home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23455
  0 Brugere, 1008 Gæster Online.

Nyeste Bruger: angelikalopez561
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  PC Spil
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilken Genre spiller du mest?
Action(herunder shooters)
Strategi
Sport
Family
MMO
Racing
Simulation
Rollespil
FM10
Spiller ikke computer/kan godt lide at trykke på knapper

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 Udprint
Forfatter Emne: PC Spil  (Læst 22441 gange)
SirToby
Manager

Sv: Diablo 2 LOD
« Svar #90: 29 Jul 2010, 11:21 »

For nogle dage siden spillede jeg omkring 20 timers Diablo med en ven over to dage. Så ja, jeg har lige spillet det og spiller det stadig.

vesperGT
Manager

Sv: PC Spil
« Svar #91: 29 Jul 2010, 11:44 »

Fona er aldrig billigst, sådan vil det altid være. Jeg købte et par højtalere til 12£ på nettet. Samme højtalere koster 250 kr i den lokale fona. Hvis man ikke er utålmodig, så kan man sagtens spare penge, ved at købe på nettet. Det omhandler både spil og alt mulig andet.

Yesyes, two goats Wink Nettet er det billigste sted at handle, det tror jeg vidst da nok lige at alle ved Wink
Men nu var det mere en lille info om at 365 er ok, men ikke den billigste pris på nettet Wink

EDIT: Ydermere er det jo ikke alle der har mulighed for at handle over nettet, skal du huske på Wink

blomvikings
Manager

« Svar #92: 29 Jul 2010, 12:40 »

Har faktisk lige installeret skidtet igen...... Da jeg var inde på Diablo3.com i går stod der at D2 har 10 års jubilæum i år og hvilken bedre anledning til at installere og spille dette gudespil igen? Wink

Ja lige præcis, derfor startede min ven og jeg igen, for at se om det stadig var noget Smiley (Kan i øvrigt ikke vente på D3)

Har du stadig nogle aktive acc fra tidligere eller er dine også slettet?

Cactus
Førsteholdsspiller

« Svar #93: 29 Jul 2010, 12:43 »

Yesyes, two goats Wink Nettet er det billigste sted at handle, det tror jeg vidst da nok lige at alle ved Wink
Men nu var det mere en lille info om at 365 er ok, men ikke den billigste pris på nettet Wink

EDIT: Ydermere er det jo ikke alle der har mulighed for at handle over nettet, skal du huske på Wink
Nå så må kortet op af lommen for at købe det over coolshop.dk
Vi burde egentlig lave en tråd kun for StarCraft 2 eftersom en del ser ud til at skulle have det, så kan vi spille imod hinanden Opstemt Thumbs Up.

vesperGT
Manager

« Svar #94: 29 Jul 2010, 12:51 »

Ja lige præcis, derfor startede min ven og jeg igen, for at se om det stadig var noget Smiley (Kan i øvrigt ikke vente på D3)

Har du stadig nogle aktive acc fra tidligere eller er dine også slettet?

Jeg har ikke testet om mine tidligere accounts virker, så jeg lavede en ny med det samme (phoenix4) Wink

blomvikings
Manager

« Svar #95: 29 Jul 2010, 13:00 »

Jeg har ikke testet om mine tidligere accounts virker, så jeg lavede en ny med det samme (phoenix4) Wink

Jeg testede min, der skrev den at hvis ikke man havde været online i 90 dage, så slettede de brugeren.... Og dengang jeg spillede meget, der havde jo mere eller mindre alle items der var noget værd Smiley tror jeg manglede 3 items fra top 50 som jeg ikke havde Peace så lidt ærgeligt den er slettet !

Har lavet en ny, (gebea)

bettepjevs
Førsteholdsspiller

« Svar #96: 29 Jul 2010, 13:40 »

Søger et spil som jeg spillede for lang tid siden, det minder meget om Civilization, men man kan kigge ind i byen og se et billede af alt hvad man har bygget i den by. Kan surt nok ikke huske hvad det hedder og kan ikke kigge i mine gemmer da det var et lånt spil. Mener det hedder noget med Age of eller at War. Skal lige sige det ikke er Civilization eller Age of Empire spillene.

blomvikings
Manager

« Svar #97: 29 Jul 2010, 13:57 »

Søger et spil som jeg spillede for lang tid siden, det minder meget om Civilization, men man kan kigge ind i byen og se et billede af alt hvad man har bygget i den by. Kan surt nok ikke huske hvad det hedder og kan ikke kigge i mine gemmer da det var et lånt spil. Mener det hedder noget med Age of eller at War. Skal lige sige det ikke er Civilization eller Age of Empire spillene.

Empire earth?

bettepjevs
Førsteholdsspiller

« Svar #98: 29 Jul 2010, 15:54 »

Heller ikke der, ellers tak for forsøget.

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #99: 29 Jul 2010, 16:47 »

Har ikke spillet nogle af de spil du nævner så skal ikke kunne sige om jeg er helt ved siden af, men det med byen kunne minde om Heroes of Might and Magic (1, 2, 3, 4 eller 5)?

Vuelve la ilusión

Cactus
Førsteholdsspiller

« Svar #100: 29 Jul 2010, 16:52 »

Har også brug for noget hjælp. Spillet er Dragon Age og jeg har nået til det punkt hvor jeg er fanget i "mages tower" og lukket inde af templerne og svæver imellem virkeligheden og "the fade".

Har taget et screenshot:

Klik på billedet for at se.

Nogen der ved om man snart er "ude" af dette scenarie? For det er ved at tage livet af mig Tunge

bettepjevs
Førsteholdsspiller

« Svar #101: 29 Jul 2010, 17:12 »

Har ikke spillet nogle af de spil du nævner så skal ikke kunne sige om jeg er helt ved siden af, men det med byen kunne minde om Heroes of Might and Magic (1, 2, 3, 4 eller 5)?

Heller ikke det, da det som med Civilization er med ægte landen og ikke monstre.

Cactus
Førsteholdsspiller

« Svar #102: 30 Jul 2010, 12:58 »

Opstemt Har fået StarCraft II Collectors Edition  Opstemt

Glæder mig til at få det prøvet så skal jeg nok komme med en længere anmeldelse på det senere Peace

Corvette
Landsholdsspiller

« Svar #103: 30 Jul 2010, 22:41 »

Heller ikke det, da det som med Civilization er med ægte landen og ikke monstre.

Er det et Total War spil?

bettepjevs
Førsteholdsspiller

« Svar #104: 30 Jul 2010, 22:44 »

Er det et Total War spil?

Heller ikke det.

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010