home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:37:30 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 490 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester City Tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 29 Udprint
Forfatter Emne: Manchester City Tråden  (Læst 91778 gange)
Notorious B.IV
Gæst

Sv: Manchester City Tråden
« Svar #285: 23 Jan 2012, 00:16 »

Han er på vej forover, så det er ikke naturligt at træde bagud med den kraft han gør... Du vil da tage dit ben foran din krop... Du kan da på ingen måde forsvare den måde han træder bagud på?
Hvis du trækker benet foran så vil du påføre dig selv smerte, selvfølgelig gør man ikke det. Sagtens, granted benet kommer hurtigt tilbage, men kan ikke se motivet for at han MED VILJE, skulle påføre Scotty skade. Mario er også kold i røven han undskylder ikke med mindre Mancini siger han skal, så det at han er derovre med det samme synes jeg siger meget om situationen. Det er meget uheldigt det hele og det er svært at undgå, i situationen det er selvfølgelig beklageligt at det skulle gå udover Scotty men det er også farligt at ligge ned når benene flyver frem og tilbage.

N17
Manager

« Svar #286: 23 Jan 2012, 00:20 »

Vi bliver aldrig enige - jeg er 100% på det var med vilje... Er slet ikke i tvivl... Den måde benet kommer tilbage på er ikke naturlig uanset hvordan du står...

Mener du seriøst, at hvis du er på vej forover, så sætter du ikke det ene ben foran dit andet...?? Men vil sætte det bagud, det forstår jeg slet ikke

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Notorious B.IV
Gæst

« Svar #287: 23 Jan 2012, 00:24 »

Vi bliver aldrig enige - jeg er 100% på det var med vilje... Er slet ikke i tvivl... Den måde benet kommer tilbage på er ikke naturlig uanset hvordan du står...

Mener du seriøst, at hvis du er på vej forover, så sætter du ikke det ene ben foran dit andet...?? Men vil sætte det bagud, det forstår jeg slet ikke
Skal jo ikke ned i split, det gør ondt - så meget hellere få benet in line med det andet.

N17
Manager

« Svar #288: 23 Jan 2012, 00:25 »

Skal jo ikke ned i split, det gør ondt - så meget hellere få benet in line med det andet.

Har godt nok aldrig oplevet nogen, som ikke prøver at finde balancen ved at sætte sit "frie" ben foran det andet, når man er på vej forover... Men skidt, vi bliver aldrig enige

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Erzael
Manager

« Svar #289: 23 Jan 2012, 06:54 »

Er helt enig med John her. Jeg synes ikke det ser særlig naturligt ud, det spring som Balotelli tager. Han jokker direkte tilbage skærmen på ham, hvorefter han foretager sig et noget mærkværdigt rullefald, som ikke ser naturligt ud på nogen som helst måde.

Jeg håber, at FA har øjnene på det, da det på ingen måder hører hjemme i fodbold. Svineri.

Sinno
Ynglingespiller

« Svar #290: 23 Jan 2012, 08:08 »

Det der er bestemt ikke naturligt . Det ser jo ud som om han lige får lidt ekstra fart i det ben der er på vej på hovedet . Det er en kæmpe svinestreg som selvfølgelig skal straffes! Er lidt ked af det på hans vegne, da jeg egentlig syntes han er en glimrende spiller, og sådan en man lægger mærke til, både på godt og ondt, men svinestreger som den her skal straffes!

Joerli
Ynglingespiller

« Svar #291: 23 Jan 2012, 08:20 »

Og hvis ikke United havde vundet så meget, havde de heller ikke haft særlig mange fans .. At være fan, starter på hver sin måde ..

Det kan der være noget om. Men dem der kun holder med et hold fordi de vinder, ville også falde fra når holdet taber. Så dem kan man ikke kalde loyale fans. Jeg selv har holdt med United siden jeg kan huske. Dengang kendte jeg ikke noget til spillerne, kun nogle få, men jeg holdte alligevel med dem.

Og dette varer ved den dag idag.

