home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Maj 2025, 22:37 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 514 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester City Tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 29 Udprint
Forfatter Emne: Manchester City Tråden  (Læst 91879 gange)
TheisHansen v.2
Gæst

Sv: Manchester City Tråden
« Svar #240: 12 Jul 2011, 13:05 »

Ja han vil jo gerne hjem til Corinthians, men også væk på grund af hans familie, som han vil være mere sammen med. Han var også ude på et tidspunkt og sige at han måske stoppede sin fodboldkarriere, men har lidt blandede følelser omkring det her. Synes klart han er en vores bedste angribere vi har haft til dato, men måske er det på tid at han skal ''hjem'' Men hvis vi sælger ham gad jeg godt se at vi hentede enten, Samuel Eto'o, Sergio Agüero eller en helt tredje. Smiley

Vil helst ikke ha at han forlader os, men der er jo stor sandsynlighed for at det sker. :-/

Antchev
Juniorspiller
**

« Svar #241: 12 Jul 2011, 13:19 »

Hvor har de, de penge fra? Smiley

Jeg vil gætte på det private investorer der køber ham til klubben.. Så ejer de ham og lejer ham ud til Corinthians har jeg en mistanke om .. Lidt som man gjorde med Mascherano og Tevez dengang de kom til West Ham.. Bortset fra at det er fuldt ud lovligt i Brasilien mens det er ulovligt at gøre i Premier League..
Det er også private investorer der bl.a. har købt Ronaldinho tilbage til Flamengo og betaler ham kisten for at være der..

Månedens bruger: Oktober 2010

JKJ
Gæst

« Svar #242: 18 Jul 2011, 11:05 »

Mon ikke det er farvel til Tevez nu?

City har ihf accepteret Corinthians bud nu iflg træner Mancini.

Det er nok også det bedste for alle parter.

PL mister en kæmpe profil men sådan er gamet jo Wink

http://www.skysports.com/story/0,19528,12874_7045626,00.html

Som erstatning er jeg ret sikker på i henter en anden argentiner i Aguero.

http://www.skysports.com/story/0,,11670_7040998,00.html

JKJ
Gæst

« Svar #243: 18 Jul 2011, 17:24 »

Jep så er det officielt, City har deres egen farce nu  Grin

Mancini mener at der er en aftale med Corinthians men det mener de ikke!! Forvirringen er total, der følger helt sikker mere senere  Thumbs Up

http://www.skysports.com/story/0,19528,12874_7046431,00.html
« Seneste Redigering: 18 Jul 2011, 17:27 af JKJ » Logged

ulle94
Landsholdsspiller

« Svar #244: 14 Aug 2011, 10:39 »

Er jeg den eneste der synes, at Garreth Barry har overskredet sidste salgsdato?! Jeg så meget gerne, at vi fik hentet Joey Barton, som sammen med Nigel ville kunne dannet et frygtet midtbanepar! Og så er han jo tidligere Citizen!  Wink

Hva mener i?  Cool

Philips
Gæst

« Svar #245: 14 Aug 2011, 11:53 »

Er jeg den eneste der synes, at Garreth Barry har overskredet sidste salgsdato?! Jeg så meget gerne, at vi fik hentet Joey Barton, som sammen med Nigel ville kunne dannet et frygtet midtbanepar! Og så er han jo tidligere Citizen!  Wink

Hva mener i?  Cool
Joey Barton OG Nigel de  Jong  som midtbaneduo ville  jo være garanti for en skade til modstanderholdet i vær kamp  Shockeret Shockeret, men  jeg tror dog ikke Barton gider tage tilbage til City
« Seneste Redigering: 14 Aug 2011, 11:56 af Philips » Logged

Korzika
Gæst

« Svar #246: 14 Aug 2011, 12:16 »

Go for it. Rollemodeller som Balotelli, Tevez, Bellamy, De Jong og potentielt Barton vil virkelig fastholde Manchester Citys sympatiske og elskværdige ry ude i fodboldverdenen. Kombineret med Mancini som manager, der med sin spillestil får alle fodboldelskere til at slikke sig om munden, når City med deres offensive og tiltalende spillestil splitter modstanderens forsvar op. Man skal heller ikke glemme Abu-Dhabi group, der med sine gode intentioner gør et fantastisk stykke arbejde for fodbolden !!!

ulle94
Landsholdsspiller

« Svar #247: 15 Aug 2011, 22:54 »

Fristes til at sige der er "Kun" Augero!

