home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 834 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Cykling
| | | |-+  Tour De France 2011
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 33 Udprint
Forfatter Emne: Tour De France 2011  (Læst 101253 gange)
Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #255: 14 Jul 2011, 08:17 »

42,5 km er enkeltstarten.

Der bør Contador tage minimum 40-50 sekunder på Andy. Godt nok har Andy trænet sin enkeltstart men Contador er jo super til disciplinen. Men hvem ved - måske Andy kan overraske. Håber i hvert fald på et spændende løb Smiley
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

nicolas-nth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #256: 14 Jul 2011, 09:38 »

42,5 km er enkeltstarten.

Der bør Contador tage minimum 40-50 sekunder på Andy. Godt nok har Andy trænet sin enkeltstart men Contador er jo super til disciplinen. Men hvem ved - måske Andy kan overraske. Håber i hvert fald på et spændende løb Smiley
Det kan du ikke mene?!
Undskyld, men det er altså helt sort det der!

Sidste år var enkeltstarten 52km. Contador tog 31 sekunder, og i år er den så 10 km kortere. Så kan i jo selv regne derfra  Thumbs Up
Logged

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

jskovc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #257: 14 Jul 2011, 09:42 »

Fin logik, men jeg tror ikke du kan sammenligne. BTW så tror jeg at det handler om hvem der har flest kræfter den dag. Men lad os da vente med at snakke enkeltstart, og glæde os over at de ikke engang er begyndt på bjergene til trods for at vi er fremme ved 12. etape! Thumbs Up
Logged

"Du kan jo ikke stå og blaffe på landevejen uden en rygsæk og en studenterhue"
-Citat Jørgen Leth

nicolas-nth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #258: 14 Jul 2011, 09:55 »

Fin logik, men jeg tror ikke du kan sammenligne. BTW så tror jeg at det handler om hvem der har flest kræfter den dag. Men lad os da vente med at snakke enkeltstart, og glæde os over at de ikke engang er begyndt på bjergene til trods for at vi er fremme ved 12. etape! Thumbs Up
Ja lad os det men i kan godt hænge mig op på det hvis contador tager mere end 30+ sekunder på Andy i enkeltstarten  Thumbs Up
Men som sagt: bjergene først
Logged

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #259: 14 Jul 2011, 10:40 »

Sidste år var enkeltstarten 52km. Contador tog 31 sekunder, og i år er den så 10 km kortere. Så kan i jo selv regne derfra  Thumbs Up

Sidste år kørte Andy Schlecks sit livs enkeltstart samtidig kørte AC under niveau for hvad han ellers har vist frem (enkeltstartsmæssigt).

Jeg nægter at tro at han tager mindre end 40 sekunder Smiley Men det for vi jo at se.
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #260: 14 Jul 2011, 11:24 »

Contador var da også syg på den sidste enkelstart sidste år. Så det var ikke Andy der kørte stærkt, det var Conta der var syg.

35 Alberto Contador Velasco (Spa) Astana 0:05:43
44 Andy Schleck (Lux) Team Saxo Bank 0:06:14 

Alle ved jo at Conta normalt vil kører med omkring de bedste.

Hvis vi ser tilbage på touren i 2009, der endte den 40,5km lang enkelstart således:
1 Alberto Contador Velasco (Spa) Astana 0:48:31 
21 Andy Schleck (Lux) Team Saxo Bank 0:01:44

Der slår Conta, Andy med 1,44, det kan godt være Andy måske er blevet lidt bedre. Men Conta slår Andy med mere end 1 min på den sidste enkelstart.
« Seneste Redigering: 14 Jul 2011, 11:46 af BlaZZo » Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #261: 14 Jul 2011, 17:35 »

Contador var da også syg på den sidste enkelstart sidste år. Så det var ikke Andy der kørte stærkt, det var Conta der var syg.

Og i år har Contador kørt den hårdeste GT (ever?)
Så en enkeltstart der ligger på andensidste etape, med en Contador som alt andet lige må være mere træt end Schleck, og en Schleck der har trænet sig op i den her disciplin, er det ikke et umuligt scenarie. Jeg siger ikke at nicolas nødvendigvis har ret, men det lyder sgu ikke så dumt igen imo.

Contador må være mærket af den hårde Giro, uanset hvor godt han end restituerer.

