home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Okt 2024, 20:26 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 872 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Cykling
| | | |-+  Tour De France 2011
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 33 Udprint
Forfatter Emne: Tour De France 2011  (Læst 101424 gange)
Wicked Sick!
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #105: 05 Jul 2011, 13:34 »

Det var da den værste gang sludder. 'Ikke værd at angribe for 5-10 sekunder?' Selvfølgelig er det det. Det handler jo også om at vise, han stadig er med i kampen og at han skal frygtes. Man så hvordan Saxo Bank beskrev, at moralen fik sig en tur opad, bare fordi, de lavede en udmærket holdkørsel - hvad skulle en god etape, med tidstab til konkurrenterne - om det så er 1 sekund eller 10 - så ikke gøre for moralen. Derudover har Contador et bedre antrit end de fleste, så det kan være, han helt automatisk, i sit forsøg på at følge med de forreste, tager tid på dem, som ikke har dette antrit. Etapen ligner desuden den fra sidste år, hvor Contador sjovt nok nappede 10 sekunder fra Andy.

Dumt af Evans? Du glemmer fuldstændig betydningen af den gule trøje. Man sagde ofte, at Lance undgik den gule trøje, men han var jo også så sublim i forhold til sine konkurrenter, så man forventede, han nok skulle tage den senere hen. Evans har aldrig vundet Touren og han er ikke feltets stærkeste rytter, hvorfor fa'en skulle den gule trøje ikke være god nok at køre efter? HTC og Garmin laver alligevel alt arbejdet i feltet i de næste mange etaper.

Det kræver også kræfter fra Contador at nappe de 10 sekunder. For mig at se er det ikke værd at bruge de kræfter på 10 sekunder, han skal nok få brug for de kræfter senere.

Og ja, det er dumt af Evans, hvorfor skal hans BMC hold slide på de næste par flade transportetaper? De får ikke noget ud af det og selvfølgelig vil vi også se BMC i front, hvis Evans tager den gule, det er ikke kun sprinterholdene. Hvis Evans virkelig går efter at vinde den her tour, så vil det være dumt at tage den gule idag, men hvis han kan lade sig spise af med sådan en mellemgod tour, hvor han får lov til at sidde et par etaper i den gule og måske køre en top 5 hjem, ja så skal han tage den idag. Eftersom Evans går efter den samlede sejr, vil det være dumt af ham at tage den idag. Jeg er overbevist om, at han nok skal tage den på etapen til Super Besse.

Btw. de bruger vist alternative metoder for at stoppe Gilbert idag
Logged

Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #106: 05 Jul 2011, 13:42 »

Du skriver jo det samme som på forrige side? Jeg kunne jo blot skrive mit indlæg igen.
« Seneste Redigering: 05 Jul 2011, 14:15 af Njaourinho » Logged

korzika
Gæst
 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #107: 05 Jul 2011, 13:48 »

Hvad skete, der for TV2s indslag, der hed noget i stil med "Når jeg skal tisse..." ?
De havde interviewet nogle drenge, der går til cykling på 9-10 år, hvad de gør, når de skal pisse.. Det indslag var jo fuldstændigt tåkrummende..
Logged

r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #108: 05 Jul 2011, 13:53 »

Hvad skete, der for TV2s indslag, der hed noget i stil med "Når jeg skal tisse..." ?
De havde interviewet nogle drenge, der går til cykling på 9-10 år, hvad de gør, når de skal pisse.. Det indslag var jo fuldstændigt tåkrummende..

+1
Logged

Supra Societatem Nemo

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #109: 05 Jul 2011, 13:59 »

Tja - jeg så dem også igår. Der var emnet 'at æde sig selv'.
Der kom et par sjove forslag til hvad det betød Smiley

Men hold da op hvor var nogle af dem sjove at sige 'tissemand' i dagens indslag.
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #110: 05 Jul 2011, 14:00 »

Hvad skete, der for TV2s indslag, der hed noget i stil med "Når jeg skal tisse..." ?
De havde interviewet nogle drenge, der går til cykling på 9-10 år, hvad de gør, når de skal pisse.. Det indslag var jo fuldstændigt tåkrummende..

Det er børn, det er sødt...!
Logged


Lavezzi
Gæst
 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #111: 05 Jul 2011, 14:05 »

Det er så sødt og så uskyldigt. Jeg er fan.
Logged

Wicked Sick!
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #112: 05 Jul 2011, 15:49 »

Du skriver jo det samme som på forrige side? Jeg kunne jo blot skrive mit indlæg igen.

Ok.

Desuden ligner den ikke helt Monteé Laurent Jalabert, hvor Contador tog 10 sekunder sidste år, da den er 1 km længere og omk. 2% stejlere, hvilket alt andet end lige gøre en forskel.

EDIT: Og den kom senere i løbet.
« Seneste Redigering: 05 Jul 2011, 15:51 af Wicked Sick! » Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #113: 05 Jul 2011, 16:39 »

Jeg smed sgu en ti'er efter Contador som etapevinder i dag, selvom chancerne ikke er store.

Han gav trods alt 15 gange igen på Unibet  Shockeret
Logged

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #114: 05 Jul 2011, 16:41 »

Jeg føler mig sikker på at han slet, slet ikke kan følge med opad.
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #115: 05 Jul 2011, 16:53 »

Jeg føler mig sikker på at han slet, slet ikke kan følge med opad.

Contador???

Ahh, mon ikke han kan følge med i dag, hvis han er med fremme, når de rammer stigningen  Peace
Logged

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #116: 05 Jul 2011, 17:13 »

Fandens.. jeg læste Cavendish..
Logged

Frederikbjerg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #117: 05 Jul 2011, 17:21 »

Ok.

Desuden ligner den ikke helt Monteé Laurent Jalabert, hvor Contador tog 10 sekunder sidste år, da den er 1 km længere og omk. 2% stejlere, hvilket alt andet end lige gøre en forskel.

EDIT: Og den kom senere i løbet.

Jeg fryder mig over, at du ikke fik ret. Lækkert at Contador angreb, og jeg kan umiddelbart ikke se Andy i frontgruppen, men kun Fränk? Det overrasker mig, hvis det passer. Jeg er i utrolig imponeret over Thor Hushovd, og så så jeg det som om, at Cadel Evans vandt etapen.

EDIT: Fik ret i samtlige forudsigelser, selvom de endnu ikke var bekræftet.
Logged

If you can't join them, beat them.


Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #118: 05 Jul 2011, 17:23 »

Fantastisk cykelløb i dag!
Fedt og se Contador angriber for sejren!
Og rigtig flot kørt af den kære Thor, selvom jeg nu gerne havde set Evans få trøjen

I øvrigt rigtig vigtig for Contador rent psykologisk, at han henter nogle sekunder til Schlek
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #119: 05 Jul 2011, 17:23 »

Ingen overaskelse. Wicked Sick snakker som han har forstand på..  Rullende Øjne
Logged

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 33 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010