Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I dag
kl. 08:02:15
valverde4ever
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
I dag
kl. 06:51:13
ydersog
Challenges
The real Sir Alex Ferg...
17 Mar 2026, 20:33
RasmusA12
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2026 ...
17 Mar 2026, 13:15
ydersog
Blogs
#68 Youth to Gold
12 Mar 2026, 07:57
Broen13
Blogs
[29] Mit AS Roma-event...
10 Mar 2026, 08:17
Broen13
Klubsøgnin...
Newell’s Old Boys
09 Mar 2026, 11:45
g00n
Blogs
The Youth Of The Nation 3
Antal Registrerede Brugere:
23349
1 Bruger, 842 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
LillieBuini
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Arsenal tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
548
549
[
550
]
551
552
...
1043
Forfatter
Emne: Arsenal tråden (Læst 1347830 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
Sv: Arsenal tråden
«
Svar #8235:
31 Maj 2011, 15:51 »
Citat af: SørenA 31 Maj 2011, 15:23
Jeg må nok erkende at hvis Fabregas fortsætter næste sæson, skal han spille væsenligt bedre end i denne.
Okay, han har været meget skadet, men synes bestemt heller ikke han har gjort en forskel når han så har været med.
Jeg var imponeret over Wilshere og Ramsey som måske ikke dominerede kampen, men i hvert fald heller ikke blev udspillet da vi spillede mod United i April. Hvis de kan holde det niveau, er vi godt på vej mod en succesfuld midtbane.
Enig i at de skal have en mand der har mere erfaring, og kan guide dem, men jeg er ikke sikker på at det skal være Fabregas!
Lige for at springe i det, er der så noget nyt om situationen med Nasri - For min skyld må man meget gerne få forlænget hans kontrakt, så man kan bygge holdet op omkring ham!
Nej, Fabregas har ikke været i sit es i denne sæson, men han har trods alt også været meget skadesplaget, og vi har set glimt af hans evner i enkelte kampe - Jeg tror dog også at han var mærket af transfersagaen i sommeren, og derfor ville jeg også tro at han har fået nok nu. Men en spiller som ham ville være perfekt for Wilshere og Ramsey til at tage ved lære af - Jeg tror ikke at jeg kan tænke på nogen bedre spillere i den rolle.
Med hensyn til Nasri så har Wenger i går udtalt at der var meget få uenigheder omkring lønnen, hvilket jo er en god nyhed. Samtidig pointerede han, efter at Cunty Evra havde været ude og bedt Nasri skifte til Scums at han under ingen omstændigheder ville sælge Nasri til dem.
Citat af: Søgaard 31 Maj 2011, 15:30
Godt nok, for hvis I f.eks. havde spillere som Walcott og Arshavin på kanterne, så er der jo tale om spillere, som er bedst, når de bliver spillet på den rigtige måde og bliver sat op i mand-mand dueller med modstandernes backs. Så ville den midtbane, som du satte op være for defensiv og bare være boldflyttende fra side til side. Den egenskab, som både Cesc og Nasri har er jo at bryde kæderne og tage de farlige løb med bolden og det vil I i den grad mangle.
Selvom I så henter en Gourcuff, så vil jeg da stille mig tvivlende over den handel.. I har en Nasri, som er indspillet og har været en af de bedste gennem længere tid på holdet og så skifter i ham ud med en spiller, hvor I kommer til at betale næsten ligeså meget, som I vil kunne få for Nasri og så skal han først spilles ind og hvem ved om han i samme grad vil kunne få succes i Premier League.
Ja, det var nu nok heller ikke den smarteste formation rent taktisk at stille op, som du selv pointerer. Det var nu blot for at give et indtryk af hvordan jeg tror vores 18 mand ser ud til næste sæson.
