home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  1 Bruger, 325 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken FM2010
| | | | |-+  Lionel Messi i HB Køge
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Lionel Messi i HB Køge  (Læst 7551 gange)
Ne1
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Lionel Messi i HB Køge
« Svar #15: 15 Aug 2010, 16:13 »

Det må man sige det er for HB Køge, inden jeg lukkede spillet ned, så jeg de var røget op som fjerde rigeste klub i Danmark. Kunne være jeg skulle være forsat med det og se om de kunne finde ud af at bruge alle de penge til noget fornuftigt. Smiley

- Og ja jeg ville ikke have noget imod at give 100M for Messi i anden sæson Opstemt
Logged

Hvordan stemmer jeg på Bendtner til ballon d'or?!

RiotAct
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Lionel Messi i HB Køge
« Svar #16: 15 Aug 2010, 23:11 »

Haha, fed idé!
Har selv tit haft tanken om hvordan en rigtig stjerneangriber ville præge Brøndby.
Men tror sgu næsten jeg skal prøve at redde HB Køge Smiley
Så tak for inspiration og en sjov idé! Smiley
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Lionel Messi i HB Køge
« Svar #17: 16 Aug 2010, 05:56 »

Hvis det var som et projekt, tror jeg faktisk at det ville være bedre, med en super angriber, Terry, Puyol, Ferdinand eller noget i den dur... eller en Keeper i Casillas/Buffon klassen. Tror umiddelbart, baseret på tidligere sæsoner at det er defensivt de fleste hold som HB køge og AB har mangler.. modsat hold som Lyngby og AC Horsens, som efter min mening har mere solide defensive kræfter fra start.

Eventuelt en rigtig defensiv midtbane oprydder i stil med Poulsen, når han altså ikke sender håbløse bolde tilbage til keeperen så det resultere i mål inkasseret..

og hvad angår idéen med at smide en stjerneangriber i brøndby, så syntes jeg faktisk de også har kvaliteter nok offensivt selv - ville ligeledes smide en forsvarsspiller der, hvis det skulle være. En med en lav skadesfrekvens, eventuelt en Ramos eller igen en defensiv midtbane, muligvis Gerrard, selvom hans kvaliteter dog er mere til det offensive, men tror han kunne fungere godt som en slags defensiv playmaker bagved Mike Jensen/Farnerud med Krohn dehli, Jan K og Jens Stryger på kanterne og så med Jallow eller Bernburg på toppen - ville dog nok sætte samtlige midtbane spillere og backs til at forsøge sig med langskud hvis jeg skulle inddrage en ekstra spiller sådan der.

Sidder faktisk lidt og tænker i banerne at smide 1 milliard i samtlige sas liga hold og give dem allesammen kontinentalt ry samt gøre ligaen lige så attraktiv som PRM/La Liga.. og se hvem der kan styre det, og hvem som bare køber ind og fyre penge af på lønningerne... hmm simulation mens man sover.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Ne1
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Lionel Messi i HB Køge
« Svar #18: 16 Aug 2010, 13:52 »

Sidder faktisk lidt og tænker i banerne at smide 1 milliard i samtlige sas liga hold og give dem allesammen kontinentalt ry samt gøre ligaen lige så attraktiv som PRM/La Liga.. og se hvem der kan styre det, og hvem som bare køber ind og fyre penge af på lønningerne... hmm simulation mens man sover.

Fuck det lyder sgu også som en griner ide må jeg sige...Det vil jeg gå igang med, med det samme. Smider sikkert bare nogle korte updates i denne her tråd når jeg kan se hvad der sker Smiley
Tror dog det er lettere at bruge editoren der fremfor FMRTE når det er så mange hold. Smiley

EDIT:
Har givet alle holdene 9500 i omdømme, 1000000000 pund i banken. Jeg har slettet alt gæld. Derudover har jeg givet Super ligaen 20 i omdømme, så den virkelig er super nu Smiley
« Seneste Redigering: 16 Aug 2010, 14:17 af Ne1 » Logged

Hvordan stemmer jeg på Bendtner til ballon d'or?!

Ne1
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Lionel Messi i HB Køge
« Svar #19: 16 Aug 2010, 14:37 »

Jeg har loadet den bedste liga fra: Danmark, England, Italien og Spanien for at se hvad der sker.

Der har været lidt problemer med at få økonomien til at virke for some reason. Så jeg må bruge FMRTE til at ændre dette når spillet er gået igang. Jeg har også i mellem tiden givet alle klubber en fremtræden rigmand, så håber det vil skubbe gang i nogle transfers.

Efter at have givet dem en masse penge er de danske klubber de rigeste i verden. Så jeg går igang med sæsonen nu og for at se om der sker nogle transfers.
Logged

Hvordan stemmer jeg på Bendtner til ballon d'or?!

Fernando
Gæst
 
Sv: Lionel Messi i HB Køge
« Svar #20: 26 Aug 2010, 21:00 »

Vil du ik nok smide det op til download gad godt selv prøve det..
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Lionel Messi i HB Køge
« Svar #21: 26 Aug 2010, 21:05 »

fedt Ne1 jeg følger med og venter på opdateringer Opstemt
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010