home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 1164 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Mallorca tråden:
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Mallorca tråden:  (Læst 8283 gange)
PuumBaa
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Mallorca tråden:
« Svar #15: 04 Jul 2010, 15:50 »

Det er jo klart at laudrup aldrig vil vinde et mesterskab med mallorca, men det vil ingen jo.

Tjoo, hvis man nu først ændrede lidt i editoren og så brugte Genie scout i stedet for Erik Larsen!!
Logged

Impossible Is Nothing

rasmussidelmann
Gæst
 
Sv: Mallorca tråden:
« Svar #16: 04 Jul 2010, 16:02 »

Jeg har vundet mesterskabet med Mallorca efter 8 sæsoner i FM :-)
Men ellers er det lidt surt at Manzano for det første er gået fra Mallorca. Han er en gudsbenådet taktikker og er i tvivl om Laudrup er lige så god. Mange bliver meldt væk fra klubben og Mario Suarez er allerede taget tilbage til Atletico Madrid. Mallorca bliver meldt interesseret i at hente Ibagaza tilbage fra Villareal og det kunne jo være fedt at få ham tilbage i truppen nu hvor Borja Valero er tilbage i England. Men det bliver spændende at følge Mallorca med Laudrup ved styret, selvom de har meldt ud at deres målsætning er "At undgå nedrykning".
Logged

Fernando
Gæst
 
Sv: Mallorca tråden:
« Svar #17: 04 Jul 2010, 16:05 »

Ja da er jeg enig - kan desværre ikke se nogen af deres kampe:(
Logged

nikolajl
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Mallorca tråden:
« Svar #18: 19 Jul 2010, 21:32 »

Bliver spændene og se hvem Michael har tænkt sig og hente.
Nogen bud?
Logged

guldfck
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Mallorca tråden:
« Svar #19: 22 Jul 2010, 16:41 »

http://sportenkort.dk/nyhed/112707/fodbold/laudrup+og+co.+udelukkes+fra+europa+league
Lidt nedern start for Laudrup i sin nye klub Skuffet
Havde squ lige glædet mig, og se om han kunne lave en 'Getafe' med dem  Forseglede Læber
Logged

PSN: Guldfck

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Mallorca tråden:
« Svar #20: 22 Jul 2010, 16:46 »

http://sportenkort.dk/nyhed/112707/fodbold/laudrup+og+co.+udelukkes+fra+europa+league
Lidt nedern start for Laudrup i sin nye klub Skuffet
Havde squ lige glædet mig, og se om han kunne lave en 'Getafe' med dem  Forseglede Læber

Enig... Ubeslutsom

Jeg synes godt nok det er dårligt at de bliver smidt ud på grund af økonomien... Sur
Logged

Aldrig alene!

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Mallorca tråden:
« Svar #21: 22 Jul 2010, 17:15 »

Hahahahaha hvor er det latterligt.. Hvordan kan United og Barcelona så deltage i CL, og liverpool i EL osv..

Hold kæft hvor er det dog dumt.. Igen igen viser UEFA at de ikke er deres opgave voksne
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Mallorca tråden:
« Svar #22: 22 Jul 2010, 17:21 »

Ja det virker mærkeligt, men det men det må være fordi, at der ikke er styr på afviklingen af gælden
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

United-styrer
Gæst
 
Sv: Mallorca tråden:
« Svar #23: 22 Jul 2010, 17:48 »

Hahahahaha hvor er det latterligt.. Hvordan kan United og Barcelona så deltage i CL, og liverpool i EL osv..

Hold kæft hvor er det dog dumt.. Igen igen viser UEFA at de ikke er deres opgave voksne

Fordi de, modsat Mallorca, får det til at løbe rundt. Det kan slet ikke sidestilles; Mallorca gik frivilligt i betalingsstandsning, mens United og Barca har kolossale indtægter. 'Financial fair play'-reglen går mig bekendt ud på, at klubberne ikke må bruge flere penge, end de tjener.
Logged

wirenfeldt
Gæst
 
Sv: Mallorca tråden:
« Svar #24: 25 Jul 2010, 21:10 »

Hahahahaha hvor er det latterligt.. Hvordan kan United og Barcelona så deltage i CL, og liverpool i EL osv..

Hold kæft hvor er det dog dumt.. Igen igen viser UEFA at de ikke er deres opgave voksne
Der er forskel på at have stor gæld og at have stor gæld + økonomiske problemer.
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Mallorca tråden:
« Svar #25: 26 Jul 2010, 09:30 »

Flere klubber i Spanien har penge tilgode hos Mallorca... derfor var klubben mere end tæt på at gå konkurs.
Mallorca skal naturligvis straffes når de ikke har styr på økonomien.... lige som alle andre.
Barcelona blev nævnt... jep de er i svære økonomiske problemer, klubben måtte låne 1,5 milliard kr. for at kunne betale deres kortsigtede gæld og spillernes lønninger, men selve driften giver altså overskud.

Jeg tror Laudrup går er svær tid imøde, han skal undgå nedrykning med en tynd trup uden mulighed for at hente spillere.... måske han skulle låne nogle i Man City.... de har jo 7-10 spillere i overskud alle med en vis kvalitet.

Logged

YNWA

wirenfeldt
Gæst
 
Sv: Mallorca tråden:
« Svar #26: 26 Jul 2010, 19:14 »

Flere klubber i Spanien har penge tilgode hos Mallorca... derfor var klubben mere end tæt på at gå konkurs.
Mallorca skal naturligvis straffes når de ikke har styr på økonomien.... lige som alle andre.
Barcelona blev nævnt... jep de er i svære økonomiske problemer, klubben måtte låne 1,5 milliard kr. for at kunne betale deres kortsigtede gæld og spillernes lønninger, men selve driften giver altså overskud.
Lige præcis.

Jeg tror Laudrup går er svær tid imøde, han skal undgå nedrykning med en tynd trup uden mulighed for at hente spillere.... måske han skulle låne nogle i Man City.... de har jo 7-10 spillere i overskud alle med en vis kvalitet.
Good one! Smiley
Logged

rasmussidelmann
Gæst
 
Sv: Mallorca tråden:
« Svar #27: 27 Jul 2010, 17:42 »

LINK
Så er der alligevel lidt gode nyheder på ferieøen, da Mallorca har hentet Jonathan De Guzman på en fri transfer. Jeg kender ikke meget til Guzman, men det jeg har hørt har været godt. Har også selv hentet ham til Mallorca på en fri transfer i FM, men han kunne ikke falde til og jeg endte med at sælge ham til Birmingham. Han skal nok blive spændende at følge. ;-)
Logged

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Mallorca tråden:
« Svar #28: 29 Aug 2010, 22:55 »

Rigtig godt relsutat for Laudrups tropper, bliver rigtig spændene af følge dem i år, tror de kan overraske og komme i top 7.
Logged

FCK

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Mallorca tråden:
« Svar #29: 29 Aug 2010, 22:55 »

Så du kampen? Hvordan spillede de?
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010