Det med at hente Gourcuff eller en lignende, ville også kun være på den betingelse af at Nasri blev solgt. Hvis han røg, så skulle vi selvfølgelig hente en spiller der er lige så kreativ og teknisk stærk, og de betingelser ville Gourcuff kunne indfri - Han er også begyndt at spille ret sublimt for det franske landshold, så han ville være en åbenlys kandidat. Dermed ikke sagt at jeg ikke hellere ville have at vi beholdte Nasri - for det vil jeg selvfølgelig.
EDIT: I øvrigt dejligt at høre at Scholes stopper. Så er der et mindre svin på banen i Premier League.
«
Seneste Redigering: 31 Maj 2011, 15:53 af Gazlgor
»
Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
Szczesny
Manager
«
Svar #8236:
31 Maj 2011, 17:33 »
Jeg er lidt forundret over at I alle udelader Djourou af jeres hold til næste sæson. I mine øjne var han klart en af kandidaterne til årets spiller i klubben. Det var så tydeligt at se hver gang han ikke var med, så sejlede forsvaret. Det allerstørste defensive problem er venstre back, hvor Clichy stadig ikke har lært offside-reglen. Er enig i at der mangler en til det centrale forsvar, hvis nu Vermaelen (eller Djourou) bliver skadet, da Squlilacci simpelthen ikke er god nok back-up. Synes Koscielny har gjort det ganske udmærket i år, men 3 gode CD'ere er ikke nok.
På midtbanen kan jeg se, at I har startet diskussionen om Fab/Nasri. Til dem der siger de skal beholdes, eller minimum én af dem, så skal man også se på andre aspekter. Fabregas er meget skadet, og han har givet udtryk for gerne at ville til Barcelona (internt) - ikke sagt, at han ikke er en rigtig god spiller, men kan man tjene kassen på ham, så gør det. I Nasris tilfælde, så han manden jo kun ét år tilbage af sin kontrakt. Det er først i år han er blomstret op for alvor - dette giver ham en fordelagtig position i forhandlingern, og han holder derfor sine muligheder åbne lidt endnu - derfor skal klubben heller ikke være afvisende over for et salg.
Symbolsk vil det dog have katastrofal betydning, hvis begge forlader klubben, og hvis ikke der er hentet et stort navn ind inden da, så er det Wengers sidste sæson i spidsen, det er jeg slet ikke i tvivl om. Det handler også om at sende et signal til omverdenen, om at vi stadig har ambitionerne, derfor glædede det mig meget, da Wenger udtalte at Benzema var et target.
Med hensyn til afløsere for de kreative midtbanespillere, så har jeg hørt Valbuena skulle være mere sandsynlig end Gourcuff, og sikkert også billigere.
Men det er på tide at Arsenal viser nogle intentioner - så få brugt de penge du har til rådighed på STORE navne, monsieur Wenger!
Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #8237:
01 Jun 2011, 07:42 »
Fornuftigt indlæg Szcz.., især med hensyn til Nasri/Fabregas, det er jeg helt enig.
Jeg udelod personligt Djourou fordi jeg var så optaget af at tænke på midtbanen, at han gled ud.. Men jeg ved ikke helt om jeg vil foretrække ham fremfor Koscielny. Det er rigtigt nok at Djourou havde en fabelagtig først 3/4 af sæsonen hvor han var sikker mand, men den sidste måned eller to spillede han forfærdeligt. Han virkede utrolig arrogant og lavede dumme boldtab, gad ikke at markere og mindede sådanset lidt for meget om Squid. Ved ikke om det var fordi han faktisk var alt for nedern over de mange nederlag, men han var en skygge af den tidligere spiller. Jeg tror Wenger vil prøve at vurdere om det bliver Koscielny der skal starte med Vermaelen eller Djourou, for de ligger imo meget tæt - eller det bliver en helt 4. mand som vi køber. Og i det tilfælde, så tror jeg ikke at nogen af de to herrer er tilfreds med at ryge på bænken eller helt ud.
Jeg kender desværre ikke Valbuena godt nok til at kunne vurdere om han ville være et godt køb.
