Hey
Efter min mening er der en række rigtig spændende spil på vej, og jeg vil da lige høre om der er nogen af jer der har hørt noget specifikt om hvor gode spillene mon bliver når de udkommer
Spillene jeg tænker på er
"Sniper - Ghost Warrior",
"Battlefield 1943",
"Mafia 2", "Formula 1 2010" og det nye
Medal of Honor. Eventuelt også Call of Duty Black Op?
*Har vedlagt links til coolshops forklaring ved de spil hvor det er tilgængeligt der.
Selv synes jeg de ser rigtig spændende ud.
Det første, Sniper - Ghost Warrior, ser rigtig fedt ud, og ikke mindst realistisk. I mine ører lyder scenariet lidt som Far Cry 1, altså kun lige hvad angår indgangen til spillet, at man kommer til en krigsramt ø, hvor man så lever som snigskytte eller hvad? Selv synes jeg det ser rigtig fedt ud.
Battlefield 1943 har jeg umiddelbart lidt svært ved at få styr på. Kunne lyde lidt som en ny version af BF1942, eller hvad det nu hed den gang. Er det det, og lægger de lidt ekstra i, så kunne det sagtens gå hen og blive fedt tror jeg. Indtil videre synes jeg dog ikke at det sælger sig selv alt for godt.
Mafia 2 kan, hvis de laver et ordentligt, ikke blive andet end en total succes i mine øjne. For folk der ikke kender eller har spillet 1-eren, så minder det en smule om GTA, men dog med langt mere baggrundshistorie og en kende mere seriøst. Selve spilverdenen og missionsmæssigt minder det dog lidt om hinanden. Igen, laver de det ordentligt, så tror jeg det bliver et stort hit, hvis ikke hos andre, så i hvert hos mig
Formula 1 2010 er en helt anden genre end de andre nævnte spil. Jeg har dog selv lang tid savnet et godt F1-spil til andet end PS3, så jeg byder det i hvert fald velkommen med åbne arme. Codemasters stod bag serien Race Driver, der i mine øjne rent ræsmæssigt var rigtig godt lavet. Forhåbentlig laver de dog spillet bedre denne gang, sådan at der bliver tale om færre crashes, og gør de det, så tror jeg uden tvivl det bliver blandt de bedste F1-spil nogensinde
Codemasters plejer i hvert fald at være synonym med god grafik, realisme og masser af fede ræs med mange biler på banen
De to sidste spil har jeg ikke hørt alt for meget om. Jeg synes selv at MoH lyder rigtig spændende med krigen som i Afghanistan, og umiddelbart tror jeg det bliver rigtig godt. Jeg ved dog ikke om de også lavet et multiplayer, hvilket de foregående spil i mine øjne har manglet for fuldt ud at kunne nå på højde med Call of Duty og Battlefield i længden. Godt ser det i hvert fald ud.
Black Ops har jeg ikke hørt så meget om, men synes at have hørt at der også allerede arbejdets på et Modern Warfare 3 i Call of Duty serien. Er der nogen der ved mere her?