home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:33:03 RasmusA12 Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2026 ...
I går kl. 13:15:29 ydersog Blogs #68 Youth to Gold
I går kl. 10:57:41 ydersog Challenges The real Sir Alex Ferg...
12 Mar 2026, 07:57 Broen13 Blogs [29] Mit AS Roma-event...
10 Mar 2026, 08:17 Broen13 Klubsøgnin... Newell’s Old Boys
09 Mar 2026, 11:45 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
09 Mar 2026, 07:49 Broen13 Klubsøgnin... Wellington Phoenix
Antal Registrerede Brugere: 23338
  0 Brugere, 716 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Lindalot
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 673 674 [675] 676 677 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1347005 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
*

Sv: Arsenal tråden
« Svar #10110: 25 Sep 2011, 00:55 »

Lovely.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #10111: 25 Sep 2011, 13:59 »

Klasse.

Ser frem til næste weekends kamp mod Tottenham, til trods for, at jeg tror, det bliver utroligt svært at hente noget derovre. Og så er der jo også CL i midtugen, hvor vi bare skal ud og hente 3 point.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10112: 25 Sep 2011, 15:13 »

søhest
Lilleputspiller
*

« Svar #10113: 25 Sep 2011, 15:43 »

PhilipFlink
Manager

« Svar #10114: 26 Sep 2011, 08:11 »

http://www.youtube.com/v/Cm-S88Qa25o

Synes lige jeg ville vise den video jeg har lavet.. En tribute til Van Persie, dog er det en FIFA version (Det er det jeg kan Wink )

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10115: 26 Sep 2011, 08:31 »

http://www.youtube.com/v/Cm-S88Qa25o

Synes lige jeg ville vise den video jeg har lavet.. En tribute til Van Persie, dog er det en FIFA version (Det er det jeg kan Wink )

En udemærket video der fik mig til at se lidt flere Van P klip.. Wink Jeg har dog (selvfølgelig) lidt konstruktiv kritik... Det ville have været federe hvis du havde delayed real life lyden lidt mere, så det havde passet på scoringerne i FIFA og så er det surt at du ikke har lavet den noget længere så musikken ikke stoppede så brat. Ellers nice. Smiley

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

PhilipFlink
Manager

« Svar #10116: 26 Sep 2011, 08:34 »

En udemærket video der fik mig til at se lidt flere Van P klip.. Wink Jeg har dog (selvfølgelig) lidt konstruktiv kritik... Det ville have været federe hvis du havde delayed real life lyden lidt mere, så det havde passet på scoringerne i FIFA og så er det surt at du ikke har lavet den noget længere så musikken ikke stoppede så brat. Ellers nice. Smiley

Delayed lyden? Synes da det passer meget godt, til når han rammer bolden osv Smiley?
Troede egentlig jeg havde fået den til at fade ud.. Sad til klokken lort i nat med den Opstemt

EDIT: tror godt jeg kan se hvad du mener med lyden fra Real life... Men det er fordi jeg gerne ville have målene fra FIFA til at være i slow, så det ikke gik for hurtigt, og passede til musikken Wink
« Seneste Redigering: 26 Sep 2011, 08:36 af Flink14 » Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10117: 26 Sep 2011, 09:03 »

Delayed lyden? Synes da det passer meget godt, til når han rammer bolden osv Smiley?
Troede egentlig jeg havde fået den til at fade ud.. Sad til klokken lort i nat med den Opstemt

EDIT: tror godt jeg kan se hvad du mener med lyden fra Real life... Men det er fordi jeg gerne ville have målene fra FIFA til at være i slow, så det ikke gik for hurtigt, og passede til musikken Wink

Ja, men det er lidt kikset at kommentatoren jubler over at han har scoret før bolden er gået ind Wink

I øvrigt staves det Congrats og ikke Gongrats Peace

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

PhilipFlink
Manager

« Svar #10118: 26 Sep 2011, 09:07 »

Ja, men det er lidt kikset at kommentatoren jubler over at han har scoret før bolden er gået ind Wink

I øvrigt staves det Congrats og ikke Gongrats Peace

Arg Gazlgor !!!

Noooooooooooooooooo oooooooooo ................... . Som jeg siger var det meget sent Skuffet Skuffet

EDIT: Snakkede lige med nogen andre "Youtube folk", og de siger at det hele passer rigtig godt sammen, så måske er det bare en smags sag Opstemt hehe
« Seneste Redigering: 26 Sep 2011, 14:26 af Flink14 » Logged

Skipper
Gæst

« Svar #10119: 27 Sep 2011, 09:22 »

http://www.bold.dk/nyt/Arsenal-Wilshere-ude-fire-fem-maaneder

Nå så kom der et officielt udmelding. Må sige det er ærgeligt for Arsenal og ikke mindst Wilshere.
Men mon ikke Arsenal klare sig? En 3 mands midtbane med Song, Arteta og Ramsey er heller ikke tosset, selvom Ramsey ikke har imponeret mig (den ene gang jeg har set ham Tunge nu jeg tænker over det). Men syntes at Arsenal er godt dækket ind på midtbanen, men selvfølgelig vil de være styrket når Wilshere kommer tilbage Smiley

