home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:33:03 RasmusA12 Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2026 ...
I dag kl. 13:15:29 ydersog Blogs #68 Youth to Gold
I dag kl. 10:57:41 ydersog Challenges The real Sir Alex Ferg...
12 Mar 2026, 07:57 Broen13 Blogs [29] Mit AS Roma-event...
10 Mar 2026, 08:17 Broen13 Klubsøgnin... Newell’s Old Boys
09 Mar 2026, 11:45 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
09 Mar 2026, 07:49 Broen13 Klubsøgnin... Wellington Phoenix
Antal Registrerede Brugere: 23338
  0 Brugere, 908 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Lindalot
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 681 682 [683] 684 685 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1346957 gange)
asj89
Gæst

Sv: Arsenal tråden
« Svar #10230: 20 Okt 2011, 22:34 »

Mertesacker har faktisk gjort det ganske udemærket indtil videre, synes jeg. Han laver nogle rigtig gode aggresive taklinger, er meget forudsigende i sit spil, og er rimelig hovedstødsstærk (dog ikke hvad man kan forvente af en gut på 1.98 imo). Han minder meget om Tony Adams på den front, men det er jo også hans forbillede, så mon ikke det hænger lidt sammen Smiley
Desværre er han ikke nær så god som Adams var. Smiley

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10231: 20 Okt 2011, 22:40 »

Desværre er han ikke nær så god som Adams var. Smiley

Det er måske også urimelige krav at stille. Adams var verdens bedste forsvarsspiller nogensinde. Overhovedet. I hele verden.

JKJ
Gæst

« Svar #10232: 20 Okt 2011, 22:44 »

Det er måske også urimelige krav at stille. Adams var verdens bedste forsvarsspiller nogensinde. Overhovedet. I hele verden.

Ihf i Arsenal trøjen Wink

Han er da en legende, også for os der ikke lige har Arsenal som favorit klub, det kan man ikke tage fra ham  Thumbs Up

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10233: 20 Okt 2011, 22:47 »

Ihf i Arsenal trøjen Wink

Han er da en legende, også for os der ikke lige har Arsenal som favorit klub, det kan man ikke tage fra ham  Thumbs Up

Dejligt at være enig med dig engang imellem, JKJ.

I den forbindelse vil jeg da godt lige dele et link til et mål, som stadig giver mig gåsehud. 1998, hjemmekamp mod Everton, vi vinder mesterskabet hvis vi napper 3 point. Vi er allerede foran med 3-0, da Bould (!) sender en aflevering i dybden til en fremadstormende Adams (!!!), som køligt tager bolden ned, og banker den i kassen med venstrebenet. Jeg husker det tydeligt. Det var tider!

http://www.youtube.com/v/1W6ACn-LJkE

JKJ
Gæst

« Svar #10234: 20 Okt 2011, 22:53 »

Var det under eller efter hans lille alkoholproblem?

Hvis det var under det forklarer et ihf hvordan han pludselig har den kølighed og koldblodighed foran mål og så endda med vesntreskøjten, han har ret sikkert ikke haft helt styr på hvad han lavede  crazy
Mon ikke også målet skulle fjeres med et par kasser bajere?  Rullende Øjne

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10235: 20 Okt 2011, 22:56 »

Var det under eller efter hans lille alkoholproblem?

Hvis det var under det forklarer et ihf hvordan han pludselig har den kølighed og koldblodighed foran mål og så endda med vesntreskøjten, han har ret sikkert ikke haft helt styr på hvad han lavede  crazy
Mon ikke også målet skulle fjeres med et par kasser bajere?  Rullende Øjne

Hehe nej, det var vist netop efter han var kommet igennem det. Det var værst i starten af halvfemserne, hvor han jo også sad et par måneder i fængsel i 1990/91.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #10236: 20 Okt 2011, 22:56 »

Dejligt at være enig med dig engang imellem, JKJ.

I den forbindelse vil jeg da godt lige dele et link til et mål, som stadig giver mig gåsehud. 1998, hjemmekamp mod Everton, vi vinder mesterskabet hvis vi napper 3 point. Vi er allerede foran med 3-0, da Bould (!) sender en aflevering i dybden til en fremadstormende Adams (!!!), som køligt tager bolden ned, og banker den i kassen med venstrebenet. Jeg husker det tydeligt. Det var tider!

http://www.youtube.com/v/1W6ACn-LJkE

Ååh, Marc Overmars var også med.. han var sgu en fantastisk spiller.

