home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 18:11:20 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23597
  0 Brugere, 655 Gæster Online.

Nyeste Bruger: AshleyVVV
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2010
| | | | |-+  Forbedringer til FM 2011
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: Forbedringer til FM 2011  (Læst 46361 gange)
40xmax
Ynglingespiller

Sv: Forbedringer til FM 2011
« Svar #30: 13 Jul 2010, 17:02 »

Har du prøvet Sims? Grin Ej jeg kan godt se at det kunne være banebrydende, men ærligt talt, så synes jeg ikke at det hører hjemme i FM... FM er et manager-spil, derfor skal det ikke have noget med biler at gøre, hvilket virkeligt kunne gøre spillet til noget 2. rangs ragelse... Dog synes jeg idéen med at få sine børn på holdet kunne være en god idé Smiley

jep det har jeg Smiley men det bliver sku også kedeligt efter 2 dage Peace det var bare noget jeg tænkte på efter jeg spillede fifa manager, da man nok har 10 mio på et eller andet tidspunkt så hvorfor ha dem når man ikke kan bruge dem til noget, men som jeg skrev til sidste, man kunne også sætte noget ind så man kunne overføre nogle penge til klubben. det var også noget jeg fik fra fifa manager Smiley da det kunne være sjovt at se dem blive til noget hvis man kunne træne dem til det Smiley. men jeg kan godt se hvad du mener med Biler osv. men man få løn, og hvad skal man bruge dem til, så kunne man ligeså godt gøre så man kan sætte dem ind i klubben, eller lav en klub får dem.

FC BAYERN MÜNCHEN <3
Franck Ribéry <3

alex_champen
Reserveholdsspiller

« Svar #31: 13 Jul 2010, 22:29 »

Syntes egentlig også det er irriterende man ikke kan give spillere besked på at prøve at undgå et gult kort i følgende kamp.
Hvis man er i en semifinale og gerne vil have en god spiller med videre er det vel ikke unormalt at sige han skal holde lidt igen. Man kan jo være uheldig, men det noget af et sats for eksempel at lade en Xavi eller Gerrard side ude pga. et gult kort Smiley

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #32: 13 Jul 2010, 22:30 »

Syntes egentlig også det er irriterende man ikke kan give spillere besked på at prøve at undgå et gult kort i følgende kamp.
Hvis man er i en semifinale og gerne vil have en god spiller med videre er det vel ikke unormalt at sige han skal holde lidt igen. Man kan jo være uheldig, men det noget af et sats for eksempel at lade en Xavi eller Gerrard side ude pga. et gult kort Smiley

du kan jo bare gå ind på ham personligt og tryk "Let" tackling .

Vi skal alle være her.

-LFC-
Manager

« Svar #33: 13 Jul 2010, 22:37 »

Jeg kunne godt tænke mig én ting, og det var, at man skulle kunne gå direkte ind som manager i en klub (F.eks. Roy Hodgson i Liverpool) og fortsætte som om man var ham, istedet for at overtage klubben og evt. kalde sig det, hvis i forstår hvad jeg mener. Det synes jeg umiddelbart kun fordi, at jeg kun opretter mig som manager i mit eget navn, hvis jeg spiller LLM. crazy

alex_champen
Reserveholdsspiller

« Svar #34: 13 Jul 2010, 22:39 »

Jeg kunne godt tænke mig én ting, og det var, at man skulle kunne gå direkte ind som manager i en klub (F.eks. Roy Hodgson i Liverpool) og fortsætte som om man var ham, istedet for at overtage klubben og evt. kalde sig det, hvis i forstår hvad jeg mener. Det synes jeg umiddelbart kun fordi, at jeg kun opretter mig som manager i mit eget navn, hvis jeg spiller LLM. crazy

Ja det kunne være meget cool hvis der ikke var to der hedder José Mourinho f.eks Smiley

Damse1994
Landsholdsspiller

« Svar #35: 13 Jul 2010, 22:52 »

Jeg vil slutte mig til dem der mener vi skal bruge penge til noget, MEN drop alt hvad der har med biler, huse og andet til din person, børn kan jeg se pointen i, men ikke det andet. Du vil stadig have en hel del med sporten og gøre hvis du køber/overtager/laver en ny klub. Du kan måske selv være manageren, du skal skaffe sponsorer, du skal skaffe flere penge til stadion, spillere, løn af spillere og personale, du skal passe på klubben ikke går ned økonomisk men samtidig forbedre klubbens ry, du kan så direktør stadig være inde over taktik,spiller køb og mange andre ting. Ved godt det var en lang smører men det var min mening.

Har selv ofte tænkt på det med man kan overtage en anden manager. Hvor stor er chancen for Fergusson, Wenger eller Guardiola bliver fyret fra deres klubber med det de har opnået, derfor har jeg aldrig selv spillet Utd, Arsenal eller mit ynglingshold over dem alle Barcelona da jeg syntes det er urealistisk at de bliver fyret i første sæson:)

Ved ikke om det kun er mig der har det problem, men det tyske landshold mangler altså men de har Nepal med, der står jeg af.

Håber virkelig at Sega Games laver det om eller hvad man siger.
« Seneste Redigering: 13 Jul 2010, 23:10 af Damse1994 » Logged

FCK88
Manager

« Svar #36: 13 Jul 2010, 23:31 »

Jeg vil slutte mig til dem der mener vi skal bruge penge til noget, MEN drop alt hvad der har med biler, huse og andet til din person, børn kan jeg se pointen i, men ikke det andet. Du vil stadig have en hel del med sporten og gøre hvis du køber/overtager/laver en ny klub. Du kan måske selv være manageren, du skal skaffe sponsorer, du skal skaffe flere penge til stadion, spillere, løn af spillere og personale, du skal passe på klubben ikke går ned økonomisk men samtidig forbedre klubbens ry, du kan så direktør stadig være inde over taktik,spiller køb og mange andre ting. Ved godt det var en lang smører men det var min mening.

