home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23286
  1 Bruger, 472 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pinkcitymodel
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Træningsbanen FM2009
| | | | |-+  Taber alle kampe!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Taber alle kampe!  (Læst 3388 gange)
derbystar
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Taber alle kampe!
« : 22 Jul 2010, 20:35 »

Jeg og en ven spiller FM 2009 med Silkeborg og AB som begge, på det tidspunkt, spillede i 1. divisionen.
Begge hold havde ambitioner om at rykke op og vi var også blandt favoritterne til det, men af en eller anden grund taber vi næsten alle kampe;

AB har efter 7 kampe vundet 1 og spillet 1 uafgjort samt tabt 5, hvilket rækker til sidstepladsen i ligaen, og kun scoret 4 mål.
Silkeborg som formegentlig er det bedste hold i ligaen har også kun vundet 1 enkelt kamp og spillet 3 uafgjorte samt tabt 3 og lukket 15 mål ind som er det højeste i ligaen crazy

Vi har prøvet alt, ændret træningsprogrammet, skiftet ud på holdet med unge gode talenter og ny indkøbtespillere, ændret taktik, men ingenting hjælper.

Hvad skal vi gøre for at det bliver en smule mere realistisk og så vi kan kæmpe med om at rykke op?
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Taber alle kampe!
« Svar #1: 22 Jul 2010, 20:41 »

Først og fremmest ville jeg prøve at være lidt mere stabil. Giv spillerne tillid, ved at holde fast ved et koncept, i stedet for at skifte ud hele tiden! Sæt desuden en taktik der er fornuftig. Ikke for kreativ fodbold, for det er spillere i 1. division bare ikke dygtige nok til.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

fraize
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Taber alle kampe!
« Svar #2: 22 Jul 2010, 21:03 »

En helt normal 4-4-2 kan løse jeres problemer Smiley Kan anbefale Caspper's 4-4-2 Smiley
Logged

derbystar
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Taber alle kampe!
« Svar #3: 22 Jul 2010, 22:24 »

Vil lige sige at jeg, som er AB, kun har købt en forsvarspiller, og da det gik så dårligt prøvede jeg at sætte et ungt talent ind på holdet, men han har ikke haft succes, så vi har ikke skiftet meget ud...

Og hvordan er en god fornuftig taktik? :p

Og vi spiller i forvejen med 4-4-2
Logged

Fernando
Gæst
 
Sv: Taber alle kampe!
« Svar #4: 22 Jul 2010, 22:27 »

En helt normal 4-4-2 kan løse jeres problemer Smiley Kan anbefale Caspper's 4-4-2 Smiley

Ja som Fraize siger prøv den, brugte den selv med AC Horsens og den sikrede mig oprykning Thumbs Up
Logged

derbystar
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Taber alle kampe!
« Svar #5: 22 Jul 2010, 22:54 »

Hvor finder man casppers 4-4-2?
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Taber alle kampe!
« Svar #6: 23 Jul 2010, 21:35 »

Vil lige sige at jeg, som er AB, kun har købt en forsvarspiller, og da det gik så dårligt prøvede jeg at sætte et ungt talent ind på holdet, men han har ikke haft succes, så vi har ikke skiftet meget ud...

Og hvordan er en god fornuftig taktik? :p

Og vi spiller i forvejen med 4-4-2

En god fornuftig taktik er en dine spillere rent faktisk kan føre ud i livet (dvs. ikke Barcelona-bold), og som bygger på dit holds styrker. Har du hurtige kanter, så udnyt dem! Har du en fantastisk angriber på 2 meter med godt niveau i styrke og hovedspil? Så brug ham da som targetman!

Det er altid et spørgsmål om at se på hvad ens hold rent faktisk kan klare. Jeg har altid (7-9-13) kunne få FCK til at spille fantastisk i FM. Men alle andre hold har jeg problemer med (sådan da). Hvorfor? Fordi jeg kender FCK ud og ind i spillet, og derfor ved hvordan jeg skal få holdet til at spille på sine bedste strenge. Med tiden fintuner jeg så holdet, så det passer perfekt til den taktik jeg gerne selv vil se holdet spille.

Jo længere tid man bruger på at studere sine spilleres stats, jo større er chancen imo for at finde en god taktik, da man hurtigt får et billede af, hvor ens styrker og svagheder ligger!
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010