home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 476 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2010
| | | | |-+  En såret kriger vender tilbage
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: En såret kriger vender tilbage  (Læst 1584 gange)
Mikkel 2765
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
En såret kriger vender tilbage
« : 08 Jul 2010, 14:31 »

#Intro

Her står jeg så….

Foran mit spejl jeg kigger ind i spejlet, og konstaterer at skægstubbene er blevet kraftigere og poserne under øjnene er endnu større. Jeg kigger ned af mig selv og konstaterer at jeg har sovemærker på armene og benene. Jeg smiler for mig selv og tænder for vandet. Jeg tager noget vand og hælder i hovedet. Jeg har altid fået af vide, at man skal vaske sit ansigt om morgenen. Jeg lytter til mors råd og gør det. Her står jeg så i en 2 værelses på Vesterbro. I længsel efter hvad der engang kun var drømme og håb, men på et tidspunkt blev realistisk.  Jeg tænker stadig tilbage engang i mellem og tænker på, hvad der gik galt. Jeg ryster på hovedet og går ud af badeværelset.

Det var tid til, at skifte om til det stive puds fordi om 40 min gjaldt det arbejde på sprogskolen i Valby. Jeg havde valgt, at begynde som sprogunderviser i 4 sprog. Engelsk, Tysk, Spansk og Ungarsk. Jeg må indrømme jeg virkelig elskede sprog og det var også en stærk side. Tal og regnskaber havde altid været mine brødres kald. Og begge 2 havde og arbejdede enten i store virksomheder eller finanssektorer.  Også var der mig den ældste, men samtidig også den måske smarteste af os med kække bemærkninger og sjove input. Generelt var livet bare super for os alle sammen. Med glæde til alt og alle. Også for 5 år siden i højsædet og den måske mest glade person i verden.

Her kommer historien…

Det var en stor lørdag i mit liv. Jeg var blevet ansat i Ungarske Gyór og glæden var stor det var mit første store job, som træner. Dog ville jeg aldrig glemme det her halvår, land eller fodboldhold. Jeg havde overtaget en ungarsk hold i krise efter deres tidligere træner kun lige havde fået dem til at overleve den forgangne sæson. Jeg var deres redningsmand og skulle få dem i Europa, som deres bestyrelse mente, var en stor mulighed især med de spillere de havde. Jeg var også selv optimistisk og mente jo også jeg havde evnerne. Dog ville det ændre sig drastisk i løbet af det halvår. Jeg tør næsten ikke snakke om det så galt gik det, og jeg vil nødig gå i flere detaljer end de få her. Jeg havde overtaget et hold med dårlig, selvtillid, kampgejst og svag mentalitet. Jeg skulle ordne det her og samtidig få dem i Europa jeg var skeptisk. Jeg tog det dog mod godt mod og valgte at lægge skeptikeren i mig væk. 

6 måneder senere

I lort til knæene betegner vel meget godt, hvor dårligt det går i klubben. Vi ligger lige over stregen, som sidste år og er kun 3 point fra nedrykning. Og det var en kold mandag i februar, og jeg var blevet kaldt til samtale på bestyrelses formandens kontor. Jeg bankede på og han sagde kom ind på ungarsk. Jeg trådte ind også brød helvede ellers løs. Jeg fik mange slemme ting af vide og jeg følte mig som en skoledreng foran inspektøren, hvilket føltes mærkeligt. Og ja det er nok klart for alle, at jeg fik en fyreseddel og ikke skulle vise mig foreløbig.

End of story.

Story continues...
« Seneste Redigering: 08 Jul 2010, 15:10 af Mikkel 2765 » Logged

The Gunners - Arsenal FC

FC FmFreaks - Månedens tråd April 2011

Bolden er rund og man spiller 90 minutter - Sepp Herberger.

TimE
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: En sårede kriger vender tilbage
« Svar #1: 08 Jul 2010, 14:42 »

Spændende, kan dog ik helt finde ud af om det er en fiktiv person, eller dig selv du skriver om :b

Og lige til hjælp, der skal stå "en såret.." Smiley men ellers super
Logged

FC Bayern München
Triplemeister 2012/2013!

