home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 432 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2010
| | | | |-+  Den gamle hovedstad '18'
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 6 Udprint
Forfatter Emne: Den gamle hovedstad '18'  (Læst 31025 gange)
dida
Gæst
 
Den gamle hovedstad '18'
« : 12 Jul 2010, 15:30 »



Intro l 06.06.2009 l Lørdag klokken 13:56
Jeg vågnede ved at solen skinnede mig i ansigtet og skar i øjnene. Selvom det var mere eller mindre umuligt for solen at trænge igennem de støvede vinduer, var det alligevel lykkedes for den skarpe sommersol at kæmpe sig igennem. Jeg havde været i byen hele natten, og var godt bombet. Jeg traskede ud i køkkenet iført mine sexede bokseshorts, mens jeg fjernede en nullermand fra den velvoksede ølvom. Efter jeg havde tømt en kvart liter mælk og spist et knækbrød fra i går, kom jeg i tøjet og bedrog mig ud i byen.

Uden job havde jeg naturligvis svært at tjene til dagen og vejen, og når jeg oven i købet skulle pleje min store interesse for nattelivet, var det ikke let at få det hele til at køre rundt. Selvom jeg brugte meget tid i nattelivet, var det dog ikke min største passion. Langt de fleste af mine vågne timer, brugte jeg på at følge med i fodbold. Fodbold betød alt for mig, og jeg skulle minimum kværne en sportsavis om dagen, for ikke at få en kold tyrker. Da jeg kom ned i byen gik jeg straks ned til den nærmest kiosk og købte min favorit avis, nemlig ”Viborg Folkeblad ”. Bladrede den lige hurtigt igennem, men ville gemme den til jeg kom tilbage til min lejlighed.   

Da jeg igen ankom til min lejlighed, satte jeg straks en kop kaffe over. Jeg havde lige været på sunset, for at hente min morgenmad med hjem, så nu var jeg klar til at læse min dejlige avis. Jeg bladrede straks over på sportssektionen. Jeg kunne ikke tro mine egne øjne da jeg så hvad der stor med store bogstaver over hele siden. jeg gav mig straks til at læse… 
« Seneste Redigering: 31 Jul 2010, 14:28 af dida » Logged

dida
Gæst
 
Sv: My life '1'
« Svar #1: 12 Jul 2010, 15:31 »

« Seneste Redigering: 31 Jul 2010, 14:29 af dida » Logged

Fernando
Gæst
 
Sv: My life '1'
« Svar #2: 12 Jul 2010, 15:42 »

Spændene klubvalg Dida :-)

Håber den bliver lig så god som dine forrige blogge.
Logged

dida
Gæst
 
Sv: My life '1'
« Svar #3: 12 Jul 2010, 15:59 »

mange tak Fernando.
håber også jeg kan stable en fornuftig blog på benene.
Logged

dida
Gæst
 
Sv: My life '1'
« Svar #4: 12 Jul 2010, 20:11 »



Fyring af Søndergaard
Lars Søndergaard har i dag mistet sit job som cheftræner for fodbold klubben Viborg fodsports Forening. Han nåede blot at være cheftræner for Viborg FF nogle få dage, før han mistede jobbet.

06. Juni 2009
Af Danni Kristensen
deer@bergske.dk




Viborgs tidligere cheftræner stopper nu karriere med øjeblikkelig virkning, efter han blev afsløret i et voldsomt alkoholmisbrug, som efter sigende skulle have stået på i flere år, men først nu er blevet opdaget og afsløret.


           Lars Søndergaard er nu ikke
           længere manager i Viborg FF
           efter alkohol misbrug.
VFF og resten af Viborg fik den dårlige nyhed da Lars Søndergaard i et intewiev fortalte om sit misbrug. Det ville bestyrelse i Viborg ikke finde sig i, og derfor valgte de i dag at tage afsked med deres nu forhenværende manager Lars Søndergaard. Viborg følte ikke at Søndergaard kunne fremstå som en rollemodel, når han led under et så alvorligt misbrug.