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
Szczesny
Manager
«
Svar #8238:
01 Jun 2011, 09:39 »
Citat af: Gazlgor 01 Jun 2011, 07:42
Fornuftigt indlæg Szcz.., især med hensyn til Nasri/Fabregas, det er jeg helt enig.
Jeg udelod personligt Djourou fordi jeg var så optaget af at tænke på midtbanen, at han gled ud.. Men jeg ved ikke helt om jeg vil foretrække ham fremfor Koscielny. Det er rigtigt nok at Djourou havde en fabelagtig først 3/4 af sæsonen hvor han var sikker mand, men den sidste måned eller to spillede han forfærdeligt. Han virkede utrolig arrogant og lavede dumme boldtab, gad ikke at markere og mindede sådanset lidt for meget om Squid. Ved ikke om det var fordi han faktisk var alt for nedern over de mange nederlag, men han var en skygge af den tidligere spiller. Jeg tror Wenger vil prøve at vurdere om det bliver Koscielny der skal starte med Vermaelen eller Djourou, for de ligger imo meget tæt - eller det bliver en helt 4. mand som vi køber. Og i det tilfælde, så tror jeg ikke at nogen af de to herrer er tilfreds med at ryge på bænken eller helt ud.
Jeg kender desværre ikke Valbuena godt nok til at kunne vurdere om han ville være et godt køb.
Tak, tak..
Jeg synes også Koscielny har gjort det over al forventning i denne sæson. Især taget i betragtning at han spille Ligue 2 for et par år siden. Det eneste problem jeg har med ham, det er at han har en tendens til "buse" lidt for meget, på tidspunkter hvor de andre har ryggen til ham, hvilket har resulteret i et par dumme fri- og straffespark.
Det er rigtigt nok, at Djourou har haft formnedgang på det seneste, men det var vist kollektivt for det meste. Når jeg tænker tilbage på Barcelona-kampene, så tør jeg ikke tænke på resultaterne, var det ikke for ham. Den katastrofale 4-4 kamp i Newcastle, hvor det er hans skade, der fuldstændig åbner kampen igen. Han er virkelig trådt i karakter i Vermaelens fravær - det kunne være så rart med 2 fysisk stærke ledertyper i centerforsvaret fra næste sæson.
Er fuldstændig enig i, at hvis vi henter en forsvarer mere, så kan ingen af dem være tilfredse, men sådan er forholdene nu engang, hvis man vil være topklub. Alternativet er at beholde Kyle Bartley, og lade ham spille Mickey Mouse og FA, og så i de andres fravær.
Valbuena er mere af den slags vi allerede har. Ingen fysisk styrke (han er 1.67 høj), men teknisk snilde, og lidt af humørspiller. Det kan Arsene dog sikkert kurere. Han er 26 i øvrigt.. Lidt halvgammel, men forhåbentligt klar til at gå ind og tage ansvar, HVIS altså vi henter ham. Derudover er han som vi kan lide dem bedst - én der ikke scorer alt for meget
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #8239:
01 Jun 2011, 09:56 »
Citat af: Szczesny 01 Jun 2011, 09:39
Jeg synes også Koscielny har gjort det over al forventning i denne sæson. Især taget i betragtning at han spille Ligue 2 for et par år siden. Det eneste problem jeg har med ham, det er at han har en tendens til "buse" lidt for meget, på tidspunkter hvor de andre har ryggen til ham, hvilket har resulteret i et par dumme fri- og straffespark.
Ja, det har han helt sikkert en tendens til, men det er ikke noget der gør mig det store. Det viser vilje, aggresivitet og engagement, og det skal vi helst have meget mere af på holdet, end den arrogante attitude Djourou begyndte at vise, som han mistede mange bolde på. Og ja, de to kampe du nævner havde helt klart Djourou som bedste mand. Men 3 af de sidste 4 i sæsonen havde ham til gengæld som ringeste mand, hvor han kostede et mål i næsten hver kamp.