Har selv ofte tænkt på det med man kan overtage en anden manager. Hvor stor er chancen for Fergusson, Wenger eller Guardiola bliver fyret fra deres klubber med det de har opnået, derfor har jeg aldrig selv spillet Utd, Arsenal eller mit ynglingshold over dem alle Barcelona da jeg syntes det er urealistisk at de bliver fyret i første sæson:)

Ved ikke om det kun er mig der har det problem, men det tyske landshold mangler altså men de har Nepal med, der står jeg af.

Håber virkelig at Sega Games laver det om eller hvad man siger.

Du skal bare ind og finde filen fake.lnc og slette denne, starte et nyt spil og BUM! så kommer det tyske landshold til at være tilgængeligt/spilbart Smiley

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.

Say what?! Shockeret Djævel

Swizz CataR
Manager

« Svar #37: 13 Jul 2010, 23:43 »

At Tysklands landshold ikke er med skyldes ikke, at de ikke vil have det med, men at de simpelthen ikke kan få rettighederne til det Smiley Mener at Hollands landshold også manglede i nogle af de ældre spil Smiley

Håber bestemt ikke, at de laver alt mulig fjollet med hvad man skal bruge pengene til, og ej heller noget med at starte egen klub op - For dem af jer der kunne tænke jer at lave egen klub mm., så kan jeg varmt anbefale Football Manager Live, der foregår på netop denne måde - Men lad nu FM være FM - Et managerspil, hvor det handler om at være manager for et realistisk hold, og hold den anden gren udenfor Smiley
« Seneste Redigering: 13 Jul 2010, 23:45 af Swizz CataR » Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

niller122
Landsholdsspiller

« Svar #38: 13 Jul 2010, 23:45 »

Vil gerne have træningsdelen bliver bedre, kan godt se den er god som den er nu, men måske hvis man kunne blive mere detaljeret omkring træningen, ved ikke rigtigt hvordan jeg skal forklare det, men hvis en spiller f.eks har været skadet, så plejer de jo eller ikke at starte med det fulde træningsprogram igen, så skulle man tag hensyn til ham og lave speciel træning til ham alt efter hvilken skade han har haft eller lign.

også syntes jeg budget i spillet er rimlig ringe, syntes det skulle gøres mere overskuelig og man kunne se hvad klubben vil have tilbage på slutningen af sæsonen når man starter en sæson.
også vil det også være nice hvis man kunne snakke med bestyrelsen om at få en sportsdirektør til at styre/hjælpe med handler og han kom med sine ideer til hvem man skulle hente ind, eller hvis sportsdirektøren/bestyrelsen lavede en liste på måske 5-10 spillere de gerne så komme til klubben over den/de kommende sæsoner Opstemt

You'll Never Walk Alone! - LIVERPOOL TIL DØDEN JEG SKILLER

lassekalmayer
Ynglingespiller

« Svar #39: 13 Jul 2010, 23:45 »

Hvor ligger filen fake.inc???  Huh

Malk De Koijn - Å åå mæio !!!

- Vild sang Smiley

niller122
Landsholdsspiller

« Svar #40: 13 Jul 2010, 23:53 »

Hvor ligger filen fake.inc???  Huh

C:\Program Files\Sports Interactive\Football Manager 2010\data\updates\update-1030\db\1030\lnc\all

You'll Never Walk Alone! - LIVERPOOL TIL DØDEN JEG SKILLER

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #41: 13 Jul 2010, 23:54 »

C:\Program Files\Sports Interactive\Football Manager 2010\data\updates\update-1030\db\1030\lnc\all

Medmindre du har installeret det med steam...

Aldrig alene!

lassekalmayer
Ynglingespiller

« Svar #42: 13 Jul 2010, 23:55 »

Tusinde tak :-)

- Vild sang Smiley

lassekalmayer
Ynglingespiller

« Svar #43: 13 Jul 2010, 23:55 »

Medmindre du har installeret det med steam...
Det har jeg ikke :-)

- Vild sang Smiley

T.Iglemose
Førsteholdsspiller

« Svar #44: 14 Jul 2010, 23:23 »

Selvfølgelig får en manager løn - han arbejder ikke gratis jo Wink Ser nu heller ikke nogen grund til at bruge penge på alt muligt gejl, som ikke har med et manager-job at gøre. Et managerspil skal ikke have alle mulige ligegyldige ting med, det er klasse som det er!

1) Håber de taktiske finesser i kampens hede bliver bedre illustreret i det nye; når jeg er bagud i de døende minutter og spiller 4-2-4 f.eks. med targetman og lange bolde op i skalden på ham, så bliver jeg frustreret af de bare triller bolden stille og roligt rundt.
Og til tider trækker spillerne lige tiden lidt for lang tid. Lagde mærke til i en kamp vel 5 min før tid, da lavede jeg off. indskifning og spilleren var vel 40-50 sek. om at nå ca 20 meter ind på banen. Så langsomt går det jo ikke i virkeligheden, slet ikke når man er bagud!
2) Ser også gerne man kan foreslå at bygge nyt stadion (evt. bestemme/foreslå størrelse osv),
3) samt foreslå at betale evt. gæld, når der nu er mange penge i kassen.
4) Kunne også være fint at ansøge om lån, så man har mulighed for at optage lån for at købe spillere (ved ikke om det kan ske automatisk, hvis man har meget gæld?)

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 9 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010