home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 08:02:15 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
I dag kl. 06:51:13 ydersog Challenges The real Sir Alex Ferg...
17 Mar 2026, 20:33 RasmusA12 Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2026 ...
17 Mar 2026, 13:15 ydersog Blogs #68 Youth to Gold
12 Mar 2026, 07:57 Broen13 Blogs [29] Mit AS Roma-event...
10 Mar 2026, 08:17 Broen13 Klubsøgnin... Newell’s Old Boys
09 Mar 2026, 11:45 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
Antal Registrerede Brugere: 23347
  0 Brugere, 826 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Ervinmen
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 595 596 [597] 598 599 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1347721 gange)
ptrN
Manager

Sv: Arsenal tråden
« Svar #8940: 14 Aug 2011, 10:04 »

gør endelig det Wink. Men det er svært at hade morderen før han har slået ens kære ihjel. Og igen, så kommer det jo også på hvordan det ville ske. Jeg kunne f.eks ikke blive sur på det Shawcross gjorde mod Ramsey. Det er og bliver i min verden møguheldigt. Men du kan tale så meget hypotetisk snak som du vil. Jeg synes stadig barton er underholdende Wink
Ja fordi den Shawcross lavede mod Ramsey kan sammenlignes med eksempelvis at slå en spiller i maven. Jovist Shawcross tackling så hensynløs ud, men det er ikke ensbetydende med at den rent faktisk var det. At du stadig mener Barton er underholdende, kan jeg kun ryste på hovedet over.

welbz is dat guy

sarcas
Ynglingespiller

« Svar #8941: 14 Aug 2011, 10:32 »

Alan Shearer, Geordie hero, says it wasn't a dive. Also says Barton went down too easily and should have gone too. Thank you.

DeBuur
Manager

« Svar #8942: 14 Aug 2011, 10:45 »

Økonomien i Arsenal er rigtig god. Vi havde rundt regnet omkring £30-35mio til transfers. Hvis vi regner med at Fab og Nasri ryger, så kan du lægge £50mio til det tal. Ejerne og Wenger har altid sagt at økonomien ikke er et problem, så det ville det heller aldrig være. Problemet er at Wenger nægter at betale hvad han mener er for meget for en verdensklassespille r - Han mener at priserne er på vej ud af kontrol (hvilket de også er) men pga. at han nægter at betale det der skal til for en klassespiller, er der pludselig meget få tilbage på markedet.

IMO har Arsenal Englands bedste stadion, Londons mest dedikerede fans og ikke mindst et historisk brand...i min ungdom var brandet kedeligt defensivt fodbold...idag er det noget helt andet fodbold som Wenger har stået for...men mange mesterskaber er det ikke blevet til.

Sidste sæson kunne have været året hvor Arsenal havde sikret sig et mester skab..med 2-3 klasse indkøb så havde Arsenal vundet titlen og stået et helt andet sted idag... og en Nasri kunne måske have valgt at spille for jeg idet der var udsigt til medaljer.

YNWA

Szczesny
Manager

« Svar #8943: 14 Aug 2011, 12:11 »

Men dagen efter et trælst pointtab må vi se nøgternt på det. Kampen bar tydeligt præg af en meget stærk defensiv som egentlig var forventet fra min side, hvor Vermaelen og Koscielny gjorde det fremragende i alle aspekter. Også Szczesny var en 100% sikker skanse. Fremad blev det alt for meget pasninger sidelæns, og den sidste gnist og kreativitet manglede. Den kom til tider fra Rosicky, men alligevel løb det altid ud i sandet. Det var tydeligt at vi manglede den spiller som kunne tilføre noget ekstra til holdet, i fraværet af Fab, Nasri og Wilshere. Det tyder ikke godt til den næste måned, især ikke nu hvor vi skal undvære Gervinho og nok også Song. Wenger skal virkelig ud og hente nogle kreative erstatninger, og det håber jeg at han er klar over. Og tanken om at møde Liverpool og United med en Frimpong på den defensive del af midtbanen er meget skræmmende. Lad os håbe at Wenger knows!

Jeg må indrømme, at jeg var overrasket over sikkerheden i defensiven. De stod utroligt godt, og jeg har svært ved at sætte en finger, på nogens præstation. Det skulle da lige være Gibbs der ofte holdt for længe i bolden, og var tilbageholdende i offensiven, i forhold til den plads han havde, men defensivt ingen bemærkninger.

