home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Maj 2025, 22:37 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 589 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester City Tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 29 Udprint
Forfatter Emne: Manchester City Tråden  (Læst 91961 gange)
TheisHansen v.2
Gæst

Sv: Manchester City Tråden
« Svar #210: 07 Jul 2011, 14:45 »

Købe at Clichy synes jeg faktisk er yderst unødvendigt for vi råder jo over alle disse forsvarsspillere, men synes derimod at Stefan er et spændene køb for kender ikke noget til den unge mand fra Montenegro. Men vi har jo nok forsvarsspillere, seriøst. Der skal altså sælges nogen hurtigst muligt, hvis det kan lade sig gøre. Tunge

(tryk på for større billed)

Men Kolo er vel suspederet & Wayne bridge kan ikke huske om han er kommet tilbage fra sit lejeophold i West ham, men vi har jo stadig nok forsvarsspillere.  Ville være rart hvis vi kunne få solgt Nedum Onuoha og Wayne Bridge og måske evt. få solgt/lejet Boyata ud. Nu ligger Viera jo også støvlerne på hylden, men vi havde nu heller ikke så meget brug for ham.. Smiley

Yessir
Manager

« Svar #211: 07 Jul 2011, 19:31 »

Købe at Clichy synes jeg faktisk er yderst unødvendigt for vi råder jo over alle disse forsvarsspillere, men synes derimod at Stefan er et spændene køb for kender ikke noget til den unge mand fra Montenegro. Men vi har jo nok forsvarsspillere, seriøst. Der skal altså sælges nogen hurtigst muligt, hvis det kan lade sig gøre. Tunge

Clichy er dårligt køb fordi I har mange forsvarsspillere? Hvor mange af dem skal bruges på venstreback kan jeg så spørge? Jeg går ud stærkt ud fra at i sender Bridge videre, og så giver købet da fint mening.

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #212: 07 Jul 2011, 20:17 »

(tryk på for større billed)

Men Kolo er vel suspederet & Wayne bridge kan ikke huske om han er kommet tilbage fra sit lejeophold i West ham, men vi har jo stadig nok forsvarsspillere.  Ville være rart hvis vi kunne få solgt Nedum Onuoha og Wayne Bridge og måske evt. få solgt/lejet Boyata ud. Nu ligger Viera jo også støvlerne på hylden, men vi havde nu heller ikke så meget brug for ham.. Smiley

Clichy er et køb lige til overskudslageret. Af spillerne på den liste kan følgende spille venstre back uden problemer eller er naturlige venstreeback:
Boateng, Bridge, Cunningham, Kolarov, Lescott, Zabaleta.

Boateng vil gerne hjem til Bayern, og mon ikke hans ønske bliver opfyldt inde 1. September?
Cunningham bliver udlejet er jeg ikke i tvivl om da han ikke er god nok.
Bridge tror jeg i får problemer med at komme af med, han har ikke niveauet til en topklub, men hans løn er der ingen midterklubber der har rådt til, så jeg tror i hænger på ham 1. September endnu.
Kolarov er jeres 1. valg og ham er Clichy altså ikke bedre end!!
Lescott spillede denne plads ofte i Everton, men skal vel bruges i midterforsvaret ved jer.
Zabaleta bliver kastet rundt på positionerne, men er egentlig en udemærket back.

Hvis i skulle komme af med Bridge alligevel (det regner jeg ikke med sker) så skal han altså kæmpe med 3 andre spillere??!! Indkøbet giver ingen mening i min verden.

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #213: 07 Jul 2011, 20:21 »

Tror ikke at mange vil forstå jeres køb af Clichy. Det hører nok under kategorien 'vi køber så mange Arsenal spillere som muligt - gode eller ej'... For jeg kan godt nok heller ikke se hvad I skal bruge ham til. Smiley

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Yessir
Manager

« Svar #214: 07 Jul 2011, 20:35 »

Clichy er et køb lige til overskudslageret. Af spillerne på den liste kan følgende spille venstre back uden problemer eller er naturlige venstreeback:
Boateng, Bridge, Cunningham, Kolarov, Lescott, Zabaleta.

