home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 08:02:15 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
I dag kl. 06:51:13 ydersog Challenges The real Sir Alex Ferg...
17 Mar 2026, 20:33 RasmusA12 Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2026 ...
17 Mar 2026, 13:15 ydersog Blogs #68 Youth to Gold
12 Mar 2026, 07:57 Broen13 Blogs [29] Mit AS Roma-event...
10 Mar 2026, 08:17 Broen13 Klubsøgnin... Newell’s Old Boys
09 Mar 2026, 11:45 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
Antal Registrerede Brugere: 23347
  0 Brugere, 825 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Ervinmen
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 593 594 [595] 596 597 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1347720 gange)
Roman
Reserveholdsspiller

Sv: Arsenal tråden
« Svar #8910: 13 Aug 2011, 20:50 »

Min far er stærkere end din far...!

- Helt ærlig, er det ikke en komplet ligegyldig diskussion, som ingen alligevel kan få svar på..   Huh

Hvilket jeg også skrev før på en anden måde, også derfor jeg puttede et  Wink bagpå mit indlæg om Barton.

DeBuur
Manager

« Svar #8911: 13 Aug 2011, 20:54 »

Håber ikke Gervinho han får alt for lang karantæne - han var IMO er frisk pust  i PL

Barton..... han kan faktisk spille smukt fodbold... men for fanden hvor er han et usympatisk dumt svin på en bane.

YNWA

verdenskrig
Manager

« Svar #8912: 13 Aug 2011, 20:55 »

Jeg synes det er så sjovt som Arsenals fans hader Barton Grin. Det er sgu halvdelen af fornøjelsen ved at se Arsenal-newcastle Opstemt

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

PhilipFlink
Manager

« Svar #8913: 13 Aug 2011, 20:56 »

Jeg synes det er så sjovt som Arsenals fans hader Barton Grin. Det er sgu halvdelen af fornøjelsen ved at se Arsenal-newcastle Opstemt

Ja, det er sørme sjovt ...

Szczesny
Manager

« Svar #8914: 13 Aug 2011, 20:57 »

Ja, det er sikkert sjovt indtil den dag han brækker Gerrards ben.

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

verdenskrig
Manager

« Svar #8915: 13 Aug 2011, 21:01 »

Ja, det er sikkert sjovt indtil den dag han brækker Gerrards ben.
Eftersom Barton ikke har gjort det store væsen af sig mod liverpool de seneste par år, har ingen grund til at hade ham Smiley . Synes derimod han er hamrende underholdende Grin

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

ptrN
Manager

« Svar #8916: 13 Aug 2011, 21:05 »

Eftersom Barton ikke har gjort det store væsen af sig mod liverpool de seneste par år, har ingen grund til at hade ham Smiley . Synes derimod han er hamrende underholdende Grin
http://www.youtube.com/v/g9AfwVuttS4
http://www.youtube.com/v/ZvQb3PHpvZk
http://www.youtube.com/v/Wlz5tO1F9JI&feature=related
Synes du det er underholdende?

welbz is dat guy

Szczesny
Manager

« Svar #8917: 13 Aug 2011, 21:06 »

Det er jo lige netop det jeg siger? Det er sjovt indtil

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #8918: 13 Aug 2011, 21:31 »

Jeg synes Barton er fantastisk, og vi kunne godt bruge ham på vores midtbane!

Det i dag var dog lidt tøset af ham. Han fik en lille flad og tuder som en bitch!

verdenskrig
Manager

« Svar #8919: 13 Aug 2011, 21:35 »

Det er jo hypotetisk snak. Hvis og hvis. Den dag det sker kan vi tage den snak. og det kommer jo også an på hvordan det sker. Men jeg synes Barton er rigtig underholdende og sjov at se på . Han er en type der deler vandende blandt fans, og fodbold ville ikke være det samme uden den slags spillere Smiley

Cool

PhilipFlink
Manager

« Svar #8920: 13 Aug 2011, 22:08 »

Det er jo hypotetisk snak. Hvis og hvis. Den dag det sker kan vi tage den snak. og det kommer jo også an på hvordan det sker. Men jeg synes Barton er rigtig underholdende og sjov at se på . Han er en type der deler vandende blandt fans, og fodbold ville ikke være det samme uden den slags spillere Smiley

ja det bliver fandme sjovt den dag han brækker benet på Gerrard, Carragher eller Suarez ! hold kæft, hvor kunne det være så hyldende morsomt ! han er jo såååååååå sjov at se på.. Ja nu vi snakker sjov at se på, hold da op han ligner en cunt ..

verdenskrig
Manager

« Svar #8921: 13 Aug 2011, 22:13 »

Hvis du ikke evner at snakke sagligt om emnet, ser jeg ingen grund til at give et konstruktivt svar. det ville være spild af tid, da manden åbenbart v?kker rigtig st?rke følelser i dig. Lidt forståeligt når han altid får jeres  spillere til at gå amok så de får rødt crazy

Cool

PhilipFlink
Manager

« Svar #8922: 13 Aug 2011, 22:21 »

Hvis du ikke evner at snakke sagligt om emnet, ser jeg ingen grund til at give et konstruktivt svar. det ville være spild af tid, da manden åbenbart v?kker rigtig st?rke følelser i dig. Lidt forståeligt når han altid får jeres  spillere til at gå amok så de får rødt crazy

Haha, det var da utroligt Smiley

fint så lad os snakke..

- Barton, ødelægger Gerrard's karriere med en sindssyg takling .. Men du ville stadig se ham som virkelig sjov at se på Smiley? Men du ville stadig eeeeeeeeeeeeeelske at se ham spille,  osv.. Smiley

Selvfølgelig ville du det, men lige nu spiller du alt for smart, fordi Barton nu har gjort lort 2 gange i træk mod Arsenal.. Så, når dagen kommer hvor han ødelægger en af jeres spillere, eller gør at en af jeres spillere får rødt.. Skal jeg nok være den første inde i jeres Liverpool tråd til at skrive, at han er en sjov fyr at se på Smiley

DeBuur
Manager

« Svar #8923: 13 Aug 2011, 22:52 »

Barton er syg i hovedet, voldelig men kan spille fodbold... men når han korsslutter så laver han et eller andet åndsvagt indimellem redder det nogle få point, andre gange koster det men som regel giver det en masse negative overskrifter.

Barton er IMO ikke værre end end Roy Keane eller Thomas Graversen men for fanden hvor er det svinsk det han laver men det giver naturligvis ikke Gervinho ret til at slå ham i ansigtet... det er jo netop det barton forsøger i kampene...at få modstanderens spillere provokeret så meget at de dummer sig.... idag var det Gervinho.

YNWA

AFC
Manager

« Svar #8924: 13 Aug 2011, 23:08 »

Håber virkelig Barton snart får en livsvarig skade eller noget. Kæft han er et svin på en fodboldbane, og den "flade" han får i dag fra Gervinho skal han lade være med at whine sådan over. Det er sgu lidt for tøset af sådan en hård hund som han er.

Svin.

Sider: 1 ... 593 594 [595] 596 597 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010