Citat
Alternativet er at beholde Kyle Bartley, og lade ham spille Mickey Mouse og FA, og så i de andres fravær.
Alternativet er vel lidt mere at vi beholder Miquel som backup for de tre. Han ser ud til at være nærmest en førsteholdsplads, og med det talent det rygtes at han haves, gør det mig heller ikke så meget. Problemet er jo bare at vi kommer i problemer hvis blot én af vores centerforsvarere bliver skadet, for så kommer Miquel til at agere første backup, og det tror jeg ikke nogen kan stille sig tilfredse med. Og hvem kan forestille sig en sæson hvor vi ikke mister en vigtig mand fra hver kæde i min. 2-3 måneder? Ikke mig ihf.
Citat
Valbuena er mere af den slags vi allerede har. Ingen fysisk styrke (han er 1.67 høj), men teknisk snilde, og lidt af humørspiller. Det kan Arsene dog sikkert kurere.
Puha, han lyder ALT for meget som Arshavin. Jeg tror næsten vi kunne finde præcis et lige sådan quote da vi snakkede om at vi skulle hente Arshavin, og han var en diva men det kunne Wenger nok hive ud af ham - Det har den indeværende sæson så vist at han ikke kunne. Så jeg ville ikke turde satse på endnu en humørspiller.
Szczesny
Manager
«
Svar #8240:
01 Jun 2011, 10:26 »
Citat af: Gazlgor 01 Jun 2011, 09:56
Ja, det har han helt sikkert en tendens til, men det er ikke noget der gør mig det store. Det viser vilje, aggresivitet og engagement, og det skal vi helst have meget mere af på holdet, end den arrogante attitude Djourou begyndte at vise, som han mistede mange bolde på. Og ja, de to kampe du nævner havde helt klart Djourou som bedste mand. Men 3 af de sidste 4 i sæsonen havde ham til gengæld som ringeste mand, hvor han kostede et mål i næsten hver kamp.
Det er vel lidt en smagssag, hvem man foretrækker, men jeg synes det vil være synd at bedømme Djourou udelukkende ud fra de sidste kampe, hvor vi havde smidt alt. Det er dog kærkomment med noget konkurrence dernede bagved, såfremt Vermaelen altså er klar igen (for good)
Alternativet er vel lidt mere at vi beholder Miquel som backup for de tre. Han ser ud til at være nærmest en førsteholdsplads, og med det talent det rygtes at han haves, gør det mig heller ikke så meget. Problemet er jo bare at vi kommer i problemer hvis blot én af vores centerforsvarere bliver skadet, for så kommer Miquel til at agere første backup, og det tror jeg ikke nogen kan stille sig tilfredse med. Og hvem kan forestille sig en sæson hvor vi ikke mister en vigtig mand fra hver kæde i min. 2-3 måneder? Ikke mig ihf.
Miquels problem er vel, at han ikke har så meget erfaring. Bartley har trods alt en sæson for Rangers under sit bælte. Han vil vel også gerne have en sæson mere for dem, men ser ham helt sikkert foran Miquel i køen.
Er helt enig, i at vi skal have et mere kvalificeret 4.valg - der vil jeg ikke være tilfreds med Miquel, endnu.
Puha, han lyder ALT for meget som Arshavin. Jeg tror næsten vi kunne finde præcis et lige sådan quote da vi snakkede om at vi skulle hente Arshavin, og han var en diva men det kunne Wenger nok hive ud af ham - Det har den indeværende sæson så vist at han ikke kunne. Så jeg ville ikke turde satse på endnu en humørspiller.
Jamen det er jo også sådanne spillere vi (læs: Arsene) kan li
Til gengæld er der en masse rygter igang jo.
Gervinho der melder sin fremtid ud, engang i denne uge.
Witsel der gerne vil til Arsenal.
Samba der har været tæt på en gang tidligere. Læste sågar at vi havde oppet os 2 millioner pund, så Tottenham og Chelsea var trådt ud af forhandlinger.
