home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23455
  0 Brugere, 1219 Gæster Online.

Nyeste Bruger: angelikalopez561
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  PC Spil
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilken Genre spiller du mest?
Action(herunder shooters)
Strategi
Sport
Family
MMO
Racing
Simulation
Rollespil
FM10
Spiller ikke computer/kan godt lide at trykke på knapper

Sider: 1 [2] 3 4 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: PC Spil  (Læst 22427 gange)
nicolajtmadsen
Landsholdsspiller

Sv: PC Spil
« Svar #15: 09 Jun 2010, 14:00 »

Hol da kæft det kommende medal of honor ser nice ud, har i lang tid søgt efter et krigsspil som foregår i afganhistan eller noget i den stil.

FCK

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #16: 09 Jun 2010, 15:16 »

Hol da kæft det kommende medal of honor ser nice ud, har i lang tid søgt efter et krigsspil som foregår i afganhistan eller noget i den stil.
Du kunne have spillet Operation Fallulah hvis nogen havde villet udgive det, hvilket desværre ikke er tilfældet. Film om Irakkrigen vinder Oscars, spil om det bliver mere eller mindre banlyst, lidt underligt.

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

MarcA
Ynglingespiller

« Svar #17: 09 Jun 2010, 15:22 »

Du kunne have spillet Operation Fallulah hvis nogen havde villet udgive det, hvilket desværre ikke er tilfældet. Film om Irakkrigen vinder Oscars, spil om det bliver mere eller mindre banlyst, lidt underligt.
Enig, lidt irreterende - kunne blive en super "bestseller"!

MINE STRIBER ER RØDE OG HVIDE !

Corvette
Landsholdsspiller

« Svar #18: 09 Jun 2010, 17:18 »

Har netop købt Medieval II...Skal nok skrive hvad jeg synes om det når jeg har spillet det lidt!

Cactus
Førsteholdsspiller

« Svar #19: 10 Jun 2010, 12:25 »

Har bestilt en hulens masse spil og har i dag modtaget det med posten.

Desværre kan jeg ikke få battlefield bad company 2 til at virke da min aktiveringskode åbenbart er blevet hacket?
Hvad kan jeg gøre? crazy

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #20: 10 Jun 2010, 12:28 »

Jeg ville skrive til udgiveren af spillet, går ud fra at det er EA.

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Cactus
Førsteholdsspiller

« Svar #21: 10 Jun 2010, 17:54 »

Har kontaktet dem og talt lidt frem og tilbage så venter på svar imorgen da jeg kom til at skrive en smule for sent tilbage til dem. De kører åbenbart ikke i døgndrift Smiley

Corvette
Landsholdsspiller

« Svar #22: 11 Jun 2010, 18:32 »

Har netop købt Medieval II...Skal nok skrive hvad jeg synes om det når jeg har spillet det lidt!
Fuck det er great!
har spillet som en del som England. og har hele storbritanien, Caen og en eller anden havneby i øst for Caen!

Cactus
Førsteholdsspiller

« Svar #23: 11 Jun 2010, 20:03 »

Fuck det er great!
har spillet som en del som England. og har hele storbritanien, Caen og en eller anden havneby i øst for Caen!
Har selv lige begyndt på medieval 2 i dag og det er meget passende det du siger;" Fuck hvor er det fedt". Har kun spillet lidt tutorial indtil videre og er allerede helt vild med kampene. Skulle blandt andet siege en bord med over 800 mand og det var vildt nice.

Har også gang i Empire total war. fantastisk spil hvor jeg indtil videre har gjort det rigtig godt til havs men knap så godt til lands. Nogen der kender til et par fifs mht. taktikker osv. på landjord?

Cactus
Førsteholdsspiller

« Svar #24: 11 Jun 2010, 21:38 »

Først skrev jeg til den danske EA hjemmeside og mailede lidt frem og tilbage. De forlangte at jeg skulle vedhæfte billeder af min CD key. Det blev gjort og siden hørte jeg ikke fra dem.

Istedet valgte jeg så at kontakte den udenlandske EA hjemmeside og det var support der ville noget. Loggede på en live chat, og blev guided igennem af en meget rar person som også fik lov til at se mit "skærm billede". Han accepterede det og gav mig en ny kode. Så kan virkelig anbefale at man kontakter dem fremfor den danske da de virker ret sløve i det.

Så nu virker alt og det er dejligt. Virker til at være rigtig fedt (har kun spillet 10 min) men singleplayeren virker allerede fangende.

Et andet spørgsmål, er der nogen der spiller/ har spillet Dragon Age... Behøver lidt hjælp til det.

Enevoldsen
Landsholdsspiller

« Svar #25: 12 Jun 2010, 21:02 »

Har selv lige begyndt på medieval 2 i dag og det er meget passende det du siger;" Fuck hvor er det fedt". Har kun spillet lidt tutorial indtil videre og er allerede helt vild med kampene. Skulle blandt andet siege en bord med over 800 mand og det var vildt nice.

