home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 905 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Cykling
| | | |-+  Tour De France 2011
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 33 Udprint
Forfatter Emne: Tour De France 2011  (Læst 101257 gange)
Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #240: 13 Jul 2011, 21:15 »

Noval er ikke godkendt på det flade, men jeg forventer at han kan være med på starten af stigningerne.
Derudover har vi en Nicki Sørensen som kan lidt af det også, men efter hans udtalelser så skal man nok se bort fra ham når vi rammer bjergene.
Hernandez og Navarro kan jeg slet ikke se at du kan vurdere nu. Lad os se hvad de dur til imorgen Smiley Her har man også Richie samt CAS til at hjælpe til så vi kan få flået feltet itu, så vi kan se Contador hvor han er bedst Wink

Bliver godt at se bakketoppene imorgen.
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

nicolas-nth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #241: 13 Jul 2011, 22:12 »

Forstår ikke at AC vil afvente Schleckerne. Hvis han vil vinde så skal han altså angribe i morgen.  Han skal hente ca 80 sek på Andy og 100 sek på evans inden enkeltstarten.
Logged

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

jskovc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #242: 13 Jul 2011, 22:16 »

Jeg tror ærligt talt bare Noval er en fejltagelse. Generelt så synes jeg gerne at Riis plejer at have udtaget minimum én rytter der ikke kunne bruges til en skid, og Noval ser sgu ud til at være en af dem. Jeg er overbevist om at der havde været bedre fornuft i, Cooke, Larsson eller Mørkøv, men Noval har sikkert været et krav fra Contadors side. Når det så er sagt, så tror jeg ikke nødvendigvis det svækker Contador at holdet er under vanlig standard, så længe de kan hente vand over de første stigninger, og muligvis CAS, Navaro, Hernandez og Porte kan skyde ham godt afsted i morgen, for hvis han kan finde tid der, kan han begynde at køre som han plejer...

Desuden er det med at Alberto vil afvente i morgen, bare et kæmpestort bluff nummer, medmindre der er noget i vejen med hans knæ. For hvorfor skulle han angribe Andy på en etape hvor der højest kunne hentes 10 sekunder, og så droppe muligheden et sted hvor der i realiteten kan hentes flere minutter? Det ville være helt hen i vejret.

En sidste ting er folks overvurdering af Evans. Manden har aldrig vist noget synderligt mod de helt store, (altså Schleck og Contador), når der er blevet kørt etapeløb. I hvert fald ikke siden 2008, hvor Schleck var purung, og Frank Schleck kørte for Carlos Sastre. Og de gange vi har troet at han skulle til at vise noget, så er han gang på gang faldet igennem. Evans er som det mellemlægspapir der deler to skiver rugbrød i en madpakke. Han er højere end de næstbedste, men lavere end de bedste. (Men det sidste her får jeg sikkert grundigt på puklen for)
« Seneste Redigering: 13 Jul 2011, 22:25 af jskovc » Logged

"Du kan jo ikke stå og blaffe på landevejen uden en rygsæk og en studenterhue"
-Citat Jørgen Leth

Slikkel
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #243: 13 Jul 2011, 22:43 »


En sidste ting er folks overvurdering af Evans. Manden har aldrig vist noget synderligt mod de helt store, (altså Schleck og Contador), når der er blevet kørt etapeløb. I hvert fald ikke siden 2008, hvor Schleck var purung, og Frank Schleck kørte for Carlos Sastre. Og de gange vi har troet at han skulle til at vise noget, så er han gang på gang faldet igennem. Evans er som det mellemlægspapir der deler to skiver rugbrød i en madpakke. Han er højere end de næstbedste, men lavere end de bedste. (Men det sidste her får jeg sikkert grundigt på puklen for)

Er fuldstændig enig .. Jeg kan virkelig godt lide Evans men han har altid kun været den evige 2`er. Hørte at Rolf Sørensen har ham som en favorit men han er en evig 2`èr og han kan aldrig vinde touren måske også hans alder kan være en faktor for ham selvom de siger han ser godt ud. Håber stadig af hele mit hjerte at Contador smadre Andy i bjergene.
Logged

Vi skal alle være her.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #244: 13 Jul 2011, 22:45 »

Forstår ikke at AC vil afvente Schleckerne. Hvis han vil vinde så skal han altså angribe i morgen.  Han skal hente ca 80 sek på Andy og 100 sek på evans inden enkeltstarten.