Så er der rygterne om Bendtner til Bayern for £12mil, hvilket vil være godt solgt
Clichy rygtes til Inter,
og Denilson til Sevilla for £5mil.
Det er godt med lidt "forårsrengøring," for det viser nogle intentioner. Både overfor den nuværende trup, om at de skal præstere, men så sandelig også over for omverdenen, især hvis vi kan hente en big-player signing.
For en gangs skyld ser jeg ganske optimistisk på transfervinduet.
Champenralle
Reserveholdsspiller
«
Svar #8241:
01 Jun 2011, 18:22 »
http://www.sporten.dk/fodbold/wenger-holder-paa-nasri-og-fabregas
Arsenal FC!!
Szczesny
Manager
«
Svar #8242:
01 Jun 2011, 23:46 »
For første gang i lang tid ser jeg frem mod transfervinduet med stor optimisme. Det er lige før Wenger kun kan skuffe.
Der er utroligt mange der rygtes til og fra klubben.
Har lige fundet 5, som jeg finder yderst interessante, men hvorom alting er, så ser jeg 2 af dem som meget usandsynlige.
1, Især
denne
virker usandsynlig, omend det kunne være et fantastisk signal at sende omverdenen. Det er jo helt utroligt hvad den mand vil kunne tilføre holdet, så skidt med om han har spillet for vores katalanske undersåtter
2, Ham
her
har haft en vanvittig sæson, og overvejer selv om det er det rette at blive, eller tage afsted. Dog er prisen på £30mil, lige præcis det. der gør at jeg ikke tror vi får ham
3, Efter de to meget interessante, men nok dyre løsninger, så kommer her en spiller, der angiveligt er billigt til salg. Vi var oppe imod ham 2 gange i denne sæson, og
Willian
gjorde det fremragende i de kampe jeg så. Han kunne helt sikkert være en interessant signing!
4, Så kommer der en til venstrebacken. Clichy bliver kontinuerligt rygtet til Italien - hvor både Juve, Inter og Roma angiveligt er interesserede.
Denne
mand har hele tiden været min favorit til venstrebacken. Det kunne være fantastisk at hente ham. Både defensivt, men også med henblik på offensive dødbolde! Eneste problem - City vil også have ham
5, Afslutningsvis kommer der en af dem vi (læs: Wenger) elsker. En franskmand fra ligue 1. Her kommer dog chokket - han er 29! Alou Diarra (sorry link virker ikke
) var 3 år i Liverpool mellem 2002-2005 uden at spille en eneste kamp. Nu er han dog anfører i Bordeaux og vice-anfører for Frankrig. Newcastle er angiveligt også interesserede i ham, men hvis vi virkelig vil have ham, så burde det ikke blive et problem.
Jeg kunne virkelig godt tænke mig en af de første 2, men skulle vi hente de 3 sidstnævnte i stedet, så vil det være helt fantastisk.
For pokker hvor jeg spændt forud for vinduet, fik jeg nævnt det?
Jeg tror sgu det blir vores sommer!
«
Seneste Redigering: 01 Jun 2011, 23:51 af Szczesny
»
KrookDale
Landsholdsspiller
«
Svar #8243:
02 Jun 2011, 11:12 »
Alou Diarra har været et monster i de kampe jeg har set ham, ville bestemt ikke genere mig at få ham ind. Jeg tror også der har været en oprigtig interesse for Falcao, Etoö og Willian tror jeg dog ikke umiddelbart på. Mht. Baines så har City vel både Kolarov og Boateng der kan tage venstrebacken.
Sidste sæson tjekkede jeg konstant rygter, men størstedelen af dem er som altid det pureste opspind, så i år vil jeg nok finde andre ting at spilde min tid på.
«
Seneste Redigering: 02 Jun 2011, 11:17 af KrookDale
»
Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.
