home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23455
  0 Brugere, 1233 Gæster Online.

Nyeste Bruger: angelikalopez561
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  PC Spil
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilken Genre spiller du mest?
Action(herunder shooters)
Strategi
Sport
Family
MMO
Racing
Simulation
Rollespil
FM10
Spiller ikke computer/kan godt lide at trykke på knapper

Sider: [1] 2 3 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: PC Spil  (Læst 22431 gange)
Corvette
Landsholdsspiller

PC Spil
« : 08 Jun 2010, 17:26 »

Efter FMF chrash syntes jeg der manglede en PC spils tråd.
Den er hermed oprettet Opstemt

Da jeg aldrig har fået spillet total war serien men meget gerne ville spille et i serien ville jeg høre hvilket et i synes er bedst? Medieval 2 kan fåes til det der svarer til 74,605 kroner på steam i hvertfald Thumbs Up
« Seneste Redigering: 08 Jun 2010, 17:53 af louisfr » Logged

Skipper
Gæst

Sv: PC Spil
« Svar #1: 08 Jun 2010, 17:32 »

Jeg tror aldrig jeg har brugt så meget tid på et spil som på Medieval 2, det overgår faktisk Football Manager serien. kampene i Medieval er geniale, meget bedre end i Empire hvor jeg synes kampene er for tilfældige. Helt klart pengene værd Thumbs Up

Corvette
Landsholdsspiller

« Svar #2: 08 Jun 2010, 17:56 »

Har set at ekstrapakken koster det samme. Er det ligegyldigt om du har ekstrapakken eller er den fed?

Skipper
Gæst

« Svar #3: 08 Jun 2010, 18:01 »

Har set at ekstrapakken koster det samme. Er det ligegyldigt om du har ekstrapakken eller er den fed?

I ekspansion pakken for man 4 nye campagner man kan spille. Som f.eks. korstogene eller opdagelsen af den nye verden. Der er nogle ret underholdene elementer, men jeg ville ikke købe det medmindre du kan lide det originale spil. Det er helt klart det du vil komme til at spille mest Thumbs Up

Corvette
Landsholdsspiller

« Svar #4: 08 Jun 2010, 18:03 »

Okay køber nok det originale spil inden et par dage.
Ved du hvordan man kan spille Danmark?

Swizz CataR
Manager

« Svar #5: 08 Jun 2010, 18:37 »

Hey Smiley

Efter min mening er der en række rigtig spændende spil på vej, og jeg vil da lige høre om der er nogen af jer der har hørt noget specifikt om hvor gode spillene mon bliver når de udkommer Smiley

Spillene jeg tænker på er "Sniper - Ghost Warrior", "Battlefield 1943", "Mafia 2", "Formula 1 2010" og det nye Medal of Honor. Eventuelt også Call of Duty Black Op?
*Har vedlagt links til coolshops forklaring ved de spil hvor det er tilgængeligt der.

Selv synes jeg de ser rigtig spændende ud.

Det første, Sniper - Ghost Warrior, ser rigtig fedt ud, og ikke mindst realistisk. I mine ører lyder scenariet lidt som Far Cry 1, altså kun lige hvad angår indgangen til spillet, at man kommer til en krigsramt ø, hvor man så lever som snigskytte eller hvad? Selv synes jeg det ser rigtig fedt ud.

Battlefield 1943 har jeg umiddelbart lidt svært ved at få styr på. Kunne lyde lidt som en ny version af BF1942, eller hvad det nu hed den gang. Er det det, og lægger de lidt ekstra i, så kunne det sagtens gå hen og blive fedt tror jeg. Indtil videre synes jeg dog ikke at det sælger sig selv alt for godt. Smiley

Mafia 2 kan, hvis de laver et ordentligt, ikke blive andet end en total succes i mine øjne. For folk der ikke kender eller har spillet 1-eren, så minder det en smule om GTA, men dog med langt mere baggrundshistorie og en kende mere seriøst. Selve spilverdenen og missionsmæssigt minder det dog lidt om hinanden. Igen, laver de det ordentligt, så tror jeg det bliver et stort hit, hvis ikke hos andre, så i hvert hos mig Smiley

Formula 1 2010 er en helt anden genre end de andre nævnte spil. Jeg har dog selv lang tid savnet et godt F1-spil til andet end PS3, så jeg byder det i hvert fald velkommen med åbne arme. Codemasters stod bag serien Race Driver, der i mine øjne rent ræsmæssigt var rigtig godt lavet. Forhåbentlig laver de dog spillet bedre denne gang, sådan at der bliver tale om færre crashes, og gør de det, så tror jeg uden tvivl det bliver blandt de bedste F1-spil nogensinde Smiley Codemasters plejer i hvert fald at være synonym med god grafik, realisme og masser af fede ræs med mange biler på banen Smiley

