home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:42:10 Kenitho Challenges The real Sir Alex Ferg...
I går kl. 08:02:15 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2026, 20:33 RasmusA12 Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2026 ...
17 Mar 2026, 13:15 ydersog Blogs #68 Youth to Gold
12 Mar 2026, 07:57 Broen13 Blogs [29] Mit AS Roma-event...
10 Mar 2026, 08:17 Broen13 Klubsøgnin... Newell’s Old Boys
09 Mar 2026, 11:45 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
Antal Registrerede Brugere: 23351
  0 Brugere, 786 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Domobargy
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 513 514 [515] 516 517 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1348201 gange)
KrookDale
Landsholdsspiller

Sv: Arsenal tråden
« Svar #7710: 02 Mar 2011, 13:47 »

Bendtner er da langt mere produktiv end Chamakh Petur, især her for tiden, og tror da bestemt også det er ham vi får at se oppe foran. Det er noget rigtigt pis at van Persie er ude samt i det hele taget at han så tit er skadet, men kunne faktisk være værre lige pt. Jeg tror Barca kan få det svært mod Bendtner, især når de ikke har Pique med og dermed er ret svage fysisk. Bortset fra det kommer en del af hans skadesperiode nok til at ligge i landsholdspausen, hvorved han ikke misser helt så mange kampe for os, udover barcakampen vil den vigtigste kamp han misser nok være FA cupkampen mod United. Til gengæld frygter jeg lidt for Sunderlandkampen, med både van Persie og Fabregas og Walcott ude kan den give problemer, heldigvis er Sunderland inde i en rigtigt skidt stime og også ret skadesplagede.

Carling Cup nederlaget har fjernet lidt af min optimisme, men alt håb er nu ikke ude, vinder vi over Sunderland har vi et point op til United samt en kamp på Emirates mod dem senere på sæsonen, går United videre i CL mens vi bliver slået ud, tror jeg vi har rigtigt gode muligheder i ligaen.

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #7711: 02 Mar 2011, 15:31 »

Det bliver i hvert fald en spændende afslutning! Resultatet i går flaskede sig for os, og at Vidic også fik karantæne betyder at der er mulighed for at United også mister point mod Liverpool i weekenden. Det er bare rigtig ærgerligt at vi får de skader i denne periode hvor andre ting ellers ser ud til at flaske sig. Jeg er sikker på at Bendtner bliver manden der starter i Van P's fravær - spørgsmålet er bare om han kan holde til at spille alle kampene på top, eller om han kommer til at rokere med Chamakh. I aften smider i hvert fald et reservespækket hold på banen, som jeg gætter på bliver som følgende:

Almunia
Eboue  Squillaci  Miquel  Gibbs
Denilson
Diaby  Nasri
Rosicky     Arshavin
Bendtner

Jeg kunne også godt forestille mig at Arshavin får et hvil, da han var pænt busted efter Carling Cup kampen, eller Rosicky ditto, og så kommer Chamakh ind i stedet. Jeg glæder mig til at se Miquel igen, og så håber jeg at Denilson har fået snørret sine støvler ordentligt i dag. Ligegyldigt hvad holdet bliver, skal vi dog have en sejr i dag. Det tror jeg dog bestemt også kommer.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Szczesny
Manager

« Svar #7712: 02 Mar 2011, 17:36 »

Bendtner er da langt mere produktiv end Chamakh Petur, især her for tiden, og tror da bestemt også det er ham vi får at se oppe foran. Det er noget rigtigt pis at van Persie er ude samt i det hele taget at han så tit er skadet, men kunne faktisk være værre lige pt. Jeg tror Barca kan få det svært mod Bendtner, især når de ikke har Pique med og dermed er ret svage fysisk. Bortset fra det kommer en del af hans skadesperiode nok til at ligge i landsholdspausen, hvorved han ikke misser helt så mange kampe for os, udover barcakampen vil den vigtigste kamp han misser nok være FA cupkampen mod United. Til gengæld frygter jeg lidt for Sunderlandkampen, med både van Persie og Fabregas og Walcott ude kan den give problemer, heldigvis er Sunderland inde i en rigtigt skidt stime og også ret skadesplagede.

Carling Cup nederlaget har fjernet lidt af min optimisme, men alt håb er nu ikke ude, vinder vi over Sunderland har vi et point op til United samt en kamp på Emirates mod dem senere på sæsonen, går United videre i CL mens vi bliver slået ud, tror jeg vi har rigtigt gode muligheder i ligaen.

Oh the arrogance Tunge

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #7713: 02 Mar 2011, 18:25 »

En eventuel FA cup kamp mod United så, men nu er omkampen altså på Emirates, vi skuffer drastisk hvis vi ikke går videre

Chakana
Manager

« Svar #7714: 02 Mar 2011, 19:01 »

Under Wenger er vi aldrig røget ud af FA Cuppen til et hold, der har befundet sig udenfor den bedste engelske liga. Den statistik skal bevares. Men det skulle da ikke undre mig, at vi taber 2-1 i aften. Smiley

Arsenal Football Club

verdenskrig
Manager

« Svar #7715: 02 Mar 2011, 19:02 »

Bendtner er da langt mere produktiv end Chamakh

Helt enig her.. Jeg synes slet ikke Chamakh har fulgt op på sin gode start i klubben.. Han var rigtig god de første måneder hvor han virkede farlig både som kreatør, og afslutter.. Han virkede meget komplet, og troede virkelig i havde fundet noget af en guldklump der..