Har også gang i Empire total war. fantastisk spil hvor jeg indtil videre har gjort det rigtig godt til havs men knap så godt til lands. Nogen der kender til et par fifs mht. taktikker osv. på landjord?

Har selv spillet Empire Opstemt Er dog gået videre til Napoleon Opstemt En god taktik er have en masse infantry og 2 kanoner (Du må selv bestemme antal af cavalry). Hvis vi så siger at du har 9 infantry units så skal du: Først stille 3 af dem i en lige række så 1 kanon, så 3 infantry på en lige række, så en kanon og 3 infantry units Wink Den yderste på hver flanke skal stå skråt ned af, så modstanderen har sværere ved at flanke Wink

En anden god taktik (Kan kun bruges i overtal og med mange infantry units). Er at lave en firkant rundt om modstanderen så du skyder på dem fra alle sider. Og når det flygter er det lige ud i flere skud Opstemt

I campaignen skal du så hurtigt som muligt have forsket "Fire by rank" som gør at hvis du stiller dine mænd sådan at hver units danner 3 rækker skyder de alle sammen Opstemt

Håber du forstår disse taktikker Opstemt

Cactus
Førsteholdsspiller

« Svar #26: 12 Jun 2010, 21:35 »

Har selv spillet Empire Opstemt Er dog gået videre til Napoleon Opstemt En god taktik er have en masse infantry og 2 kanoner (Du må selv bestemme antal af cavalry). Hvis vi så siger at du har 9 infantry units så skal du: Først stille 3 af dem i en lige række så 1 kanon, så 3 infantry på en lige række, så en kanon og 3 infantry units Wink Den yderste på hver flanke skal stå skråt ned af, så modstanderen har sværere ved at flanke Wink

En anden god taktik (Kan kun bruges i overtal og med mange infantry units). Er at lave en firkant rundt om modstanderen så du skyder på dem fra alle sider. Og når det flygter er det lige ud i flere skud Opstemt

I campaignen skal du så hurtigt som muligt have forsket "Fire by rank" som gør at hvis du stiller dine mænd sådan at hver units danner 3 rækker skyder de alle sammen Opstemt

Håber du forstår disse taktikker Opstemt
Tak for dine taktiske råd, dem må jeg straks prøve af i løbet af i morgen. Er simpelthen fanget af Bad Company 2's singleplayer del, og online. Nogen der iøvrigt ved om der findes et program/guide til at sætte spillet bedst muligt op på sin PC? Kører det på medium og det er flot nok, men min skærm resolution er ret lille i forhold til at jeg har en widescreen skærm.

Men elsker alt ved det spil indtil videre. Måden man anvender våbene på, og til de sjove, og underholdende samtaler iblandt ens enhed.  funny Thumbs Up

Tænkte på at købe Napoleon men troede at det måske blev en anelse kedeligt kun at være ham og følge hans historik. Men kan være man skal tage et kig på det en gang, ligenu har jeg rigeligt med spil at kigge på Opstemt Wink

Enevoldsen
Landsholdsspiller

« Svar #27: 12 Jun 2010, 21:54 »

Tak for dine taktiske råd, dem må jeg straks prøve af i løbet af i morgen. Er simpelthen fanget af Bad Company 2's singleplayer del, og online. Nogen der iøvrigt ved om der findes et program/guide til at sætte spillet bedst muligt op på sin PC? Kører det på medium og det er flot nok, men min skærm resolution er ret lille i forhold til at jeg har en widescreen skærm.

Men elsker alt ved det spil indtil videre. Måden man anvender våbene på, og til de sjove, og underholdende samtaler iblandt ens enhed.  funny Thumbs Up

Tænkte på at købe Napoleon men troede at det måske blev en anelse kedeligt kun at være ham og følge hans historik. Men kan være man skal tage et kig på det en gang, ligenu har jeg rigeligt med spil at kigge på Opstemt Wink

Sålidt Opstemt Sådan er det ikke Wink Man kan vælge at spille som ham, men man kan også spille som andre lande Wink Der er f.eks. en mod lavet af en dansker så man kan spille som Danmark Opstemt

Cactus
Førsteholdsspiller

« Svar #28: 12 Jun 2010, 22:19 »

Sålidt Opstemt Sådan er det ikke Wink Man kan vælge at spille som ham, men man kan også spille som andre lande Wink Der er f.eks. en mod lavet af en dansker så man kan spille som Danmark Opstemt
Nå okay. Så er det jo et must med tiden Thumbs Up Peace

Enevoldsen
Landsholdsspiller

« Svar #29: 12 Jun 2010, 22:23 »

Nå okay. Så er det jo et must med tiden Thumbs Up Peace
Ja Opstemt Jeg vil anbefale dig at downloade darthmod ultimate commander til empire efter et stykke tid Opstemt

Sider: 1 [2] 3 4 ... 8 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010