Som jeg har sagt tidligere i tråden, så kan jeg kun spille i weekenderne efter d. 8. august, da jeg skal på efterskole.
Jeg synes at det ville være en rigtig god ide, hvis folk selv kunne aftale tidspunkter for deres kampe.
Nu er det selvfølgelig dig der bestemmer, men der er jo ingen der siger at det skal være den klassiske model, med først en firemandsgruppe, og så knock-out kampe bagefter.
Fx kunne man lave noget med 8 firemandsgrupper, hvor de 2 bedste går videre. De 16 hold der så vil gå videre, inddeles i et nyt puljespil, a 4 hold i 4 grupper. Derefter kan det bedste hold fra hver pulje gå videre til semifinalen, eller man kan lade de 2 bedste hold gå vide til kvartfinalen. Derefter knock-out.
Så kunne man sige at det første gruppespil skal spilles fra, fx tirsdag til tirsdag, onsdag til onsdag, osv.
Når den sidste kamp er spillet i runden, går man videre.
Hvis man ville, var der også mulighed for at lave et b-slutspil. Det her system ville også sikre at man ville få flere kampe, samtidig med at man er helt sikker på at det er de rigtige der er i slutspillet.
Angående to kampe mod den samme modstander, må jeg sige at jeg bare hellere vil have en. Det er jo ikke fordi ude og hjemmebane afgør noget online. Hvis jeg nu havde fået en snitter på 8-0 i den første kamp, ville jeg sgu ikke være så glad for at spille mod den samme igen.
Derudover bør det koste et 3-0 nederlag hvis man forlader kampen.
Men ville det ikke være en god ide, hvis man lavede en gruppe på facebook for hver gruppe, så det ville være lidt nemmere at aftale kampene indbyrdes?
Jeg synes også der skal laves en venteliste, da jeg ikke kunne forestille mig at der ikke var nogen ville springe fra. Jeg håber bare ikke at folk "glemmer" det, for det ser sgu svært ud så...
Alt dette er selvfølgelig bare forslag, for at vise at der findes flere muligheder. Ellers glæder jeg mig til at erobre titlen som FMF champion