. Jeg får vel gaver, ikke? :gr:

Selvfølgelig. Mormor har altid nogle ekstra!  Thumbs Up
Logged


-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jul!
« Svar #220: 23 Dec 2010, 03:19 »

Er på vej i julestemning, trods det er min første jul som skilsmissebarn. Skal bare lige 9 timer i Kvickly-helvede, også tager jeg ud til min far på Amager, ser nogle venner derude inden jeg skal julehygge med min far og se et par julefilm for lige at komme i stemning, også er det sgu d. 24. Så kommer min mor og lillesøster også derud undervejs, mens min storesøster og hendes kæreste også kommer, også er det sgu juleaften. Tror det bliver en god jul. Smiley
Logged

Cactus
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Jul!
« Svar #221: 23 Dec 2010, 03:42 »

Gid jeg kunne overtage noget af den julestemning folk ser ud til at have herinde.  Ubeslutsom
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Jul!
« Svar #222: 23 Dec 2010, 12:36 »

Får besøg en mine forældre, min søster plus hendes hus og så svigerforældrene også.

Efter vi har fået bettamnd har vi valgt at holde julen hjemme og så må dem der vil være med den 24. komme til os.
Det er alt for besværligt at skal have en barnevogn, dyner, tøj osv plus gaver med først den ene vej og så derefter den anden vej - og der skal med garanti flere med tilbage end vi skal afmed Wink

Jeg plejer at SKAL se Disney juleshow til trods for mine 38 år på bagen, men det er altså en tradition man ikke bare bryder.
Men efter at vi er begyndt at holde jul hjemme kommer fjernsynet nok bare til at kører i baggrunden og så kigger jeg lidt på det engang imellem, men der er også ok, kender det jo fra start til slut Wink

Omkring Disney tid begynder familien stille og roligt at komme dryssende til en kop kaffe og en lille småkage, og så begynder vi stille og roligt at gøre klar til at lave mad uden alt for meget stres.
Menuen består af and og så hele svineriet dertil. Ris ala manda er selvfølgelig deserten Wink

Da bettemand jo ikke er så stor endnu går vi nok forholdsvis hurtigt til træet og får givet ham nogle gaver og nyder hans glæde ved det og så må vi andre tage den derefter når han er gået i seng, medmindre han tager røven på os som sidste år hvor han holdt sig vågen 3½ time mere end han plejede Wink

Men jeg glæder mig ihf ganske meget og er rigtigt kommet i julestemning nu  Opstemt

GLÆDELIG JUL TIL ALLE HERINDE Smiley
Logged

Schmidt
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Jul!
« Svar #223: 23 Dec 2010, 12:46 »

Hvornår bliver der sendt Home Alone i år? Smiley
Logged

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Jul!
« Svar #224: 23 Dec 2010, 12:47 »

I aften 20.30 bliver den sendt på TV2 tror jeg nok Smiley
Logged

Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 31 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010