home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:33:03 RasmusA12 Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2026 ...
I går kl. 13:15:29 ydersog Blogs #68 Youth to Gold
I går kl. 10:57:41 ydersog Challenges The real Sir Alex Ferg...
12 Mar 2026, 07:57 Broen13 Blogs [29] Mit AS Roma-event...
10 Mar 2026, 08:17 Broen13 Klubsøgnin... Newell’s Old Boys
09 Mar 2026, 11:45 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
09 Mar 2026, 07:49 Broen13 Klubsøgnin... Wellington Phoenix
Antal Registrerede Brugere: 23338
  0 Brugere, 878 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Lindalot
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 677 678 [679] 680 681 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1346987 gange)
Chakana
Manager

Sv: Arsenal tråden
« Svar #10170: 16 Okt 2011, 15:14 »

Tag det roligt, selv de bedste mister bolden engang imellem, og Jenkinson spillede League 1 fodbold for under et år siden og er 19 år, så måske man skulle give ham en chance i stedet for at bitche så snart man kan, og lade frustrationerne gå ud over et stort talent?

Jeg er såmænd helt rolig, hr. Gazlgor. Han har efterhånden fået en del chancer og har bestemt ikke imponeret mig. Selvfølgelig kræver det talent (men samtidig også held), at komme til en storklub som Arsenal i en alder af kun 19 år. Men noget stort talent er han i hvert fald ikke.

Og hvad kalder du at bitche? At jeg nævner, at han er elendig? Hehe.

Arsenal Football Club

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10171: 16 Okt 2011, 15:17 »

En del chancer? Han kom til klubben i sommers og dette er hans 7. kamp, inklusive en Carling Cup kamp. Hvor mange kampe fik Song i Arsenal før han fik sit gennembud? Eller Walcott? Eller Gibbs? Få lidt realitetssans..

Jeg kalder det at bitche at man opretter facebook grupper mod en spiller som er blevet kylet ind i Premier League på et afbud og laver en enkelt fejl. Jenkinson kan sagtens nå at blive en rigtig god spiller for os.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #10172: 16 Okt 2011, 15:23 »

Det er sgu ikke Jenkinson, man skal blame.

Det er nyindkøbene, som spiller under standard - i sær Arteta synes jeg virkeligt ikke, har spillet ret godt de sidste mange kampe. Er overhovedet ikke overbevist over ham endnu, ligesom jeg i høj grad stadigvæk ikke er det af Mertesacker og André Santos. Gervinho har spillet på et fornuftigt niveau i nogle kampe og falden igennem i andre så lad os håbe, at han kan bidrage med noget i 2. halveg.

Når alt kommer til alt falder det tilbage på juli/august og ledelsen i Arsenal. Det er dem der gør, at vi står her og ikke har hentet spillere med fremtid som Hazard, Vila, Götze, men i stedet spillere som har set deres højeste niveau i Arteta og Mertesacker.

Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller

« Svar #10173: 16 Okt 2011, 15:29 »

Det er da heller ikke kun ledelsens skyld, at vi ikke fik folk som Hazard og Götze. Vi bød omkring £30m på dem, men fik afslag. Så er det altså umuligt. Ellers er jeg enig med dig, Riis. Arteta har skuffet mig i høj grad.

Chakana
Manager

« Svar #10174: 16 Okt 2011, 15:51 »

En del chancer? Han kom til klubben i sommers og dette er hans 7. kamp, inklusive en Carling Cup kamp. Hvor mange kampe fik Song i Arsenal før han fik sit gennembud? Eller Walcott? Eller Gibbs? Få lidt realitetssans..

Jeg kalder det at bitche at man opretter facebook grupper mod en spiller som er blevet kylet ind i Premier League på et afbud og laver en enkelt fejl. Jenkinson kan sagtens nå at blive en rigtig god spiller for os.

"En enkelt fejl"Huh Har lavet ufattelig mange småfejl de gange jeg har set ham - hvilket vil sige i nærmest alle kampene. Jeg kan personligt ikke se noget potentiale i ham. En ting er at en spiller laver fejl som ung, men som regel kan man stadig se potentiale. Men kan absolut intet se ved Jenkinson...

Arsenal Football Club

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10175: 16 Okt 2011, 15:58 »

Han spillede fremragende mod Udinese (eller var det Dortmund?), og har været rigtig god i dag, hvis man ser bort fra da hans manglende erfaring gjorde at han mistede bolden. Men hvor mange gange har vi ikke set Song gøre det. Ingen tvivl om at der er potentiale i Jenkinson.

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Njaourinho
Landsholdsspiller

« Svar #10176: 16 Okt 2011, 16:27 »

Nu beder jeg jer pænt om det - vil i ikke være søde at gøre noget ved Gervinhos pande?

