home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 525 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2010
| | | | |-+  En gang FM, altid FM
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: En gang FM, altid FM  (Læst 958 gange)
cleme
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
En gang FM, altid FM
« : 29 Jul 2010, 12:40 »

Engang FM, Altid FM


Det hele startede en torsdag i november tilbage i 2006. Det var min fødselsdag og af min onkel fik jeg det hersens computer spil "Football Manager 2006" ?! Jeg kendte ingenting til spillet og havde aldrig hørt om det. Men eftersom allerede dengang elskede fodbold, så gav jeg det en chance. Det tog lidt tid og få det installeret og sent på aftenen var det færdigt. Jeg nåede desværre ikke og få det afprøvet inden min mor kom og tvang mig i seng.

Heldigvis havde jeg en kort skoledag dagen efter, så det var hurtig hjem og ind foran computer og startede spillet. Efter blot en times spil kunne jeg begynde og mærke hvordan jeg var blevet opslugt i trance og afhængigheden havde indfundet sig. Jeg blev ved med at spille i hele weekenden og hvor det mest af alt bare handlede om at få købt de dyreste spillere og få det mest stjernespækkedehold .

Men det blev kedeligt i længden, men jeg fandt ud af at der var langt store og bedre muligheder i spillet. At starte med en mindre klubber med minimalt transfersbugdet, og så få opbygget at verdensklassehold via unge billige talenter og spillere som er opvokset i egn klub. Den spilleform synes jeg er meget mere fansinerende og spændende.
Måden hvor man som serie 6 spiller kan starte uden job, og bare lade tiden gå. Hvor der så pludselig en kold januar morgen tikker en mail fra Valladolid ind i indbakken. Og bingo din udfordring er startet.

Du er blevet ansat på en seks måneders kontrakt, hvor jeg havde indtil sommeren til at redde klubben fra nedrykring. Hvor man så kom ind og ændre taktikken og fik klubben på ret køl. Endte i top 4 sæsonen efter og blev herefter hentet ind som ny træner hos Barcelona til den kommende sæson.

Efter nogle sæsoner med verdens bedste klub blev jeg tilbudt spansklandstrænerjo b sideløbende med jobbet i Barcelona.

Den måde at spille og indleve sig på er dybt fascinerende og vildt underholdende. Idag spiller jeg FM på 5. sæson og venter på FM 11.
Logged


plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: En gang FM, altid FM
« Svar #1: 29 Jul 2010, 12:43 »

Se det er en blogform der er hidtil uset Wink

Normalt blogger man om et save, hvor man skriver hvad man gør, men friskt nok at blogge om sine oplevelser med FM som helhed
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010