JKJ
Gæst

« Svar #10237: 20 Okt 2011, 22:59 »

Hehe nej, det var vist netop efter han var kommet igennem det. Det var værst i starten af halvfemserne, hvor han jo også sad et par måneder i fængsel i 1990/91.

Nå ok, men det kan så også forklare at han pludselig er blevet kølig foran mål, scorer med vesntrebenet fordi han nu er klar over hvad han lavede Wink
Og målet er måske kun blevet fejret med et par dåser danskvand så  Tunge

Hehe nej målet er skam ok, topangribere selv idag ville have misset den chance engang imellem  Thumbs Up

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10238: 21 Okt 2011, 09:10 »

Jeg læste lige på bold.dk at Kalou har kontraktudløb til sommer hos Chelsea. Wenger har tidligere været meget interesseret i ham, både før han kom til Chelsea, men også budt på ham ekstra - Mon ikke han kommer godt op i rygtepressen som et muligt emne for Arsenal til januar og til sommer? Det ville være et typisk Wenger køb...

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

asj89
Gæst

« Svar #10239: 21 Okt 2011, 10:13 »

Selvfølgelig er det urimeligt, men jeg synes bare ikke at en dårlig version af Adams er særlig god. Wink

Champenralle
Reserveholdsspiller

« Svar #10240: 21 Okt 2011, 12:49 »

Et rygte siger at Marseille vil have Chamakh. Så tænker jeg at måske kan det blive til bytte handel, så vi for André Ayew. Hvad syntes i om det??

Arsenal FC!!

arsenal3520
Lilleputspiller
*

« Svar #10241: 21 Okt 2011, 12:54 »

Et rygte siger at Marseille vil have Chamakh. Så tænker jeg at måske kan det blive til bytte handel, så vi for André Ayew. Hvad syntes i om det??
Kunne godt forestille mig at Marseille er interesseret i Chamakh, men byttehandlen som du nævner kommer ikk til at ske Wink

Szczesny
Manager

« Svar #10242: 21 Okt 2011, 13:27 »

Er jeg den eneste der mener, at Arteta har skuffet indtil videre?
Synes ikke han leverer det der var forventet,
kun afleveringer fra side til side og så tilbage,
og så i ny og næ nogle stikninger i dybden.

Måske forventede jeg for meget.

I de fleste kampe er Arteta startet ved siden af Song på den defensive midtbane. Det er nok desværre nødvendigt, fordi kvaliteten på holdet er dalet, at han bruger flere kræfter på organisationen, end på offensiv boldomgang. Dermed ser vi ikke det bedste fra ham endnu.

Derudover skal han jo lige tilvænnes Smiley

Ayew har ikke lang tid tilbage af sin kontrakt, og har læst at han skulle kunne erhverves for €11mio - så vil jeg gerne beholde Marouane. Ellers ser det sgu lidt tyndt ud med back-up til vP

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Zeke
Lilleputspiller
*

« Svar #10243: 21 Okt 2011, 23:21 »

Jeg ville uden tvivl gerne sælge Chamakh for en sjat penge. Han startede fint ud men ellers er det jo bare blevet til lidt her og der, hvilket jeg ikke synes er godt nok som anden angriber. Ayew har jeg dog aldrig set spille så ham kan jeg ikke bedømme.

Btw så er jeg ny bruger her på sitet, gad ikke oprette en ny tråd omkring det da der ikke er så meget at fortælle. Jeg er  stor Arsenal fan og det er vist det hele af nævneværdige ting..   Wink

Arsenal Football Club <3

Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller

« Svar #10244: 21 Okt 2011, 23:27 »

Velkommen til, Zeke. Altid rart med endnu en Arsenal-fan! ;-)

Angående Ayew er alt hvad jeg ved, at den ene af de to brødre havde et fantastisk målsnit på ungdomsholdet. Noget med 2-3 mål pr. kamp. Det er dog en noget anderledes verden end professionel fodbold. :-)

Sider: 1 ... 681 682 [683] 684 685 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010