>> Jeg er meget ked af at skulle forlade Viborg FF. Selvom jeg ikke har noget at få det helt dybe forhold til nogle af spillerne, er det stadig vemodigt at skulle forlade holdet. Jeg havde store planer om klubben, men forstår selvfølgelig godt at klubben ikke kan have en alkoholiker som cheftræner for klubben, og derfor må jeg bare acceptere fyringen. Samtidig har det dog givet mig mod på at komme på et afvendningscenter, og håber på jeg en dag kan vende tilbage ti fodbolden og tage revanche.<< udtalte Lars Søndergaard.

>> Jeg er ked af at skulle sige farvel til Lars Søndergaard, men jeg tror altså det er langt det bedste for begge parter. Jeg tror det er bedst at Søndergaard nu kun koncentrerer sig om at vende sig af med sit misbrug. Vi er nu på jagt efter en ny manager. Han må meget gerne være ung og et frisk pust. Jeg tror vi har brug for en uerfaren manager som kan komme med et nyt synspunkt på tingene, hvis vi nogensinde skal vende tilbage til SAS Ligaen, hvilket selvfølgelig er vores mål.<< udtalte bestyrelses formanden Steen Petersen.

Nu vil der helt sikkert være en masse unge gutter der vil sende en ansøgning indtil Viborg FF. Derfor bliver det meget svært for Viborg at sortere de seriøse fra de useriøse.

« Seneste Redigering: 12 Jul 2010, 21:03 af dida » Logged

Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: My life '2'
« Svar #5: 12 Jul 2010, 21:00 »

Lyder som spænende læsning dog lige en lille rettelse. Det er ikke et Afventningscenter men et afvendingscenter.

Lige en sjov ting jeg tænker over er billedet du har valgt, han ligner ikke en alkoholiker men nærmere en narkoman.

Men spænende læsning jeg følger.
Logged

dida
Gæst
 
Sv: My life '2'
« Svar #6: 12 Jul 2010, 21:02 »

mange tak og godt du følger med, vil da lige få rettet fejlen Smiley havde ikke lige tænkt på det med billedet, men det har du ret i Opstemt
Logged

Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: My life '2'
« Svar #7: 12 Jul 2010, 21:04 »

Skal lige være helt sikker det er dig der er søndergaard ikke?
Logged

dida
Gæst
 
Sv: My life '2'
« Svar #8: 12 Jul 2010, 21:07 »

nej det er det ikke. jeg er en mand der bor i viborg som i vil komme til at hører mere om senere. første update slutter med at han giver sig til at læse en avis artikel fra Viborg folkeblad, det er den artikel man så ser i anden update Smiley
Logged

Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: My life '2'
« Svar #9: 12 Jul 2010, 21:11 »

Okay Smiley
Logged

dida
Gæst
 
Sv: My life '2'
« Svar #10: 12 Jul 2010, 21:55 »



Ansøgningen l 06.06.2009 l Lørdag klokken 18:44
Jeg sad helt lamslået efter jeg havde læst artiklen. Jeg var kæmpe Viborg FF fan, og syntes virkelig vi var blevet gjort til grin, efter vi først ansætter en manager, og få dage senere bliver nødt til at tage afsked med selv samme manager igen. Det var decideret pinligt. Jeg følte virkelig hele miseren var blevet behandlet meget amatør agtigt, og at jeg sagtens kunne have gjort det bedre.

Derfor besluttede jeg mig for at sende en ansøgning indtil Viborg FF, hvor jeg vil fortælle dem hvor dårligt jeg syntes de havde behandlet sagen og derefter tilbyde dem min hjælp til at gøre det hele en smule mere professionelt. Jeg satte mig straks hen til computeren og gik i gang med at skrive.

”Kære Steen Petersen
Jeg er en meget stor fan af klubben, og har været det lide siden jeg kunne gå næsten. Derfor såre det mig meget dybt, at se den måde i behandler sagen om Lars Søndergaard. I har gjort klubben til grin overfor hele fodbold Danmark, ved at ansætte en manager, og få dage senere fyre ham igen. Jeg syntes det er utroligt amatør agtigt. Derfor vil jeg nu tilbyde jer min hjælp. Jeg vil med glæde overtage træner sædet, og stå i spidsen for holdet, så skal jeg vise jeg hvordan man driver en professionel fodboldklub. Viborg FF er ikke bare en klub man kan behandle som man vil. Klubben har mange fans, som den sikkert snart vil miste, hvis I ikke får vent skuden, jeg vil meget gerne hjælp jer.”
skrev jeg til dem.

Jeg må forresten hellere præsentere mig selv. Jeg er en 33 årig gut, som bor i Viborg. Jeg har hele mit liv boet i Viborg, og holder virkelig meget af den by. Mit navn er Finn Østergaard Jensen. Jeg er kæmpe fan af Viborg FF, og i min verden findes der ikke andre hold end dem. 
« Seneste Redigering: 13 Jul 2010, 22:19 af dida » Logged

dida
Gæst
 
Sv: My life '3'
« Svar #11: 13 Jul 2010, 11:27 »



Svaret l 13.06.2009 l Lørdag klokken 09:23
Jeg var netop stået op, og klar til at begynde dagen. Der var nu gået en uge siden jeg sendte min ansøgning til Viborg FF, og jeg havde endnu ikke fået noget svar. Jeg havde tjekket min computer flere gang hver dag, men lige meget hjalp det. Jeg håbede så inderligt at jeg ville få jobbet, og vise Viborg hvordan man driver en professionel fodbold klub. Jeg spiste min morgenmad og satte mig hen til computeren. Jeg sad og krydsede fingre, da jeg åbnede min e-mail. Endelig var den der, Steen Petersen havde giver mig et svar, jeg kunne slet ikke vente med at åbne mailen.

Kære Finn Østergaard Jensen.
Jeg er meget ked af at hører, at du ikke syntes om vores måde at lede klubben på. Jeg kan selvfølgelig godt forstå de frustrationer, og er heller ikke selv tilfreds med den måde vi har afviklet de seneste situationer på. Det er dog ikke så nemt som det måske ser ud, og derfor vil vi nu give dig chance for at gøre det bedre. Vi er blevet enige om at ansætte dig som vores nye manager, så jeg håber du er klar på at vise hvordan man skal gøre det, for det lyder jo til du har meget forstand på det. Jeg håber du vil møde op til pressemøde i morgen, så vi kan få dig præsenteret som vores nye manager, men ring lige til mig, så vi kan få aftalt nærmere detaljer.


Jeg kunne ikke tro mine egne øjne. Endelig havde jeg fået mig et job, og endelig fik jeg mulig for at være manager for en professionel fodboldklub. Jeg gik med det sammen hen til telefon og ringede op til Steen Petersen. Jeg fortalte ham at jeg selvfølgelig var meget glad for at have fået jobbet, at jeg var klar til pressemødet i morgen og fik af vide at jeg skulle møde klokken 10:00 ved Viborg stadion. Da jeg havde lagt røret på igen jublede jeg som en gal og løb rundt i hele min lejlighed, endelig var min drøm gået i opfyldelse.

Logged

Know112233
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: My life '4'
« Svar #12: 13 Jul 2010, 11:56 »

Du fandme god til at lave blogs efter min mening, Dida Opstemt

KIU!
Logged

quuNix
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: My life '4'
« Svar #13: 13 Jul 2010, 12:23 »

YES endelig en blog om viborg Opstemt:D - Jeg følger med ! Opstemt
Logged

Tja for en sjældent gangs skyld må jeg give vatpinden ret.

dida
Gæst
 
Sv: My life '4'
« Svar #14: 13 Jul 2010, 13:47 »

Du fandme god til at lave blogs efter min mening, Dida Opstemt

KIU!
mange tak Know (:
YES endelig en blog om viborg Opstemt:D - Jeg følger med ! Opstemt
Dejligt du følger med Smiley
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010