home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  1 Bruger, 266 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken FM2010
| | | | |-+  Lionel Messi i HB Køge
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Lionel Messi i HB Køge  (Læst 7552 gange)
Ne1
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Lionel Messi i HB Køge
« : 15 Aug 2010, 12:05 »

Jeg sad og snakkede med en om HB køge kunne have reddet sig overlevelse sidste sæson hvis de havde Lionel Messi, det blev vi hurtigt enige om de godt kunne, men spørgsmålet er om de f.eks. kunne vinde medaljer, eller sågar mesterskabet eller pokalen.

Derfor vil jeg foretage en yderst troværdig test. Jeg har brugt FMRTE (jeps ved det jeg er en snyder!) til at flytte Lionel Messi fra Barcelona til storklubben HB Køge i den danske sas liga for at se hvor langt de kan drive det. Han er på en lang tids kontrakt i klubben til år 2020 og jeg har ændret på hans loyalitet og ambitioner, fordi det giver lidt større chance for han bliver minimum den ene sæson uden at blive solgt.

Jeg vil komme med nogle updates i løbet af sæsonen for at se hvad der sker med Køge og Messi. Jeg er selv en manager uden job, som bare observere spillet. Jeg har kun loadet de danske ligaer, ned til 2. div, og så har jeg valgt large database.

Vil smide en update når sæsonen er gået lidt igang og der er spillet nogle kampe.
Logged

Hvordan stemmer jeg på Bendtner til ballon d'or?!

FredrikLeander
Gæst
 
Sv: Lionel Messi i HB Køge
« Svar #1: 15 Aug 2010, 12:08 »

Hahahaha! Det bliver spændende at se om én spiller virkelig kan styre et hold Wink
Logged

Fernando
Gæst
 
Sv: Lionel Messi i HB Køge
« Svar #2: 15 Aug 2010, 12:28 »

Jeg sad og snakkede med en om HB køge kunne have reddet sig overlevelse sidste sæson hvis de havde Lionel Messi, det blev vi hurtigt enige om de godt kunne, men spørgsmålet er om de f.eks. kunne vinde medaljer, eller sågar mesterskabet eller pokalen.

Derfor vil jeg foretage en yderst troværdig test. Jeg har brugt FMRTE (jeps ved det jeg er en snyder!) til at flytte Lionel Messi fra Barcelona til storklubben HB Køge i den danske sas liga for at se hvor langt de kan drive det. Han er på en lang tids kontrakt i klubben til år 2020 og jeg har ændret på hans loyalitet og ambitioner, fordi det giver lidt større chance for han bliver minimum den ene sæson uden at blive solgt.

Jeg vil komme med nogle updates i løbet af sæsonen for at se hvad der sker med Køge og Messi. Jeg er selv en manager uden job, som bare observere spillet. Jeg har kun loadet de danske ligaer, ned til 2. div, og så har jeg valgt large database.

Vil smide en update når sæsonen er gået lidt igang og der er spillet nogle kampe.

HB Køge er da IKKE en storklub Grin og det hedder ikke SAS Ligaen mere men derimod Superligaen Smiley
Logged

Ne1
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Lionel Messi i HB Køge
« Svar #3: 15 Aug 2010, 12:28 »

11 kampe spillet:
Det gik rigtig godt til at starte med...4 kampe ubesejret, det var dog kun 1 af de kampe som blev vundet. Køges første sejr kom efter fire kampe mod Farum (aka FC Nordsjælland).
Det var den ene af de to sejre de fik i de første 11 kampe, den anden kom mod Randers.

For at opsumere ligger de nummer 12 og sidst i ligaen med 9 point, dog skal det siges der ligger 3 hold med 9 point og 2 hold med 11 point, så det er tæt i bunden af ligaen.Bare for at sige hvor urealistisk en liga det er blevet, ligger AGF nummer 1, med 22 point.  Shockeret

En opdatering på Messi er at han har spillet 12 kampe for Køge med et gennemsnit på 7.68. Han har lavet 5 mål, 2 assists og været MoM 5 gange i de kampe. Så man kan vidst ikke give ham skylden for de dårlige resultater.
Logged

Hvordan stemmer jeg på Bendtner til ballon d'or?!

Ne1
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Lionel Messi i HB Køge
« Svar #4: 15 Aug 2010, 12:30 »

HB Køge er da IKKE en storklub Grin og det hedder ikke SAS Ligaen mere men derimod Superligaen Smiley

Hed det ikke SAS ligaen i sæsonen 09/10, det er da først denne sæson den har skiftet navn er det ikke?
- storklub var måske så meget sagt...men det lød meget godt  Wink
Logged

Hvordan stemmer jeg på Bendtner til ballon d'or?!

