home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 08:02:15 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
I dag kl. 06:51:13 ydersog Challenges The real Sir Alex Ferg...
17 Mar 2026, 20:33 RasmusA12 Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2026 ...
17 Mar 2026, 13:15 ydersog Blogs #68 Youth to Gold
12 Mar 2026, 07:57 Broen13 Blogs [29] Mit AS Roma-event...
10 Mar 2026, 08:17 Broen13 Klubsøgnin... Newell’s Old Boys
09 Mar 2026, 11:45 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
Antal Registrerede Brugere: 23347
  1 Bruger, 880 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Ervinmen
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 604 605 [606] 607 608 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1347579 gange)
BIF-Boy
Førsteholdsspiller

Sv: Arsenal tråden
« Svar #9075: 19 Aug 2011, 21:09 »

Ja okay mente det var 21 men vi skal jo bare lægge de 30. Men vi er ved og havde noget travlt.

Brøndby ´96
Arsenal ´96

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #9076: 19 Aug 2011, 23:49 »

Mata meldes meget tæt på en Chelsea-aftale nu. Det ser ikke ud til at vi er med i kampen.

BIF-Boy
Førsteholdsspiller

« Svar #9077: 20 Aug 2011, 08:09 »

Hmm ikke ifølge diverse rygte børse. Modric og Mata til Chelsea
Kilde: Daily Mail
Sandsynlighed: Under middel
Note: Avisen skriver, at Chelsea planlægger et samlet bud på ca. 430 millioner kroner for de to spillere fra hhv. Tottenham og Valencia.

Brøndby ´96
Arsenal ´96

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #9078: 20 Aug 2011, 09:46 »

Er Eden Hazard rygtet helt væk, ham ville jeg meget gerne se i Arsenal.

Må indrømme jeg ikke har se mange Youtube ser nu okay spændene ud men det er jo osse kun højdepunkter med ham, og der er en der skriver derinde at for et par år siden ville Lazio havde 50 mill nu vil de kun havde 10 Huh Så ved sku ikke om er han for overvuderet.

Jeg er ret sikker på at Lazio slet ikke kan sælge Hazard, da han spiller for Lille.

Hvad er det så Wenger venter på?? Bid de 30 mio. pund eller euro for Hazard så vi kan få styr på den midtbane.
Ved ikke om jeg misforstår dit indlæg, men Hazard ville utvivlsomt spille i forreste kæde, så et køb af ham ville næppe hjælpe meget på vores midtbane.

Jeg tror ikke vi hiver Hazard hjem i dette transfervindue. Derudover stiller jeg mig meget skeptisk over for rygterne om at Lille kun skulle kræve 30m Euro, da han lige har skrevet ny kontrakt, Lille skal spille Champions League og har allerede solgt en del spillere. Derudover har de i adskillige omgange udtalt at han på ingen måde er til salg. Bortset fra det kan de nok også bare få mere for ham.

Jeg tror desværre heller ikke vi får Mata, hvilket er ærgerligt, for vi begynder at se en kende tyndt besatte, kvalitetsmæssigt på kanterne. Arshavin bliver næppe bedre i takt med at han bliver ældre, hvilket efterlader Walcott og Gervinho som de eneste spiller af rimelig kvalitet. Ikke voldsomt imponerende ift. f.eks. United, der kan præstere Nani, Valencia og Young på kanterne.

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

BIF-Boy
Førsteholdsspiller

« Svar #9079: 20 Aug 2011, 10:00 »

Jeg er ret sikker på at Lazio slet ikke kan sælge Hazard, da han spiller for Lille.
Ved ikke om jeg misforstår dit indlæg, men Hazard ville utvivlsomt spille i forreste kæde, så et køb af ham ville næppe hjælpe meget på vores midtbane.

Det er osse Zarate der spiller i Lazio, kan godt se jeg lige glemte og nævne hans navn

Brøndby ´96
Arsenal ´96

ptrN
Manager

« Svar #9080: 20 Aug 2011, 10:01 »

Jeg er til gengæld ret sikker på at han mener Mauro Zarate i Lazio-sammenhængen.

welbz is dat guy

BIF-Boy
Førsteholdsspiller

« Svar #9081: 20 Aug 2011, 10:04 »

Jeg er til gengæld ret sikker på at han mener Mauro Zarate i Lazio-sammenhængen.

Korrekt  Thumbs Up

Man må jo godt tænke sig lidt om osse selvom der ikke står et navn  Smiley

Brøndby ´96
Arsenal ´96

Champenralle
Reserveholdsspiller

« Svar #9082: 20 Aug 2011, 12:54 »

Er startopstillingen blevet offenliggjort??

Arsenal FC!!

JKJ
Gæst

« Svar #9083: 20 Aug 2011, 13:02 »

Du burde vel selv undersøge det, men har du tjekket hjemmesiden?

Vupti og så var den lige her -> http://www.arsenal.com/news/news-archive/team-news-nasri-starts-against-liverpool

Champenralle
Reserveholdsspiller

« Svar #9084: 20 Aug 2011, 13:03 »

Havde tjekket.

Arsenal FC!!

PhilipFlink
Manager

« Svar #9085: 20 Aug 2011, 13:04 »

Szczesny, Jenkinson, Vermaelen, Koscielny, Sagna, Arshavin, Frimpong, Nasri, Ramsey, Walcott, Van Persie

Champenralle
Reserveholdsspiller

« Svar #9086: 20 Aug 2011, 13:05 »

Starter Jekinson inde!? Kæmpe overraskelse siger jeg

EDIT: Glemte at Gibbs var skadet.

Arsenal FC!!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #9087: 20 Aug 2011, 13:07 »

Et godt hold faktisk.. Ramsey er udemærket og hvis Nasri giver sig fuldt ud, kan vi sagtens slå 'Pool i dag. Jenkinson har set stærk ud, og selvom han er højre benet, skal han nok klare den venstre back plads.

Bænken er Fabianski, Oxlade-Chamberlain, Ryo, Miquel, Chamakh, Lansbury, Bendtner

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Champenralle
Reserveholdsspiller

« Svar #9088: 20 Aug 2011, 13:10 »

Jeg tror måske at Chamberlain for debut idag. Det kunne være spændene at se hvad han kan. Kan desværre kun nå at se halvdelen af første halvleg. Så må jeg jo se resten iaften eller imorgen.

Arsenal FC!!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #9089: 20 Aug 2011, 13:12 »

Ja, jeg er godt nok også spændt på at se Chamberlain ... Et større talent end Walcott skal man trods alt lede efter. Og så vil Ryo også give sig fuldt ud hvis han får spilletid, så der kan godt komme lidt kraft ind fra bænken hvis der er brug for det.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Sider: 1 ... 604 605 [606] 607 608 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010