Champenralle
Reserveholdsspiller
«
Svar #8244:
02 Jun 2011, 12:00 »
http://indkast.dk/index.php?nyhed=80810
kunne Rossi måske være en mulighed til angrebet??
Arsenal FC!!
Szczesny
Manager
«
Svar #8245:
02 Jun 2011, 12:35 »
Citat af: KrookDale 02 Jun 2011, 11:12
Alou Diarra har været et monster i de kampe jeg har set ham, ville bestemt ikke genere mig at få ham ind. Jeg tror også der har været en oprigtig interesse for Falcao, Etoö og Willian tror jeg dog ikke umiddelbart på. Mht. Baines så har City vel både Kolarov og Boateng der kan tage venstrebacken.
Sidste sæson tjekkede jeg konstant rygter, men størstedelen af dem er som altid det pureste opspind, så i år vil jeg nok finde andre ting at spilde min tid på.
At City har et par spille på pladsen i forvejen plejer ikke at stoppe dem i at handle
Jeg ved godt, at det kun er et par enkelte af de historier, der bliver realiteter, hvis nogen overhovedet, men de her dage, hvor jeg har tid, så kan jeg godt lide at følge lidt med.
Hvilket bringer mig til 2 nye navne - interessante på hver sin måde, og begge fra Real Madrid.
Angiveligt skulle Real Madrid have fortalt
Higuain
at han ikke er ønsket længere. Slå til siger jeg bare!
Derudover er der den unge
Alvaro Morata
. Det virker som et rigtigt Arsenal-køb, hvis det skulle ske. Kender ikke det store til ham, men én til fremtiden (igen), hvis det er.
Afslutningsvis er der rygterne om
Scott Parker
. Jeg tror han vil være en god mand, at få ind midt i, men samtidig føler jeg lidt, at han til dels udfylder samme rolle, som Ramsey og Wilshere.
Endnu et vildt gæt på en ny angriber, i Higuain, og samtidig to mere realistiske transfers. Det glæder mig at se, at vi kontinuerligt bliver linket til store angrebsnavne, på trods af at det ikke er der vi mangler allermest. Det tyder på intentioner - herligt!
knudsen_0
Landsholdsspiller
«
Svar #8246:
02 Jun 2011, 12:44 »
Selv hvis nu Higuain skulle være uønsket i Real (hvilket jeg ser som yderst usandsynligt - ja faktisk urealistisk), vil Wenger så overhovedet være i stand til at smide de 300 mio kr. på bordet der nok skal til?
Dertil mener jeg om han overhovedet er villig til at smide så mange penge efter en spiller? Jeg kan umiddelbart ikke huske han har gjort det før, men jeg kan sagtens tage fejl.
Vuelve la ilusión
g00n
FmFreaks' Venner
«
Svar #8247:
02 Jun 2011, 13:36 »
Jamen ifølge det pålidelige og verdenskendte nyhedsmedie sportsvibe.co.uk vil Real Madrid kun have £15M for ham, så han er jo så godt som vores!!!1
Spøg til side, så vil han selvfølgelig være en fantastisk spiller at hente. Og nej, Wenger har aldrig smidt 300 millioner kroner efter én spiller, dyreste indkøb so far er vist Arshavin som formodes at have kostet £15M.
Slikkel
Landsholdsspiller
«
Svar #8248:
02 Jun 2011, 13:43 »
Citat af: Champenralle 02 Jun 2011, 12:00
http://indkast.dk/index.php?nyhed=80810
kunne Rossi måske være en mulighed til angrebet??
Er han ikke meget tæt på Barcelona ?
Vi skal alle være her.
Champenralle
Reserveholdsspiller
«
Svar #8249:
02 Jun 2011, 16:05 »
Jo men hvis muligheden kom
«
Seneste Redigering: 02 Jun 2011, 16:07 af Champenralle
»
Arsenal FC!!
Sider:
1
...
548
549
[
550
]
551
552
...
1043
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2026
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2026
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »