home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1200 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Cykling
| | | |-+  Tour De France 2011
0 Brugere og 16 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 33 Udprint
Forfatter Emne: Tour De France 2011  (Læst 101295 gange)
Enged
Gæst
 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #225: 12 Jul 2011, 02:49 »

Og så er det slut med 4chan billeder her i tråden.
Logged

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #226: 12 Jul 2011, 08:37 »

Og så blev man lige bombet pga. sin mening.

Van der Broeck husker jeg særligt i sidste tour som værende at han lå i forreste gruppe sammen med de øvrige favoritter. Han arbejdede på livet løs og det kom sådan set kun Contador til gode.

Vinkokourov har toppet klassementmæssigt. Siden sin dom så har han ikke vist sit værd udover hans spydige angreb på både fladt, bakket og bjerget terræn. Han kan muligvis køre med om de mindre etapeløb men i de 3 store, så tror jeg ikke, at han kan andet end hive en maks top 8 placering hjem. Ser dog det værende mere realistisk at det bliver en 10-20ende plads.
« Seneste Redigering: 12 Jul 2011, 08:41 af Nove » Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

dissing10
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #227: 12 Jul 2011, 10:09 »

Tror nu ikke de poster billederne fordi du siger din mening, men nok fordi du skriver Van den Broeck var hjælperytter for Contador, hvilke vil være meget usandsynligt fordi de kørte for hver deres hold. Contador kørte for Astana sidste år, mens Van den Broeck kørte for Lotto Peace
Logged

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #228: 12 Jul 2011, 10:27 »

Jeg er udmærket klar over at van der Broeck kørte for Lotto og Contador for Astana - men jeg synes stadig det lignede at van der Broeck lå og trak til Contadors favør.

Af hvad jeg husker af, så kan jeg ikke mindes at van der Broeck prøvet et seriøst angreb på den gule trøje for at avancere, men bare lå foran og trak.
De andre stak og han kørte så bare op i sit eget tempo som kun en anden Mancebo. Det resulterede så også i en flot femte plads.
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Frederikbjerg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #229: 12 Jul 2011, 10:44 »

Jeg er udmærket klar over at van der Broeck kørte for Lotto og Contador for Astana - men jeg synes stadig det lignede at van der Broeck lå og trak til Contadors favør.

Af hvad jeg husker af, så kan jeg ikke mindes at van der Broeck prøvet et seriøst angreb på den gule trøje for at avancere, men bare lå foran og trak.
De andre stak og han kørte så bare op i sit eget tempo som kun en anden Mancebo. Det resulterede så også i en flot femte plads.

Når Van der Broeck ikke har verdens bedste antrit, så er det for mit vedkommende fuldt forståeligt, at han gerne vil holde et højt tempo, hvor han så kan smide folk som Robert Gesink, Tony Martin osv, for netop at blive nummer 5, fremfor at blive nummer 8 eller noget i den dur, fordi de andre har et bedre antrit, og derfor kan sætte ham, når der bliver angrebet. Jeg er fuldstændig uenig i din holdning omkring Van der Broeck, da han så sent som i Schweiz rundt, viste kanon form, og vandt en etape for fænomenal kørsel. Han havde virkelig kørt en fremragende tour, hvis han ikke havde styrtet, og måtte udgå. Jeg synes det er et kæmpe tab for årets tour, men det er der intet at gøre ved.       
Logged

If you can't join them, beat them.


Vinokourov
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #230: 12 Jul 2011, 11:33 »

Og så blev man lige bombet pga. sin mening.

Van der Broeck husker jeg særligt i sidste tour som værende at han lå i forreste gruppe sammen med de øvrige favoritter. Han arbejdede på livet løs og det kom sådan set kun Contador til gode.