PGReimer
Førsteholdsspiller

« Svar #248: 15 Aug 2011, 23:01 »

Kun kun kun kun kun kun kun kun!

Paisley
Lilleputspiller
*

« Svar #249: 15 Aug 2011, 23:19 »

Tillykke med sejren. Fantastisk anden halvleg fra jeres side af og en drømmedebut til Agüero. Synes I spillede en rigtig fin kamp, dog også mod et svagt hold. Specielt gode præstationer af Silva, Dzeko, Yaya Touré og selvfølgelig Agüero. Derudover synes jeg også Clichy gjorde det ganske udemærket på venstre back.

City kan godt blive farlige i år, hvis de fastholder det niveau..

Erzael
Manager

« Svar #250: 16 Aug 2011, 07:59 »

De kan snildt blive farlige i år, og det burde de teknisk set også blive, når man ser på deres mandskab. Det har man sagt alle de andre år, men efter dette transfervindue syntes jeg det ser stærkt ud! Aguero spillede forrygende i den halve time han var på banen igår. Mon ikke han får en start plads næste gang?

Jeg glæder mig i hvert fald allerede til Manchester-derbyet Wink

JKJ
Gæst

« Svar #251: 16 Aug 2011, 11:32 »

Nu så jeg kun de sidste 35-40 min.

Men det var altså på en let baggrund at vinde med 4-0.

Hvis Swansea ikke ryger ud lige så hurtigt som de kom op vil jeg blive særdeles overrasket.

Men det er da selvfølgelig også klasse at vinde med 4-0 lige meget hvem modstanderen er.
Jeg synes bare ikke man kan udråbe City til noget ud fra en enkelt kamp. Og de er vel iøvrigt allerede en af mesterskabskandidat erne.

El Kun var dog skræmmende på den korte tid han kom ind, igen på en billig baggrund, men blev alligevel lidt imponeret over det han viste og især 4-0 målet var høj klasse.

Spændene at se hvordan City vil agere når de møder bare lidt mere modstand, for det fik de altså ikke meget af.

Roman
Reserveholdsspiller

« Svar #252: 16 Aug 2011, 11:38 »

Nu så jeg kun de sidste 35-40 min.

Men det var altså på en let baggrund at vinde med 4-0.

Hvis Swansea ikke ryger ud lige så hurtigt som de kom op vil jeg blive særdeles overrasket.

Men det er da selvfølgelig også klasse at vinde med 4-0 lige meget hvem modstanderen er.
Jeg synes bare ikke man kan udråbe City til noget ud fra en enkelt kamp. Og de er vel iøvrigt allerede en af mesterskabskandidat erne.

El Kun var dog skræmmende på den korte tid han kom ind, igen på en billig baggrund, men blev alligevel lidt imponeret over det han viste og især 4-0 målet var høj klasse.

Spændene at se hvordan City vil agere når de møder bare lidt mere modstand, for det fik de altså ikke meget af.

Hvis du kun så de sidste 35-40min, så er det da ganske dumt at sidde og sige Swansea rykker ned. For de var faktisk godt med i store dele af kampen, hvilket du ikke så. Deres spil var godt og de havde tro på det, hvilket til tider virkelig voldte City store problemer.

Søgaard
Gæst

« Svar #253: 16 Aug 2011, 11:59 »

Hvis du kun så de sidste 35-40min, så er det da ganske dumt at sidde og sige Swansea rykker ned. For de var faktisk godt med i store dele af kampen, hvilket du ikke så. Deres spil var godt og de havde tro på det, hvilket til tider virkelig voldte City store problemer.
Problemer er vist ikke det rette ord. Swansea spillede bolden ganske fornuftigt rundt på egen banehalvdel, men så snart de nåede midten og City begyndte at presse med mere end Dzeko, Silva og Toure, så kunne Swansea jo intet. De havde bolden utrolig meget, men de var jo reelt ikke i nærheden af at få noget ud af deres besiddelse i første halvleg. Derimod skabte de flere gange chancerne for City, ved at være overmodige og spille hinanden selvom man var omgivet af to mand og derved miste bolden midt på banen, mens hele holdet stod forholdsvis højt. I anden halvleg var det jo tydeligt at Swansea blev kørt trætte og det kan altså blive til nogle ordentlige snittere, hvis de ikke formår at holde holdene længere væk fra chancer, da de andre storhold i højere grad vil presse Swansea, når de er på bolden og dermed stresse dem mere i opspillet, hvor de allerede i går havde problemer. Flere gange blev bolden jo spillet ind centralt, hvor midtbanespilleren skulle tæmme bolden i en meters højde og derefter vende sig og spille videre. Det er der ikke tid til i Premier League og især ikke mod de klassespillere, som størstedelen af Premier League har inde centralt på midtbanen.

