home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1108 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Fodboldstøvler
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 72 73 [74] 75 76 ... 83 Udprint
Forfatter Emne: Fodboldstøvler  (Læst 257125 gange)
BIG Bauke Mollema
Manager

Sv: Fodboldstøvler
« Svar #1095: 22 Mar 2012, 18:35 »

Så er det atter tid til nogle nye støvler. Faktisk hele to par! Jeg er dog i tvivl om størrelsen på det ene af dem, og måske kan jeg få hjælp herinde. Jeg er i tvivl, om jeg skal købe Nike CTR i 42 eller 42½. Jeg har kun prøvet 42½ og jeg føler egentlig at den sidder okay. Der er lidt plads i den, og det er fint nok. Dog ved jeg ikke helt, hvor meget kunne model udvider sig. Hvis den udvider sig en hel del, skal jeg nok kun have den i en 42, men den har jeg som sagt i prøvet. Jeg var inde i diverse sportsbutikker i dag, og ja, der var minsandten ingen, der havde den i str. 42.
« Seneste Redigering: 22 Mar 2012, 18:49 af Jakob E » Logged

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #1096: 30 Mar 2012, 21:24 »

Så fik jeg købt nye støvler. Det blev til Copa Mundial, som jeg er super glad for. Støvlen skal fungere som træningsstøvle og derfor skal jeg nu også ud og investere i en ny kampstøvle. Jeg har både World Cup til de våde baner og nu også Copa Mundial til den sædvanlige træning, så der skal kun tænkes på en kampstøvle. Jeg har prøvet den nye Predator, men den dur desværre ikke til mig. Det samme gælder med Nikes CTR-model. Den har jeg ellers haft før, men den dur på underligste vis ikke til mig længere. Adizero er jeg ikke stor fan af, da jeg føler, at den kræver en lang tilvænningsperiode, hvor man kæmper med vabler og andet træls. Derfor har jeg nu Tiempo i tankerne. Er der nogen, der har godt kendskab til den?
« Seneste Redigering: 30 Mar 2012, 21:29 af Jakob E » Logged

Enzo
Manager

« Svar #1097: 30 Mar 2012, 21:32 »

Så fik jeg købt nye støvler. Det blev til Copa Mundial, som jeg er super glad for. Støvlen skal fungere som træningsstøvle og derfor skal jeg nu også ud og investere i en ny kampstøvle. Jeg har både World Cup til de våde baner og nu også Copa Mundial til den sædvanlige træning, så der skal kun tænkes på en kampstøvle. Jeg har prøvet den nye Predator, men den dur desværre ikke til mig. Det samme gælder med Nikes CTR-model. Den har jeg ellers haft før, men den dur på underligste vis ikke til mig længere. Adizero er jeg ikke stor fan af, da jeg føler, at den kræver en lang tilvænningsperiode, hvor man kæmper med vabler og andet træls. Derfor har jeg nu Tiempo i tankerne. Er der nogen, der har godt kendskab til den?

De er fede i hvid, og så med snørrebåndet i en tilpasset farve Opstemt
De skulle vist også være behagelige og holdbare Opstemt

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

FreDDy
Reserveholdsspiller

« Svar #1098: 30 Mar 2012, 21:39 »

Lyder mærkeligt med AdiZero :S - jeg har spillet i AdiZero lige siden det kom, og jeg har aldrig fået vabler eller har lang tilvænningsperiode Peace

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #1099: 30 Mar 2012, 21:42 »

Lyder mærkeligt med AdiZero :S - jeg har spillet i AdiZero lige siden det kom, og jeg har aldrig fået vabler eller har lang tilvænningsperiode Peace
Ingen tvivl om at det er en topstøvle, men jeg synes ikke, at det er den bedste, jeg har haft. Fodtøjet er meget udsat i dem, og det har sit sine spor hos mig. Jeg leder derfor efter noget efter robust. Hvis det bliver Tiempo, bliver det nok alligevel i Elite udgaven. Wink Men ellers passer Nike mig elendigt.