Vinkokourov har toppet klassementmæssigt. Siden sin dom så har han ikke vist sit værd udover hans spydige angreb på både fladt, bakket og bjerget terræn. Han kan muligvis køre med om de mindre etapeløb men i de 3 store, så tror jeg ikke, at han kan andet end hive en maks top 8 placering hjem. Ser dog det værende mere realistisk at det bliver en 10-20ende plads.
Når det, du skriver, er så til grin, er bombardementet fuldt berettiget. Det er ikke en mening, du har; det er en opfattelse. En mening er, at man godt kan lide farven blå - det er der ingen, der kan sige dig imod, fordi det er din helt personlige mening om noget, vi andre ikke kan sætte os ind i. Derimod at sige at Van Den Broeck ikke er andet end hjælperytter for Contador efter at have set køre sit andet Tour de France, er helt sort. For det første kan jeg ikke se, hvad han skal kunne hjælpe Contador med? Medmindre der er hård modvind, så kan Contador overhovedet ikke bruge Van Den Broeck til noget, medmindre du har set, at Van Den Broeck har givet vandflasker og energibarer til sin spanske kaptajn? (Wink)
For det andet så var 2010-udgaven af Touren kun Van Den Broecks anden Tour, hvorfor din bedømmelse af hans kørestil og egenskaber er meget tynde. At køre en femteplads hjem i sin blot anden Tour er efter min mening en vild bedrift.

Og så til det med Vino. Tja, du ved vel reelt ikke, hvordan den kære Vino ville klare sig i bjergene i dette års Tour. For målsætningen sammenlignet med Touren 2010 er vidt forskellige. I 2010 havde Vino to mål: At vinde en etape og agere hjælperytter for Contador (ja, de kørte på hold sammen). I år havde Vino hele holdet bag sig, efter at Roman Kreuziger havde meldt ud, at han var 100 procent hjælperytter i årets Tour, fordi han havde toppet under Giroen. Målsætningen for Astana-mandskabet var en top5-placering, hvorfor man nok må antage, at Vino måske stadig havde noget at komme med?
« Seneste Redigering: 12 Jul 2011, 11:36 af Vinokourov » Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

jskovc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #231: 12 Jul 2011, 11:59 »

Vinkokourov har toppet klassementmæssigt. Siden sin dom så har han ikke vist sit værd udover hans spydige angreb på både fladt, bakket og bjerget terræn. Han kan muligvis køre med om de mindre etapeløb men i de 3 store, så tror jeg ikke, at han kan andet end hive en maks top 8 placering hjem. Ser dog det værende mere realistisk at det bliver en 10-20ende plads.

Vino stillede da slet ikke op til årets tour med ambitioner om at vinde løbet, eller for den sags skyld at slutte i top tre. Så vidt jeg har læst mig til var hans mål, at komme i den gule, i og med at det var hans sidste tour. Det kunne man også se på den etape Rui Costa vandt, for havde han kørt efter det samlede klassement, havde han jo ikke angrebet så langt udefra på sådan en etape. Så i bund og grund er det jo totalt ligegyldigt om han maks kunne hive en 8. plads hjem, når han kun var der for at vise sig frem for en sidste gang.
Logged

"Du kan jo ikke stå og blaffe på landevejen uden en rygsæk og en studenterhue"
-Citat Jørgen Leth

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #232: 12 Jul 2011, 12:22 »

Når Van der Broeck ikke har verdens bedste antrit, så er det for mit vedkommende fuldt forståeligt, at han gerne vil holde et højt tempo, hvor han så kan smide folk som Robert Gesink, Tony Martin osv, for netop at blive nummer 5, fremfor at blive nummer 8 eller noget i den dur, fordi de andre har et bedre antrit, og derfor kan sætte ham, når der bliver angrebet. Jeg er fuldstændig uenig i din holdning omkring Van der Broeck, da han så sent som i Schweiz rundt, viste kanon form, og vandt en etape for fænomenal kørsel. Han havde virkelig kørt en fremragende tour, hvis han ikke havde styrtet, og måtte udgå. Jeg synes det er et kæmpe tab for årets tour, men det er der intet at gøre ved.       

Jeg husker ikke som tempoet værende højt - der sad tydeligt stadig en god del med.
Tony Martin synes jeg du bør holde ude af den linje. Han bliver ingen ny Ullrich og kan absolut ikke følge med når det går rigtig op ad. Gesink var sidste år stadig relativ grøn og der går nok 2-3 år før han blander sig seriøst.