De to sidste spil har jeg ikke hørt alt for meget om. Jeg synes selv at MoH lyder rigtig spændende med krigen som i Afghanistan, og umiddelbart tror jeg det bliver rigtig godt. Jeg ved dog ikke om de også lavet et multiplayer, hvilket de foregående spil i mine øjne har manglet for fuldt ud at kunne nå på højde med Call of Duty og Battlefield i længden. Godt ser det i hvert fald ud.
Black Ops har jeg ikke hørt så meget om, men synes at have hørt at der også allerede arbejdets på et Modern Warfare 3 i Call of Duty serien. Er der nogen der ved mere her?

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Skipper
Gæst

« Svar #6: 08 Jun 2010, 18:42 »

Okay køber nok det originale spil inden et par dage.
Ved du hvordan man kan spille Danmark?

Du skal først gennemføre short campaign med en af de 5 første nationer. Jeg kan ikke anbefale Venedig eller The Holy Roman Empire da jeg synes de er røv irriterende at spille med. især the holy roman empire

Cactus
Førsteholdsspiller

« Svar #7: 09 Jun 2010, 00:13 »

Overvejer at købe Battlefield Bad Company 2 og Dragon Age i morgen. Nogen der har lidt erfaring med en af disse titler og kan fortælle mig hvordan det er? Har læst lidt anmeldelser og det lyder jo rigtig godt dem begge, men kunne være rart at høre fra en Fmfreak Thumbs Up

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller

« Svar #8: 09 Jun 2010, 00:23 »

Er der ikke en som kan komme med et forslag til en action skydespil i stil med max payne, spilelt skal ikke være så dyrt omkring de 200kr. Mit eneste krav er det skal være et realistisk skydespil som tager tid af gennemføre Smiley

FCK

Leviathan
Reserveholdsspiller

« Svar #9: 09 Jun 2010, 09:56 »

rome total war og medieval 2 er helt klart de bedste spil total war har lavet. og de er lige gode på hver deres måde kommer faktisk an på om man foretrækker at man kan bruge kanoner og lignede eller ej, personligt synes jeg at rome er en lille smule bedre da jeg finder den tid mere interessant og man ikke har at gøre med ting som paven der ikke kan li en og får alle ens ledere henrettet.

men begge 2 er uden tvivl spil man sagtens kan købe og få noget for pengene

Swizz CataR
Manager

« Svar #10: 09 Jun 2010, 11:51 »

Overvejer at købe Battlefield Bad Company 2 og Dragon Age i morgen. Nogen der har lidt erfaring med en af disse titler og kan fortælle mig hvordan det er? Har læst lidt anmeldelser og det lyder jo rigtig godt dem begge, men kunne være rart at høre fra en Fmfreak Thumbs Up

Jeg kender er par stykker der har det, og det skulle eftersigende være meget godt Smiley Som jeg har forstået det ligger hele spillets charme endnu engang i multiplayerdelen, så er det det du jagter, så tror jeg det bliver et godt køb Wink

Swizz CataR
Manager

« Svar #11: 09 Jun 2010, 11:52 »

Er der ikke en som kan komme med et forslag til en action skydespil i stil med max payne, spilelt skal ikke være så dyrt omkring de 200kr. Mit eneste krav er det skal være et realistisk skydespil som tager tid af gennemføre Smiley

Far Cry 1 måske Smiley Meget billigt og bestemt udmærket spil Smiley Dog ikke helt nyt længere men stadig udmærket grafik Smiley

Cactus
Førsteholdsspiller

« Svar #12: 09 Jun 2010, 13:27 »

Jeg kender er par stykker der har det, og det skulle eftersigende være meget godt Smiley Som jeg har forstået det ligger hele spillets charme endnu engang i multiplayerdelen, så er det det du jagter, så tror jeg det bliver et godt køb Wink
Har bestilt dem begge, så glæder mig til at prøve dem og forhåbentlig falder det I min smag.
Vender tilbage i tråden når jeg har spillet dem nok til at kunne bedømme dem.  Thumbs Up

Swizz CataR
Manager

« Svar #13: 09 Jun 2010, 13:53 »

Hvor meget skulle du give for BF Bad Company 2? Smiley

Cactus
Førsteholdsspiller

« Svar #14: 09 Jun 2010, 13:57 »

Hvor meget skulle du give for BF Bad Company 2? Smiley
237 kr Peace

Sider: [1] 2 3 ... 8 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010