home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
30 Okt 2024, 07:58 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
29 Okt 2024, 18:26 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23444
  1 Bruger, 548 Gæster Online.

Nyeste Bruger: keiraupton91
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Din løbedag
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: Din løbedag  (Læst 35199 gange)
Cawersk
Reserveholdsspiller

Sv: Din løbedag
« Svar #15: 14 Jul 2010, 15:44 »

Hvor kan man købe dem henne, og hvad koster de?
Smut ind i en sportsforretning, din sko skal passe til din løbestil, ellers kan du få problemer med skinneben, knæ osv osv..

Min stedbror og jeg har fulgt et løbeprogram i 12 uger nu, og vi skal så løbe en halvmarathon (21,1km) på lørdag. Så det bliver sgu spændende Smiley

Waaah

Fulham FC
Førsteholdsspiller

« Svar #16: 14 Jul 2010, 15:49 »

Jeg skal ogås ud og købe mig nogle nye løbesko, men bliver som altid chokeret over hvor dyre de er. Jeg går dog med en drøm om at løbe marathon så jeg burde jo nogle smide nogle penge efter nogle der er bedre end de 4 år gamel sko jeg løber rundt i. Er lige kommet hjem fra en uges druk, inden jeg tog afsted løb jeg altid den samme 5 km for at se hvor hurtigt jeg kunne gøre det. Jeg kom ned på næsten 19 min som også er min rekord, nu sidder jeg så i sommervarmen og prøver at tage mig sammen til at træne igen, men den her varme kvæler alt min motivation til at løbe.
Kan et par gode løbesko godt forbedre ens løbetider??

Tumle3175
Reserveholdsspiller

« Svar #17: 14 Jul 2010, 15:59 »

Jeg løber ca. en gang hver anden dag en rute på 5km, inde ved min mor på "små" 20 minutter, og det er altså hårdt i denne varme!
Inde ved min far løber jeg dog kun en 4km, men på lidt under et kvarter.
Det er ikke frivilligt jeg løber disse ture, men under "tvang" af min håndoldtræner. Ej ikke under tvang, men han forventer at dem der vil spille Divisions håndbold er i god form efter ferien, og da jeg hele tiden får af vide at jeg er bedre end de andre der spiller på min position og jeg har lysten til at spille divisions håndbold, er man næsten nødt til at holde sig i god form hen over sommeren.  Smiley Smiley

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #18: 14 Jul 2010, 16:02 »

Hvis folk mangler løbesko, kan jeg anbefale, at I tager et smut i Lidl. Gav 130 kr for et par rigtig gode løbesko, som jeg netop har været ude og løbe i, og jeg er ovenud tilfreds med dem.

Smiley

Cawersk
Reserveholdsspiller

« Svar #19: 14 Jul 2010, 17:00 »

Hvis folk mangler løbesko, kan jeg anbefale, at I tager et smut i Lidl. Gav 130 kr for et par rigtig gode løbesko, som jeg netop har været ude og løbe i, og jeg er ovenud tilfreds med dem.

Smiley
De er ikke noget værd at købe løbesko sådanne steder. Det eneste der kommer ud af det i længden er problemer med fødder osv. Løbesko er dyre, men de er alle pengene værd hvis man bare går lidt op i det.

Waaah

Altid FCK
Manager

« Svar #20: 14 Jul 2010, 19:11 »

De er ikke noget værd at købe løbesko sådanne steder. Det eneste der kommer ud af det i længden er problemer med fødder osv. Løbesko er dyre, men de er alle pengene værd hvis man bare går lidt op i det.

Helt enig! Det bedste sted at købe dem er i nogle rigtige løbeforretninger. Altså hvor de kun sælger løbesko og løbeudstyr. Der er skoene lidt dyrere, men til gengæld for man helt sikkert også de rigtige.

Hvis man ikke har sådan en tæt på, så kan man godt købe dem i butikker som Sportsmaster, Intersport osv. Man skal dog bare bruge lang tid, og være meget kritisk. Helst finde en medarbejder der ved meget om det.
Men man skal helt sikkert have en løbeanalyse, det er rimelig vigtigt.

Har selv løbet de sidste par uger selv, da løbe- og normal træning holder pause i den klub jeg spiller i.
Har skiftes til at løbe 5-6 km, og så, som jeg gjorde i dag, interval.

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #21: 14 Jul 2010, 19:18 »

Jeg spiller selv fodbold på ret højt niveau, og det er skam det eneste tidspunkt, hvor jeg løber. Kan ikke fordrage at løbe.

Men alligevel idag, fandt jeg ud af, at jeg skulle manglede sodavand, så jeg valgte at løbe 2 km hen til Lidl og 2 km tilbage Shockeret
Jeg blev lidt stolt af mig selv Opstemt

Legenden
Manager

« Svar #22: 14 Jul 2010, 19:22 »

Jeg spiller selv fodbold på ret højt niveau, og det er skam det eneste tidspunkt, hvor jeg løber. Kan ikke fordrage at løbe.

Men alligevel idag, fandt jeg ud af, at jeg skulle manglede sodavand, så jeg valgte at løbe 2 km hen til Lidl og 2 km tilbage Shockeret
Ja, det er godt med dig, du! Wink

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #23: 14 Jul 2010, 19:28 »

Ja, det er godt med dig, du! Wink

Man kan ihvertfald ikke sige, at du spiller på højt niveau  funny

Goikoetxea
Gæst

« Svar #24: 14 Jul 2010, 19:34 »

Hvad er ret højt niveau?

Marchang
Landsholdsspiller

« Svar #25: 14 Jul 2010, 19:37 »

Hvis man skal købe løbesko anbefaler jeg helt klart man tager et smut forbi en marathon butik. De ved hvad de snakker om plus de analysere din fod og giver dig de sko du har brug for.
Derudover er det et krav fra firmaet at de selv løber, så fra den vinkel kan de også hjælpe dig. Smiley

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #26: 14 Jul 2010, 19:38 »

Hvad er ret højt niveau?

Spillede jysk/fynsk mesterrække her i foråret, efter vi havde vundet den fynske ubesejret Smiley

Tumle3175
Reserveholdsspiller

« Svar #27: 14 Jul 2010, 19:59 »

Spillede jysk/fynsk mesterrække her i foråret, efter vi havde vundet den fynske ubesejret Smiley

i fodbold?  Smiley

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #28: 14 Jul 2010, 20:00 »

i fodbold?  Smiley

Altid FCK
Manager

« Svar #29: 14 Jul 2010, 20:01 »

i fodbold?  Smiley

Ja...

For langsom...

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

Sider: 1 [2] 3 4 ... 9 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010