Når det, du skriver, er så til grin, er bombardementet fuldt berettiget. Det er ikke en mening, du har; det er en opfattelse. En mening er, at man godt kan lide farven blå - det er der ingen, der kan sige dig imod, fordi det er din helt personlige mening om noget, vi andre ikke kan sætte os ind i. Derimod at sige at Van Den Broeck ikke er andet end hjælperytter for Contador efter at have set køre sit andet Tour de France, er helt sort. For det første kan jeg ikke se, hvad han skal kunne hjælpe Contador med? Medmindre der er hård modvind, så kan Contador overhovedet ikke bruge Van Den Broeck til noget, medmindre du har set, at Van Den Broeck har givet vandflasker og energibarer til sin spanske kaptajn? (Wink)
For det andet så var 2010-udgaven af Touren kun Van Den Broecks anden Tour, hvorfor din bedømmelse af hans kørestil og egenskaber er meget tynde. At køre en femteplads hjem i sin blot anden Tour er efter min mening en vild bedrift.

Og så til det med Vino. Tja, du ved vel reelt ikke, hvordan den kære Vino ville klare sig i bjergene i dette års Tour. For målsætningen sammenlignet med Touren 2010 er vidt forskellige. I 2010 havde Vino to mål: At vinde en etape og agere hjælperytter for Contador (ja, de kørte på hold sammen). I år havde Vino hele holdet bag sig, efter at Roman Kreuziger havde meldt ud, at han var 100 procent hjælperytter i årets Tour, fordi han havde toppet under Giroen. Målsætningen for Astana-mandskabet var en top5-placering, hvorfor man nok må antage, at Vino måske stadig havde noget at komme med?

Undskyld, jeg mente naturligvis opfattelse og ikke mening. Jeg skal nok øve mig på dansk til imorgen.

Forstå mig nu rigtigt - han lå og kørte for at sætte tempo men det var egentlig mere for Contadors vinding samt til dels A.Schleck. Han fik sat et tempo hvor der blev smidt nogle af.
Jeg har for i øvrigt også nævnt at det var flot at han kørte sig til en femteplads.

Vedrørende Vinokourov i 2010 så agerede han ikke synderligt meget hjælperytter for AC. Jeg følte at han kørte sit eget løb og sked på SIT hold. Der var absolut ingen harmoni.
Derudover er Vino ikke ung mere og jeg tror simpelthen ikke at han ville have krafterne til at kunne sidde med de bedste og køre sig i top 5.
Det ville nok kun strække sig til nogle togter og en eller 2 etapesejre - og så er det, det. Men Vino er desværre ikke en del af løbet mere, så han kan ikke gøre mine ord til skamme.

Vino stillede da slet ikke op til årets tour med ambitioner om at vinde løbet, eller for den sags skyld at slutte i top tre. Så vidt jeg har læst mig til var hans mål, at komme i den gule, i og med at det var hans sidste tour. Det kunne man også se på den etape Rui Costa vandt, for havde han kørt efter det samlede klassement, havde han jo ikke angrebet så langt udefra på sådan en etape. Så i bund og grund er det jo totalt ligegyldigt om han maks kunne hive en 8. plads hjem, når han kun var der for at vise sig frem for en sidste gang.

Vinokourov har alle dage været utroligt angrebsivrig så tror sagtens at han ville kunne finde på at angribe på den omtalte etape - få et par dages 'hvile' for så at ville kæmpe med i bjergene.

Christ mand, alt muligt bøvl ud fra ens OPFATTELSE.
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Vinokourov
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #233: 12 Jul 2011, 12:44 »

Gesink var sidste år stadig relativ grøn og der går nok 2-3 år før han blander sig seriøst.
Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #234: 12 Jul 2011, 12:47 »

Ja okay - what the fuck.
Havde glemt at han hev en 6. plads hjem sidste år. My bad Wink

Men ikke desto mindre mangler han dog stadig noget for at køre sig i top 3 imo.
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Sulo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #235: 13 Jul 2011, 06:11 »

http://tour.tv2.dk/article.php/id-41649609:rolf-sørensen-kritiserer-saxo-bank.html