Boateng vil gerne hjem til Bayern, og mon ikke hans ønske bliver opfyldt inde 1. September?
Cunningham bliver udlejet er jeg ikke i tvivl om da han ikke er god nok.
Bridge tror jeg i får problemer med at komme af med, han har ikke niveauet til en topklub, men hans løn er der ingen midterklubber der har rådt til, så jeg tror i hænger på ham 1. September endnu.
Kolarov er jeres 1. valg og ham er Clichy altså ikke bedre end!!
Lescott spillede denne plads ofte i Everton, men skal vel bruges i midterforsvaret ved jer.
Zabaleta bliver kastet rundt på positionerne, men er egentlig en udemærket back.

Hvis i skulle komme af med Bridge alligevel (det regner jeg ikke med sker) så skal han altså kæmpe med 3 andre spillere??!! Indkøbet giver ingen mening i min verden.

Arh mon dog at han ligefrem skal kæmpe mod tre andre til den plads. Jeg ser kun en og det er Kolarov, de andre vil nok få flere chancer andre steder, end lige på venstrebacken.
Jeg vil starte med at afskrive Boateng, Cunningham og Bridge, du beskriver selv meget godt hvorfor.
Lescott skal nok primært bruges som backup til midterforsvar, og til nød venstreback
Zabaleta kan kastes lidt rundt omkring, og ryger nok kun derud ved skader.

Så jeg ser egentlig kun at han skal kæmpe med Kolarov (og Bridge hvis han ikke ryger videre) så mon ikke han ender som 1 reserve til Kolarov?

TheisHansen v.2
Gæst

« Svar #215: 07 Jul 2011, 20:40 »

Clichy er dårligt køb fordi I har mange forsvarsspillere? Hvor mange af dem skal bruges på venstreback kan jeg så spørge? Jeg går ud stærkt ud fra at i sender Bridge videre, og så giver købet da fint mening.

Ved da med sikkerhed at Cunningham, Bridge & Kolarov kan spille venstre back, så ser ikke pointen i at købe ham? Tunge
« Seneste Redigering: 09 Jul 2011, 13:52 af TheisHansen v.2 » Logged

Yessir
Manager

« Svar #216: 07 Jul 2011, 20:42 »

Ved da med sikkerhed at Cunningham, Boateng, Bridge & Kolarov kan spille venstre back, så ser ikke pointen i at købe ham? Tunge

Regner du seriøst Cunningham og Boateng med? (og Bridge for den sags skyld)

TheisHansen v.2
Gæst

« Svar #217: 07 Jul 2011, 20:54 »

Alle spillerne kan vel spille på venstrebacken bare ikke dem alle der er lige gode til det. Wink

Yessir
Manager

« Svar #218: 07 Jul 2011, 21:04 »

Alle spillerne kan vel spille på venstrebacken bare ikke dem alle der er lige gode til det. Wink

Jøsses så kan hele truppen i realiteten bruges på venstrebacken.
Som jeg ser det har de to deciderede venstrebacks med et nogenlunde niveau eller over, hvor af den ene (Bridge) er på vej ud. Cunningham skal ikke regnes med da han ikke har niveau. De andre spillere er primært til andre pladser.

Så skal man følge topholdprincippet om to mand til hver plads, så giver købet altaå fin mening. Så kan man til gengæld diskutere om Clichy er god nok til at skulle kæmpe med Kolarov om pladsen.

TheisHansen v.2
Gæst

« Svar #219: 09 Jul 2011, 13:11 »

Som jeg ser på kan Kolarov, Clichy og Wayne Bridge, som vel er på vej videre alle sammen spille på venstrebacken og Cunningham kan jo være en okay backup for dem hvis de nu skulle blive skadet.

http://www.bold.dk/nyt/City-duo-paa-vej-til-Rusland

TUSIND TAK! Fornuftigt hvis vi endelig for sendt de to angribere der videre! Vi skal virkelig ha tyndet ud i truppen synes jeg vi har alt for mange spillere, som sagtens kan stilles i startopstillingen, men er på bænken som f.eks James Milner eller Dzeko/Balotelli, men de to skiftes jo tit om at spille. Men Jo og Caicedo må gerne lande i Rusland! jo tak.

