home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1244 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  FMFreaks FIFA 10 Turnering
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 52 Udprint
Forfatter Emne: FMFreaks FIFA 10 Turnering  (Læst 105909 gange)
Altid FCK
Manager

Sv: FMFreaks FIFA 10 Turnering
« Svar #105: 29 Jul 2010, 19:58 »

Som jeg har sagt tidligere i tråden, så kan jeg kun spille i weekenderne efter d. 8. august, da jeg skal på efterskole.

Jeg synes at det ville være en rigtig god ide, hvis folk selv kunne aftale tidspunkter for deres kampe.
Nu er det selvfølgelig dig der bestemmer, men der er jo ingen der siger at det skal være den klassiske model, med først en firemandsgruppe, og så knock-out kampe bagefter.

Fx kunne man lave noget med 8 firemandsgrupper, hvor de 2 bedste går videre. De 16 hold der så vil gå videre, inddeles i et nyt puljespil, a 4 hold i 4 grupper. Derefter kan det bedste hold fra hver pulje gå videre til semifinalen, eller man kan lade de 2 bedste hold gå vide til kvartfinalen. Derefter knock-out.

Så kunne man sige at det første gruppespil skal spilles fra, fx tirsdag til tirsdag, onsdag til onsdag, osv.
Når den sidste kamp er spillet i runden, går man videre.

Hvis man ville, var der også mulighed for at lave et b-slutspil. Det her system ville også sikre at man ville få flere kampe, samtidig med at man er helt sikker på at det er de rigtige der er i slutspillet.

Angående to kampe mod den samme modstander, må jeg sige at jeg bare hellere vil have en. Det er jo ikke fordi ude og hjemmebane afgør noget online. Hvis jeg nu havde fået en snitter på 8-0 i den første kamp, ville jeg sgu ikke være så glad for at spille mod den samme igen.

Derudover bør det koste et 3-0 nederlag hvis man forlader kampen.

Men ville det ikke være en god ide, hvis man lavede en gruppe på facebook for hver gruppe, så det ville være lidt nemmere at aftale kampene indbyrdes?

Jeg synes også der skal laves en venteliste, da jeg ikke kunne forestille mig at der ikke var nogen ville springe fra. Jeg håber bare ikke at folk "glemmer" det, for det ser sgu svært ud så...

Alt dette er selvfølgelig bare forslag, for at vise at der findes flere muligheder. Ellers glæder jeg mig til at erobre titlen som FMF champion Wink

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

Badefar
Manager

« Svar #106: 29 Jul 2010, 21:49 »

Jeg synes også kun at det skal være 1 kamp mod hver. Både så vi kan få afviklet turneringen hurtigere men også så der ikke kommer nogle aflyste returkampe hvilket jeg har oplevet før og det er jo lidt ærgerligt.

SørenA
Gæst

« Svar #107: 30 Jul 2010, 13:00 »

Hvorfor er jeg blevet smidt af SørenA?

Du er så meget en selvfølge at jeg ikke mente det var nødvendigt at skrive dig på Opstemt
Du er havnet i Gruppe C, hvor Kabinho var skarp og opdage at der manglede en Smiley

AltidFCK -
Der er mange gode pointer i det du skriver.
Selvfølgelig skal folk selv aftale deres kampe - i min verden giver det sig selv Smiley

Din idé om 2 gruppespil, er jeg faktisk meget hooked på, det vinderen så er nød til at spille på en konstant højt niveau - B-slutspillet er også meget godt, så skal jeg bare ligge mere tid i det, tid som jeg ikke har.