Hvor vil Rolf Sørensen så hen med det? Alle ved, at Team Saxo Bank-Sungard er faldet i niveau rent holdmæssigt efter sidste sæsons masseudskiftning. Det behøver han da overhovedet ikke at skulle optage spalteplads med, med sin "ekspertviden". Saxo Bank-Sungard har i mine øjne præsteret, hvad der har været forventet af dem. Måske endda mere til. En enkelt gang har Contador været i vanskelligheder, dét pga. et styrt i feltet og ikke pga. holdets præstationer. Hvis man ser bort fra styrtet og holdtidskørslen har Contador jo hentet otte sekunder på sin nærmeste rival, Andy Schleck. Desuden tror jeg ikke, at Rolf Sørensen har set holdtidskørslen, hvor Saxo Bank-Sungard kun tabte 24 sekunder til et klart stærkere enkeltstartshold, med Fabian Cancellara, Joost Posthuma og Jakob Fuglsang som de store motorer på den front. Hvis det ikke er et godt resultat af Bjarne Riis´ ryttere, ved jeg ikke, hvad det ellers kan kaldes. Ikke imponerende ifølge Rolf Sørensen.

Derefter forstår jeg ikke hans kritik af Benjamin Noval. Nok har han ikke vist sig, men med god grund. Det hjælper jo ikke noget at Contadors hjælperyttere bruger alle deres på én og samme gang. De skal fordeles med fornuft ud over hele Tour de France . Derfor har han selvfølgelig sparet sine kræfter. Helt sikkert en del af Bjarne Riis´ plan. Noval husker jeg som en habil bjergrytter, hvor Nicki Sørensen vel bedre kan kategoriseres som en all-rounder. Derfor passer det jo også fint at Nicki Sørensen føler sig slidt, netop som Touren bevæger sig ind i de højere luftlag. Desuden synes jeg, at Rolf Sørensen har glemt italieneren, Matteo Tosatto, som er af den samme støbning som Nicki Sørensen. En all-rounder med et fantastisk fighterhjerte. De tre bedste hjælperyttere i bjergene, Chris Anker Sørensen, Jesus Hernandez og Daniel Navarro, har af naturlige årsager sparet sig så meget som muligt, dog med Chris Ankers kraftudladning tidligere som eneste undtagelse. Under sidste års Tour var de tre spaniere, Benjamin Noval, Jesus Hernandez og Daniel Navarro, Contadors eneste reelle hjælperyttere, og det resulterede i en Tour-sejr til spanieren.

Rolf Sørensens udtalelser ligner mest af alt et behov for opmærksomhed og et behov for at være i medierne. Hans kritik giver ingen mening og kommer på et ligeså meningsløst tidspunkt.
Logged

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #236: 13 Jul 2011, 10:21 »

Rolf Sørensen snakker generelt rigtig rigtig meget, så hvis ikke noget af det er ren lort, så ville jeg da være imponeret Smiley

Men jeg er enig med dig 100 %, det er helt skævt set af Rolf det der!
Logged

Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #237: 13 Jul 2011, 11:26 »

Han har da fuldstændig ret?

Gang på gang ser vi Alberto sidde alene eller med Chris Anker(!!), som det virkelig ikke burde være, på det flade.  Så snart der bare er lidt aggressiv kørsel, så falder de som fluer. Tossato, som normalt er kendt for at være en god, erfaring rytter til at gøre sit job - at passe på kaptajnen og holde ham i positioner, har simpelthen ikke været god nok. Jeg læse igår et interview fra Sørensen, hvor han sagde, at Alberto lå for langt tilbage, da Gilbert begyndte at sætte tempo. Han måtte derfor selv sørge for at komme op i feltet og brugte en masse energy. Chris Anker var den eneste, som kom i mål i samme gruppe som Alberto - og det var ikke ligefrem en bjergetape, var det... Det er muligt, at spanierene, som forresten har været fuldstændig elendige indtil videre, skal spare på energien, men skal det virkelig koste Alberto 1:40 til favoritterne og adskillige andre styrt? Contador har aldrig været styrtet så mange gange - ja, i år har der også været mange flere styrt, men selv Frank Schleck har kun været nede i ét mindre styrt. Og hvorfor så det? Fordi han sidder med spidse albuer, beskyttet af 6 holdkammerater oppe i fronten af feltet.

