home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 997 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Cykling
| | | |-+  Tour De France 2011
0 Brugere og 19 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 33 Udprint
Forfatter Emne: Tour De France 2011  (Læst 101201 gange)
Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #300: 17 Jul 2011, 14:42 »

Du kan jo ikke sammenligne ham med den rytter han var i 04, det er trods alt 7 år siden. Der er mange ryttere der ændre sig markant på syv år. Og som jeg siger, så har han ganske naturligt ikke prøvet og teste sig af med de bedste, da han har haft fokus på andre ting. Han har prøvet lidt angreb tidligere i løbet, men har ikke for alvor brugt kræfter. Nu er han så endt med trøjen igen, og gør alt hvad han kan for at beholde den.
Vi kan nemt sidde og sige hvad han kan og hvad han ikke kan. Men i går beviste han at det bjerg passede ganske godt til ham.

Med hensyn til doping, så er det ikke noget jeg gider og gå så meget op i. Jeg vil gerne underholdes når jeg ser cykling, og det blev jeg sku ikke rigtig i går, da ingen kunne gøre forskellen. Så enten er de alle dopet, eller så er de ikke dopet. Hvem ved? Jeg er faktisk ligeglad uanset hvad.

Er sikker på at Voeckler knækker og når han knækker, så mister han 10-15 min.

Som jeg har skrevet før, så tror jeg han ryger på fredag. Hvis de bliver kørt lige så passivt på torsdag, som der gjorde i går, så skal han nok beholde trøjen der. Men jeg tror fredag bliver for meget for ham. Der skal brødrene ud og taget meget tid (hvis de altså ikke får gjort det torsdag), og det bliver nok for meget for Voeckler
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #301: 17 Jul 2011, 14:52 »

Men i går beviste han at det bjerg passede ganske godt til ham.

Jeg kan bare ikke følge den der. Hver gang en rytter gør det godt på en given bjergetape, vil han så passe godt til den givne etape? Plateu de Beille rangeres altså som et af de hårdeste bjerge af ALLE i feltet. Michael Rasmussen erkender at det er et af de hårdeste bjerge han har kørt på, og det fladede altså også ud for ham.

Voeckler skulle ALDRIG nogensinde have siddet i finalen. Og hvis det er med logikken at netop fordi det flader ud på toppen, at det så passer til ham, jamen så passer det bjerg til så ufatteligt mange ryttere. En normal Voeckler - og det er ligemeget om det er en Voeckler, der satser på at beholde trøjen eller ej - skal ikke kunne sidde med de største favoritter på +10%, når Danielson tæt på sit livs form fx ikke gør det.

Du gider ikke gå ind i doping, men hvorfor så indlede det hele med at spørge mig, om jeg kun troede hans resultat var på grund af doping?
Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #302: 17 Jul 2011, 15:00 »

Du gider ikke gå ind i doping, men hvorfor så indlede det hele med at spørge mig, om jeg kun troede hans resultat var på grund af doping?

Det er fordi det i starten lød som om, at du mente Voeckler skulle havdet taget dopet for at sidde med, så det ville jeg da høre om du mente. Så er min holdning til doping sådan set ligegyldig.

Men lad os stoppe her, jeg gider ikke gentage mig selv, og vi behøves heller ikke komme til enighed Smiley
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #303: 17 Jul 2011, 15:07 »

Du svarer heller ikke på hans argumenter, så forstå godt,  du stopper den her Smiley
Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #304: 17 Jul 2011, 15:11 »

Du svarer heller ikke på hans argumenter, så forstå godt,  du stopper den her Smiley

Jeg vil bare komme til at gentage mig selv, mig og JG7 har bare forskellige opfattelser, og det skal der jo være plads til  Smiley

Og hvis du syntes jeg tabte diskussionen, så er det også fint med mig, det gør mig ikke så meget hvordan andre opfatter det Wink
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #305: 19 Jul 2011, 16:37 »

Så skal jeg da lige love for vi har fået cykel løb i dag  Thumbs Up
Fantastisk og se Contador gi' den gas på den måde. Det bliver en nervepirrende nedkørsel nu.
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

ManutdogBIF
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #306: 19 Jul 2011, 16:40 »

Ja, nu skal sanchez og cadel bare give den gas ned af. Så kan Alberto bare sidde på hjul Smiley
Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #307: 19 Jul 2011, 16:41 »

Ja Evans giver den virkelig gas! De får godt nok mærket brødrene i dag!
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

kuszman
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #308: 19 Jul 2011, 16:44 »

Der bliver da virkelig kørt cykelløb! Opstemt Ikke lige det jeg havde forudset  Grin
Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #309: 19 Jul 2011, 16:47 »

Der bliver da virkelig kørt cykelløb! Opstemt Ikke lige det jeg havde forudset  Grin

Det er fantastisk  Opstemt

Og det ser bedre og bedre ud for Evans! Der blev rystet på hovedet da Rolf udråbte Evans som favorit, men hold da op det ligger godt til ham.
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

kuszman
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #310: 19 Jul 2011, 16:50 »

Glæder mig virkelig til alperne nu! Opstemt

Evans er virkelig i en drømme situation nu Smiley Contador så virkelig også stærk ud.
Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #311: 19 Jul 2011, 16:51 »

Ja og ikke mindst, så brødrende og Basso svag ud. Puha en dag!
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

kuszman
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #312: 19 Jul 2011, 16:54 »

Endelig en overraskende vild dag Smiley
Logged

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #313: 19 Jul 2011, 17:06 »

SÅDAN !! Kom så Contador !!!!
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #314: 19 Jul 2011, 17:08 »

Fantastisk etape, og godt at se contador er helt tilbage Opstemt
Logged

Sider: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 33 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010