home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 08:02:15 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
I går kl. 06:51:13 ydersog Challenges The real Sir Alex Ferg...
17 Mar 2026, 20:33 RasmusA12 Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2026 ...
17 Mar 2026, 13:15 ydersog Blogs #68 Youth to Gold
12 Mar 2026, 07:57 Broen13 Blogs [29] Mit AS Roma-event...
10 Mar 2026, 08:17 Broen13 Klubsøgnin... Newell’s Old Boys
09 Mar 2026, 11:45 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
Antal Registrerede Brugere: 23351
  1 Bruger, 693 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Domobargy
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 499 500 [501] 502 503 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1348022 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
*

Sv: Arsenal tråden
« Svar #7500: 18 Feb 2011, 19:48 »

Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller

« Svar #7501: 18 Feb 2011, 20:21 »

Siger han jo vær sæson.

Er lidt træt af, at folk til tider har så svært ved at forstå, hvorfor spillere/managere siger, hvad de gør.

Når ens hold er med i fire trofæer, og teoretisk set kan nå at vinde hver og en, så går du da ikke ud og siger til hele verden, at du kun tror, at spillerne er i stand til at vinde et enkelt. Spillerne har BRUG for at vide, at manager såvel som medspillere stoler fuldt ud på deres evner. Sport på professionelt plan handler ekstremt meget om psykologi - i den forstand, at spillere der ikke tror på, at de kan vinde, de vinder heller ikke.
Det er noget, der har været synligt netop i Arsenal, hvor man i 07/08-sæsonen førte ligaen i store dele af året, og egentlig nok også var det bedste hold (subjektiv holdning - lad os ikke starte en debat om det), men sidst på sæsonen smed man point, hver gang man havde en chance for at komme væk fra de andre hold, og dermed endte på en skuffende tredjeplads. For at tage et nyere eksempel, er der Arshavin, der i denne sæson har haft en periode på en måned eller to, hvor han var forfærdelig, men så snart han fik scoret et enkelt mål (for et par uger siden), begyndte han at spille godt igen.

Derfor er det naturligt, at Wenger går ud og siger, at han mener, holdet har EN CHANCE for at vinde det hele. Det er der ikke noget i vejen med.

Grauhunden
Juniorspiller
**

« Svar #7502: 18 Feb 2011, 21:38 »

Helt enig, jeg mener også at de vi har mulighed for at vinde hver enkel. Dog nok ikke alle sammen i denne sæson Smiley Det bliver fedt at se hvordan det går, i sær i CHL

AGF, guldet er i sigte Smiley)

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #7503: 19 Feb 2011, 16:25 »

Hvis dette var Facebook, havde jeg trykket 'Like' til Indsæt_Navns indlæg. Arsebloggen opsummerer i øvrigt meget godt mine holdninger (som stort set altid) i dagens udgave.

Szczesny er som altid cool på Twitter: "Tweeps what do you think Ashley was aiming for when he took his penalty?" Cool

Chakana
Manager

« Svar #7504: 20 Feb 2011, 12:41 »

Ja, de er sikkert blevet postet før, men jeg bliver simpelthen nødt til, at dele dem med jer igen!

Laurent Koscielny vs Los Maricónes
Jack FUCKING Wilshere vs Los Maricónes

Smukt, smukt, smukt!

Arsenal Football Club

Szczesny
Manager

« Svar #7505: 20 Feb 2011, 14:30 »

Ja, de er sikkert blevet postet før, men jeg bliver simpelthen nødt til, at dele dem med jer igen!

Smukt, smukt, smukt!

ELSKER den takling, Jack laver på Messi, hvor man kan se Messi skal til at appellere for frispark, indtil han indser hvor ren den takling var, og i stedet bare giver op Smiley

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #7506: 20 Feb 2011, 14:40 »

Smukt, smukt, smukt!

Wilshere var også jeres klart bedste mand, hvis ikke banens.

Thaurat al Shabab

Chakana
Manager

« Svar #7507: 20 Feb 2011, 14:46 »

Ja i Wilshere klippet er det 0:08, 0:45 og 3:35 der er højdepunkterne!

Jeg er også helt vild med Koscielnys skulderskub på Iniesta (tror jeg det er) hvor han flyver en meter i luften. Opstemt

Wilshere var også jeres klart bedste mand, hvis ikke banens.
Men nu var det jo Koscielny der blev MoM, så det kan diskuteres. Begge to gjorde det fænomenalt!

Arsenal Football Club

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #7508: 20 Feb 2011, 14:55 »

Ja i Wilshere klippet er det 0:08, 0:45 og 3:35 der er højdepunkterne!