Men det virker som om han er blevet læst.. Når han spiller kommet han sjældent frem til noget, og hans seneste problemer virker til at gå ud over hans selvtillid.. Han minder mig faktisk meget om Berbatov i attitude, og når sådan en type ikke har selvtillid kunne man lige så godt stille med 10 mand..

Bendtner derimod virker til at have en fin selvtillid, og synes han involverer sig i meget når han får chancen.. Det er enda som kant hvilket ikke er hans favoritposition.. Bendtner som centerangriber er et fint våben nu da i har RVP ude.. Specielt med hans fysiske styrke!

Tror i får gavn af Bendtner i den kommende tid Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #7716: 02 Mar 2011, 19:10 »

Tror i får gavn af Bendtner i den kommende tid Smiley

Han gjorde det jo rigtigt godt i stort set præcis samme situation på samme tidspunkt sidste sæson, så ville undre mig hvis det ikke var tilfældet i år også.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #7717: 02 Mar 2011, 19:19 »

Det kunne umiddelbart tyde på at det bliver et noget spændende hold vi stiller med i aften. I tillæg til Ignasi Miquel er også Conor Henderson med i truppen, og måske endda med fra start...

YoungGunsBlog Jamie Sanderson
So @HenryWinter confirmed Henderson is in squad. The information I have is that Henderson and Miquel start. Don't know how true it is.

Grønthandleren
Ynglingespiller

« Svar #7718: 02 Mar 2011, 19:41 »

Bendtner derimod virker til at have en fin selvtillid, og synes han involverer sig i meget når han får chancen..
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/premier-league/psykolog-bendtners-selvtillid-uden-kategori

Det kunne umiddelbart tyde på at det bliver et noget spændende hold vi stiller med i aften. I tillæg til Ignasi Miquel er også Conor Henderson med i truppen, og måske endda med fra start...

So @HenryWinter confirmed Henderson is in squad. The information I have is that Henderson and Miquel start. Don't know how true it is.

Spændende, ja - og en smule vovet? Jeg vil dog ikke være ked af at ryge ud i aften, selvom det selvfølgelig ville være en katastrofe. Dog kan det gavne holdet med et pusterum - de virker, for mig, til at være en smule udkørt.
« Seneste Redigering: 02 Mar 2011, 19:43 af Grønthandleren » Logged

PhilipFlink
Manager

« Svar #7719: 02 Mar 2011, 19:43 »

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #7720: 02 Mar 2011, 19:48 »

Confirmed: Miquel and Henderson start. TEAM: Almunia; Eboue Squillaci Miquel Gibbs; Diaby Denilson; Bendtner Rosicky Henderson; Chamakh.

Det skal nok blive interessant!

Grønthandleren
Ynglingespiller

« Svar #7721: 02 Mar 2011, 19:52 »

Confirmed: Miquel and Henderson start. TEAM: Almunia; Eboue Squillaci Miquel Gibbs; Diaby Denilson; Bendtner Rosicky Henderson; Chamakh.

Det skal nok blive interessant!
Fedt at se at 'profilerne' får et pusterum. Jeg har aldrig set denne Henderson i aktion før? Er han noget at se frem til - en fremtidens mand?

EDIT: Har fundet noget tekst om ham: "Stylish and elegant central midfielder Conor Henderson is regarded by both club and country as an outstanding prospect for the future.

Conor is a tall, classy and confident pass-master, who can play all over the midfield with ease. He has a knack of arriving in the right place at the right time to finish chances, but it’s his creative elements which have bolstered his growing reputation."
« Seneste Redigering: 02 Mar 2011, 19:57 af Grønthandleren » Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #7722: 02 Mar 2011, 20:02 »

Jeg har heller aldrig set ham spille før, men her er hvad Young Guns Blog skriver på Twitter:

Henderson is a left footed central midfielder. Not quick, but good on the ball, intelligent. Takes a good set piece. Quite injury prone.

London-born, Henderson has played for both England & Ireland. Hard working and stylish. He follows me on Twitter, so must be a top guy too!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #7723: 02 Mar 2011, 20:22 »

Jeg har godt nok heller aldrig hørt om Henderson, men et eller andet måtte der jo ske, eftersom vores reserver blev ved med at tro at de kunne lalle sig igennem. Det kan være at de får lidt af et wakeup call når de bliver slået af, af en mand som vi aldrig har hørt om. Spændende, spændende!

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #7724: 02 Mar 2011, 20:44 »

Interview jeg så tidligere i dag med Wenger, Keown og Winterburn, synes det er ganske interessant.

Part 1: http://www.youtube.com/v/X4V2lrwwYic
Part 2: http://www.youtube.com/v/6uww55bt9hs
Part 3: http://www.youtube.com/v/R44oAg1q6LM
« Seneste Redigering: 02 Mar 2011, 20:47 af KrookDale » Logged

Sider: 1 ... 513 514 [515] 516 517 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010