home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 451 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2010
| | | | |-+  Den gamle hovedstad '18'
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 6 Udprint
Forfatter Emne: Den gamle hovedstad '18'  (Læst 31026 gange)
Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: My life '4'
« Svar #15: 13 Jul 2010, 22:07 »

2 gode updates lige en stavefejl i update 3 det er ikke amatør artigt, det har noget med julemandensliste at gøre. Er desværre ikkesikker på hvordan det staves.

EDIT: Amatør agtigt.
« Seneste Redigering: 13 Jul 2010, 22:14 af Damse1994 » Logged

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: My life '4'
« Svar #16: 13 Jul 2010, 22:18 »

Gode updates, der er nogle stavefejl hist og her, men for min skyld gør det ikke det store. Jeg kan godt lide, at dine updates er passende størrelse Opstemt
Logged


dida
Gæst
 
Sv: My life '4'
« Svar #17: 13 Jul 2010, 22:37 »

2 gode updates lige en stavefejl i update 3 det er ikke amatør artigt, det har noget med julemandensliste at gøre. Er desværre ikkesikker på hvordan det staves.

EDIT: Amatør agtigt.
mange tak Smiley beklager fejlene, men dejligt at du kan opdage nogle af dem og skrive dem, så jeg kan få dem rettet Smiley
Gode updates, der er nogle stavefejl hist og her, men for min skyld gør det ikke det store. Jeg kan godt lide, at dine updates er passende størrelse Opstemt
mange tak Smiley beklager fejlene.
Logged

quuNix
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: My life '4'
« Svar #18: 13 Jul 2010, 22:38 »

kommer der snart update?
Logged

Tja for en sjældent gangs skyld må jeg give vatpinden ret.

dida
Gæst
 
Sv: My life '4'
« Svar #19: 13 Jul 2010, 22:44 »

Ja i får nok en at gå i seng på Smiley
Logged

Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: My life '4'
« Svar #20: 13 Jul 2010, 22:54 »

Hvornår er det så? Smiley
Logged

dida
Gæst
 
Sv: My life '4'
« Svar #21: 13 Jul 2010, 22:56 »

inden for den næsten halvanden time Smiley
Logged

dida
Gæst
 
Sv: My life '4'
« Svar #22: 13 Jul 2010, 23:25 »



Pressemødet l 14.06.2009 l Søndag klokken 09:23
Jeg vågnede med et sæt, jeg havde sovet over mig på dagen, hvor jeg bare ikke måtte sove over mig. Der var nu kun lidt over en halv time til jeg skulle stå klar ude på Viborg stadion, så jeg havde mere end bare travlt. Jeg skyndte mig i tøjet, fik lige en bid brød inden bores, bestemt ikke den optimale start på min nye karriere, og da slet ikke når jeg havde lovet dem at jeg vil vise hvordan man driver en professionel fodboldklub. Jeg kom hurtigt op på min kawasaki ninja og satte kursen mod Viborg Stadion. jeg havde været der et utal af gange, så det tog mig ikke lang tid at komme der op.

Heldigvis nåede jeg det lige nøjagtig til tiden og skyndte mig indenfor. Der mødte jeg Steen Petersen, som stod klar til at tage i mod mig. Han gav mig et fast og solidt håndtryk, og fortalte mig at pressekonferencen startede om præcis en time. Jeg skulle nu bruge den næste time på at underskrive min kontrakt og forberede mig på hvad jeg
skulle sige. Jeg fulgte med Steen Petersen ind på han kontor, hvor han hev en kontrakt frem. Den galt for de næste to år, og var på 10.000 kroner om ugen. Det var bestemt mere end jeg var vant til, og jeg glædede mig selvfølgelig til at få en fast indtægt. Jeg satte en hurtig krusedulle på papiret, da jeg ikke rigtig have en underskrift, og det ville jo ikke se specielt professionelt ud at skrive mit navn med store blokbogstaver. 

Efter jeg havde underskrevet papir, førte Steen Petersen mig hen til presselokalet hvor der ventede en masse journalister, fra diverse store aviser i Danmark. Jeg satte mig lidt nervøst ned i stolen og forsøgte at smile ud til pressen, så de kunne få et godt billede.

>> Ja velkommen til vores lille pressemøde. Efter den uheldige episode med Lars Søndergaard, har vi været nødsaget til at finde os en ny manager. Det er nu lykkedes for os, og vi er meget stolte over at kunne præsentere Finn Østergaard Jensen. Det er sikkert ikke et navn der ringer en klokke hos ret mange mennesker, og da heller ikke hos mig, men da han sendte sin ansøgning til os virkede han meget viljefast, og virkede til at være en gut der var god til at bestemme og lede, det er netop det vi har brug for nu, så jeg vil glæde mig til at se hvad han kan få ud af vores hold. << Sagde Steen Petersen.

>> Ja hej, som de fleste nok har regnet ud, så er det mig der er Finn Østergaard Jensen. Jeg skal lede Viborg FF de næste to år, og det er noget jeg ser meget frem til. Jeg er selvfølgelig klar over at jeg nok vil få en meget svær start, og der vil gå lang tid før fansene acceptere en vildt uerfaren mand, som deres nye leder. Jeg vil sikkert også få mange huk i pressen til at starte med, men det er jeg alt sammen indstillet på, og jeg glæder mig blot til at komme i gang og modbevise jeres anklager<< Sagde Finn Østergaard.

