home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 862 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 720 721 [722] 723 724 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1286178 gange)
PhilipFlink
Manager

Sv: Arsenal tråden
« Svar #10815: 01 Feb 2012, 20:29 »

"Thomas Eisfeld just got an assist for the reserves, only twenty minutes into his Arsenal career! #afc"

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10816: 01 Feb 2012, 20:30 »

Det er rigtigt, det er noget nær det stærkeste hold vi har kunne stille i rigtig, rigtig lang tid. Det SKAL blive en sejr i dag, på trods af hvor voldsomt jeg har jinxet det. Der er endda faldet et odds på det... Fuck jeg glæder mig. Kom så Arsenal!!

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10817: 01 Feb 2012, 20:34 »

Det ekstra plus er så lige bænken. Henry, Benayoun, Arshavin, Rosicky er alle på bænken og Coq er også spændende at se på, mens Park kun kan overraske. Arshavin er egentlig den eneste jeg ikke vil se skiftet ind Wink

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #10818: 01 Feb 2012, 20:46 »

Bliver kampen iaften sendt i tv? Fantastisk at Sagna er tilbage, og generelt et glimrende hold vi stiller med.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10819: 01 Feb 2012, 20:50 »

Efter Djourous forfærdelige halvleg mod United er det rigtig vigtigt at Sagna er tilbage, ja! Kampen bliver vist på 6'eren - forskudt kl 23, da de åbenbart mener at en kedelig spansk pokalkamp er vigtigere..

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #10820: 01 Feb 2012, 20:55 »

Det er rigtigt, det er noget nær det stærkeste hold vi har kunne stille i rigtig, rigtig lang tid. Det SKAL blive en sejr i dag, på trods af hvor voldsomt jeg har jinxet det. Der er endda faldet et odds på det... Fuck jeg glæder mig. Kom så Arsenal!!

Og jeg har spillet Arsenal med 2. Så vil gerne have at de tager sig lidt sammen  Rullende Øjne

Manchester United

PhilipFlink
Manager

« Svar #10821: 01 Feb 2012, 20:58 »

De spiller også på en af Premier League kanalerne på Viasat Smiley

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #10822: 01 Feb 2012, 21:00 »

Efter Djourous forfærdelige halvleg mod United er det rigtig vigtigt at Sagna er tilbage, ja! Kampen bliver vist på 6'eren - forskudt kl 23, da de åbenbart mener at en kedelig spansk pokalkamp er vigtigere..

Det er jo fantastisk, har fri fra skole imorgen, så skal ikke tænke på og skulle op k 6.30 imorgen tidlig  Opstemt Glæder mig helt vildt, håber vi kører dem over, og måske ser en anden målscorer fra holdet end van Persie, evt Ramsey, er det ikke ved at være en evighed siden han sidst har scoret? Savner flere mål fra de andre spillere på holdet.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10823: 01 Feb 2012, 22:53 »

Simpelthen ufatteligt at vi ikke vinder den kamp, og endnu engang er det vores egen skyld. Vi burde have ført med 3 ved pausen og kørt en sikker sejr hjem, men i stedet skal man sidde og være nervøs for om de får et lucky punch til sidst. Det er det samme om og om igen.

I øvrigt var der et eller andet tilfredsstillende ved at se Coyles egernfjæs gå amok, hver gang han mente en kendelse gik dem imod. Suck it.
« Seneste Redigering: 01 Feb 2012, 22:59 af g00n » Logged

søhest
Lilleputspiller
*

« Svar #10824: 04 Feb 2012, 16:04 »

Hvilken fantastisk kamp !! dejligt at se på  Smiley Smiley Smiley Smiley Smiley Smiley Smiley

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #10825: 04 Feb 2012, 16:12 »

Helt forrygende kamp. Walcott gjorde det helt fantastisk, og er virkelig imponeret af Chamberlain, han ser godt nok lovende ud. Og så lige van Persie, 3 basser, viser hvorfor han er den skarpeste angriber i verden. Synes hele holdet spiller godt i dag, det var lige sådan en kamp vi havde brug for, og fedt at Henry lige lukker med 7-1 målet. Fantastisk!

AFC
Manager

« Svar #10826: 04 Feb 2012, 16:15 »

Det blev til en flot 7-1 sejr over Blackburn i overbevisende stil i dag. Blackburn er også et hold vi skal slå uanset om de spiller med 10 mand eller 11 mand. Vi dominerede stort set hele kampen, takket være vores fremragende midtbane. Song og Arteta viser igen, hvilken arbejdsheste de er og deres offensive takter er også en fryd at se på, og det fik vi set nogle eksempler på i dag.

Vores offensiv plejer også, at være kendt for sprudlende angrebsspil og hurtige pasninger der kan splitte et forsvar op, og det lykkedes også i dag. Især Coquelin og Walcott fungerede rigtig godt ovre i højre side af banen og det gav pote i mange situationer. Og så har vi jo en fantastisk boksspiller i form af van Persie. Den mand er ustoppelig! Jeg tør ikke tænke på, hvad han kan nå at skrabe til sig af kasser i denne sæson! Fremragende!

Til sidst vil jeg også lige komme med ros til vores unge stjernefrø, Chamberlain. Hold da op, hvor har han fået spillet sig ind i de fleste Arsenal-fans hjerter. Og det skal da heller ikke være nogen hemmelighed, at han har fået spillet sig ind i mit. Det er et vidunderligt talent han har, med en god hurtighed og teknik, og med ham og Walcott på hver sin fløj fremover, det kan kun blive farligt! Og så er det altid dejligt at se Henry få lukket og slukket ballet.

Alt i alt er det dejligt med så overbevisende en sejr, oven på en halvskidt periode. Selvtilliden må bestemt være i top igen, og vi kan nu se frem til næste opgør mod et forholdsvis velspillende Sunderland hold på Stadium of Light.

THE GUNNERS!

HansenLFC
Gæst

« Svar #10827: 04 Feb 2012, 17:19 »

Sidste nyt fra Arsenal lejren:

Robin van Persie har fået en rygskade?

De første forlydender går på, at det er efter, at han har båret hele holdet ALENE i denne sæson!

sarcas
Ynglingespiller

« Svar #10828: 04 Feb 2012, 18:07 »

Sidste nyt fra Arsenal lejren:

Robin van Persie har fået en rygskade?

De første forlydender går på, at det er efter, at han har båret hele holdet ALENE i denne sæson!

Okay så han skaber også selv de chancer han score på, for hvad jeg så i dag skulle han bare sætte en inderside på 2 gange, men det er jo selvfølgelig naturligt at være misundelig, når man ikke har en angriber det score mere end 5 mål på en sæson Smiley

HansenLFC
Gæst

« Svar #10829: 04 Feb 2012, 18:46 »

Okay så han skaber også selv de chancer han score på, for hvad jeg så i dag skulle han bare sætte en inderside på 2 gange, men det er jo selvfølgelig naturligt at være misundelig, når man ikke har en angriber det score mere end 5 mål på en sæson Smiley

Jeg fortrækker uden tvivl der er mange som laver målene fremfor en laver 90%.

Træthed og skader kan ske, og så er man altså fucked.

Sider: 1 ... 720 721 [722] 723 724 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010