Fernando
Gæst
 
Sv: Lionel Messi i HB Køge
« Svar #5: 15 Aug 2010, 12:43 »

Okai men troede du spillede med den seneste update Smiley
Logged

Ne1
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Lionel Messi i HB Køge
« Svar #6: 15 Aug 2010, 12:54 »

Dog ikke, så ville de også spille i 1. division Smiley

23 kampe spillet
Med 10 kampe tilbage i sæsonen ligger Køge nummer 11. Det er primært pga. deres forsvar, som lukker alt for mange mål ind. 41 mål er der gået ind i ligaen indtil nu. Det er stadig utrolig tæt i bundet og kan ligeså godt ende med Silkeborg, Esbjerg eller SønderjyskE som ryger ned. Nordsjælland ligger sidst blot 1 pt. efter køge.

Messi har indtil videre lavet 7 mål, og spillet til 7.67 (som 4. bedste spiller i ligaen) og fået 6 MoM. Dem som har spillet bedre end selveste Messi er Atiba, Thomas Rasmussen og Atle Roar Håland som har spillet til 7.85!!  Shockeret

Det bliver spændende at se hvad der sker i de sidste 10 kampe samt pokalen som Køge stadig er en del af. Kan de hive pokalen til Køge? Redder de sig i ligaen? eller er det ned til 1. division uden succes, selv med verdens bedste fodboldspiller på holdet.
Logged

Hvordan stemmer jeg på Bendtner til ballon d'or?!

Ne1
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Lionel Messi i HB Køge
« Svar #7: 15 Aug 2010, 13:04 »

Så er sæsonen slut!

Køge lykkedes at redde sig en sæson yderligere i ligaen med Messi på holdet, det var dog kun 3 point over stregen. Det sendte Silkeborg og SønderjyskE ned. Så man kan vel ikke sige det var en sindsyg succesrig sæson for HB Køge.

I pokalen kunne de med lidt held være kommet i finalen, istedet for at trække Randers eller SønderjyskE i semien fik de OB, som slog dem ud. Derfor vandt de slet ikke noget, andet end en overlevelse, og når nu Messi bliver solgt kan det kun gå galt for HB Køge den kommende sæson Smiley

Messi sluttede som 3. bedste spiller i ligaen, med 7 mål 8 assists og en rating på 7.72. Han var til gengæld den som var blevet kåret til MoM flest gange med 8 gange. Jeg havde nok ventet at se lidt flere mål og assists fra ham gennem en sæson så må indrømme jeg er en smule skuffet.
Logged

Hvordan stemmer jeg på Bendtner til ballon d'or?!

John Graversen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Lionel Messi i HB Køge
« Svar #8: 15 Aug 2010, 13:07 »

For at være ærlig, så tror jeg Cristiano ville gøre det bedre, da han er noget mere dominerende i sit spil, og bedre kan lide at se sig selv score Smiley
Logged

Naah.

vt11
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Lionel Messi i HB Køge
« Svar #9: 15 Aug 2010, 13:10 »

Hvor meget blev Messi solgt for? Opstemt
Logged

Barça: Més que un club <3

Ne1
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Lionel Messi i HB Køge
« Svar #10: 15 Aug 2010, 13:14 »

"kun" 10,5 millioner pund, tilbage til Barcelona.

Og ja det kan godt være du har fat i noget med Ronaldo, men egentlig var det primært forsvaret som fejlede synes jeg...de sluttede med noget der minder om en målscore på -40 eller noget i den stil, og så er det svært at vinde noget som helst.
Logged

Hvordan stemmer jeg på Bendtner til ballon d'or?!

Fernando
Gæst
 
Sv: Lionel Messi i HB Køge
« Svar #11: 15 Aug 2010, 13:20 »

Hvor meget er 10,5 milioner pund?
Logged

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Lionel Messi i HB Køge
« Svar #12: 15 Aug 2010, 13:30 »

Det er vel omkring de 100 mio. kr.
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Thebarber
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lionel Messi i HB Køge
« Svar #13: 15 Aug 2010, 13:35 »

Det fandme billigt for Messi i anden sæson Wink
Logged

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

Fernando
Gæst
 
Sv: Lionel Messi i HB Køge
« Svar #14: 15 Aug 2010, 13:38 »

Ja men god handel for HB Køge Wink
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010