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: En sårede kriger vender tilbage
« Svar #2: 08 Jul 2010, 14:45 »

End of story.

Story continues...[/size]

Forstår ikke, var det slutningen, eller fortsætter historien?  crazy
Logged


Mikkel 2765
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: En sårede kriger vender tilbage
« Svar #3: 08 Jul 2010, 15:09 »

Bare rolig der kommer en opdatering mere Opstemt


Optræder som mig selv, men skriver en lille smule fitkivt Peace

og Tak fordi du lige gjorde mig opmærksom på overskriften vil jeg lige rette Opstemt
Logged

The Gunners - Arsenal FC

FC FmFreaks - Månedens tråd April 2011

Bolden er rund og man spiller 90 minutter - Sepp Herberger.

Mikkel 2765
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: En såret kriger vender tilbage
« Svar #4: 08 Jul 2010, 22:12 »

Comeback forude #2

Jeg lå i sengen og tænkte… Stilhed nogen banker på. Jeg rejser mig op for, at gå ud til døren og ser at der står en mand. Jeg åbner døren og kigger på manden jeg kender ham ikke, han hilser og siger han er flyttet ind ovenpå, og han ville spørge om han kunne låne noget sukker. Ja siger jeg kom med ud i køkkenet han kigger sig omkring og får sit sukker takker pænt og går igen. Tilbage til stilhed og tankestrømning jeg ligger og tænker på, om jeg skal tilbage i træner faget og i så fald hvor? 

Dagen efter

Bip bip bip vækkeuret bipper jeg rejser mig op og gnider søvnen ud af øjnene. Jeg forsætter med tunge skridt ud mod badeværelset det søndag og jeg skal se min søn spille for BK Viktoria. Det sjældent jeg ser drengen da jeg tit arbejder meget og ser ham kun hver anden weekend så jeg har glædet mig til den her dag i langtid. Jeg gør mig nøje overvejelser om min fodboldsupport af min søn, som har været lidt sløj her på det seneste. Jeg sætter mig ind i bilen og kører mod banen på vejen fyrer AC/DC den lige af med ”Highway to Hell” og der bliver rockede med. Jeg parkerede bilen, og gik mod banen på vejen tændte jeg en smøg. Det var en dejlig dag og sidste kamp i sæsonen for min søn. Jeg var spændt på, at se ham spille det var længe siden jeg havde set ham. Der var han! kampen var lige startet, og en mand kom hen til mig. Jeg præsenterede mig selv og det samme gjorde han. Vi kom hurtig i snak og han spurgte om vi ikke skulle gå op og så seniorerne efter den her kamp.  Jeg takkede ja og efter den lille time var gået sagde jeg farvel til min søn, og gik med Joakim som manden hed op mod stadion. Vi kom op til stadion og manden der stod ved indgangen bedte om 25 kr. for en billet vi betalte og gik ind. Da vi kom ind skulle Joakim præsentere mig for en hel masse personer. Jeg undrede, mig men tænkte ikke videre fordi jeg bare ville se noget bold.

Det var en super kamp, og BK Viktoria tog en nødvendig sejr i den sidste sæson kamp. De endte som nr.7 i ligaen, hvilket var en god præstation men deres træner havde valgt at stoppe fordi han ikke havde tiden. Rygterne svirede om, hvem der skulle overtage. Assistenten var selvfølelig stor favorit til jobbet, men det var ikke ham alle troede der ville overtage alt pegede mod mig fordi jeg var kendt i klubben. Jeg havde altid været der og spillet fodbold der som barn og en overgang tilknyttede til senior 1 holdet.  Jeg havde ikke fået noget tilbudt af klubben så derfor grinte jeg lidt af det.
Jeg gik på vej ud mod min bil og en mand kom løbende efter mig, og sagde at bestyrelsesformande n ville snakke med mig. Jeg gik med manden ned af gangen i klubben og genkendte billederne på væggen. Jeg gik ind på hans kontor og satte mig ned.

Story continues.
Logged

The Gunners - Arsenal FC

FC FmFreaks - Månedens tråd April 2011

Bolden er rund og man spiller 90 minutter - Sepp Herberger.

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010