Præsidenten
Landsholdsspiller

« Svar #1100: 09 Apr 2012, 19:25 »

Skal snart ud og købe nye fodboldstøvler til omkring 1000kr, og skal fra start sige at jeg ikke ved ret meget om det. Jeg har så set lidt rundt omkring hvor en støvle ved navn "Puma - King XL FG Sort" er sat hele 73 % ned - http://www.unisport.dk/fodboldstoevler/puma-king-xl-fg-sort/36380/ ... Dette undrer mig lidt, nogen fodboldstøvlekyndig e der ved hvorfor dette er tilfældet? Smiley

Og derudover, er der nogle støvler i vil foreslå til omkring de 1000 kr? Tak! Smiley

FC Barcelona

bettepjevs
Førsteholdsspiller

« Svar #1101: 09 Apr 2012, 19:41 »

Skal snart ud og købe nye fodboldstøvler til omkring 1000kr, og skal fra start sige at jeg ikke ved ret meget om det. Jeg har så set lidt rundt omkring hvor en støvle ved navn "Puma - King XL FG Sort" er sat hele 73 % ned - http://www.unisport.dk/fodboldstoevler/puma-king-xl-fg-sort/36380/ ... Dette undrer mig lidt, nogen fodboldstøvlekyndig e der ved hvorfor dette er tilfældet? Smiley

Og derudover, er der nogle støvler i vil foreslå til omkring de 1000 kr? Tak! Smiley

De er nedsat pga. størrelsen der er kun 40 og 40,5

Robberman
Landsholdsspiller

« Svar #1102: 09 Apr 2012, 20:24 »

Jeg spillede før i tiden i disse: http://www.soccercleats101.com/wp-content/uploads/2009/12/Nike-T90-Laser-III.jpg

Nu spiller jeg i disse: http://www.bronshojsport.dk/data/archive/product%20images/copa%20Mundial.jpg

Og hvilken forskel?!

Da jeg for et par år tilbage betalte over 2000 for disse støvler (T90) syntes jeg at de var gode, da jeg før i tiden havde spillet i det her plastic møg : http://www.modakulvar.com/etiket/nike-mercurial-vapor/nike-mercurial-vapor_13.jpg

Men man har en helt anden føring i Copa Mundialerne! Det er vildt! OG til det halve af prisen. Hvis i spiller midtmidt (Som jeg, og er klar over at den er tungere end de 2 tidligere), så gør jer selv en tjeneste og køb Mundial!  Peace

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

Arsrea
Landsholdsspiller

« Svar #1103: 09 Apr 2012, 20:26 »

Der findes jo mange andre støvler til en CM også, predator, Adipure & T90 Smiley

Præsidenten
Landsholdsspiller

« Svar #1104: 09 Apr 2012, 20:51 »

De er nedsat pga. størrelsen der er kun 40 og 40,5

Ja det forklarer jo lidt!

Så må jagten jo fortsætte! Smiley

FC Barcelona

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #1105: 09 Apr 2012, 21:09 »

Det der med at der er forskellige støvler til forskellige pladser er noget bavl. Find en støvle der passer dig og køb den.

Præsidenten
Landsholdsspiller

« Svar #1106: 09 Apr 2012, 21:29 »

Vil jeg gøre Wink Handler det kun om hvor godt de sidder på foden eller er der også andet man skal tage højde for?

FC Barcelona

Arsrea
Landsholdsspiller

« Svar #1107: 09 Apr 2012, 21:35 »

kommer an på hvor meget du går op i det, der er jo dupper lavet til alle baner lige fra grus til græs baner Smiley

Præsidenten
Landsholdsspiller

« Svar #1108: 09 Apr 2012, 21:42 »

Altså det bliver udelukkende på græs Wink

FC Barcelona

Risom
Manager

« Svar #1109: 16 Apr 2012, 21:32 »

Så er der bestilt nye boots  Smiley

Har valgt Adizero F50, som er de helt rigtige støvler til min fod. Denne model var så helt vildt på tilbud (ca. 750,- inc. fragt), og jeg gad ikke punge ud med 1500 for den helt nye Adizero, så er godt tilfreds med handlen  Peace

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Sider: 1 ... 72 73 [74] 75 76 ... 83 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010