home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  1 Bruger, 767 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 718 719 [720] 721 722 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1286285 gange)
Januzaj
Landsholdsspiller

Sv: Arsenal tråden
« Svar #10785: 28 Jan 2012, 12:16 »

Det var faktisk efterfølger fra sidste sæson. Han havde kunne mærke en belastningsskade i slutningen af sæsonen, men gjorde ikke mere ved det og regnede med at det ville være ok efter sommerferien. Men da han så havde trænet med i en måneds tid og spillet et par venskabskampe kunne han mærke det igen, og besluttede sig for at få det undersøgt.

Okay surt. Jeg var virkelig imponeret af Wilshere, synes han er en fremragende spiller, og forhåbentligt bliver han en profil i Premier League i de næste 10 sæsoner minimum Smiley

Manchester United

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #10786: 28 Jan 2012, 12:40 »

Vi skal alle være her.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10787: 28 Jan 2012, 18:41 »

Okay surt. Jeg var virkelig imponeret af Wilshere, synes han er en fremragende spiller, og forhåbentligt bliver han en profil i Premier League i de næste 10 sæsoner minimum Smiley

Ja helt enig. Han er et af Englands største talenter, hvis ikke det største, og det er rigtig surt for ham at skulle sidde ude i en hel sæson nu hvor han er midt i sin talentudvikling. Det har været et stort tab for Arsenal at mangle ham på midtbanen. Skuffet

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Chamberlain15
Manager

« Svar #10788: 29 Jan 2012, 17:51 »

Hvor er det dog forfærdeligt at se på. Elendigt, elendigt, elendigt. Det bliver til 7 år uden trofæer. Og ja, nu kan jeg snart ikke vente mere, og det samme bør gælde bestyrelsen. Ud med Wenger. En mand der ikke tør investere i en trup, som langt fra er god nok til at udfordre City, United og selv Tottenham. Min tålmodighed er altså snart opbrugt. 

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller

« Svar #10789: 29 Jan 2012, 18:01 »

Nu synes jeg egentlig, vi har spillet ret så godt. Problemet kommer vel af, at vi har Fabianski på mål. Den første tror jeg, Szczesny havde grebet på vej indover, da han så vidt jeg husker er lidt højere, og den anden er jeg 100% på, at han havde taget. I realiteten bør Fabianski nok skiftes ud, hvis vi vil gå efter at vinde kampen, men det vil desværre skabe et kæmpe problem idet, at hans tid i klubben vil være 100% ovre, og at han sandsynligvis vil gå og skabe dårlig stemning til han bliver solgt til sommer (for jeg nægter at tro på, nogen vil gide betale penge for ham i vinterpausen.) Så kan der naturligvis argumenteres for, at han ikke burde have startet inde, og ganske velbegrundet, da han generelt har set utroligt usikker ud. Problemet ved det er igen bare, at han er nødt til at få enkelte kampe, hvis ikke han skal gå og være utilfreds. Som jeg ser det, bør han + Almunia ryge til sommer, hvor Mannone så selv må finde ud af, om han vil være reserve, og hvis ikke, så også ud med ham, og op på førsteholdet med Martinez, som vistnok skulle være glimrende for reserverne.

Og lad os nu for Guds skyld se vores hold tage sig sammen i anden halvleg, og levere et acceptabelt comeback, så jeg kan undlade at gå i seng lige efter kampen. :-P

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10790: 29 Jan 2012, 18:10 »

Vi spiller faktisk ganske godt. Problemet som jeg det er følgende:

1) Vi scorer ikke på vores chancer
2) Vi har ingen backs

Chamberlain15
Manager

« Svar #10791: 29 Jan 2012, 18:15 »

Er i færd med at skrive et essay, så ser kun få snit af kampen. Dog er det mere princippet i at vi ikke får nogle trofæer, for 7. år i træk, der får mig til at ønske Wenger ud.

Nu har RVP lige reduceret, så mon ikke vi formår at komme tilbage, og holde os i live, i F.A Cuppen.

EDIT: Så udligner vi fandme også! Hold da helt op...Nå, lad os bare sige at hvis vi ikke får et trofæ i år, så må Wengers liv som Arsenal træner, snart nå til ende.
« Seneste Redigering: 29 Jan 2012, 18:17 af Chamberlain15 » Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller

« Svar #10792: 29 Jan 2012, 19:17 »

Sådan.