Rolig nu er mange bjerg meter og tror nu han tager en del mere end de sølle sekunder på andy på enkeltstarten. Derudover skal man jo heller ikke hænge sig i hvad rytterne siger. Men derudover skal han da afvente deres angreb, de har 2(3) mand til at angribe ham med, så det skal times.
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #245: 13 Jul 2011, 22:45 »

Jeg kunne skrive mangt og meget om din sidste del, jskovc. Jeg gider bare ikke ind i en lang diskussion (det kommer jeg nu nok alligevel), men Evans er altså bedre end du gør ham til. Han HAR bestemt bevist noget siden 2008, og hvis man så hans KØRSEL i Giro d'Italia 2010 ville man heller ikke sige sådan noget. Der var han stærk trods en meget lang formkurve, og kun på grund af én off day blev han nummer 5. Og en elendig holdtidskørsel.

EDIT: Ikke at han vinder. Og heller ikke at jeg tror han ender på podiet. Men det er ikke ensbetydende med om man er en del af det tynde øl eller ej.
Logged

jskovc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #246: 13 Jul 2011, 23:13 »

Jeg kunne skrive mangt og meget om din sidste del, jskovc. Jeg gider bare ikke ind i en lang diskussion (det kommer jeg nu nok alligevel), men Evans er altså bedre end du gør ham til. Han HAR bestemt bevist noget siden 2008, og hvis man så hans KØRSEL i Giro d'Italia 2010 ville man heller ikke sige sådan noget. Der var han stærk trods en meget lang formkurve, og kun på grund af én off day blev han nummer 5. Og en elendig holdtidskørsel.

EDIT: Ikke at han vinder. Og heller ikke at jeg tror han ender på podiet. Men det er ikke ensbetydende med om man er en del af det tynde øl eller ej.

Jamen er det ikke lige netop det jeg har skrevet? Under de bedste og over de næstbedste. For det nytter ikke noget at have en offday, så er du jo ikke den bedste? Og da manden stillede op til touren sidste år, blev det jo en kæmpe fiasko, netop fordi han blev slidt op under giroen, hvor han ikke kom afsted med andet end en femteplads. Jeg ved jo ikke hvordan touren vil forme sig, men jeg er sikker på at Contador, der kommer med en kanon-præstation fra giroen ligesom Evans gjorde sidste år, ikke ender som nummer 26, omkring en time efter vinderen, ligesom Evans gjorde sidste år. Men jeg har jo aldrig sagt at Evans er en sølle rytter, jeg siger bare at han ikke kommer til at true Contador og Schlecks når det virkeligt går løs. Muligvis kan Evans sidde med i morgen (selvom jeg næppe tror det) men når vi kommer til Alperne vil han være træt som en udslidt gulvklud, og vil ikke kunne nærme sid Contador og Schleck. Evans evner ligger ganske simpelt til de etapeløb, der er en anelse kortere end de tre Grand Tours...
Logged

"Du kan jo ikke stå og blaffe på landevejen uden en rygsæk og en studenterhue"
-Citat Jørgen Leth

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #247: 13 Jul 2011, 23:34 »

Evans evner ligger ganske simpelt til de etapeløb, der er en anelse kortere end de tre Grand Tours...

Alligevel imponerende at have fået et par podier samt en 5. plads i en af de hårdeste Giro d'Italia nogesinde, når hans evner ligger til kortere etapeløb. Manden har altså tre podier i en Grand Tour og 6 top5-placeringer.

For det nytter ikke noget at have en offday, så er du jo ikke den bedste?
Det er måske lidt overdrevet. Enhver kan få en offday, det kan man ganske enkelt ikke gardere sig mod. Cancellara, Evans, Contador, Schleck [...] Arashiro.. de har alle offdays. Især når ens formkurve toppede i midten af april og igen under hele Gio d'Italia.

Jamen er det ikke lige netop det jeg har skrevet? Under de bedste og over de næstbedste.

