home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 13:15:29 ydersog Blogs #68 Youth to Gold
I dag kl. 10:57:41 ydersog Challenges The real Sir Alex Ferg...
I går kl. 09:21:10 Bubbles Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2026 ...
12 Mar 2026, 07:57 Broen13 Blogs [29] Mit AS Roma-event...
10 Mar 2026, 08:17 Broen13 Klubsøgnin... Newell’s Old Boys
09 Mar 2026, 11:45 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
09 Mar 2026, 07:49 Broen13 Klubsøgnin... Wellington Phoenix
Antal Registrerede Brugere: 23338
  3 Brugere, 855 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Lindalot
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 693 694 [695] 696 697 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1346877 gange)
ptrN
Manager

Sv: Arsenal tråden
« Svar #10410: 29 Nov 2011, 22:28 »

Koscielny er god som sædvanlig.

welbz is dat guy

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10411: 29 Nov 2011, 22:56 »

Rigtig, rigtig træls kamp alligevel. Drengene gør det super godt mod et City hold der stiller med stort set et helt hold af verdensstjerner. De havde ikke et eneste skud inden for rammen før deres kontra med 8 minutter tilbage, så man kan virkelig kun have ondt af de unge. De gjorde det skide godt, og jeg håber at vi får især trioen at se igen noget mere i løbet af sæson. Hold kæft hvor var det flot.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

PhilipFlink
Manager

« Svar #10412: 29 Nov 2011, 22:58 »

Det er så pisse træls !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ... Hvor heldige har man lov til at være ...

Synes også som Gazlgor, at de unge gør det pisse godt idag ... Men nøj en irriterende følelse lige nu ..

Szczesny
Manager

« Svar #10413: 29 Nov 2011, 22:59 »

Det er vel kynismen igen. Få afslutninger på de hjørnespark, når forsvaret er med oppe. At hjørnesparket så IGEN rammer forreste mand gør bare det hele så meget sværere

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

verdenskrig
Manager

« Svar #10414: 29 Nov 2011, 22:59 »

Lidt trist i ikke gik videre, kunne have været klasse med en semifinale mod jer.. To klubber som tørster efter trofæer.. Men City er også ulækre, og når de ikke er gode er de heldige.. De må have købt frøkken fortuna groft.

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10415: 29 Nov 2011, 23:01 »

På den positive side blev Nasri vist lige Frimponged i tunellen. Lad os håbe på det.

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Szczesny
Manager

« Svar #10416: 29 Nov 2011, 23:07 »

På den positive side blev Nasri vist lige Frimponged i tunellen. Lad os håbe på det.

HAHAHA Jeg vil se billeder Opstemt Grin

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10417: 29 Nov 2011, 23:11 »

Arseblog beretter faktisk at Nasri var lidt af en kujon:

Told there's been a fight in the tunnel. Nasri threw a punch at Frimpong then ran off into the away dressing roo
Not 100% sure what happened after that but Chamakh went after Nasri. He probably missed though.
4 minutes ago Favorite Retweet Reply

Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller

« Svar #10418: 29 Nov 2011, 23:16 »

Inden kampen havde jeg ikke rigtig nogen forventninger, og jeg gik faktisk og frygtede en gentagelse af kampen fra 07/08-sæsonen mod United i FA'en, hvor de kørte vores reserver fuldstændig over. Det skete godt nok ikke, og i stedet synes jeg, at vi sad fuldstændig på kampen, og vi havde i mine øjne fortjent sejren, men ok, de forstår at score på deres muligheder, som var meget begrænsede takket være godt forsvarsspil (wtf?), mens vi spilder vores, og så kan man vel altid argumentere for, at vi bare skal lære at udnytte vores chancer. Det irriterrer mig dog, at Agüero scorer målet, når han kort efter begynder at opføre sig som en 4-årig pige, hvis ældre bror lige har bidt hovedet af hendes yndlings-barbie. Jeg tænker her på situationen, hvor han flejner fuldstændigt ud på Koscielny efter, at han har ligget og grædt over.. ingenting, tilsyneladende, da han var i stand til at løbe rundt efter Koscielny, for at fortsætte med at skubbe ham. Og da han næste gang kommer ind i en duel med en anden spiller (Squid), begynder han kraftedeme også at gå amok på ham.