Noval har vist absolut ingenting. Hans elendige indstilling til at hjælpe med intetsomhelst, har gjort absolut intet godt for holdet. Han gad lige at køre 5 kilometer af TTTen og bliver konstant droppet af feltet, når det går lidt hurtigere end det passer ham. Mon ikke Larssen sidder derhjemme og kaster negative gloser mod tv'et, når han ser en rytter som Noval, tage hans billet og lave ingenting.  Derudover har det altså også været Novals opgave, sammen med Tossato, at beskyttte Contador på det flade og han har bare ikke været der. (læs også Horners udtagelser)

Medmindre Noval sidder og smadrer feltet op af et af bjergene på torsdag, har han været en kæmpe fiasko. Du siger, de har gjort mere end der kunne forventes af dem og nævner én ting - tidskørslen. Tjah, det var da en udmærket tidskørsel, men havde man taget andre motorer med; Cooke og Larsson, havde man ikke bare et bedre TTT-hold, men også ryttere, som rent faktisk kan køre på det flade og gøre deres job. Den eneste, udover Contador, som har vist styrke er CAS. Han er i form og skal nok vise sit værd - de andre, især spanierne, har bare været rystende ringe.
« Seneste Redigering: 13 Jul 2011, 12:23 af Njaourinho » Logged

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #238: 13 Jul 2011, 11:54 »

Han har da fuldstændig ret?

Gang på gang ser vi Alberto sidde alene eller med Chris Anker(!!), som det virkelig ikke burde være, på det flade.  Så snart der bare er lidt aggressiv kørsel, så falder de som fluer. Tossato, som normalt er kendt for at være en god, erfaring rytter til at gøre sit job - at passe på kaptajnen og holde ham i positioner, har simpelthen ikke været god nok. Jeg læse igår et interview fra Sørensen, hvor han sagde, at Alberto lå for langt tilbage, da Gilbert begyndte at sætte tempo. Han måtte derfor selv sørge for at komme op i feltet og brugte en masse energy. Chris Anker var den eneste, som kom i mål i samme gruppe som Alberto - og det var ikke ligefrem en bjergetape, var det... Det er muligt, at spanierene, som forresten har været fuldstændig elendige indtil videre, skal spare på energien, men skal det virkelig koste Alberto 1:40 til favoritterne og adskillige andre styrt? Contador har aldrig været styrtet så mange gange - ja, i år har der også været mange flere styrt, men selv Frank Schleck har kun været nede i ét mindre styrt. Og hvorfor så det? Fordi han sidder med spidse albuer, beskyttet af 6 holdkammerater, oppe i fronten af feltet.

Noval har vist absolut ingenting. Hans elendige indstilling til at hjælpe med intetsomhelst, har gjort absolut intet godt for holdet. Han gad lige at køre 5 kilometer af TTTen og bliver konstant droppet af feltet, når det går lidt hurtigere end det passer ham. Mon ikke Larssen sidder derhjemme og kaster negative gloser mod tv'et, når han ser en rytter som Noval, tage hans billet og lave ingenting.  Derudover har det altså også været Novals opgave, sammen med Tossato, at beskyttte Contador på det flade og han har bare ikke været der. (læs også Horners udtagelser)

Medmindre Noval sidder og smadrer feltet op af et af bjergene på torsdag, har han været en kæmpe fiasko. Du siger, de har gjort mere end der kunne forventes af dem og nævner én ting - tidskørslen. Tjah, det var da en udmærket tidskørsel, men havde man taget andre motorer med; Cooke og Larsson, havde man ikke bare et bedre TTT-hold, men også ryttere, som rent faktisk kan køre på det flade og gøre deres job. Den eneste, udover Contador, som har vist styrke er CAS. Han er i form og skal nok vise sit værd - de andre, især spanierne, har bare været rystende ringe.

Vurderingen af spanierne kan du ikke komme med, før efter de første bjergetaper!

Og ja han har siddet for langt tilbage i feltet, men det er vel ikke KUN hans hjælperytteres skyld?
Logged

Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #239: 13 Jul 2011, 21:08 »

Selvfølgelig kan jeg det. Noval er ikke nogen bjergrytter, så vi kommer ikke til at se meget mere til ham. Rigtgt - Navarro og Hernandez skal udmærke sig i bjergene, men de skal satme skinne igennem, hvis de skal have været en komplet fiasko.

Alberto skal selvfølgelig selv sørge for at træde i pedalerne, men de andre ryttere får netop deres løn for at holde ham væk fra vinden, styrt og dårligere positioner - så må skylden også ryge tilbage til dem.
Logged

Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 33 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010