Jeg er også helt vild med Koscielnys skulderskub på Iniesta (tror jeg det er) hvor han flyver en meter i luften. Opstemt
Men nu var det jo Koscielny der blev MoM, så det kan diskuteres. Begge to gjorde det fænomenalt!

Nu er Iniesta heller ikke den tungeste at vælte Smiley - hvad vejer han 60 kg?
Jeg husker tydeligt kampen mellem HSV-FCK i Hamborg, hvor Gravgaard giver Van Der Vaart en skulder så fløj 4-5 meter hen ad banen lige foran FCK-supporterne. Det var klasse.

Thaurat al Shabab

Messi1987
Landsholdsspiller

« Svar #7509: 20 Feb 2011, 15:06 »

Ja, godt at Barca gav os fodbold-fans en gave ved at bevare spændingen Smiley men Barca skal nok gå videre..

Chakana
Manager

« Svar #7510: 20 Feb 2011, 15:12 »

Nu er Iniesta heller ikke den tungeste at vælte Smiley - hvad vejer han 60 kg?
Jeg husker tydeligt kampen mellem HSV-FCK i Hamborg, hvor Gravgaard giver Van Der Vaart en skulder så fløj 4-5 meter hen ad banen lige foran FCK-supporterne. Det var klasse.

Nej, selv jeg kunne skubbe ham omkuld - og det siger en hel del. Wink

Arsenal Football Club

ptrN
Manager

« Svar #7511: 20 Feb 2011, 15:18 »

Er det ikke muligt at forvise Messi1987 fra denne og andre tråde? Troll eller ej, jeg synes virkelig ikke han kommer med noget konstruktivt.

welbz is dat guy

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #7512: 20 Feb 2011, 15:29 »

Ja, det er ligefør han er Barcelonas svar på SirToby.

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #7513: 20 Feb 2011, 16:10 »

Ja, godt at Barca gav os fodbold-fans en gave ved at bevare spændingen Smiley men Barca skal nok gå videre..

Jeg ved ikke om du lagde mærke til, at Barca havde problemer med tempoet de sidste 20 minutter af kampen. Skal jeg fortælle dig hvorfor? Jo, ser du. Barcelona spiller smukt fodbold, men det er tydeligt at se, at modstanden i La Liga er alt for lav, så når Barca skal løbe tungt en helt kamp igennem på højeste niveau - så fejler konditionen. Det var tydeligt at se, at det overskud vi normalt kender Barca for at besidde, ikke var at ane. Jo, Barca var toneangivende i 1. halvleg, men de blev simpelthen kørt over af Arsenals kondition, fysik og udholdenhed - De samme elementer FC København var "jer" overlegne på. Jeg tror på, at Arsene Wenger kan forberede en fin taktik til Nou Camp og efter 1. halvleg bliver Walcott, Nasri eller Asharvin smidt længere frem på banen, hvorefter en af førnævnte scorer.
Det er som om, at de lever i en lille boks hvor kun Barca eksisterer og hvor det kun er deres form for fodbold, der kan kaldes fodbold. Det ville klæde dig, at være lidt mere objektiv samt selvkritisk og det ædle ved fodbolden er nemlig, at den kan blive udført på samme mange forskellige måder, men nok så smukke.

Thaurat al Shabab

Chakana
Manager

« Svar #7514: 20 Feb 2011, 16:25 »

Jeg ved ikke om du lagde mærke til, at Barca havde problemer med tempoet de sidste 20 minutter af kampen. Skal jeg fortælle dig hvorfor? Jo, ser du. Barcelona spiller smukt fodbold, men det er tydeligt at se, at modstanden i La Liga er alt for lav, så når Barca skal løbe tungt en helt kamp igennem på højeste niveau - så fejler konditionen. Det var tydeligt at se, at det overskud vi normalt kender Barca for at besidde, ikke var at ane. Jo, Barca var toneangivende i 1. halvleg, men de blev simpelthen kørt over af Arsenals kondition, fysik og udholdenhed - De samme elementer FC København var "jer" overlegne på. Jeg tror på, at Arsene Wenger kan forberede en fin taktik til Nou Camp og efter 1. halvleg bliver Walcott, Nasri eller Asharvin smidt længere frem på banen, hvorefter en af førnævnte scorer.
Det er som om, at de lever i en lille boks hvor kun Barca eksisterer og hvor det kun er deres form for fodbold, der kan kaldes fodbold. Det ville klæde dig, at være lidt mere objektiv samt selvkritisk og det ædle ved fodbolden er nemlig, at den kan blive udført på samme mange forskellige måder, men nok så smukke.

En af de bedste indlæg længe. Dog er det nok umuligt for Messi1987, at forstå pointen med dit indlæg. Desværre!

Arsenal Football Club

Sider: 1 ... 499 500 [501] 502 503 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010