home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:37:30 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 558 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester City Tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 29 Udprint
Forfatter Emne: Manchester City Tråden  (Læst 91646 gange)
ItaliensLarsen
Manager

Sv: Manchester City Tråden
« Svar #90: 08 Jan 2011, 00:42 »

Når man tænker på hvordan Adam Johnson har præsteret denne sæson, og hans betydning på holdet indtil videre, kan jeg ikke se ham forlade start11 til fordel for Balotelli. Tror der kommer til at blive konkurrence om de 2 pladser, hvor Balotelli formentlig trækker det korteste strå. Så er det bare spørgsmålet om Balotelli vil kæmpe for at få hans plads tilbage, jeg tvivler ærligt talt lidt på det.

Roman
Reserveholdsspiller

« Svar #91: 08 Jan 2011, 00:54 »

Hvor mange i City vil kæmpe for deres plads? Udover de knægte som er vokset op i midtlands..

City skyder sig selv i foden hele tiden, ved at hente nye folk konstant. Man havde ikke behov for en ny angriber på nogen som helst måde, men i må gerne sende Tevez tilbage til Boca, så skal  jeg ikke brokke mig mere.

JKJ
Gæst

« Svar #92: 08 Jan 2011, 23:34 »

Må indrømme jeg heller ikke ligefrem forstå det indkøb. Vil man, som i gamle dage til at spille 4-2-4?

Man C har et kanon hold, men hvis man mangler noget er det da en offensiv type spilfordeler, en Gerrard eller Lampard type.
Det er der jeg kan se holdet mangler noget.
Nu køber man endnu en angriber til de 4-5 man allerede har i forveje´n og jeg tvivler på man kommer af med alt overskudet her i januar. Det kan og vil kun give noget uro internt da alle disse egoer jo selvfølgelig vil spille hvergang.

Dzeko er en kanon spiller, ihf i Bundesligaen, men hos City er det imo et overskudskøb der absolut ikke er nødvendigt.

verdenskrig
Manager

« Svar #93: 08 Jan 2011, 23:39 »

City køber jo bare efter " Vi køber ham så en konkurrent ikke får glæde af ham" princippet.. Vammelt, det kan jo snart stille et 11 mandshold af angribere.. Og jeg gad vide hvor mange af de angribere der ville spille i City i dag, hvis de ikke havde fået den ekstra kapital... AD!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Zone 43
Manager

« Svar #94: 08 Jan 2011, 23:53 »

City skyder sig selv i foden hele tiden, ved at hente nye folk konstant.

Jeg er helt enig.

Jeg tror dog at Mancini har planer med Dzeko, men jeg forstår ganske enkelt ikke, hvorfor de sælger ud af deres angribere før det køb. Ifl. deres hjemmeside har de syv(7!) angribere, ni hvis man lægger de udlejede Bellamy og Caicedo oveni hatten. Fuldstændigt vanvittigt! De kan næppe få samme beløb for mange de spillere, de tidligere har hentet, men da må de bide i det sure æble, få ryddet ud i truppen, og så lagt en plan for økonomien ligesom i Chelsea. Det andet er uholdbart i længden.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Roman
Reserveholdsspiller

« Svar #95: 08 Jan 2011, 23:57 »

Problemet for City er at man ikke vil vente på at få et sammenspillet hold, og det tror jeg også bliver det største problem for dem i en lang årrække..

Fernando
Gæst

« Svar #96: 28 Feb 2011, 07:20 »

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/international_fodbold/article1510442.ece

Håber godt nok ikke dette passer tror nu mest på det bare er pure opspind og rygter, men vi har nok angribere allerede!! Lad os nu få det hold vi har spillet ordenligt sammen først!

Resultatet mod Fulham var ganske enkelt ikke godt nok den burde vi ha vundet! Smiley

Ariana Grande
Manager

« Svar #97: 28 Feb 2011, 09:54 »

Håber godt nok heller ikke det passer.
Vi har altså spillermaterialet i orden men det skal spilles sammen. Det nytter simpelthen ikke at vi køber spillere hele tiden.

Fernando
Gæst

« Svar #98: 01 Mar 2011, 07:21 »

Nej det er jo dumt... crazy

JKJ
Gæst

« Svar #99: 03 Mar 2011, 20:41 »

Kolo Toure testet positivt i en dopingtest.

Han er selvfølgelig blevet suspenderet øjeblikkeligt.

Jeg kender faktisk ikke reglerne inden for fodbold. Vil han alene få en straf eller vil City også få en eller anden form for en straf, økonomisk eller point straf?

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/m/man_city/9413738.stm

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #100: 03 Mar 2011, 20:46 »

I sin tid da Ferdinand blev testet positiv, lød dommen jo på 8 måneder. Men hvordan hans sag er i forhold til Toures, ved jeg så ikke noget om, og reglerne indenfor dette kender jeg heller ikke til.
Bliver spændene at følge.

KarelPoborský
Landsholdsspiller

« Svar #101: 03 Mar 2011, 20:51 »

I sin tid da Ferdinand blev testet positiv, lød dommen jo på 8 måneder. Men hvordan hans sag er i forhold til Toures, ved jeg så ikke noget om, og reglerne indenfor dette kender jeg heller ikke til.
Bliver spændene at følge.

Sagens forskel er jo at Ferdinand ikke blev testet positivt, men at han ikke dukkede op til prøven. I hvert fald så vidt jeg husker.
I fodboldens verden tror jeg mere det er en individual straf. Jeg tror ikke at City på nogen måder bliver straffet rent økonomisk eller pointmæssigt.

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

JKJ
Gæst

« Svar #102: 03 Mar 2011, 20:55 »

Sagens forskel er jo at Ferdinand ikke blev testet positivt, men at han ikke dukkede op til prøven. I hvert fald så vidt jeg husker.
I fodboldens verden tror jeg mere det er en individual straf. Jeg tror ikke at City på nogen måder bliver straffet rent økonomisk eller pointmæssigt.

I feks cykling er det jo meget individuelt og en selv det går udover.

I feks fodbold er han jo trods alt en del af et hold som han har hjulpet med nogle gode reusltater ved at snyde.
Så selvom City jo nok ikke har noget med det at gøre, har de jo draget fordel af hans snyderi.
Så kunne da godt se dem få en eller anden form for straf. Selvom de jo er helt uden skyld

Men kender som sagt ikke reglerne, så aner ikke hvad konsekvenserne bliver.

3.v evaB
Gæst

« Svar #103: 03 Mar 2011, 20:58 »

Rios straf var individuel og Mutus straf var individuel. Det er unfair særbehandling hvis Citys straf skulle være kollektiv.
Og nej nej Rio blev ikke testet positiv, men man er da heller ikke for klog hvis man udebliver fra doping test.

Fernando
Gæst

« Svar #104: 03 Mar 2011, 21:11 »

Uanset hvilket slags stof den mand har taget er det jo for dumt! Men hvad ville denne suspendering betyde?

En karantæne eller udelukning fra al fodbold? Tunge Kender ikke så meget til disse regler...

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 29 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010