home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 13:15:29 ydersog Blogs #68 Youth to Gold
I dag kl. 10:57:41 ydersog Challenges The real Sir Alex Ferg...
I går kl. 09:21:10 Bubbles Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2026 ...
12 Mar 2026, 07:57 Broen13 Blogs [29] Mit AS Roma-event...
10 Mar 2026, 08:17 Broen13 Klubsøgnin... Newell’s Old Boys
09 Mar 2026, 11:45 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
09 Mar 2026, 07:49 Broen13 Klubsøgnin... Wellington Phoenix
Antal Registrerede Brugere: 23338
  1 Bruger, 722 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Lindalot
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 689 690 [691] 692 693 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1346910 gange)
SC30
Landsholdsspiller

Sv: Arsenal tråden
« Svar #10350: 19 Nov 2011, 13:46 »

Stærk opstilling om end jeg havde foretrukket Djourou fremfor Mertesacker på højrebacken og så rykke Koscielny ind i midten til Verminator.

Kom så!

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #10351: 19 Nov 2011, 14:03 »

Stærk opstilling om end jeg havde foretrukket Djourou fremfor Mertesacker på højrebacken og så rykke Koscielny ind i midten til Verminator.

Kom så!

I rest my case.

DeBuur
Manager

« Svar #10352: 19 Nov 2011, 14:03 »

ticked off tja - sikken gang lorte forsvars spil - ren serie 5..kom så Gunners

YNWA

verdenskrig
Manager

« Svar #10353: 19 Nov 2011, 14:05 »

er du gået over til fjenden DeBuur crazy?

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

DeBuur
Manager

« Svar #10354: 19 Nov 2011, 14:07 »

er du gået over til fjenden DeBuur crazy?

Nope - men har altså respekt for det koncept og den måde Gunners spiller fodbold på - og så har jeg det lidt svært med Norwich

YNWA

Newton Heath
Manager

« Svar #10355: 19 Nov 2011, 14:15 »

Nope - men har altså respekt for det koncept og den måde Gunners spiller fodbold på - og så har jeg det lidt svært med Norwich

Virker mærkeligt at du kan holde med Arsenal, når man må formode at det er en Liverpools største konkurrenter til at booke en billet til Champions League. Men so be it.

PhilipFlink
Manager

« Svar #10356: 19 Nov 2011, 14:17 »

Virker mærkeligt at du kan holde med Arsenal, når man må formode at det er en Liverpools største konkurrenter til at booke en billet til Champions League. Men so be it.

jeg synes det er helt iorden!! Jeg må sige jeg selv har lidt "medfølelse" for liverpool Smiley

verdenskrig
Manager

« Svar #10357: 19 Nov 2011, 14:20 »

Selvfølgelig kan man da have respekt for et andet hold.. Måden Arsenal driver deres klub på, med god økonomi, udvikling af upcomming spillere, og offensiv fodbold afkræver naturligvis en respekt..

Men at holde med jer kan jeg sgu ikke.. Jeg holder med et hold, og det er Liverpool.. Og så håber jeg naturligvis at de andre i toppen fejler Wink

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

DeBuur
Manager

« Svar #10358: 19 Nov 2011, 14:23 »

Ingen problem idet vi bare skal slå Arsenal  Wink og med det forsvar  Arsenal har så kommer det til at koste point for Arsenal.

Jeg har fulgt med i engelsk fodbold siden 1975 og Engelsk fodbold er IMO nr 1 - når jeg ser Engelske hold spille i CL osv så er det de hold jeg holder med medmindre de spiller mod Real Madrid.

Undtagelsen er Everton som jeg bare ikke kan finde noget som helt positivt ved.

Som skrevet før så spiller Arsenal smukt fodbold og det har jeg respekt for

YNWA

Newton Heath
Manager

« Svar #10359: 19 Nov 2011, 14:24 »

jeg synes det er helt iorden!! Jeg må sige jeg selv har lidt "medfølelse" for liverpool Smiley

Det er selvfølgelig også individuelt. :-)

Jeg kan bare personligt aldrig nogensinde holde med Liverpool, Chelsea, City eller Arsenal uanset hvem de møder, når jeg ved at de er konkurrenter om de vigtige pladser i toppen af rækken.

verdenskrig
Manager

« Svar #10360: 19 Nov 2011, 14:26 »

Det er så fair nok jo, der er jo ingen der kan bestemme hvem du holder med Peace .. Personligt har jeg det faktisk ikke så slemt med Everton.. Er det ikke os de møder har jeg egentlig ikke de store problemer med dem.. Synes faktisk det er en inspirerende klub, da de år efter år får meget ud af et meget skrabet budget,,. Derudover er rivaliseringen mellem Liverpool og Everton ikke så hadsk som mange andre.. Det er mere på kampdagen hvor det koger, og tak for det for det er virkelig fedt Smiley

Men det hører nok ikke til her Opstemt

Cool

DeBuur
Manager

« Svar #10361: 19 Nov 2011, 14:28 »

Det er selvfølgelig også individuelt. :-)

Jeg kan bare personligt aldrig nogensinde holde med Liverpool, Chelsea, City eller Arsenal uanset hvem de møder, når jeg ved at de er konkurrenter om de vigtige pladser i toppen af rækken.

Liverpool er IMO ikke i nærheden af at spille med i top 3 - Man City - Chelsea og Man Utd er desværre en klasse foran.

Arsenal har forvandlet sig til en positiv klub under Wenger - de har udviklet et nyt brand og driften af klubben kunne Liverpool lære af.

Hvis jeg boede i Liverpool tror jeg situationen var anderledes så ville jeg sikkert hade andre hold - men jeg er fan på afstand og selvom Liverpool har skuffet længe så er det mit hold nr.1

YNWA

Skipper
Gæst

« Svar #10362: 19 Nov 2011, 14:33 »

Jeg har alle dage sympatiseret med Arsenal, selvom jeg er Liverpool fan.
Nok mest på grund af mange af mine venner er Arsenal fans, men også fordi de har et fantastisk koncept og en fantastisk manager.
Og jeg er også begyndt i den her sæson at sympatisere med Newcastle, men det stopper jeg da ikke med bare fordi de er deroppe hvor de høre hjemme Smiley
Selvfølgelig vil jeg hellere have Liverpool ligger i top 4, men det skal ikke være i stedet af Arsenal og Newcastle. Det skal sgu da være i stedet for af United, City og Chelsea Grin

KasperSchmidt
Gæst

« Svar #10363: 19 Nov 2011, 14:44 »

Nu må drengene sgu gerne lige køre sejren hjem her i anden halveg. Et mål indenfor de første 10 minutter vil være perfekt, for så knækker Norwich.

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #10364: 19 Nov 2011, 14:49 »

http://onside.dk/nyheder/premier-league/wenger-vil-ikke-udelukke-et-thierry-henry-comeback
Det ville være legendarisk med et Henry-comeback! Opstemt

Jeg fik desuden kun lige set highlights fra 1. halvleg, men vores deffensiv ser godt nok stadig sløv ud (ved målet i hvert fald!)
En jeg synes så meget energisk ud, er en Gervinho. Har han spillet godt? Smiley

Sider: 1 ... 689 690 [691] 692 693 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010