Edit kind of: Jeg fik så glemt at trykke send åbenbart (skrevet 11:30 i dag) men dagens etape viste måske meget godt at Contador ikke helt er hvor han burde være?
Logged


Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #262: 14 Jul 2011, 17:39 »

Jeg tror Conta er hårdt mærket af Giroen, hvilket jeg nyder, da jeg holder med Schleck brøderne
Logged

Tidligere: Baloo38

Trohde
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #263: 14 Jul 2011, 17:42 »

Den enkeltstart de kørte sidste år kan ikke bruges. Etapen blev præget af at de ryttere som kørte sidst, kørte i en voldsom vind. Det var derfor Contador ikke sluttede bedre. Ender de som det er lige nu, inden sidste enkeltstart så henter Contador IKKE Andy.
Logged

Brøndby siden... den gang der...
Liverpool siden... ja det var nok også der omkring

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #264: 14 Jul 2011, 17:44 »

Contador vinder touren !
Smiley

EJ jeg tror stadig han vinder, det er for tidligt at sige noget om deres form,

Vent til Alperne..
Logged

Bendtner_23
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #265: 14 Jul 2011, 18:25 »

Fedt at se Voeckler forsvarer trøjen sådan, når han ikke selv troede på det. Samtidig er jeg stærkt overrasket over Vanendert og Jeanneson. Jeanneson har blandet sig i massespurtene og nu er han der!

Dejligt at se Samuel ikke har givet op og Basso er i god form i år. Cunego også. Måske er det i år at Cunego endelig laver et godt resultat.
Logged

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #266: 15 Jul 2011, 13:45 »

http://tour.tv2.dk/article.php/id-41649609:rolf-sørensen-kritiserer-saxo-bank.html

Derefter forstår jeg ikke hans kritik af Benjamin Noval. Nok har han ikke vist sig, men med god grund. Det hjælper jo ikke noget at Contadors hjælperyttere bruger alle deres på én og samme gang. De skal fordeles med fornuft ud over hele Tour de France . Derfor har han selvfølgelig sparet sine kræfter. Helt sikkert en del af Bjarne Riis´ plan. Noval husker jeg som en habil bjergrytter, hvor Nicki Sørensen vel bedre kan kategoriseres som en all-rounder. Derfor passer det jo også fint at Nicki Sørensen føler sig slidt, netop som Touren bevæger sig ind i de højere luftlag. Desuden synes jeg, at Rolf Sørensen har glemt italieneren, Matteo Tosatto, som er af den samme støbning som Nicki Sørensen. En all-rounder med et fantastisk fighterhjerte. De tre bedste hjælperyttere i bjergene, Chris Anker Sørensen, Jesus Hernandez og Daniel Navarro, har af naturlige årsager sparet sig så meget som muligt, dog med Chris Ankers kraftudladning tidligere som eneste undtagelse.
Rolf Sørensens udtalelser ligner mest af alt et behov for opmærksomhed og et behov for at være i medierne. Hans kritik giver ingen mening og kommer på et ligeså meningsløst tidspunkt.

Nej, Saxo Bank var fantiske igår - især Noval.
Logged

Bendtner_23
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #267: 15 Jul 2011, 14:33 »

Bliver en af de vildeste etaper længe det her!
Logged

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

Cakemann
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #268: 15 Jul 2011, 14:51 »

Bliver en af de vildeste etaper længe det her!

Gør det ?? Tror ikke favoritterne rører alt for meget på sig, så jeg ved ikke helt hvor vildt det bliver ..
Logged

Sulo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #269: 15 Jul 2011, 21:45 »

Nej, Saxo Bank var fantiske igår - især Noval.
Okay, jeg fejlvurderede Noval. Det erkender jeg. Han underpræsterede. Derimod synes jeg ikke, at Saxo
Bank viste sig at være dårligere som hold end Leopard-Trek på den etape. Fuglsang røg tidligt, og Voigt måtte tage hele slæbet, hvorimod Saxo Bank sad med Navarro, Hernandez, Chris Anker og Porte langt hen ad etapen.

Contador sad dog uden hjælperyttere til at hente Schleck-brødrene, da de begyndte deres angreb. Det taler bestemt ikke til positivsiden, at Contador skal bruge værdifulde kræfter på at hente to mulige Tour-vindere i deres forsøg på at ryste Contador. På den måde kan Contador næsten kun tabe Touren. Det er simpelthen for opslidende. 

Jeg synes dog stadig , at Saxo Bank viste sig som et bedre hold end Leopard-Trek på den etape. Så vi må se, hvordan billedet ser ud, når feltet entrer Alperne. 
Logged

Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 33 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010