|
-Benja-
|
|
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 23 Apr 2012, 11:13 af -Benja- »
|
|
|
|
|
|
|
mLasson
Gæst
|
|
Du skal vel have chippen med? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-Benja-
|
|
Du skal vel have chippen med?  Ikke til at starte med  Men kan være jeg køber den senere hen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
xxbikbokxx
|
|
Kan bestemt anbefale Tiempo Legend IV. Har den selv, bedste støvle jeg har haft so far 
|
|
|
|
|
|
Hala Madrid!
|
|
|
|
|
fckfanen4ever
|
|
Du skal vel have chippen med?  Chippen behøver ikke følge med Adizero med mindre du køber MiCoach og ikke bare Adizero F50 
|
|
|
|
|
|
Reporter : why do you always cause trouble Balotelli : because I'm different, I'm mario
What a legend
|
|
|
|
|
mLasson
Gæst
|
|
Chippen behøver ikke følge med Adizero med mindre du køber MiCoach og ikke bare Adizero F50  Ikke til at starte med  Men kan være jeg køber den senere hen. Det ved jeg skam godt. Det er bare langt billigere at købe støvlen med chippen end at købe chippen seperat på et senere tidspunkt 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-Benja-
|
|
Det ved jeg skam godt. Det er bare langt billigere at købe støvlen med chippen end at købe chippen seperat på et senere tidspunkt  Det drejer sig om 1-200 kroner, jeg overlever nok i sidste ende  Jeg bestilte støvlerne for en time siden på Sportsdirect.com - nogen der ved hvad leveringstiden er?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Søgaard
Gæst
|
|
Det drejer sig om 1-200 kroner, jeg overlever nok i sidste ende  Jeg bestilte støvlerne for en time siden på Sportsdirect.com - nogen der ved hvad leveringstiden er? 3-4 dage fra du får at vide de er afsendt. Jeg bestilte støvler for en lille måneds tid siden, hvor der gik fire dage fra jeg trykkede bestilt til fragtmanden stod med støvlerne ved min dør.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-Benja-
|
|
3-4 dage fra du får at vide de er afsendt. Jeg bestilte støvler for en lille måneds tid siden, hvor der gik fire dage fra jeg trykkede bestilt til fragtmanden stod med støvlerne ved min dør.
Pis os! Så får jeg dem ikke inden kamp lørdag!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Søgaard
Gæst
|
|
Pis os! Så får jeg dem ikke inden kamp lørdag!
Well, muligvis vil de komme fredag. Du skal dog være opmærksom på at de kommer med fragtmand og ikke posten, så ofte vil de faktisk komme tidligt om morgenen med pakken (min erfaring med DPD). DPD som står for leveringen i Danmark har dog et rigtig godt tracking system, så du burde kunne følge med i din bestilling og se om de vil nå at komme hjem.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-Benja-
|
|
Well, muligvis vil de komme fredag. Du skal dog være opmærksom på at de kommer med fragtmand og ikke posten, så ofte vil de faktisk komme tidligt om morgenen med pakken (min erfaring med DPD). DPD som står for leveringen i Danmark har dog et rigtig godt tracking system, så du burde kunne følge med i din bestilling og se om de vil nå at komme hjem.
Jeg kan håbe på det :-) Er det før kl 10? Ja, brugte det også da jeg skulle have min iPhone.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Søgaard
Gæst
|
|
Jeg kan håbe på det :-)
Er det før kl 10?
Ja, brugte det også da jeg skulle have min iPhone.
Jeg har fået varer fra dem 3-4 gange, hvor jeg faktisk har boet forskellige steder hver eneste gang. Det har altid været før 12. Det kommer jo lidt an på hvor man bor i forhold til den nærmeste afdeling. På nuværende tidspunkt bor jeg lige ved siden af næsten og derfor var de her allerede 9.15 med mine støvler.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-Benja-
|
|
Jeg har fået varer fra dem 3-4 gange, hvor jeg faktisk har boet forskellige steder hver eneste gang. Det har altid været før 12. Det kommer jo lidt an på hvor man bor i forhold til den nærmeste afdeling. På nuværende tidspunkt bor jeg lige ved siden af næsten og derfor var de her allerede 9.15 med mine støvler.
Okay, bor 15 km fra den nærmeste afdeling. Men må krydse fingre for at de kommer fredag, så kan de altid hentes efter arbejde ;-)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Enzo
|
|
En fodboldstøvle til verdens bredeste fod?
|
|
|
|
|
|
Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3
|
|
|
|
|
Enzo
|
|
Af erfaring mener jeg at Puma er bedst til bredde fødder. Det mærke brugte jeg selv da jeg spillede, fordi jeg også har en meget bred fod.
Kan du foreslå nogle modeller? PowerCat?
|
|
|
|
|
|
Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3
|
|
|
|