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10120: 27 Sep 2011, 12:57 »

http://www.bold.dk/nyt/Arsenal-Wilshere-ude-fire-fem-maaneder

Nå så kom der et officielt udmelding. Må sige det er ærgeligt for Arsenal og ikke mindst Wilshere.
Men mon ikke Arsenal klare sig? En 3 mands midtbane med Song, Arteta og Ramsey er heller ikke tosset, selvom Ramsey ikke har imponeret mig (den ene gang jeg har set ham Tunge nu jeg tænker over det). Men syntes at Arsenal er godt dækket ind på midtbanen, men selvfølgelig vil de være styrket når Wilshere kommer tilbage Smiley

Jeg ville rigtig gerne have set en stærk erstatning for Wilshere. Vi har en stam 11'er som lige kan gå, men så snart Arteta eller/og Ramsey bliver skadet, så står vi meget en meget svag midtbane, med Song, Benayoun og Frimpong/Rosicky. Det bliver hårdt at komme igennem 3 måneder indtil næste transfervindue, og kender jeg Wenger ret (og det tror jeg nok jeg gør!) så køber han heller ingen i det vindue. Man kan dog håbe på at vi smider en kæmpe bunke penge efter Götze, men jeg tvivler stærkt. Så det bliver hårdt indtil Wilshere kommer tilbage "like a new signing' til februar/marts. - Og så er endnu en sæson smidt væk på en skade der rammer os hårdt..

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10121: 28 Sep 2011, 11:32 »

I aften skal vi i CL og se om vi kan få noget så sjældent som 3. sejr i træk! Som sædvanlig er guderne imod os, og vi har derfor en hel række skadede spillere. Vi mangler til opgøret Koscielny, Walcott, Gervinho, Djourou, Squillaci, Vermaelen, Wilshere, Benayoun, Diaby, så det er et lidt amputeret hold. Skaderne til Vermaelen, Koscielny og Djourou (og Squid) gør at vi nok rykker Song ned i forsvaret, og smider Frimpong eller Coquelin ind på den defensive midt. Det giver følgende opstilling:

Szczesny
Sagna  Mertesacker  Song  Santos
Frimpong
Arteta  Ramsey
Chamberlain       Arshavin
Van Persie

Jeg har valgt Santos fremfor Gibbs da jeg tror at Wenger 'sparer' Gibbs til på søndag hvor vi skal til White Shit Lane og så gjorde Chamberlain en god figur i CC der gør at han nok bliver valgt fremfor Miyiachi. En anden mulighed ville være Chamakh og en 4-4-2 formation, men det tvivler jeg på. Coquelin kunne også komme ind fremfor Frimpong, men det virker til at Wenger har Frimpong et hak længere fremme i hierakiet, især her på hjemmebane hvor han er en anelse bedre fremadrettet end Coquelin.

Spændende bliver det i hvert fald, og vi kommer til at se en noget alternativ startopstilling i forhold til normalt, men det er bare rart at vi får testet bredden mod et semi-godt hold og i CL hvor det alligevel er ret vigtigt med de 3 point. Kampen bliver desværre ikke vist på Tv3+ eller Tv2Sport, men mon ikke man kan finde den på Viaplay eller noget i den retning.

Til sidst, on a slightly more up-beat remark:

Haha, arrogante og bare bedre. Fuck, hvor er det bare en aften på kontoret.

Skal vi bare lade den hænge der? Grin

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #10122: 28 Sep 2011, 11:34 »

Hvorfor kommer et indlæg fra United-tråden i det hele taget ind og hænge i Arsenal-tråden?

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10123: 28 Sep 2011, 13:08 »

Hvor er det utroligt, at vi får så mange skader, og gerne på samme position. Sidste sæson havde vi 3 målmænd skadet på samme tid, og nu er 4 af vores 5 midterforsvarere skadet. Sindssygt.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10124: 28 Sep 2011, 17:10 »

Hvorfor kommer et indlæg fra United-tråden i det hele taget ind og hænge i Arsenal-tråden?

Fordi det var sjovt?

Hvor er det utroligt, at vi får så mange skader, og gerne på samme position. Sidste sæson havde vi 3 målmænd skadet på samme tid, og nu er 4 af vores 5 midterforsvarere skadet. Sindssygt.

Ja, det er godt nok meget pudsigt som de ryger i bagkæden...! Jeg tør slet ikke tænke på hvad vi havde gjort, hvis vi ikke havde købt Mertesacker. Så kunne Wenger ikke længere påstå at Squid var skadet, og så kunne han nemt have dannet par med Miguel eller Song i centerforsvaret. Puhaaaa... Men jeg er fortrøstningsfuld med Song dernede, og vi har i år to rigtig gode erstatninger for Song på den defensive midtbane, så det ser bedre ud end det ville have gjort hvis vi var i samme situation sidste sæson.

Sider: 1 ... 673 674 [675] 676 677 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010