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10177: 16 Okt 2011, 16:29 »

Nu beder jeg jer pænt om det - vil i ikke være søde at gøre noget ved Gervinhos pande?

Problemet er jo lidt at man ikke kan gøre hans pande mindre uden at gøre hans hjerne mindre, og det er vist det sidste vi har brug for, efter Barton episoden.

Njaourinho
Landsholdsspiller

« Svar #10178: 16 Okt 2011, 16:31 »

Et eller andet må simpelthen gøres. Definationen 'pikhoved' giver lige pludselig mening.
« Seneste Redigering: 16 Okt 2011, 20:32 af Njaourinho » Logged

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #10179: 17 Okt 2011, 23:36 »

Godt at se at det går lidt fremad igen, holdet er svagere end sidste sæson og vi har fået en fænomenal start, men jeg tror nu nok at vi skal komme nogenlunde ovenpå igen, vi er allerede på vej. Centerforsvaret begynder at se lidt bedre ud, og et par af vores ældre spillere tog ansvar i går, især Rosicky, mens Arshavin også var knaldgod da han blev indskiftet, og efter sine udtalelser at dømme også har erkendt at han skal steppe op. Song var også fin, mens Jenkinson tilsvarende så rimelig ud. Vigtigst af alt har kaptajnen nu haft snart 10 måneder uden nævneværdige skader (jinx!), og i den periode scoret 28 mål i 34 kampe, hvis jeg ikke husker galt. Hans vigtighed for holdet efter Cescs fald (dvs. jul sidste år, da han siden da enten har spillet dårligt eller været solgt) kan ikke undervurderes. Det er fedt at se hvordan hans spil bliver bedre jo længere han holder sig skadesfri og han er langt mere mobil med bolden i dag end han var i januar sidste år, og synes også han virker hurtigere.

Der er lang vej endnu til top4, der vel må betragtes som målet, men styrkemæssigt vil jeg placere os nogenlunde på linje med Liverpool og S**rs. I sidste ende kommer det til at afhænge af skader, form og hvilke hold der kan fastholde et godt niveau og hive pointene hjem.

Sad i øvrigt så små og forberedte en post om hvor elendige vi er på de direkte dødbolde, da Robin scorede sit mål, det er virkelig lang tid siden vi har scoret på frispark, sidste jeg umiddelbart kan huske var mod Birmingham sidste sæson, hvor bolden blev rettet af efter selvsamme Robin divede sig til et frispark. Et enkelt mål ændrer dog ikke noget, ift. Chelsea, City og United er der stadig en verden til forskel på dødboldsevnerne.
« Seneste Redigering: 17 Okt 2011, 23:38 af KrookDale » Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

PhilipFlink
Manager

« Svar #10180: 18 Okt 2011, 13:11 »

Vermaelen har skrevet under på en ny, lang tids kontrakt Smiley

Hmm.. Hvis han bliver ved med at være skadet, ved jeg nu ikke hvor godt det er Opstemt

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10181: 18 Okt 2011, 13:16 »

Vermaelen har skrevet under på en ny, lang tids kontrakt Smiley

Hmm.. Hvis han bliver ved med at være skadet, ved jeg nu ikke hvor godt det er Opstemt

Herligt, han var en af de tre profiler hvis kontrakt løber ud i 2013. Så mangler vi bare Walcott og Van Persie..

PhilipFlink
Manager

« Svar #10182: 18 Okt 2011, 13:18 »

Herligt, han var en af de tre profiler hvis kontrakt løber ud i 2013. Så mangler vi bare Walcott og Van Persie..

Ja, det må også meget gerne snart ske .. Eller i hvert fald bare ske Smiley

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #10183: 18 Okt 2011, 13:59 »

Walcott kan vel til nød undværes, han er god, men ikke en stjerne der kommer til at bære holdet fremad. Robin er langt mere vigtig, vores suverænt største profil. TIl gengæld er han 30 ved kontraktudløb, så selv hvis vi mister ham er det næppe mange år på toppen han har tilbage.

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Szczesny
Manager

« Svar #10184: 18 Okt 2011, 14:06 »

Walcott kan vel til nød undværes, han er god, men ikke en stjerne der kommer til at bære holdet fremad. Robin er langt mere vigtig, vores suverænt største profil. TIl gengæld er han 30 ved kontraktudløb, så selv hvis vi mister ham er det næppe mange år på toppen han har tilbage.

Tror faktisk godt RvP kan holde niveau til han er 33-34, spørgsmålet er vel nærmere hvorvidt han er villig til de 1-års aftaler, som vi er så famøse for.

Derudover er Walcott en vigtig trussel i omstillingerne, medmindre selvfølgelig Oksen overhaler ham i løbet af de næste halvandet år Smiley

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Sider: 1 ... 677 678 [679] 680 681 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010