Helt enig i at man skal have en uge til at færdiggøre sine gruppekampe - mener det er en rimelig tidsramme Smiley

det kan godt være du har ret i det med returkampene - men venter lige og ser om der skulle komme flere reaktioner, inden jeg træffer den endelige beslutning Smiley

Ventelisten er jo også en udemærket idé, i så fald at der kommer flere end 32 der gerne vil være med - det ser dog ikke sådan ud lige nu Smiley

Den med at forlade kampen er jeg også enig i - dog ikke hvis det er pga. en fejl i forbindelsen, så kan man jo ikke rigtig gøre for det Smiley

Kong Dehli
Lilleputspiller
*

« Svar #108: 30 Jul 2010, 13:19 »

Hvor langt er man i processen, kan der snart startes ud med gruppekampene eller hvad?
Bare nysgerrig og klar til at komme igang:)

Missen93
Førsteholdsspiller

« Svar #109: 30 Jul 2010, 13:21 »

Vil gerne være med Smiley

SørenA
Gæst

« Svar #110: 30 Jul 2010, 13:29 »

Vi mangler 2 deltagere, så er vi faktisk klar til at starte Smiley
Med Missen93 er vi oppe på 30 Smiley

Soeby
Reserveholdsspiller

« Svar #111: 30 Jul 2010, 13:30 »

Jeg er med! Opstemt.

SørenA
Gæst

« Svar #112: 30 Jul 2010, 13:33 »

En enkelt mere, så er vi på 32 Opstemt

Holm
Landsholdsspiller

« Svar #113: 30 Jul 2010, 13:41 »

Holm9000, hvornår forgår det? For så skal jeg lige have smidt mit gode net over på ps3'en :-)

[Min signatur er for stor]

Elne
Førsteholdsspiller

« Svar #114: 30 Jul 2010, 13:47 »

Jeg er også klar når jeg ikke er på arbejde Smiley

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

Kong Dehli
Lilleputspiller
*

« Svar #115: 30 Jul 2010, 13:51 »

Kanon dvs. at vi er nok til at starte, hva skriver du lige de endelige grupper og hvornår kampene senest skal være afviklet osv.

HansenLFC
Gæst

« Svar #116: 30 Jul 2010, 15:16 »

Du er så meget en selvfølge at jeg ikke mente det var nødvendigt at skrive dig på Opstemt
Du er havnet i Gruppe C, hvor Kabinho var skarp og opdage at der manglede en Smiley

AltidFCK -
Der er mange gode pointer i det du skriver.
Selvfølgelig skal folk selv aftale deres kampe - i min verden giver det sig selv Smiley

Din idé om 2 gruppespil, er jeg faktisk meget hooked på, det vinderen så er nød til at spille på en konstant højt niveau - B-slutspillet er også meget godt, så skal jeg bare ligge mere tid i det, tid som jeg ikke har.

Helt enig i at man skal have en uge til at færdiggøre sine gruppekampe - mener det er en rimelig tidsramme Smiley

det kan godt være du har ret i det med returkampene - men venter lige og ser om der skulle komme flere reaktioner, inden jeg træffer den endelige beslutning Smiley

Ventelisten er jo også en udemærket idé, i så fald at der kommer flere end 32 der gerne vil være med - det ser dog ikke sådan ud lige nu Smiley

Den med at forlade kampen er jeg også enig i - dog ikke hvis det er pga. en fejl i forbindelsen, så kan man jo ikke rigtig gøre for det Smiley

Haha okay,  Wink Men det var godt man alligevel ikke blev glemt Smiley

Fernando
Gæst

« Svar #117: 30 Jul 2010, 15:31 »

SørenA: Kan du ikke lave en lille opstilling på første side, hvor der står dem der tilmeldte så man kan få et lille overblik over hvem der er med? :-)

Kan du ikke det? ^^ Smiley

HansenLFC
Gæst

« Svar #118: 30 Jul 2010, 16:36 »

Kan du ikke det? ^^ Smiley

Har han sådan set os.. Mangler dog lige de sidste tilmeldte .. http://gratisupload.dk/download/47132/

Kong Dehli
Lilleputspiller
*

« Svar #119: 30 Jul 2010, 18:14 »

Jep der er også super. Vi skal bare lige have nogle tidshorisonter.

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 52 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010