Efter presse mødet gik turen hjem af. Jeg var selv meget godt tilfreds med mit først møde men pressen og syntes selv jeg klarede det ganske udmærket, fra i morgen af startede mit nye liv, mit liv som manager.
Logged

Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: My life '5'
« Svar #23: 14 Jul 2010, 11:40 »

Superb update. Men føler lidt at du også arbejder som jounalist fordi du skriver om dig selv i noget der efter min mening ligner en avis. Du skulle måske prøve at lave lidt om på det så det var en sportsjournalist der skriver om viborg i den lokale avis, der måske giver klubben mellem 1-5 stjerner for hver update når der er spillet kampe og måske også dig selv som manager hvis du har lavet en taktisk genistreg.

Men thumps up her fra Smiley
Logged

dida
Gæst
 
Sv: My life '5'
« Svar #24: 14 Jul 2010, 11:43 »



Unge Ulve l 06.07.2009 l Onsdag klokken 14:56
Jeg stod og samlede kegler sammen efter dagens træning. Vi havde haft endnu en rigtig god træning, hvor blandt andet Søren Ulrik Vestergaard havde udmærket sig og virkede rigtig skarp foran kassen. Alle spillerne er faldet rigtig godt ind i mine nye taktikker og kombinationer, og de virker virkelig til at være parate til den
 
kommende sæson. Det eneste problem jeg egentligt så i truppen var, at den bestemt ikke er særlig bred. I førsteholds truppen er der blot 14 spillere, og det er bestemt ikke nok, hvis vi skulle komme i en større skadeskrise.

Derfor måtte jeg ud og kigge på nogle nye spillere. Selvom jeg ikke var meget for det, så var det første sted jeg ledte rivalerne FC Midtjylland. Jeg havde dog ikke tænkt mig at købe nogle spillere ved dem, men derimod leje et par spillere.

Den første spiller jeg tog kontakt til, var Mads Hvilsom. Et af Danmarks største talenter, også er han angriber, hvilket også er et sted hvor vi har brug for meget mere brede.  Jeg ringede op til Midtjylland og spurgte om der var mulighed for at leje Hvilsom. Det vil de meget gerne være med til, også ville de oven i købet betale hans løn. Jeg fik også lov til at låne ham hele sæsonen. Mads Hvilsom er en seksten årig angriber, og har et kæmpe potentiale. I Viborg vil han komme til at fungere som backup for de to andre angriber, og sikkert også komme til at starte inde en gang i mellem.

Efter at have lejet Mads Hvilsom, forsatte jeg med at lede efter unge talenter i Herning. Denne gang faldt valget på den unge forsvar Erik Sviatchenko. Endnu et meget stort talent, som det også lykkedes for mig at hente på en leje aftale for resten af sæson. Her skulle jeg dog betale 50% af hans løn, men når man har med et så stort talent at gøre, så vil man meget gerne det. Sviatchenko er sytten år gammel og anfører for FC Midtjylland ungdomshold. Nu skal han være med til at lede forsvaret i Viborg og vise hvor stort hans talent egentligt er.

Jeg var slev godt tilfreds med mine første par indkøb, men der var ingen tvivl om at der skulle flere spillere til, før vi var klar til den kommende sæson. Derfor måtte jeg forsætte min søgning efter nye og  talentfulde spillere. 


Hvilsom

Sviatchenko
Logged

dida
Gæst
 
Sv: My life '5'
« Svar #25: 14 Jul 2010, 11:47 »

Superb update. Men føler lidt at du også arbejder som jounalist fordi du skriver om dig selv i noget der efter min mening ligner en avis. Du skulle måske prøve at lave lidt om på det så det var en sportsjournalist der skriver om viborg i den lokale avis, der måske giver klubben mellem 1-5 stjerner for hver update når der er spillet kampe og måske også dig selv som manager hvis du har lavet en taktisk genistreg.

Men thumps up her fra Smiley
mange tak Smiley  kan godt være jeg skulle lave det om til at være journalist, vil jeg lige tænke over Smiley
Logged

Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: My life '6'
« Svar #26: 14 Jul 2010, 11:51 »

Lyder godt at du vil vurderer det. Det er 2 okay gode spillere at få på lån, og de udvikler sig ekstremt i første sæson, eller det gjorde de i hvert fald i mit Ajax save Smiley Glæder mig til sæsonstart med nogle kampe Smiley
Logged

PuumBaa
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: My life '6'
« Svar #27: 14 Jul 2010, 13:18 »

super fed blog dida, hold det kørende! Wink ..
lige off topic; har du måske mulighed for at uploade dit skin, det er ret fedt synes jeg Peace
Logged

Impossible Is Nothing

dida
Gæst
 
Sv: My life '6'
« Svar #28: 14 Jul 2010, 15:37 »

Lyder godt at du vil vurderer det. Det er 2 okay gode spillere at få på lån, og de udvikler sig ekstremt i første sæson, eller det gjorde de i hvert fald i mit Ajax save Smiley Glæder mig til sæsonstart med nogle kampe Smiley
mange tak, håber også de vil udvikle sig Opstemt
jeg begyder at skrive fra en jounalistisk stil nu Smiley
super fed blog dida, hold det kørende! Wink ..
lige off topic; har du måske mulighed for at uploade dit skin, det er ret fedt synes jeg Peace
mange tak Smiley
selvfølgelig har jeg det Smiley http://www.fm-base.co.uk/forum/downloads.php?do=file&id=2055
Logged

Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: My life '6'
« Svar #29: 14 Jul 2010, 16:02 »

Lyder godt Dida. Det er jo allerede stillet op som i en avis, du skal bare have et navn til avisen og til jounalisten og så en fiktiv email.
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010