home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  1 Bruger, 1025 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Cykling
| | | |-+  Tour De France 2011
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 33 Udprint
Forfatter Emne: Tour De France 2011  (Læst 101175 gange)
patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #315: 19 Jul 2011, 17:32 »

Fandme en lækker etape. Nøj hvor er det fedt at se Contador, og Andy for den sags skyld. :p
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Jilech
Gæst
 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #316: 19 Jul 2011, 17:41 »

Ja, dejligt at se Judas-brødrerne i problemer Opstemt
Logged

Dane 16
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #317: 19 Jul 2011, 17:56 »

Hvilke stigninger passer egentlig til Schleckerne??
Hver gang de taber tid siger de at stigningen ikke passede dem..
Logged

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #318: 19 Jul 2011, 18:01 »

Schleck brødrene er så til grin. Først dolker de Riis og Saxo Bank i ryggen, for ikke at tale om at de snupper alle de stærkeste ryttere med til deres lille lortehold, af nogle dumme danskere. Nu kan de så slet ikke følge med, og Andy ligner en som er blevet en del svagere under Leopard end han var under Riis. Men bare super lækkert at se. Hader Team Judas !!
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Trohde
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #319: 19 Jul 2011, 18:22 »

Hvor er jeg dog træt af at folk kalder dem Team Judas... I ved jo slet ikke hvad der er foregået på Saxo Bank som har fremprovokeret det...

Hvorfor ikke bare være glade for at sporten har fået endnu et cykelhold i verdensklasse?
Jeg holder hverken med Schleck eller Contador, men ser absolut intet problem i at de har lavet et nyt hold.

Og de har jo ikke stjålet rytterne fra Riis? Tror I de har kidnappet dem hen på deres hold? De har jo selv valgt det allesammen...

Desuden vinder Evans Tour'en Smiley
Logged

Brøndby siden... den gang der...
Liverpool siden... ja det var nok også der omkring

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #320: 19 Jul 2011, 18:27 »

Hvor er jeg dog træt af at folk kalder dem Team Judas... I ved jo slet ikke hvad der er foregået på Saxo Bank som har fremprovokeret det...

Hvorfor ikke bare være glade for at sporten har fået endnu et cykelhold i verdensklasse?
Jeg holder hverken med Schleck eller Contador, men ser absolut intet problem i at de har lavet et nyt hold.

Og de har jo ikke stjålet rytterne fra Riis? Tror I de har kidnappet dem hen på deres hold? De har jo selv valgt det allesammen...

Desuden vinder Evans Tour'en Smiley

Det er jo måden det skete på der gør at folk siger som de gør
Logged

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #321: 19 Jul 2011, 18:38 »

Hvor er jeg dog træt af at folk kalder dem Team Judas... I ved jo slet ikke hvad der er foregået på Saxo Bank som har fremprovokeret det...

Hvorfor ikke bare være glade for at sporten har fået endnu et cykelhold i verdensklasse?
Jeg holder hverken med Schleck eller Contador, men ser absolut intet problem i at de har lavet et nyt hold.

Og de har jo ikke stjålet rytterne fra Riis? Tror I de har kidnappet dem hen på deres hold? De har jo selv valgt det allesammen...

Desuden vinder Evans Tour'en Smiley
Og jeg er træt af folk beskytter dem?
Det er jo som Sunbao siger, måden som det skete på at folk hader dem.
Og nej self har de ikke kidnappet dem, og ved da godt de selv har valgt det, og netop derfor hader vi også dem lige så meget som Schlecks.
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Jilech
Gæst
 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #322: 19 Jul 2011, 18:42 »

Hvor er jeg dog træt af at folk kalder dem Team Judas... I ved jo slet ikke hvad der er foregået på Saxo Bank som har fremprovokeret det...

Hvorfor ikke bare være glade for at sporten har fået endnu et cykelhold i verdensklasse?
Jeg holder hverken med Schleck eller Contador, men ser absolut intet problem i at de har lavet et nyt hold.

Og de har jo ikke stjålet rytterne fra Riis? Tror I de har kidnappet dem hen på deres hold? De har jo selv valgt det allesammen...

Desuden vinder Evans Tour'en Smiley

Og det ved du?