Anyway, Koscielny, AOC, Frimpong og Coquelin spiller fantastisk. Til gengæld skuffer Park og (i mindre grad) Chamakh, og jeg tror i høj grad, vi kan skyde skylden på dem, da både forsvaret og midtbanen gør det rigtig godt bag dem. Opløftende med de unge, men ærgeligt igen at se, at vores backups til RVP ikke just er noget at råbe hurra for.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10419: 29 Nov 2011, 23:22 »

Rigtig god analyse af kampen I_N

Det er ret bemærkelsesværdigt at Miquel, Squillaci, Djourou og Koscielny kan holde styr på Nasri, Aguero, Dzeko og Johnson, det må man sgu tage hatten af for! Men de fik jo også en rigtig god hjælp fra en fantastisk Coquelin.

Det er rigtigt nok det med angriberne, og jeg tror også at det er Wengers førsteprioritet i januar - især nu hvor Chamakh skal til ANC (men det skal Song heldigvis ikke \o/) - Det lyder at vi har kigget lidt efter Podolski der gerne vil væk fra Köln. Som backup for Van Persie tror jeg bare at jeg siger ja tak.

Chamberlain15
Manager

« Svar #10420: 29 Nov 2011, 23:27 »

Rigtig god analyse af kampen I_N

Det er ret bemærkelsesværdigt at Miquel, Squillaci, Djourou og Koscielny kan holde styr på Nasri, Aguero, Dzeko og Johnson, det må man sgu tage hatten af for! Men de fik jo også en rigtig god hjælp fra en fantastisk Coquelin.

Det er rigtigt nok det med angriberne, og jeg tror også at det er Wengers førsteprioritet i januar - især nu hvor Chamakh skal til ANC (men det skal Song heldigvis ikke \o/) - Det lyder at vi har kigget lidt efter Podolski der gerne vil væk fra Köln. Som backup for Van Persie tror jeg bare at jeg siger ja tak.

Ville nu også rigtig gerne se King Henry tilbage i Arsenal trøjen, som backup.

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller

« Svar #10421: 29 Nov 2011, 23:37 »

Så meget som jeg elsker Henry, er han for gammel til at være værd at betale penge for, og NYRB vil næppe slippe ham gratis. Selvfølgelig kunne man leje ham i 2 måneder, men det ville være alt for midlertidigt (det samme gælder egentlig et køb af ham, men der kan man så argumentere for, at Joel Campbell kommer tilbage til sommer, og ligner en fremtidig stjerne). Podolski synes jeg personligt virker som en interessant spiller. Nu har jeg ikke set meget til ham i de sidste par sæsoner, men jeg husker ham som en super dygtig angriber, og så vidt jeg ved, er han 26 år gammel, hvilket nok ville være ret perfekt, da han så også kan agere førstevalg i overgangen fra RVP (når han bliver for gammel), og til en evt. ny, ung angriber (f.eks. Campbell, som jeg personligt synes, virker lovende), når det en gang skal ske.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10422: 30 Nov 2011, 08:09 »

Ville nu også rigtig gerne se King Henry tilbage i Arsenal trøjen, som backup.

Det ville jeg bestemt ikke.. Han er stadig en god spiller, men hvis Van Persie blev skadet, ville det være idiotisk hvis vi havde en spiller der var 'over the hill' som vi ikke var sikker på kunne levere varen. Der var jo lidt en grund til at vi solgte ham, og han er ikke blevet yngre siden. Han er fin at have i træningslejren så han kan inspirere spillerne og give dem noget gejst, men det ville imo være dumt at købe/leje ham, og regne med at han vil være en fuldgod erstatning for Van Persie.

sarcas
Ynglingespiller

« Svar #10423: 01 Dec 2011, 14:17 »

Happy birthday Arsenal 125 år ung

sarcas
Ynglingespiller

« Svar #10424: 01 Dec 2011, 18:39 »

Fantastisk video http://t.co/NR1zjyDm

Sider: 1 ... 693 694 [695] 696 697 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010