|
Gazza
|
|
Andy Schlecks placering er efterhånden uinteressant, så længe at Evans ikke har tabt noget til ham. Bookmakerne har Contador som latterlig stor favorit til i dag. For mig er det store spørgsmålstegn Fränk Schleck - om han forsøger et angreb tidligt på Col de Galibier? Køres der for ham eller Andy - eller dem begge to som hidtil?
Det store spørgsmål er dog som altid: Hvornår får Evans sin off-day (hvis han da får den i år)? Jeg tror personligt, at han taber et minut til Contador, både i dag og i morgen.
Contadors præstationer de sidste par dage har virkeligt imponeret mig, særligt når hans hjælperyttere stempler så tidligt ud.
|
|
|
|
|
|
It's Not A Game - It's A Lifestyle! Audere Est Facere!
|
|
|
|
|
blomvikings
|
|
Etapen i dag er uden tvivl en af de største etaper i dette års tour, men jeg mener stadig at etapen fredag bliver den, når vi snakker angreb på den gule trøje.
Jeg håber og tror på Contador idag, men jeg VED at han gør det i morgen. Med slutning på Alpe d'huez bliver det ikke større, og den snupper Contador !
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 21 Jul 2011, 09:19 af blomvikings »
|
|
|
|
|
|
|
Jilech
Gæst
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
sebbe
|
|
Suk... Kan det virkelig passe det jeg ser lige nu?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Trohde
|
|
Fantastisk af Schleck og Monfort! de er ved at banke favoritterne!
Selvom han ikke tager mange minutter, fordi de vil hente på ham når det går opad, så er det sgu imponerende!
Han vinder så meget sympati på det her.
|
|
|
|
|
|
Brøndby siden... den gang der... Liverpool siden... ja det var nok også der omkring
|
|
|
|
|
Jilech
Gæst
|
|
Ja, det er flot og modigt af Andy. Men lad os nu se om han kan holde det, når de andre formodenligt giver den gas op til Galibier.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
|
|
Et ord, doping
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jskovc
|
|
Mon dog
|
|
|
|
|
|
"Du kan jo ikke stå og blaffe på landevejen uden en rygsæk og en studenterhue" -Citat Jørgen Leth
|
|
|
|
|
Slikkel
|
|
Mon dog
De fleste er da dopet det bare om det bliver opdaget
|
|
|
|
|
|
Vi skal alle være her.
|
|
|
|
|
Trohde
|
|
sikke da en god holdning at have...
|
|
|
|
|
|
Brøndby siden... den gang der... Liverpool siden... ja det var nok også der omkring
|
|
|
|
|
jskovc
|
|
Ja jeg må støtte op Trohde, og sige det er fantastisk
|
|
|
|
|
|
"Du kan jo ikke stå og blaffe på landevejen uden en rygsæk og en studenterhue" -Citat Jørgen Leth
|
|
|
|
|
|
|
Slikkel
|
|
sikke da en god holdning at have...
Jeg elsker Tour de france men hvor tit bliver folk ikke taget under eller efter Touren for doping
|
|
|
|
|
|
Vi skal alle være her.
|
|
|
|
|
jskovc
|
|
Jeg elsker Tour de france men hvor tit bliver folk ikke taget under eller efter Touren for doping
Hvor tit er det de allesammen bliver tager for doping?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Slikkel
|
|
Hvor tit er det de allesammen bliver tager for doping?
Skriver jeg nogle steder at de alle er dopet?
|
|
|
|
|
|
Vi skal alle være her.
|
|
|
|