City vandt fortjent stort og Swansea får det svært, hvis de vil have 25 afleveringer før de når midten af banen, hvilket var tilfældet i går. Dertil er deres tekniske niveau simpelthen ikke højt nok til at det kan lade sig gøre og det vil i fremtiden blive straffet hårdere end det blev i går, hvor City altså havde chancer til at score både to og tre mål mere.

Hvis vi skal komme ind på City, så var første halvleg ikke imponerende, hvor man spillede meget afventende og ikke lagde det pres, som der kan forventes af et storhold på hjemmebane. Anden halvleg blev bedre, især et tidligt mål i halvlegen, som løste op for organisationen på holdet og tillod de offensive kræfter at prøve de ting og tage de løb, som de ikke turde at lave i første halvleg eller hvert fald ikke ville lave i første halvleg. Samtidig gav man ikke Swansea den ro på bolden nede omkring deres felt, men pressede i højere grad op og gjorde det svært for Vorm at komme af med bolden og ved de lange bolde, så var Citys forsvar jo klasser over Swanseas offensiv.
« Seneste Redigering: 16 Aug 2011, 12:02 af Søgaard » Logged

Roman
Reserveholdsspiller

« Svar #254: 16 Aug 2011, 12:07 »

Problemer er vist ikke det rette ord. Swansea spillede bolden ganske fornuftigt rundt på egen banehalvdel, men så snart de nåede midten og City begyndte at presse med mere end Dzeko, Silva og Toure, så kunne Swansea jo intet. De havde bolden utrolig meget, men de var jo reelt ikke i nærheden af at få noget ud af deres besiddelse i første halvleg. Derimod skabte de flere gange chancerne for City, ved at være overmodige og spille hinanden selvom man var omgivet af to mand og derved miste bolden midt på banen, mens hele holdet stod forholdsvis højt. I anden halvleg var det jo tydeligt at Swansea blev kørt trætte og det kan altså blive til nogle ordentlige snittere, hvis de ikke formår at holde holdene længere væk fra chancer, da de andre storhold i højere grad vil presse Swansea, når de er på bolden og dermed stresse dem mere i opspillet, hvor de allerede i går havde problemer. Flere gange blev bolden jo spillet ind centralt, hvor midtbanespilleren skulle tæmme bolden i en meters højde og derefter vende sig og spille videre. Det er der ikke tid til i Premier League og især ikke mod de klassespillere, som størstedelen af Premier League har inde centralt på midtbanen.

City vandt fortjent stort og Swansea får det svært, hvis de vil have 25 afleveringer før de når midten af banen, hvilket var tilfældet i går. Dertil er deres tekniske niveau simpelthen ikke højt nok til at det kan lade sig gøre og det vil i fremtiden blive straffet hårdere end det blev i går, hvor City altså havde chancer til at score både to og tre mål mere.

Hvis vi skal komme ind på City, så var første halvleg ikke imponerende, hvor man spillede meget afventende og ikke lagde det pres, som der kan forventes af et storhold på hjemmebane. Anden halvleg blev bedre, især et tidligt mål i halvlegen, som løste op for organisationen på holdet og tillod de offensive kræfter at prøve de ting og tage de løb, som de ikke turde at lave i første halvleg eller hvert fald ikke ville lave i første halvleg. Samtidig gav man ikke Swansea den ro på bolden nede omkring deres felt, men pressede i højere grad op og gjorde det svært for Vorm at komme af med bolden og ved de lange bolde, så var Citys forsvar jo klasser over Swanseas offensiv.

Nu er det næppe et sted Swansea skal vinde, men jeg mener de gjorde et godt indtryk med tanke på det er den første kamp. City har vel på papiret den stærkeste trup, og at Swansea bliver kørt trætte er fair nok. Jeg vil ikke bedømme nogen over en kamp.

"så var Citys forsvar jo klasser over Swanseas offensiv." Den har du tænkt længe over? ;-)

Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 29 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010