Ja nu har vi skiftet stadion navn til Etihad Stadium og nu er Etihad jo vores ''megasponsor'' men jeg har lidt blandede følelser omkring, men jeg har dog heller aldrig brudt mig om at kalde det CoMs. Synes ikke rigtig det klingede og desuden var det rimelig langt. Grin Peace Etihad har for at fejre dette samarbejde fået lavet et ægte Manchester City fly - The Blue Moon Rising Jet.
Samtidig med har Etihad også købt sig ind i resten af området omkring stadion, så sportsanlægget der omgiver hjemmebanen bliver navngivet Etihad Campus. Trøjesponsoratet med flyselskabet er også forlænget.

Men vi er jo ikke den eneste klub i Premier League der har solgt stadionnavnet til en sponsor, f.eks har både Arsenal, Stoke, Bolton og et par andre klubber også solgt deres stadionnavn. Smiley

Jeg vil også gerne påpege at det er forfærdelig, hvis Tevez indstiller karrieren men også forståeligt. Jeg læste noget på tekst-tv om at dte var fordi han gerne vil tilbringe en del mere tid med hans børn og hans Kæreste/kone og det er jo fuld forståeligt for det skal der jo også være tid til jo, men han er en AMAZING! angriber, han har fantastisk teknik, sætter to forsvarspillere af og hamre bolden i kassen, jaaaaa. Det er lang tid siden vi har haft en angriber som ham! Carlos Alberto Tévez! <3

City. Kys

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #220: 09 Jul 2011, 13:13 »

Som jeg ser på kan Kolarov, Clichy og Wayne Bridge, som vel er på vej videre alle sammen spille på venstrebacken og Cunningham kan jo være en okay backup for dem hvis de nu skulle blive skadet.

Har i ikke lige købt Clichy ?

Vi skal alle være her.

TheisHansen v.2
Gæst

« Svar #221: 09 Jul 2011, 13:14 »

Jo?

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #222: 09 Jul 2011, 13:38 »

Jo?
så er han vel ikke på vej videre ?

Vi skal alle være her.

JKJ
Gæst

« Svar #223: 09 Jul 2011, 13:40 »

Ja nu har vi skiftet stadion navn til Etihad Stadium og nu er Etihad jo vores ''megasponsor'' men jeg har lidt blandede følelser omkring, men jeg har dog heller aldrig brudt mig om at kalde det CoMs. Synes ikke rigtig det klingede og desuden var det rimelig langt. Grin Peace Etihad har for at fejre dette samarbejde fået lavet et ægte Manchester City fly - The Blue Moon Rising Jet.
Samtidig med har Etihad også købt sig ind i resten af området omkring stadion, så sportsanlægget der omgiver hjemmebanen bliver navngivet Etihad Campus. Trøjesponsoratet med flyselskabet er også forlænget.

Jeg aner ikke om det er korrekt, mit arabisk er ikke så godt Wink

Fundet på BBC:

Manchester City have been accused of scoring an embarrassing own goal after inadvertantly 'honouring' rivals Manchester United by renaming Eastlands the Etihad Stadium. Fans on social networking site Twitter claimed the Arabic word 'Etihad' means 'United' in English.
Full story: Metro

Et selvmål af dimensioner hvis det er korrekt  funny

Fra onside:

http://onside.dk/nyheder/premier-league/city-drilles-skal-spille-pa-united-stadium

« Seneste Redigering: 09 Jul 2011, 13:42 af JKJ » Logged

TheisHansen v.2
Gæst

« Svar #224: 09 Jul 2011, 13:42 »

så er han vel ikke på vej videre ?

Nu mener jeg jo også kun Wayne bridge, tror nok bare du misforstod mit indlæg. Peace

Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 29 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010