@Chamberlain15: Tænk nu for søren på modstanden ifht. trofæer. Hele problemet er, at vi før var i stand til at konkurrere på lige fod med United pga. hverken de eller vi havde nogen sugardaddy. Var den slags aldrig kommet til, ville vi garanteret have været den absolut dominerende force i engelsk fodbold nu, hvor de så ville være nærmeste konkurrent. Sådan gik det dog ikke, og grundet stadionsbyggeri, var man bange for at smide for mange penge af sted, da man ikke vidste, om det som yderste konsekvens kunne resultere i en konkurs (husk på, at Leeds lige var krakket på daværende tidspunkt, og at de var en top fire klub på daværende tidspunkt.) United formåede, efter et par sæsoner, at følge med Chelsea (husk på, at United faktisk også var nede på fjerdepladsen en enkelt gang efter Abramovich kom til engelsk fodbold) ved at spendere lidt i overkanten. Jeg er ikke nok inde i hele deres Glazer-problem til at kunne sige, om de reelt har brugt for mange penge i forhold til hvad klubben kan bære (hvis ikke det havde været for amerikanerne), men så er man jo også nødt til at huske på, at de har langt flere fans end os, større stadion osv.
Nu sidder vi i en situation, hvor økonomien er super, og det har også resulteret i nogle køb af mere erfarne spillere. Flere kunne være kommet ind, hvis man kun så på overgangssummerne, men det store problem er ofte lønnen, og da vi har ry for "ikke at være gode nok", og derfor må kompensere for manglende storhed i form af penge, ligesom City f.eks. har gjort det.
Som jeg ser det blev vi i høj grad fucked over af Nasri i sommers, som eftersigende skulle have lovet både Wenger, andre i klubben, og sågar den endnu-ikke købte Gervinho, at han ville blive i klubben, for så pludselig at være helt liderlig efter at komme væk. Havde han stadig været her, ville vi have stået meget bedre idet, at vi kunne have undladet at bruge Arshavin under hans (fortsat) dårlige form.

Det er ikke for at sige, at alting nok skal blive bedre, men hvis nu Financial Fairplay går igennem, vil vi faktisk stå rigtig godt, da vi vel er den eneste topklub i England, der reelt har lov til at bruge penge i de første par sæsoner. Ikke at det nødvendigvis betyder, at vi pludselig bliver den bedste klub i England. Slet ikke. Det betyder bare, at vi vil kunne konkurrere på lige fod med vores modstandere, og hvis vi kommer i en sådan situation, vil Wenger være perfekt - for det var han før Abramovich & andre sugardaddies.

tl;dr: slap af med at whine over Wenger.

EDIT: Det er nok lige værd at nævne, at der er en grund til, at jeg highlightede "hvis" i biden om Financial Fairplay -- jeg tvivler ærligt talt på, at det kommer til at fungere. Der vil være for mange smuthuller, og så vidt jeg har forstået, er strafferne allerede gået fra, at man bliver udelukket 100% fra europæiske turneringer til, at der kommer nogle småsanktioner mod ens klub, hvilket City o.l. sandsynligvis vil være fuldstændig ligeglade med.
« Seneste Redigering: 29 Jan 2012, 19:19 af Indsæt_Navn » Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10793: 29 Jan 2012, 19:24 »

Jeg ved ikke rigtig om jeg vil analyser det på den front. Wenger har i al hans tid været tøvende med de indkøb som vi som fans krævede og nogle flere og andre handler i de sidste 2-3 sæsoner kunne sagtens have gjort en forskel. Efter sommeren sad vi alle sammen (igen) og følte os lidt røvrendt da de indkøb der kom blev en slags panik-indkøb. Ikke at der ikke var nogle gode imellem, men med bedre planlægning kunne det sagtens have været gjort meget bedre. Der sker så det der altid sker for os, nemlig at vi bliver ramt af et helt hold af skader. Hver sæson kommer vi efterhånden altid til et tidspunkt hvor vi i et par måneder skal undvære 10-15 mand pga. skader, og i denne sæson har vores bagkæde været hårdt ramt, hvor det tidligere har været midtbanen og angrebet. Det er altså rigtig svært at gardere sig mod at man render ind i 12 skader, hvoraf Gibbs, Sagna, Jenkinson, Vermaelen, Coquelin og Andre Santos alle kunne have dækket for backpladserne. Hvordan skal man gardere sig mod den slags? Det er jo fuldstændig uhørt at blive ramt af så mange skader på backpladserne.

