home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 08:02:15 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
I dag kl. 06:51:13 ydersog Challenges The real Sir Alex Ferg...
17 Mar 2026, 20:33 RasmusA12 Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2026 ...
17 Mar 2026, 13:15 ydersog Blogs #68 Youth to Gold
12 Mar 2026, 07:57 Broen13 Blogs [29] Mit AS Roma-event...
10 Mar 2026, 08:17 Broen13 Klubsøgnin... Newell’s Old Boys
09 Mar 2026, 11:45 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
Antal Registrerede Brugere: 23347
  1 Bruger, 898 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Ervinmen
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 603 604 [605] 606 607 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1347548 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
*

Sv: Arsenal tråden
« Svar #9060: 18 Aug 2011, 23:28 »

Nej, du registrerer dig bare på sitet, så kører det.

PhilipFlink
Manager

« Svar #9061: 19 Aug 2011, 14:39 »

Hvaa.. nogen der har Wengers mail ?? Kunne godt tænke mig at skrive en lille besked til ham, omkring at der kun ca er 10 dage tilbage af vinduet ..

HRz
Gæst

« Svar #9062: 19 Aug 2011, 14:42 »

http://www.arsenal.com/news/manager-s-email - aner ikke om det er rigtigt

Champenralle
Reserveholdsspiller

« Svar #9063: 19 Aug 2011, 17:24 »

Har lige læst at Nasri er blevet udtaget til kampen mod Liverpool imorgen.

http://indkast.dk/index.php?nyhed=83130

Arsenal FC!!

BIF-Boy
Førsteholdsspiller

« Svar #9064: 19 Aug 2011, 17:35 »

Er Eden Hazard rygtet helt væk, ham ville jeg meget gerne se i Arsenal.

Må indrømme jeg ikke har se mange Youtube ser nu okay spændene ud men det er jo osse kun højdepunkter med ham, og der er en der skriver derinde at for et par år siden ville Lazio havde 50 mill nu vil de kun havde 10 Huh Så ved sku ikke om er han for overvuderet.

Men der må meget gerne ske noget hr Wenger.

Ryo Miyaichi er iøvrigt i truppen til i morgen

Brøndby ´96
Arsenal ´96

Champenralle
Reserveholdsspiller

« Svar #9065: 19 Aug 2011, 18:34 »

Hvis at ham Wenger ikke snart køber en midterforsvar som feks. Per Mertesacker som vi kunne få for ca. 50 mio. DKK, og en erstatning for Fabregas og Nasri, ved mindre at Ramsey skal spille fast.

Arsenal FC!!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #9066: 19 Aug 2011, 18:48 »

Eden Hazard rygterne er ikke helt væk nej. Lille har udtalt efter Fabregas salget at de vil have €30mio for ham, så det må vel siges at gøres op med pengene fra Fabregas. Det seneste jeg har hørt at Arsenal skulle have sendt en fax til Lille om ham for et par dage siden, men har ikke fået svar. Mata skulle tilgengæld vente med at afgøre sin fremtid indtil i midten af næste uge, når han kan se om vi kommer til at spille CL eller ej. Det gør bare kampen endnu vigtigere. Og ja, Ryo og AOC får nok begge debut i weekenden eftersom vi mangler hele midtbanen ekskl. Ramsey. Af samme grund af også Nasri kaldt til holdet, hvilket kan være grunden til at salget til Man C er blevet udskudt.

EDIT: Marseilles skulle i øvrigt have bekræftet at de har afvist et bud på Lucho Gonzalez fra Arsenal.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Champenralle
Reserveholdsspiller

« Svar #9067: 19 Aug 2011, 18:53 »

Lucho Gonzales?? Hvad skal Arsenal bruge ham til??

Arsenal FC!!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #9068: 19 Aug 2011, 18:55 »

Tja, nu er jeg ikke ekspert, men vi skulle vist være ret tyndt besat på midtbanen, så jeg ville tro at det var det vi ville bruge ham til... Smiley

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

BIF-Boy
Førsteholdsspiller

« Svar #9069: 19 Aug 2011, 18:57 »

30 mill€ er godt nok meget for en 20 årig :O men okay er rimelig overbevist om han nok skal vise sig og være pengene værd.

Brøndby ´96
Arsenal ´96

Champenralle
Reserveholdsspiller

« Svar #9070: 19 Aug 2011, 19:01 »

Hvad er det så Wenger venter på?? Bid de 30 mio. pund eller euro for Hazard så vi kan få styr på den midtbane.

Arsenal FC!!

PhilipFlink
Manager

« Svar #9071: 19 Aug 2011, 19:08 »

Hvad er det så Wenger venter på?? Bid de 30 mio. pund eller euro for Hazard så vi kan få styr på den midtbane.

Roolig nu.. Det kan godt være Arsenal skal have købt nogen snart, men Wenger skal være 100% sikker på de forskellige spillere skal kunne gå ind og forstærke holdet, og spille på den måde han gerne vil ..

Bare fordi de er pisse gode i FM, gør det ikke dem sindssyge i virkeligheden Wink

Hazard er en god spiller, men England kan blive meget svært for ham.. men interessant spilller ..

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #9072: 19 Aug 2011, 19:10 »

30 mill€ er godt nok meget for en 20 årig :O men okay er rimelig overbevist om han nok skal vise sig og være pengene værd.

Ja, det gør mig heller ikke så meget at vi betaler lidt overpris for ham - Det er nødvendigt lige pt., og han kan da umuligt være værre end Carrol der kostede stort set det samme. Det gør det jo også lidt sværere at vi har købt Gervinho af dem - De udtalte før transfervinduet at det kunne være at de ville sælge en af dem, men de ville ikke skille sig af med begge deres stjerner, da det ville være selvmord.

... Og hvad gør vi...? Opstemt

BIF-Boy
Førsteholdsspiller

« Svar #9073: 19 Aug 2011, 19:35 »

Så må vi bare ligge 25 på Mata så Chelsea fik afvist deres bud på 21.5 mill, men hvor meget hold der er i det ved jeg ikke Smiley men vi mangler godt nok noget midtbane Shockeret

Brøndby ´96
Arsenal ´96

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #9074: 19 Aug 2011, 19:41 »

Chelsea skulle så have budt £27mio på Mata, men ja ham vil jeg også gerne se i Arsenal Smiley

Sider: 1 ... 603 604 [605] 606 607 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010