Synes Gervinho gjorde det godt offensivt, men det var tydeligt, at han mangler det sidste fra at være 100% - hvilket gør hans røde kort endnu mere ærgerligt. Lige så snart han får styr på sit final touch, så har vi altså chancer i hver kamp.

Jeg er lidt skræmt ved udsigten til Frimpong imod Liverpool og United, men jeg har godt nok også været imponeret af ham, de gange hvor jeg så ham - især i optakten til sidste sæson. Han skal nok klare det Wink

IMO har Arsenal Englands bedste stadion, Londons mest dedikerede fans og ikke mindst et historisk brand...i min ungdom var brandet kedeligt defensivt fodbold...idag er det noget helt andet fodbold som Wenger har stået for...men mange mesterskaber er det ikke blevet til.

Sidste sæson kunne have været året hvor Arsenal havde sikret sig et mester skab..med 2-3 klasse indkøb så havde Arsenal vundet titlen og stået et helt andet sted idag... og en Nasri kunne måske have valgt at spille for jeg idet der var udsigt til medaljer.

nr. 30.000 i køen til sæsonkort fik i år en plads på stadion. Det virker til at de "gamle drenge" har fået nok. Både tøser på banen og stigende billetpriser, der har udmøntet sig i ingenting de sidste seks år, synes at have været dråben.

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

JKJ
Gæst

« Svar #8944: 14 Aug 2011, 21:10 »

Barton mig her og der.

Er det fordi man ikke vil indse at i burde have fået 2 røde kort? Synes det er nemt at svine andre til når ens egne faktisk ikke er et hak bedre.

Songs svinestreg er til rødt og det er Gervinhos altså også. Provokeret eller ej så er det ikke tilladt at føre hånden bevist op i hovedet på en, og selv om Barton åbenlyst overdriver hans fald og det er et lille eller stort dask han får, så skal det give rødt.

Når det så er sagt må jeg indrømme at det er endda meget lang tid siden at jeg har læst så mange negative indlæg her i tråden.
Har man helt opgivet håbet for denne sæson eller hvad sker der?
Skal da gerne indrømme at jeg til fuldt forstår jeres frustrationer når man tænker på alt det Wenger sagde for et par mdr siden med nye folk og forstærkninger til klubben.  Der sker jo ikke noget som helst pt og så kan man begynde at frygte for jer at i får nogle sæsoner som dem Liverpool har haft = masser af snak - ingen handling!

PhilipFlink
Manager

« Svar #8945: 14 Aug 2011, 21:27 »

Barton mig her og der.

Er det fordi man ikke vil indse at i burde have fået 2 røde kort? Synes det er nemt at svine andre til når ens egne faktisk ikke er et hak bedre.

Songs svinestreg er til rødt og det er Gervinhos altså også. Provokeret eller ej så er det ikke tilladt at føre hånden bevist op i hovedet på en, og selv om Barton åbenlyst overdriver hans fald og det er et lille eller stort dask han får, så skal det give rødt.

Når det så er sagt må jeg indrømme at det er endda meget lang tid siden at jeg har læst så mange negative indlæg her i tråden.
Har man helt opgivet håbet for denne sæson eller hvad sker der?
Skal da gerne indrømme at jeg til fuldt forstår jeres frustrationer når man tænker på alt det Wenger sagde for et par mdr siden med nye folk og forstærkninger til klubben.  Der sker jo ikke noget som helst pt og så kan man begynde at frygte for jer at i får nogle sæsoner som dem Liverpool har haft = masser af snak - ingen handling!

Undskyld? - er der nogen der siger Song, ikke skulle være vist ud? Det var en sindssyg svinestreg .. Dommeren ser det ikke, men får 3 dages karatæne alligevel..

Men det er åbenbart iorden at Barton, river Gervinho op, og ja... nærmest holdet et "kvælertag" .... Gervinho filmer, men svinet Barton skulle bare have spillet videre, fordi bolden var stadig igang.. Barton skal ikke begynde at lege "helt" og redde spillet, ved at rive folk der filmer op.... Hvor han så selv vælger at filme .. Han får et lille dask, og falder om som om en har skudt ham i hovedet .. ( bar' det var så vel )

- Jeg har personligt frustrationer PT, for hvad Wenger gør.. men "In wenger we trust" .. han har ca 16 dage til at gøre noget.. lad os nu se .