Jo, det var det du startede med at skrive. Men pludselig skriver du så, at de gange han skulle vise noget, er han faldet igennem. Det er bare forkert, og det er dét jeg slår ned på. Han kan sagtens være med i en Grand Tour - hvilket han har bevist en hel del gange efterhånden.

Men når du siger, at han er faldet igennem de gange, hvor han skulle præstere, hvornår mener du så? I 2010 hvor han var udslidt og havde kørt Giro d'Italia? Eller i 2009 hvor han var i åben krig med sit hold, og var helt ude af form? Eller i 2008 hvor han endte på podiet?

Og så er der gigantisk forskel på Contador og Evans (og her er jeg helt enig med dig i at han ikke er på hans niveau). Contador er en mester til at restituere, men selv han ser jo altså noget slidt ud indtil videre.
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #248: 13 Jul 2011, 23:35 »

Glem det Evans er favorit til at vinde touren, det siger Rolf så der er intet at gøre.
Logged

jskovc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #249: 13 Jul 2011, 23:42 »

Glem det Evans er favorit til at vinde touren, det siger Rolf så der er intet at gøre.

Njah jeg kan godt se hvad du mener......... Jeg har faktisk lige ændret mening, helt radikalt. Menchov vinder touren, for han har engang kørt for Rabobank, og Rolf siger at Rabobank er det bedste hold at køre for, og i og med at Menchov har kørt for dem har han taget en masse erfarring med sig, faktisk ender hele Geox holdet lige i Paris, 1½ foran Evans, som stadigt må betragtes som den bedste fordi Rolf siger det... Opstemt

EDIT: Og som præmie får Menchov en ko som forsvinder...
Logged

"Du kan jo ikke stå og blaffe på landevejen uden en rygsæk og en studenterhue"
-Citat Jørgen Leth

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #250: 13 Jul 2011, 23:46 »

Rytterne rammer bjergene på morgendagens etape. Hvem ser I som favorit til at trille over målstregen som den første? Kan en Alberto Contador ikke godt snuppe den? Selvfølgelig vil han få lidt konkurrence fra de øvrige konkurrenter i classeméntet, men Contador har ikke vundet en etapesejr endnu, så mon ikke han er sulten efter at vinde i morgen? Det er jo samtidig vigtigt, at Chris Anker og Nicki Sørensen hjælper Contador godt på vej, mens Jakob Fuglsang skal hjælpe Schleck godt på vej.

Hvad tror I?
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #251: 13 Jul 2011, 23:55 »

Jamen der er mange faktorer i morgen. Hvordan er rytternes form på dagen, hvem tør gamble højest, det er bastille dag. Hvem sætter sig frem og bruger en masse kræfter hvis et farligt udbrud kommer afsted etc.

Der er så mange mulige vindere i morgen, men jo seføli er Contador da favorit på forhånd, men alt kan ske.
Logged

jskovc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #252: 13 Jul 2011, 23:59 »

Jeg tror det bliver et udbrud der kører hjem i morgen, og blandt favoritterne tror jeg Contador, Andy Schleck og Frank Schleck kører hjem sammen, men jeg tror nok vi skal få et par små angreb fra favoritterne at sen, men nå det så viser sig at de ikke kan ryste hinanden af, venter de til næste bjergetape hvor det slutter opad...
Logged

"Du kan jo ikke stå og blaffe på landevejen uden en rygsæk og en studenterhue"
-Citat Jørgen Leth

nicolas-nth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #253: 14 Jul 2011, 07:59 »

Rolig nu er mange bjerg meter og tror nu han tager en del mere end de sølle sekunder på andy på enkeltstarten. Derudover skal man jo heller ikke hænge sig i hvad rytterne siger. Men derudover skal han da afvente deres angreb, de har 2(3) mand til at angribe ham med, så det skal times.
Tror ikke at Contador tager mere end 25 sekunder på Andy i enkeltstarten
« Seneste Redigering: 14 Jul 2011, 08:02 af nicolas-nth » Logged

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #254: 14 Jul 2011, 08:16 »

Tror ikke at Contador tager mere end 25 sekunder på Andy i enkeltstarten

Det kan du ikke mene?!
Undskyld, men det er altså helt sort det der!
Logged

Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 33 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010