Men tilbage til kampen i dag. Jeg var desværre ikke hjemme til at se den, men på vejen hjem i bilen checkede kæresten lige scoren i halvlegen hvor der stod 0-2 .. Da jeg så kom hjem med et kvarter tilbage stod der 3-2, så det var helt fantastisk at komme hjem til - og så selvfølgelig også Danmarks guld, selvom jeg troede at den først blev spillet kl 20. Men dejligt at vi kom igen, og så vidt jeg kan læse var det helt fortjent. Vi er stadig med i både FA, CL og skal så lige op og snuppe en 4. plads i PL i løbet af de næste måneder. 2 pokaler og en 4. plads kan jeg godt tage til takke med Tunge

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10794: 30 Jan 2012, 18:48 »

Der er ret konkrete forlydender om at vi i øjeblikket har Thomas Eisfeld til lægecheck i London og han forventes at underskrive med os i morgen. Han er en offensiv midtbanespiller der spiller for Dortmunds u19 hold, men har endnu ikke slået igennem i Bundesligaen. Han var desuden skadet i en stor del af 2009.. Lyder det lidt som et typisk Wenger køb eller hvad? Men ellers kender jeg intet til ham, og han har ikke engang en wiki side...

PhilipFlink
Manager

« Svar #10795: 30 Jan 2012, 18:49 »

Der er ret konkrete forlydender om at vi i øjeblikket har Thomas Eisfeld til lægecheck i London og han forventes at underskrive med os i morgen. Han er en offensiv midtbanespiller der spiller for Dortmunds u19 hold, men har endnu ikke slået igennem i Bundesligaen. Han var desuden skadet i en stor del af 2009.. Lyder det lidt som et typisk Wenger køb eller hvad? Men ellers kender jeg intet til ham, og han har ikke engang en wiki side...

Det er simpelthen utroligt.. Han bliver sikkert god, det har Wenger jo øje for.. men come on.. er det en vi regner med skal spille med omkring førsteholdet her og nu? for det er det jeg synes vi mangler (Tror jeg de fleste gør) ...
« Seneste Redigering: 30 Jan 2012, 18:52 af Thierry_Henry12 » Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10796: 30 Jan 2012, 18:51 »

Det virker lidt som en slags hovsa-køb da han fandt ud af at Wilshere ikke blev klar lige foreløbig, så vi har lidt ekstra bredde på midtbanen. Det er jo ikke nemt at finde en klasse offensiv midt i slutningen af januar vinduet, så han har nok gået efter en mand som han har haft lidt øje på, men ikke havde tænkt sig at købe lige foreløbig, og så gambler han. Det minder lidt om Bischoff købet, bortset fra at han ikke er skadet lige pt., hehe... Men lad os da håbe at han kan overraske.

PhilipFlink
Manager

« Svar #10797: 30 Jan 2012, 18:52 »

Det virker lidt som en slags hovsa-køb da han fandt ud af at Wilshere ikke blev klar lige foreløbig, så vi har lidt ekstra bredde på midtbanen. Det er jo ikke nemt at finde en klasse offensiv midt i slutningen af januar vinduet, så han har nok gået efter en mand som han har haft lidt øje på, men ikke havde tænkt sig at købe lige foreløbig, og så gambler han. Det minder lidt om Bischoff købet, bortset fra at han ikke er skadet lige pt., hehe... Men lad os da håbe at han kan overraske.

Står der noget om, for hvor meget?

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10798: 30 Jan 2012, 19:05 »

Står der noget om, for hvor meget?

Nej det er der ingen snak om - Men eftersom det er en ukendt ungdomsspiller koster han vel ikke mere end et par hundretusinde pund.

PhilipFlink
Manager

« Svar #10799: 30 Jan 2012, 19:05 »

Nej det er der ingen snak om - Men eftersom det er en ukendt ungdomsspiller koster han vel ikke mere end et par hundretusinde pund.

fandt lige noget på twitter, om at hans kontrakt udløber her til juni .. Så derfor er det minimalt hvad vi kommer af med Smiley

Sider: 1 ... 718 719 [720] 721 722 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010