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #8946: 14 Aug 2011, 21:40 »

Der er vel forhåbentlig ikke nogen der benægter at hverken Song eller Gervinho skulle have været udvist? Det rådne er jo bare at Barton naturligvis skulle have været samme vej. Og at han i øvrigt begår straffespark på Gervinho, uden at det bliver dømt. Der bliver godt nok skrevet rundt omkring at der også var kontakt på Gervinho umiddelbart inden, men har ikke set situationen igen siden, så det undlader jeg at kommentere på.

JKJ
Gæst

« Svar #8947: 14 Aug 2011, 21:44 »

Tjaaa både og.

Det eneste der bliver omtalt er de svinestreger Barton tidligere har lavet og så han opførsel igår.
Jeg siger bestemt ikke han er en mors dreng på banen.

Jeg siger bare at i måske burde fokusere på jeres egne spilleres opførsel fremfor at hakke på andre spillere/Barton.

For den diciplin enkelte spillere fra Arsenal havde igår var ikke meget bedre end feks Bartons  Peace

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #8948: 14 Aug 2011, 21:52 »

Man skal sgu ikke lade en mulighed for at svine Barton til gå fra sig.

JKJ
Gæst

« Svar #8949: 14 Aug 2011, 21:57 »

Man skal sgu ikke lade en mulighed for at svine Barton til gå fra sig.

Hehe det er så en anden sag.

Men jeres hold, efter hvad jeg har læst mig til herinde, er særdeles svækket i forhold til sidste sæson og nu mister i mindst en mere til næste kamp mod et af de hold i skal kæmpe med at få 4. pladsen - eller det er så mit håb at Liverpool er med om kampen.

Burde man så ikke svine Song til for det svinere han lavde så han måske får karentæne mod Liverpool. Og svine Gervinho til fordi at han nu er ude i 3 kampe, bla mod Liverpool og Man U.

Bartons svinestreger kan i jo ikke bruge til ret meget når i nu bliver svækket. Det kan i altså kun takke de 2 spillere for  Peace

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #8950: 14 Aug 2011, 23:22 »

Roxer
Landsholdsspiller

« Svar #8951: 14 Aug 2011, 23:36 »

Det var jo forventet. Nu håber jeg bare Wenger ved hvad han gør, jeg har dog min tvivl!
Udover det forstår jeg ikke hvad Barça vil med Cesc, de har Xavi, Iniesta og et fremstormende talent i Thiago. Men lad dem om det. Det der er spændende for os nu er hvad klubben har tænkt sig at hente ind af forstærkninger?

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #8952: 15 Aug 2011, 00:34 »

Rosell (president): "We pay 29M for Cesc, the rest are variables. 29 plus 5 plus 5. We'll explain the details tomorrow."

Euro, altså. Dvs. £25,4M + £4,38M + £4,38M. I alt £34,16M hvis alle variabler udløses. Vanvittig underpris.

Szczesny
Manager

« Svar #8953: 15 Aug 2011, 00:49 »

Rosell (president): "We pay 29M for Cesc, the rest are variables. 29 plus 5 plus 5. We'll explain the details tomorrow."

Euro, altså. Dvs. £25,4M + £4,38M + £4,38M. I alt £34,16M hvis alle variabler udløses. Vanvittig underpris.

Vi må håbe, at de £4mio som Cesc vil give afkald på ikke er inkluderet, således at prisen er £38mio...

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #8954: 15 Aug 2011, 10:32 »

Så stor en forskel gør det vel næppe..

Tak for alt Cesc! Du var en fantastisk spiller, kreatør og anfører. Der er mange øjeblikke som man ikke vil glemme hvor Cesc har lavet en genialitet. Et fantastisk talent uden tvivl, og han ser ud til at blive den bedste midtbanespiller gennem tiderne. Du vil blive savnet!

http://www.youtube.com/v/PQ26T1Ws73E&feature=player_embedded

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Sider: 1 ... 595 596 [597] 598 599 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010