Syntes det er selvforskyldt at de bliver kaldt Team Judas af mange danskere.
Havde det ikke været fordi at Bjarne fik Contador, havde de jo splittet Saxo Bank til atomer. Og det skal vi, fans, bare slå hen som, det er spillets vilkår? Næh, nej. Det er sådan rivaliseringer skabes, og rivaler kalder man alverdens skældsord.
Og specielt når det er folk man har holdt af og været fan af som dolker en i rykken.
Logged

Bendtner_23
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #323: 19 Jul 2011, 18:43 »

Sørgeligt inteview med Andy Schleck. Han beskylder ruten for at han tabte tid. Lige så snart det går skidt for ham, så begynder han at komme med dårlige undskyldninger. Når det går godt er han arrogant...
Logged

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

Jilech
Gæst
 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #324: 19 Jul 2011, 18:46 »

Sørgeligt inteview med Andy Schleck. Han beskylder ruten for at han tabte tid. Lige så snart det går skidt for ham, så begynder han at komme med dårlige undskyldninger. Når det går godt er han arrogant...

Ja, jeg sad også og grinte af hans kommentar.
Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #325: 19 Jul 2011, 19:32 »

Sørgeligt inteview med Andy Schleck. Han beskylder ruten for at han tabte tid. Lige så snart det går skidt for ham, så begynder han at komme med dårlige undskyldninger. Når det går godt er han arrogant...

I morgen kommer Voigt vel ud og brokker sig over at der findes nedkørsler  Rullende Øjne

Jeg har aldrig kunne lide hverken Andy eller Frank, så jeg syntes det er super fedt de har forladt Saxo Bank! Hold da op hvor var de også ynkelige i dag.
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #326: 20 Jul 2011, 17:20 »

Hold da kæft to etaper vi har fået! Synes virkelig at løbet er livet gevaldigt op her på det sidste. Lidt sjovt at man forventede det store i Pyrenæerne, på Tour malet osv. og så kommer der egentlig først rigtig gang i den på etaperne bagefter hvor ingen har forventet det store! Smiley 
Logged

FC Barcelona

kuszman
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #327: 20 Jul 2011, 17:53 »

Tror det bliver rigtig lækkert imorgen Tunge
Logged

jskovc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #328: 20 Jul 2011, 21:00 »

Hmm, jeg var godt nok overrasket, da jeg pludseligt så Contador og Sanchez blive kørt ind i dag, for jeg synes da kloge Rolf sagde noget om at man ikke kunne hente noget nævneværdigt på den nedkørsel  Rullende Øjne Desuden synes jeg da at de så ud til at være et godt stykke væk... Men det bliver godt med en etape der slutter opad, så kan vi virkeligt få at se om Contador er tilbage i form, for det med at angribe på den "små" bjerge, gjorde han jo også i den første uge af Touren.

Men hvis jeg lige skal komme med en spådom til i morgen, så bliver det som den store troldmand, at jeg vil sige at Voeckler mister trøjen, desuden tror jeg at Evans bliver sat, muligvis ikke med flere minutter, men han kommer til at tabe til de andre favoritter. Men det sidste er der nok ikke så mange der tror på...  Cool
Logged

"Du kan jo ikke stå og blaffe på landevejen uden en rygsæk og en studenterhue"
-Citat Jørgen Leth

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #329: 20 Jul 2011, 22:06 »

Hmm, jeg var godt nok overrasket, da jeg pludseligt så Contador og Sanchez blive kørt ind i dag, for jeg synes da kloge Rolf sagde noget om at man ikke kunne hente noget nævneværdigt på den nedkørsel  Rullende Øjne Desuden synes jeg da at de så ud til at være et godt stykke væk... Men det bliver godt med en etape der slutter opad, så kan vi virkeligt få at se om Contador er tilbage i form, for det med at angribe på den "små" bjerge, gjorde han jo også i den første uge af Touren.

Dog slet ikke med samme succes. På 16. etape var hans angreb jo helt godt, og det har man ikke set før i år.

Men hvis jeg lige skal komme med en spådom til i morgen, så bliver det som den store troldmand, at jeg vil sige at Voeckler mister trøjen, desuden tror jeg at Evans bliver sat, muligvis ikke med flere minutter, men han kommer til at tabe til de andre favoritter. Men det sidste er der nok ikke så mange der tror på...  Cool

Jeg tror i hvert fald på det. Jeg tror godt, at der kan være en mulighed for at Evans knækker.
Logged

Sider: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 33 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010