Men der sidder jo ikke folk her, som vel at mærke altid har holdt med City. (Måske en enkelt, eller to)

Så det er folk der bare er hoppet med på vognen grundet succes på under to år og med udemærkede fremtidsudsigter, og disse 'fans' holder skam ikke med City, hvis oliemilliarderne, til min store glæde, en dag skulle slippe op og City så ville være en storklub i forfald. Og dette er naturligvis bare et eksempel, som jeg en dag håber vil blive til virkelighed.
« Seneste Redigering: 23 Jan 2012, 08:28 af Joerli » Logged

PAUL "THE GINGER PRINCE" SCHOLES

Metsu1
Manager

« Svar #292: 23 Jan 2012, 08:36 »

Er helt enig med John her. Jeg synes ikke det ser særlig naturligt ud, det spring som Balotelli tager. Han jokker direkte tilbage skærmen på ham, hvorefter han foretager sig et noget mærkværdigt rullefald, som ikke ser naturligt ud på nogen som helst måde.

Jeg håber, at FA har øjnene på det, da det på ingen måder hører hjemme i fodbold. Svineri.

Det er jeg fuldstændig enig, han er intet mindre end en skændsel efterhånden.

Jeg håber godt nok, at FA tager fat i ham og giver ham en lang karantæne for det svineri  Sur

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #293: 23 Jan 2012, 08:41 »

Jeg forsvarede faktisk Balotelli først, da jeg så situationen på TV, men det er tydeligt på JS' gif at Balotelli stamper ned bagved sig, hvor han ved Parker ligger, i et forsøg på at ramme ham. Det er meget ala hvad Pepe gjorde, her havde han bare ikke så meget kontrol over situationen. Det er noget som FA burde kigge på og idømme ham et antal karantænedage for.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #294: 23 Jan 2012, 09:25 »

Godt nok synes jeg Balotelli er en arrogant spassernar, men da jeg så kampen syntes jeg - lige som kommentatorerne - egentlig ikke at det så ud til at være bevidst. GIF'en i denne tråd har sådan set heller ikke overbevist mig om andet.

Metsu1
Manager

« Svar #295: 23 Jan 2012, 09:53 »

Godt nok synes jeg Balotelli er en arrogant spassernar, men da jeg så kampen syntes jeg - lige som kommentatorerne - egentlig ikke at det så ud til at være bevidst. GIF'en i denne tråd har sådan set heller ikke overbevist mig om andet.

Så skal du vist have tjekket øjnene, g00n  Wink

Spøg til side, det er da så tydeligt, at han ved lige præcis, hvor Parker ligger, når man ser på den måde, han stamper ned efter skudforsøget.

Jeg håber virkelig, der bliver taget fat i ham (og Pepe) for den sags skyld, da det overhovedet ikke hører hjemme på en fodboldbane

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #296: 23 Jan 2012, 10:01 »

Altså da jeg sad og så kampen i går, så det ikke bevidst ud, men når man sidder og ser den i gengivelse flere gange, så er det jo tydeligt, at det er bevidst! Første gang er ubevidst, men anden gang ser Balotelli en gylden mulighed for at nakke en modspiller, som dommeren ikke kan se. Det går så stærkt i øjeblikket, og dommeren kan ikke gør så meget, men FA skal det helt klart tage det op tildele ham en karantæne- alt andet ville være underligt.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #297: 23 Jan 2012, 10:18 »

Så skal du vist have tjekket øjnene, g00n  Wink

Perhaps. Synes egentlig bare det ligner at han er ude af balance og prøver at finde fodfæste.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #298: 23 Jan 2012, 10:21 »

Perhaps. Synes egentlig bare det ligner at han er ude af balance og prøver at finde fodfæste.
Jeg tænkte nøjagtig det samme i starten, men hvis du kigger nærmere, er det tydeligt at hans hensigt er at losse Parker i hovedet, hvilket burde resultere i en længerevarende karantæne, da det er så ekstremt usportsligt.
« Seneste Redigering: 23 Jan 2012, 10:26 af Daniel Nordentoft » Logged

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #299: 23 Jan 2012, 10:23 »

Omkring Super Mario's spark, så var min første tanke også at det var rent og skær en fejl og han forsøge at placere foden så han fik en hvis balance.
Men så efter at have set den GIF som John Spurs postede, så virker det en anelse mærkeligt at træde tilbage for at få fodfæstet, da han vel skal have noget (læs: sine ben) foran kroppen.

Det må være en bevidst handling. Han gør det sgu ikke lettere for sig selv.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Sider: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 29 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010